Nee. Als ik nu ga eten heb ik om tien uur weer honger.quote:Op maandag 23 december 2019 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, staat je eten in de oven dan?
Advies vragen en van leren jongemanquote:
Eerste moet ik een deel maken, tweede bij ons thuis met schoonfamilie en derde met ons hier vierenquote:Op maandag 23 december 2019 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb je drie avonden eters over de vloer?
Nee, gewoon nee. Op twee mensen na krijgt iedereen het voor elkaar om droge pasta met ketchup te verneuken en mij de schuld ervan geven als ik er iets van zegtquote:Op maandag 23 december 2019 17:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
13 man?
Drie goormetstellen en eten op tafel zetten en alsjeblieft.
Dit klinkt zo herkenbaarquote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Was origineel de bedoeling om kerstavond met het hele gezin van mijn ouders te vieren en eerste kerstdag iedereen thuis. Nadat ik had aangeboden eerste kerstdag voor mijn grootouders, muis en mij te gaan koken wilde de rest ook ineens eerste kersrdag komen met aanhang. Dus nu zijn het 13 mensen ipv 4
Werd wat gewoontjes, sorryquote:Op maandag 23 december 2019 17:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dankje.
Na al die momenten samen en de 10tallen keren dat ze klaarkwam en dan noemt ze mij niet...
Dat is wel flinke deuk in mijn ego dit...
Ja dat is een goeie vraagquote:Op maandag 23 december 2019 17:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Kutworsten.
Waarom krullen die altijd rond.. nou worden ze nooit egaal mooi gaar.
Ik zou al dood zijn na het shoppen. EN dan moet je nog kokenquote:Op maandag 23 december 2019 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt zo herkenbaar![]()
Wel gezellig, in the end. Alleen boodschappen doen vandaag viel wat tegen.
Toko, speciaalzaakje hier, winkeltje daar etc
En het was redelijk druk in de stad
Onverwacht wel!
quote:Op maandag 23 december 2019 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Als ik nu ga eten heb ik om tien uur weer honger.
Ja leuk joh, waarschijnlijk sta ik morgenavond te schelden wel, maar in the end vind ik het geweldigquote:Op maandag 23 december 2019 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou al dood zijn na het shoppen. EN dan moet je nog koken
Gebakken kipfilet met groenters vanavond, gezondquote:
Langzaam?quote:Op maandag 23 december 2019 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie vraag
Weet het antwoord wel maar weet niet of je dat wilt weten
Heel langzaam bakken is het devies. Maar wel lekker
Uiteindelijk wel gezellig, maar zo'n kut hypocriet gedoequote:Op maandag 23 december 2019 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt zo herkenbaar![]()
Wel gezellig, in the end. Alleen boodschappen doen vandaag viel wat tegen.
Toko, speciaalzaakje hier, winkeltje daar etc
En het was redelijk druk in de stad
Onverwacht wel!
ja achteraf onthou je alleen de leuke dingenquote:Op maandag 23 december 2019 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja leuk joh, waarschijnlijk sta ik morgenavond te schelden wel, maar in the end vind ik het geweldig
Ik heb net ook kip gegeten. Komt erg dichtbij zoquote:Op maandag 23 december 2019 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebakken kipfilet met groenters vanavond, gezond
Whyyy?quote:Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Vegaburger met erwten en aardappeltjes. Kijk al uit naar de Mayo.
Goeie worsten moet je altijd zorgvuldig en langzaam heen en weer bewegen tot ze goed heet zijnquote:Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Langzaam?
Ik sla ff over dan. Dan maar kromme worsten.
Dat is godnondeju wel veel saus manquote:Op maandag 23 december 2019 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ALS ik t niet vergeet
[ afbeelding ]
Die laatste twee componenten slaan natuurlijk nergens op, verder prima voerquote:Op maandag 23 december 2019 18:05 schreef Fogel het volgende:
Biefstuk uit de sous-vide, gebakken wortels met chili en honing, salade, aardappelpartjes. Oh en pepersaus, knoflooksaus en guac, omdat het kan.
Kipballetjes?quote:Op maandag 23 december 2019 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
diepvrieszakje voor het geweten en de rest van de avond kipballetjes en kaassoufflés en goulashkroketjes.
quote:Op maandag 23 december 2019 18:11 schreef CherryLips het volgende:
De man van de snackbar wenste me vanmiddag op straat prettige feestdagen toe. Ik kom daar te vaak.
Haha, ff noteren in m'n Excelquote:Op maandag 23 december 2019 18:11 schreef CherryLips het volgende:
De man van de snackbar wenste me vanmiddag op straat prettige feestdagen toe. Ik kom daar te vaak.
Ik kom er wel elke maand denk ikquote:Op maandag 23 december 2019 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
De man van de patattent hier kent ons hele gezin bij naam. Ik denk dat ik er vier keer per jaar kom ofzo.
Mooi wel, en enigszins stom want ik heb altijd het idee dan dat ik als mega vetklep zijn halve jaaromzet maak ofzo. Wat onzin is maar my brainnnnn![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2019 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg laatst van een oud huisgenoot te horen dat de shoarmaboer waar we heen gingen als we dat een keer per maand aten recent nog naar mij vroeg bij naam.quote:Op maandag 23 december 2019 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
De man van de patattent hier kent ons hele gezin bij naam. Ik denk dat ik er vier keer per jaar kom ofzo.
Mooi wel, en enigszins stom want ik heb altijd het idee dan dat ik als mega vetklep zijn halve jaaromzet maak ofzo. Wat onzin is maar my brainnnnn![]()
![]()
Ik dacht zwezerik te zienquote:Op maandag 23 december 2019 18:11 schreef Molo het volgende:
Meh, eerst maar mijn koffie opdrinken
[ afbeelding ]
Normaal hebben we zo'n snackvoer niet in huis, maar laatst nog een pakje gevonden wat nog over was van het verhuis weekend.quote:Op maandag 23 december 2019 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is me niet ontgaan inderdaad
Sow ik ben hier toch even een partijtje afgeknapt op de friettent op de hoekquote:Op maandag 23 december 2019 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Herkenbaar. Dat gaat ook niet meer weg.quote:Op maandag 23 december 2019 18:13 schreef Molo het volgende:
In mijn hoofd ben ik nog steeds een tientonner met vreetschaamte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |