Ik wilde net zeggen. Al hadden wij ook mijn salaris nodig om eten te kopen zonder aan de spaarrekening te komenquote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed in het budgettering
Dan moet je ook geen cadeaus voor anderen gaan kopen toch?quote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of het leven is duur genoeg voor ze. Zoveel verdienen we niet.
Ja kerst tochquote:Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen cadeaus voor anderen gaan kopen toch?
Jij hebt ene huis gekocht en dik aan het verbouwen in je uppie, dat si toch andersquote:
Dan leef je alsnog boven je stand. Met minimum loon moet je alsnog redelijk goed kunnen rondkomen als je ernaar gaat levenquote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of het leven is duur genoeg voor ze. Zoveel verdienen we niet.
Denk je dat echt? Huur en alles?quote:Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan leef je alsnog boven je stand. Met minimum loon moet je alsnog redelijk goed kunnen rondkomen als je ernaar gaat leven
Ik vind cadeautjes met kerst eigenlijk echt dikke onzin. Zeker als mensen het geld zelf prima kunnen gebruikenquote:Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kerst toch![]()
k weet het niet. Ze hadden het nodig.
Ik heb twee jaar geleeft van goede ¤1000,- per maand en heb alsnog iedere week wel uit kunnen gaan, cadeautjes kunnen kppen en zulks.quote:Op maandag 23 december 2019 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Huur en alles?
Ja weet niet precies hoe het met ze zit maar geloof dat ze allemaal naar familie gaan en daar zijn ook kleine kinderen. Geloof dat de meeste cadeautjes voor hun zijn. En wie weet geven ze het ook graag.quote:Op maandag 23 december 2019 18:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind cadeautjes met kerst eigenlijk echt dikke onzin. Zeker als mensen het geld zelf prima kunnen gebruiken
Dan moet ik toch verhuizen ben ik bang.quote:Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan leef je alsnog boven je stand. Met minimum loon moet je alsnog redelijk goed kunnen rondkomen als je ernaar gaat leven
Als student?quote:Op maandag 23 december 2019 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleeft van goede ¤1000,- per maand en heb alsnog iedere week wel uit kunnen gaan, cadeautjes kunnen kppen en zulks.
Moest er wel op letten dat ik tijdens het stappen geen 100 euro per avond uitgaf
Da's leuk.quote:Op maandag 23 december 2019 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook niet erg hoor, maar wel gek soms om te merken![]()
Liep vanmiddag dus te zeulen door de winkelstraten, en zag mijn reflectie. Niet meer dik, dat is écht gek
Ik tegenwoordig ook als het uit zou gaan met muis.quote:Op maandag 23 december 2019 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik toch verhuizen ben ik bang.
Ik vind cadeautjes voor anderen leuker dan zooi voor mezelf, daar denk ik nl teveelover na en dan koop ik t meestal uiteindelijk nietquote:Op maandag 23 december 2019 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En rondkomen met weinig kan best, alleen een hoop keuzes zijn niet zo leuk om te maken dan.
Want zooi kopen.
Ik koop wel cadeautjes hoor, alleen niet "omdat kerst". Verras liever mensen als ik wat tofs voor ze zie.quote:Op maandag 23 december 2019 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind cadeautjes voor anderen leuker dan zooi voor mezelf, daar denk ik nl teveelover na en dan koop ik t meestal uiteindelijk niet
Je krijgt toch ook toeslagen dan?quote:Op maandag 23 december 2019 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Huur en alles?
Ik vind het echt zonde. Kerst gaat niet om geld ofzoquote:Op maandag 23 december 2019 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet precies hoe het met ze zit maar geloof dat ze allemaal naar familie gaan en daar zijn ook kleine kinderen. Geloof dat de meeste cadeautjes voor hun zijn. En wie weet geven ze het ook graag.
Ik had niet verder gelezen, het was geen: je koopt ws alleen zooi voor jezelf -postquote:Op maandag 23 december 2019 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop wel cadeautjes hoor, alleen niet "omdat kerst". Verras liever mensen als ik wat tofs voor ze zie.
Heel gek, en fijn jaquote:Op maandag 23 december 2019 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's leuk.
En cadeautjes met kerst. Nah. Überhaupt amper kerst hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |