Is het een beetje kippig of lijkt het daar niet op?quote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Karzai het volgende:
1 keer gegeten maar volgens mij nergens te krijgen
Lijkt het wel opquote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een beetje kippig of lijkt het daar niet op?
geen sterke smaak, ik at het met knoflook en peterseliequote:Op maandag 23 december 2019 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een beetje kippig of lijkt het daar niet op?
Hm, ben het nog nooit tegengekomen, maar zou het wel proberenquote:Op maandag 23 december 2019 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lijkt het wel opandere structuur.. fijner.
heel grote rendierkroket met bladerdeegquote:Op maandag 23 december 2019 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat een soort rendierkroket of wat?
Zie link hierbovenquote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ben het nog nooit tegengekomen, maar zou het wel proberen
quote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel grote rendierkroket met bladerdeeg
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Champignon-peper roomsaus erbij, primaquote:Op maandag 23 december 2019 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt een jus. Vrees dat alle lactosevrije room er vanavond door gaatquote:Op maandag 23 december 2019 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Champignon-peper roomsaus erbij, prima
Ijs met warme lignonbessen jam?quote:Op maandag 23 december 2019 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wordt een jus. Vrees dat alle lactosevrije room er vanavond door gaat
En nog een lingonbessen iets.
Nee een prutje wat m'n wederhelft maakt als saus voor bij de wellington.quote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs met warme lignonbessen jam?
Ik moet ineens aan die plastische discussies van gisteravond denkenquote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
Nee een prutje wat m'n wederhelft maakt als saus voor bij de wellington.
Oh?quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die plastische discussies van gisteravond denken
dat ging over menstruatiebloed en zoquote:Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh?
Dan moet ik terug gaan lezen
Maak je pics? Dat klinkt tof zeg!quote:Op maandag 23 december 2019 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kikkerbillen
Morgen een rendier wellington
Brokjes 'gelei'quote:Op maandag 23 december 2019 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ging over menstruatiebloed en zo
Als we het weer over bonkjes en sliertjes gaan hebben, moeten we @CherryLips even taggen.quote:Op maandag 23 december 2019 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ging over menstruatiebloed en zo
ja of die saus die Frantic nou van zijn vriendin krijgtquote:
Ow, oke.quote:Op maandag 23 december 2019 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee een prutje wat m'n wederhelft maakt als saus voor bij de wellington.
nee het kan beter gewoon een keer over geile kutjes gaanquote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we het weer over bonkjes en sliertjes gaan hebben, moeten we @:CherryLips even taggen.
Dat bonkt en sliert wel ja. Heerlijkquote:Op maandag 23 december 2019 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of die saus die Frantic nou van zijn vriendin krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |