Pics van je collegaquote:Op maandag 23 december 2019 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja sorry, was even afgeleid door een collega.
Ongestelde bitterbal.quote:Op maandag 23 december 2019 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zitten er bonkjes en sliertjes in die bitterballen.
Toevallig ook foto's van zijn harige bouwvakkers decollete?quote:Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je een foto van zijn bierbuik of zijn harige benen?
Benen.quote:Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je een foto van zijn bierbuik of zijn harige benen?
Ik voel me ook niet al te best vandaag, beetje lamlendig.quote:
Ik zal het even in de gaten houden voor jequote:Op maandag 23 december 2019 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toevallig ook foto's van zijn harige bouwvakkers decollete?
Toppertje!quote:Op maandag 23 december 2019 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal het even in de gaten houden voor je
Een beetje gelukquote:Op maandag 23 december 2019 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
Kijken in de ziel van @:bitterbal (en @:citizen.erased)
[ afbeelding ]
dit.quote:Op maandag 23 december 2019 11:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet al te best vandaag, beetje lamlendig.
Verstopte neus heb ik gelukkig niet.quote:Op maandag 23 december 2019 11:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dit.
Paracetamol, neusspray. Ik ben er wel klaar mee, ga zo lekker naar huis denk ik.
Wat voor service leveren zij precies voor klanten?quote:Op maandag 23 december 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij delen een etage met een klantenserviceteam. Daar zie je wat beter werk voorbij huppelen.
Ik had vanochtend nog een mooi gesprek met een callcenter.quote:Op maandag 23 december 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij delen een etage met een klantenserviceteam. Daar zie je wat beter werk voorbij huppelen.
Nee, morgen heb ik een relax dagje gelukkig.quote:Op maandag 23 december 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstopte neus heb ik gelukkig niet.
Moet je morgen ook nog werken?
Lekker! Van de vrije dagen danquote:Op maandag 23 december 2019 11:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, morgen heb ik een relax dagje gelukkig.
Ik kom waarschijnlijk mijn bed niet uit dan. En dan lekker vrij tot en met volgende week donderdag.
Zij kunnen heerlijk prolongeren, storneren en muterenquote:Op maandag 23 december 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor service leveren zij precies voor klanten?
Ik vraag dit voor een vriend
Geilquote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij kunnen heerlijk prolongeren, storneren en muteren
Ik heb zin om morgen de hele dag te 'storneren'quote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snel even een werkbezoekje kom brengenquote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prolongeren heb je langer genot van.quote:Op maandag 23 december 2019 11:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb zin om morgen de hele dag te 'storneren'
Echt prima dagje voor.
Ja, dat moet wel als je de hele dag wil storneren ook.quote:Op maandag 23 december 2019 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prolongeren heb je langer genot van.
Ik zal Mandy voor je boeken.quote:Op maandag 23 december 2019 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel als je de hele dag wil storneren ook.
Doe ik dat er ook nog bij.
Heb je wat meer info?quote:Op maandag 23 december 2019 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal Mandy voor je boeken.
Ze belt je zo voor een introductie.quote:Op maandag 23 december 2019 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je wat meer info?
Regel ik vast een hotel.
Dankje. Ik ben wat slecht bij stem momenteel, dus zeg maar dat dat niet is zoals ik normaal klink.quote:Op maandag 23 december 2019 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze belt je zo voor een introductie.
Nee. Wel wat meer thuiswerkdagen. Ik zou eigenlijk begin januari een paar dagen weg gaan met vrienden, maar ik weet niet of dat door kan gaan.quote:Op maandag 23 december 2019 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Buda nog vrije dagen de komende weken?
Na vandaag volgende week donderdag pas weer naar werk.quote:Op maandag 23 december 2019 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Wel wat meer thuiswerkdagen. Ik zou eigenlijk begin januari een paar dagen weg gaan met vrienden, maar ik weet niet of dat door kan gaan.
Jij bent wel vrij?
Lekker!! Ik vind het hier op kantoor nog behoorlijk druk. Had ik niet verwacht.quote:Op maandag 23 december 2019 11:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Na vandaag volgende week donderdag pas weer naar werk.
Ligt aan je moeder zeker?
Waarom lees ik masturberenquote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar van mijn vader toen.quote:Op maandag 23 december 2019 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!! Ik vind het hier op kantoor nog behoorlijk druk. Had ik niet verwacht.
Ja, langzaam maar zeker gaat het bergafwaarts.
Stroomt niet alleen het hart van overquote:
Wat had jouw vader?quote:Op maandag 23 december 2019 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar van mijn vader toen.
Aftakeling is moeilijk om te zien, want is op gegeven moment nier meer de persoon die je herkent.
Klinkt stom, maar hopelijk gaat het 'snel' en op en manier zonder veel pijn voor haar.
quote:Op maandag 23 december 2019 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stroomt niet alleen het hart van over
Phehehehequote:
Hetzelfde als jou moeder ongeveer. Andere variant.quote:Op maandag 23 december 2019 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat had jouw vader?
Klopt. Dat zien we nu al heel erg, deels ook wel door de zware pijnmedicatie. Wij hopen ook dat het snel gaat, want het is een lijdensweg voor haar (en daarmee ook voor ons). Maar ze klampt zich best wel vast aan het leven
Ik zocht wat anders, maar vond deze ook wel grappig.quote:Op maandag 23 december 2019 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe![]()
Deze had ik niet verwacht.
Flanders is immer grappigquote:Op maandag 23 december 2019 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zocht wat anders, maar vond deze ook wel grappig.
Ik gok dat ie uit de simpsons komt, maar ken hem verder niet, want nooit gekeken.quote:
Ik heb het maar sporadisch gezien, maar ken de klassiekers eruit wel.quote:Op maandag 23 december 2019 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik gok dat ie uit de simpsons komt, maar ken hem verder niet, want nooit gekeken.
Niets speciaals, gewoon treurig weer en beetje lamlendig.quote:
Ik heb hier voor 2020 een scheurkalender liggen van Make that the cat wise. Met dus Nederlandse spreekwoorden en uitdrukkingen letterlijk naar het Engels vertaald, zoals hierboven. Staan best leuke tussen, ook waarvan ik denk mehh, maar zeker leuk voor op de wc.quote:
Aai over je bol tijgerquote:Op maandag 23 december 2019 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets speciaals, gewoon treurig weer en beetje lamlendig.
nee das niksquote:Op maandag 23 december 2019 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, nee dat niet. Gewoon tagliatele uit een paarse diepvrieszak denk ik
Rode kool met appel en een gehaktbalquote:Op maandag 23 december 2019 15:38 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan jullie vandaag eten, ik moet nog wat verzinnen?
Hier schrik ik van, dat is toch smerigquote:Op maandag 23 december 2019 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, nee dat niet. Gewoon tagliatele uit een paarse diepvrieszak denk ik
Muah, valt mee. Vers maken is ook niet altijd een optie.quote:Op maandag 23 december 2019 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier schrik ik van, dat is toch smerig
Knoflookgarnalen.quote:Op maandag 23 december 2019 15:38 schreef Karzai het volgende:
mooi klote, mja beetje liggen op de bank, lekker slapen straksquote:Op maandag 23 december 2019 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik voel me echt lamlendig joh. Heel de dag al. Het werken zit er nu op, maar dan nog. Helemaal pet. Bah.
Beterschap Fles!quote:Op maandag 23 december 2019 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik voel me echt lamlendig joh. Heel de dag al. Het werken zit er nu op, maar dan nog. Helemaal pet. Bah.
Kikkerbillenquote:Op maandag 23 december 2019 15:38 schreef Karzai het volgende:
Rendier Wellington klinkt goedquote:Op maandag 23 december 2019 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kikkerbillen
Morgen een rendier wellington
Zekerquote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rendier Wellington klinkt goed
Is het een beetje kippig of lijkt het daar niet op?quote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Karzai het volgende:
1 keer gegeten maar volgens mij nergens te krijgen
Lijkt het wel opquote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een beetje kippig of lijkt het daar niet op?
geen sterke smaak, ik at het met knoflook en peterseliequote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een beetje kippig of lijkt het daar niet op?
Hm, ben het nog nooit tegengekomen, maar zou het wel proberenquote:Op maandag 23 december 2019 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lijkt het wel opandere structuur.. fijner.
heel grote rendierkroket met bladerdeegquote:Op maandag 23 december 2019 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat een soort rendierkroket of wat?
Zie link hierbovenquote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ben het nog nooit tegengekomen, maar zou het wel proberen
quote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel grote rendierkroket met bladerdeeg
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Champignon-peper roomsaus erbij, primaquote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt een jus. Vrees dat alle lactosevrije room er vanavond door gaatquote:Op maandag 23 december 2019 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Champignon-peper roomsaus erbij, prima
Ijs met warme lignonbessen jam?quote:Op maandag 23 december 2019 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wordt een jus. Vrees dat alle lactosevrije room er vanavond door gaat
En nog een lingonbessen iets.
Nee een prutje wat m'n wederhelft maakt als saus voor bij de wellington.quote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs met warme lignonbessen jam?
Ik moet ineens aan die plastische discussies van gisteravond denkenquote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
Nee een prutje wat m'n wederhelft maakt als saus voor bij de wellington.
Oh?quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die plastische discussies van gisteravond denken
dat ging over menstruatiebloed en zoquote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh?
Dan moet ik terug gaan lezen
Maak je pics? Dat klinkt tof zeg!quote:Op maandag 23 december 2019 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kikkerbillen
Morgen een rendier wellington
Brokjes 'gelei'quote:Op maandag 23 december 2019 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ging over menstruatiebloed en zo
Als we het weer over bonkjes en sliertjes gaan hebben, moeten we @CherryLips even taggen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ging over menstruatiebloed en zo
ja of die saus die Frantic nou van zijn vriendin krijgtquote:
Ow, oke.quote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee een prutje wat m'n wederhelft maakt als saus voor bij de wellington.
nee het kan beter gewoon een keer over geile kutjes gaanquote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we het weer over bonkjes en sliertjes gaan hebben, moeten we @:CherryLips even taggen.
Dat bonkt en sliert wel ja. Heerlijkquote:Op maandag 23 december 2019 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of die saus die Frantic nou van zijn vriendin krijgt
Oh daar weet ik niet zoveel van, sorryquote:Op maandag 23 december 2019 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het kan beter gewoon een keer over geile kutjes gaan
Wat ga je na de doperwten doen dan?quote:Op maandag 23 december 2019 17:34 schreef Molo het volgende:
Ik heb alle last minute cadeautjes () en alle boodschappen in huis.
Rug en nek totaal vertieft maar het is gelukt![]()
Vanavond lekker gebakken kip met doperwtjes en gebakken pompoen, makkie en gezond. Erna: lossss
Na? Of met?quote:Op maandag 23 december 2019 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je na de doperwten doen dan?
Oh jammer zegquote:Op maandag 23 december 2019 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh daar weet ik niet zoveel van, sorry
Rabbit weet er veel van! En Koen ookquote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer zeg![]()
ALLES zit tegen vandaag.
Jij kookt voor de gansche familie?quote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog gaan verzinnen wat ik ga maken voor eerste kerstdag. Morgen maar even googlen voor inspiratie en boodschappen doen.
Oh zo. Nee kerst vieren, velen eten en zulks. Lekker uitgebreid kokenquote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat lossss na de doperwten. Wilde nacht?
Ik wel, drie keerquote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kookt voor de gansche familie?
Lekkerquote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo. Nee kerst vieren, velen eten en zulks. Lekker uitgebreid koken
Koken![]()
Hallo?quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Rabbit weet er veel van! En Koen ook
en wat heb ik daar aan?quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Rabbit weet er veel van! En Koen ook
Ja hoi, zijn er vragen?quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we het weer over bonkjes en sliertjes gaan hebben, moeten we @:CherryLips even taggen.
Uiteindelijk wel.quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kookt voor de gansche familie?
13 man?quote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Was origineel de bedoeling om kerstavond met het hele gezin van mijn ouders te vieren en eerste kerstdag iedereen thuis. Nadat ik had aangeboden eerste kerstdag voor mijn grootouders, muis en mij te gaan koken wilde de rest ook ineens eerste kersrdag komen met aanhang. Dus nu zijn het 13 mensen ipv 4
Ja dankje.quote:
Gezelligquote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Was origineel de bedoeling om kerstavond met het hele gezin van mijn ouders te vieren en eerste kerstdag iedereen thuis. Nadat ik had aangeboden eerste kerstdag voor mijn grootouders, muis en mij te gaan koken wilde de rest ook ineens eerste kersrdag komen met aanhang. Dus nu zijn het 13 mensen ipv 4
Nee. Als ik nu ga eten heb ik om tien uur weer honger.quote:Op maandag 23 december 2019 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, staat je eten in de oven dan?
Advies vragen en van leren jongemanquote:
Eerste moet ik een deel maken, tweede bij ons thuis met schoonfamilie en derde met ons hier vierenquote:Op maandag 23 december 2019 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb je drie avonden eters over de vloer?
Nee, gewoon nee. Op twee mensen na krijgt iedereen het voor elkaar om droge pasta met ketchup te verneuken en mij de schuld ervan geven als ik er iets van zegtquote:Op maandag 23 december 2019 17:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
13 man?
Drie goormetstellen en eten op tafel zetten en alsjeblieft.
Dit klinkt zo herkenbaarquote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Werd wat gewoontjes, sorryquote:Op maandag 23 december 2019 17:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dankje.
Na al die momenten samen en de 10tallen keren dat ze klaarkwam en dan noemt ze mij niet...
Dat is wel flinke deuk in mijn ego dit...
Ja dat is een goeie vraagquote:Op maandag 23 december 2019 17:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Kutworsten.
Waarom krullen die altijd rond.. nou worden ze nooit egaal mooi gaar.
Ik zou al dood zijn na het shoppen. EN dan moet je nog kokenquote:Op maandag 23 december 2019 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt zo herkenbaar![]()
Wel gezellig, in the end. Alleen boodschappen doen vandaag viel wat tegen.
Toko, speciaalzaakje hier, winkeltje daar etc
En het was redelijk druk in de stad
Onverwacht wel!
quote:Op maandag 23 december 2019 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Als ik nu ga eten heb ik om tien uur weer honger.
Ja leuk joh, waarschijnlijk sta ik morgenavond te schelden wel, maar in the end vind ik het geweldigquote:Op maandag 23 december 2019 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou al dood zijn na het shoppen. EN dan moet je nog koken
Gebakken kipfilet met groenters vanavond, gezondquote:
Langzaam?quote:Op maandag 23 december 2019 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie vraag
Weet het antwoord wel maar weet niet of je dat wilt weten
Heel langzaam bakken is het devies. Maar wel lekker
Uiteindelijk wel gezellig, maar zo'n kut hypocriet gedoequote:Op maandag 23 december 2019 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt zo herkenbaar![]()
Wel gezellig, in the end. Alleen boodschappen doen vandaag viel wat tegen.
Toko, speciaalzaakje hier, winkeltje daar etc
En het was redelijk druk in de stad
Onverwacht wel!
ja achteraf onthou je alleen de leuke dingenquote:Op maandag 23 december 2019 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja leuk joh, waarschijnlijk sta ik morgenavond te schelden wel, maar in the end vind ik het geweldig
Ik heb net ook kip gegeten. Komt erg dichtbij zoquote:Op maandag 23 december 2019 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebakken kipfilet met groenters vanavond, gezond
Whyyy?quote:Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Vegaburger met erwten en aardappeltjes. Kijk al uit naar de Mayo.
Goeie worsten moet je altijd zorgvuldig en langzaam heen en weer bewegen tot ze goed heet zijnquote:Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Langzaam?
Ik sla ff over dan. Dan maar kromme worsten.
Dat is godnondeju wel veel saus manquote:Op maandag 23 december 2019 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ALS ik t niet vergeet
[ afbeelding ]
Die laatste twee componenten slaan natuurlijk nergens op, verder prima voerquote:Op maandag 23 december 2019 18:05 schreef Fogel het volgende:
Biefstuk uit de sous-vide, gebakken wortels met chili en honing, salade, aardappelpartjes. Oh en pepersaus, knoflooksaus en guac, omdat het kan.
Kipballetjes?quote:Op maandag 23 december 2019 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
diepvrieszakje voor het geweten en de rest van de avond kipballetjes en kaassoufflés en goulashkroketjes.
quote:Op maandag 23 december 2019 18:11 schreef CherryLips het volgende:
De man van de snackbar wenste me vanmiddag op straat prettige feestdagen toe. Ik kom daar te vaak.
Haha, ff noteren in m'n Excelquote:Op maandag 23 december 2019 18:11 schreef CherryLips het volgende:
De man van de snackbar wenste me vanmiddag op straat prettige feestdagen toe. Ik kom daar te vaak.
Ik kom er wel elke maand denk ikquote:Op maandag 23 december 2019 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
De man van de patattent hier kent ons hele gezin bij naam. Ik denk dat ik er vier keer per jaar kom ofzo.
Mooi wel, en enigszins stom want ik heb altijd het idee dan dat ik als mega vetklep zijn halve jaaromzet maak ofzo. Wat onzin is maar my brainnnnn![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2019 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg laatst van een oud huisgenoot te horen dat de shoarmaboer waar we heen gingen als we dat een keer per maand aten recent nog naar mij vroeg bij naam.quote:Op maandag 23 december 2019 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
De man van de patattent hier kent ons hele gezin bij naam. Ik denk dat ik er vier keer per jaar kom ofzo.
Mooi wel, en enigszins stom want ik heb altijd het idee dan dat ik als mega vetklep zijn halve jaaromzet maak ofzo. Wat onzin is maar my brainnnnn![]()
![]()
Ik dacht zwezerik te zienquote:Op maandag 23 december 2019 18:11 schreef Molo het volgende:
Meh, eerst maar mijn koffie opdrinken
[ afbeelding ]
Normaal hebben we zo'n snackvoer niet in huis, maar laatst nog een pakje gevonden wat nog over was van het verhuis weekend.quote:Op maandag 23 december 2019 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is me niet ontgaan inderdaad
Sow ik ben hier toch even een partijtje afgeknapt op de friettent op de hoekquote:Op maandag 23 december 2019 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Herkenbaar. Dat gaat ook niet meer weg.quote:Op maandag 23 december 2019 18:13 schreef Molo het volgende:
In mijn hoofd ben ik nog steeds een tientonner met vreetschaamte
quote:Op maandag 23 december 2019 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst van een oud huisgenoot te horen dat de shoarmaboer waar we heen gingen als we dat een keer per maand aten recent nog naar mij vroeg bij naam.
Ik ben daar vijf jaar geleden weg verhuisd
quote:Op maandag 23 december 2019 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij de Bram Ladage in Dordrecht wisten ze na een poosje ook wat ik kwam bestellen
Ze vroegen een keer of ik ei op m'n cheeseburger wilde en blijkbaar keek ik zo verafschuwd dat ze het sindsdien niet meer vragen.quote:Op maandag 23 december 2019 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij de Bram Ladage in Dordrecht wisten ze na een poosje ook wat ik kwam bestellen
Kippenzwezerik jaquote:Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik dacht zwezerik te zien
#decadent
quote:Op maandag 23 december 2019 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow ik ben hier toch even een partijtje afgeknapt op de friettent op de hoek![]()
Er zit hier gewoon een snackbar op like 200 meter max. Eerste keer dat ik daar heen ging bleek dat niet alleen de eigenaresse maar ALLE stamgasten al alles over mij wisten, ik was die gast van dat huis dat daar gebouwd werd, en het duurde lang en er was gedoe met vergunningen en ik woonde alleen en je komt zeker wel vaker een frietje halen![]()
![]()
Ehh, nee. Prettige avond verder.
Nooit meer geweest. Doe ff normaal zeg
Is ook niet erg hoor, maar wel gek soms om te merkenquote:Op maandag 23 december 2019 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat gaat ook niet meer weg.
Net gehad, alweer flink deel van uitgegevenquote:
krijg je het niet eerder vanwege kerst?quote:Op maandag 23 december 2019 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil mijn bankrekening ook. Hoop morgenmaar vrees 30 december
Hoop het wel. Afgelopen 2 jaar iig wel. Normaliter 2-3 werkdagen voor einde van de (volgende) maand.quote:Op maandag 23 december 2019 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg je het niet eerder vanwege kerst?
Hier komt het pas na de kerst. Collega's zaten vandaag ook de app van hun bank te refreshen om te kijken waar het geld bleef.quote:Op maandag 23 december 2019 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Mijn collega's zaten in spanning te wachten of het nog zou komen
Wel kut als je het nodig hebt om kerstcadeautjes te kopen.quote:Op maandag 23 december 2019 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier komt het pas na de kerst. Collega's zaten vandaag ook de app van hun bank te refreshen om te kijken waar het geld bleef.
December is wel een mooie maand altijd.
Gaat het zo slecht?quote:Op maandag 23 december 2019 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Mijn collega's zaten in spanning te wachten of het nog zou komen
Dan doe je iets niet goed in het budgetteringquote:Op maandag 23 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel kut als je het nodig hebt om kerstcadeautjes te kopen.
Ja of het leven is duur genoeg voor ze. Zoveel verdienen we niet.quote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed in het budgettering
ik zeg niksquote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Al hadden wij ook mijn salaris nodig om eten te kopen zonder aan de spaarrekening te komenquote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen cadeaus voor anderen gaan kopen toch?quote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of het leven is duur genoeg voor ze. Zoveel verdienen we niet.
Ja kerst tochquote:Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen cadeaus voor anderen gaan kopen toch?
Jij hebt ene huis gekocht en dik aan het verbouwen in je uppie, dat si toch andersquote:
Dan leef je alsnog boven je stand. Met minimum loon moet je alsnog redelijk goed kunnen rondkomen als je ernaar gaat levenquote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of het leven is duur genoeg voor ze. Zoveel verdienen we niet.
Denk je dat echt? Huur en alles?quote:Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan leef je alsnog boven je stand. Met minimum loon moet je alsnog redelijk goed kunnen rondkomen als je ernaar gaat leven
Ik vind cadeautjes met kerst eigenlijk echt dikke onzin. Zeker als mensen het geld zelf prima kunnen gebruikenquote:Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kerst toch![]()
k weet het niet. Ze hadden het nodig.
Ik heb twee jaar geleeft van goede ¤1000,- per maand en heb alsnog iedere week wel uit kunnen gaan, cadeautjes kunnen kppen en zulks.quote:Op maandag 23 december 2019 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Huur en alles?
Ja weet niet precies hoe het met ze zit maar geloof dat ze allemaal naar familie gaan en daar zijn ook kleine kinderen. Geloof dat de meeste cadeautjes voor hun zijn. En wie weet geven ze het ook graag.quote:Op maandag 23 december 2019 18:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind cadeautjes met kerst eigenlijk echt dikke onzin. Zeker als mensen het geld zelf prima kunnen gebruiken
Dan moet ik toch verhuizen ben ik bang.quote:Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan leef je alsnog boven je stand. Met minimum loon moet je alsnog redelijk goed kunnen rondkomen als je ernaar gaat leven
Als student?quote:Op maandag 23 december 2019 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleeft van goede ¤1000,- per maand en heb alsnog iedere week wel uit kunnen gaan, cadeautjes kunnen kppen en zulks.
Moest er wel op letten dat ik tijdens het stappen geen 100 euro per avond uitgaf
Da's leuk.quote:Op maandag 23 december 2019 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook niet erg hoor, maar wel gek soms om te merken![]()
Liep vanmiddag dus te zeulen door de winkelstraten, en zag mijn reflectie. Niet meer dik, dat is écht gek
Ik tegenwoordig ook als het uit zou gaan met muis.quote:Op maandag 23 december 2019 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik toch verhuizen ben ik bang.
Ik vind cadeautjes voor anderen leuker dan zooi voor mezelf, daar denk ik nl teveelover na en dan koop ik t meestal uiteindelijk nietquote:Op maandag 23 december 2019 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En rondkomen met weinig kan best, alleen een hoop keuzes zijn niet zo leuk om te maken dan.
Want zooi kopen.
Ik koop wel cadeautjes hoor, alleen niet "omdat kerst". Verras liever mensen als ik wat tofs voor ze zie.quote:Op maandag 23 december 2019 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind cadeautjes voor anderen leuker dan zooi voor mezelf, daar denk ik nl teveelover na en dan koop ik t meestal uiteindelijk niet
Je krijgt toch ook toeslagen dan?quote:Op maandag 23 december 2019 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Huur en alles?
Ik vind het echt zonde. Kerst gaat niet om geld ofzoquote:Op maandag 23 december 2019 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet precies hoe het met ze zit maar geloof dat ze allemaal naar familie gaan en daar zijn ook kleine kinderen. Geloof dat de meeste cadeautjes voor hun zijn. En wie weet geven ze het ook graag.
Ik had niet verder gelezen, het was geen: je koopt ws alleen zooi voor jezelf -postquote:Op maandag 23 december 2019 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop wel cadeautjes hoor, alleen niet "omdat kerst". Verras liever mensen als ik wat tofs voor ze zie.
Heel gek, en fijn jaquote:Op maandag 23 december 2019 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's leuk.
En cadeautjes met kerst. Nah. Überhaupt amper kerst hier.
Nee tuurlijk niet, maar cadeaus kopen voor anderen terwijl je het geld niet kunt missen klinkt iig niet zo hendigquote:Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vast wel maar denk niet dat het allemaal zo royaal s.
tray schultenbrau en een zak chips en het is feestquote:Op maandag 23 december 2019 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het echt zonde. Kerst gaat niet om geld ofzo
Heb weleens feestje gevierd van een boodschappenlijstje van ¤8,- omdat ik verder blut was.
Topfeest
Gewoon de cadeaus skippen en met elkaar door de kamer dansen of domme spelletjes doen![]()
#omavertelt
Das kloterig. Kun je voor kerst nog terecht?quote:Op maandag 23 december 2019 19:10 schreef bitterbal het volgende:
arg heb mij vergist met de afspraak bij de huisarst
quote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tray breezers en een zak chips en het is feest
Preciesquote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tray schultenbrau en een zak chips en het is feest
Nee toch nietquote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das kloterig. Kun je voor kerst nog terecht?
Wanneer is het feestje?quote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tray schultenbrau en een zak chips en het is feest
O das niet handig neequote:Op maandag 23 december 2019 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee toch niet![]()
Kneus ben ik ook. Heb zelf verkeerde dag geappt naar de baas. Datum klopt maar dag niet goed.
Mja het zijn ook niet de meest hendige mensenquote:Op maandag 23 december 2019 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar cadeaus kopen voor anderen terwijl je het geld niet kunt missen klinkt iig niet zo hendig
Dat ook!quote:
ik heb geen chips in huis..quote:
Huismussenquote:Op maandag 23 december 2019 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel gek, en fijn ja
Ben natuurlijk nog wel dik, volgens maatstaven bla bla, maar ik zie en voel het echt niet meer
Ik hou wel van kerst, mega familiemens en huismus ik he
O, nah, dat is nog te overzien zolang je niet doodgaatquote:Op maandag 23 december 2019 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het nog goed geloof ik :p
pas de 30ste
Cadeaus die persoonlijk zijn en waar moeite in is gestoken zijn altijd veel leuker dan gewoon een cadeaukaart of iets.quote:Op maandag 23 december 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik weinig geld had, wilde ik ook iedereen iets geven, dus kocht ik allemaal verschillende ‘frutsels’ in hetzelfde thema en maakte daar een soort van mini-surprise omheen.
Een keer ook fotolijstjes gekocht en dan in elke lijst een kamer gemaakt van uit tijdschriften geknipte plaatjes en daar de betreffende persoon z’n favoriete dingen in geplakt.
Iedereen vond t heel leuk
Nou ja dat weet je nooit natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, nah, dat is nog te overzien zolang je niet doodgaat
Een cadeaukaart is sowieso niet leukquote:Op maandag 23 december 2019 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Cadeaus die persoonlijk zijn en waar moeite in is gestoken zijn altijd veel leuker dan gewoon een cadeaukaart of iets.
Heb je die nog niet dan?quote:Op maandag 23 december 2019 19:19 schreef CherryLips het volgende:
En dan zit ik me te bedenken dat ik eigenlijk nog kaarsstiften had gewild.
Ziet die er zo uit?quote:Op maandag 23 december 2019 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon bijna geen hand meer. Zo groot is dat gat.
Stop danquote:Op maandag 23 december 2019 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon bijna geen hand meer. Zo groot is dat gat.
Kaarsen waarmee je kan schrijven?quote:Op maandag 23 december 2019 19:19 schreef CherryLips het volgende:
En dan zit ik me te bedenken dat ik eigenlijk nog kaarsstiften had gewild.
Precies, hoeft niet veel te kosten. Zeker niet om lol te hebbenquote:Op maandag 23 december 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik weinig geld had, wilde ik ook iedereen iets geven, dus kocht ik allemaal verschillende ‘frutsels’ in hetzelfde thema en maakte daar een soort van mini-surprise omheen.
Een keer ook fotolijstjes gekocht en dan in elke lijst een kamer gemaakt van uit tijdschriften geknipte plaatjes en daar de betreffende persoon z’n favoriete dingen in geplakt.
Iedereen vond t heel leuk
Nee, dat is waar. Ik zal voor je duimen.quote:Op maandag 23 december 2019 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dat weet je nooit natuurlijk
Nee niet eens! Maar zag ze op de insta van Sostrene Grene en dacht ik, wat een leuk idee!quote:
Thnx.quote:Op maandag 23 december 2019 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik zal voor je duimen.
Nee stiften waarmee je kaarsen kan versieren.quote:Op maandag 23 december 2019 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kaarsen waarmee je kan schrijven?
Somsquote:
Wowquote:Op maandag 23 december 2019 19:15 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer een credit card genomen omdat ik op vakantie wilde. Geen geld maar wel rood kunnen staan op die kaart.
Als iemand daar blij mee is, is dat toch prima?quote:Op maandag 23 december 2019 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n vader laatst wel een bioscoopbon gegevenen een halve kilo drop.
Ik zocht een keer naar een sound bar en heb daarna wekenlang reclames van sound bars gekregenquote:Op maandag 23 december 2019 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens! Maar zag ze op de insta van Sostrene Grene en dacht ik, wat een leuk idee!
Als je een dikke kaars pakt, kan dat prima met gewone permanente markersquote:Op maandag 23 december 2019 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee stiften waarmee je kaarsen kan versieren.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als iemand daar blij mee is, is dat toch prima?
Mijn zusje heeft een bol.com kaart, een onzin ding waar ik never nooit iets mee ga doen gekocht![]()
En m’n moeder (denk ik) heeft m’n dochter die niet meerderjarig is een jraslot gegeven![]()
Mij wil hij voorlopig niet, ik ben te hyper momenteel.quote:Op maandag 23 december 2019 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thnx.
Je weet nooit wanneer de lieve heer je zal roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |