Oh daar weet ik niet zoveel van, sorryquote:Op maandag 23 december 2019 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het kan beter gewoon een keer over geile kutjes gaan
Wat ga je na de doperwten doen dan?quote:Op maandag 23 december 2019 17:34 schreef Molo het volgende:
Ik heb alle last minute cadeautjes () en alle boodschappen in huis.
Rug en nek totaal vertieft maar het is gelukt![]()
Vanavond lekker gebakken kip met doperwtjes en gebakken pompoen, makkie en gezond. Erna: lossss
Na? Of met?quote:Op maandag 23 december 2019 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je na de doperwten doen dan?
Oh jammer zegquote:Op maandag 23 december 2019 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh daar weet ik niet zoveel van, sorry
Rabbit weet er veel van! En Koen ookquote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer zeg![]()
ALLES zit tegen vandaag.
Jij kookt voor de gansche familie?quote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog gaan verzinnen wat ik ga maken voor eerste kerstdag. Morgen maar even googlen voor inspiratie en boodschappen doen.
Oh zo. Nee kerst vieren, velen eten en zulks. Lekker uitgebreid kokenquote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat lossss na de doperwten. Wilde nacht?
Ik wel, drie keerquote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kookt voor de gansche familie?
Lekkerquote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo. Nee kerst vieren, velen eten en zulks. Lekker uitgebreid koken
Koken![]()
Hallo?quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Rabbit weet er veel van! En Koen ook
en wat heb ik daar aan?quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Rabbit weet er veel van! En Koen ook
Ja hoi, zijn er vragen?quote:Op maandag 23 december 2019 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we het weer over bonkjes en sliertjes gaan hebben, moeten we @:CherryLips even taggen.
Uiteindelijk wel.quote:Op maandag 23 december 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kookt voor de gansche familie?
13 man?quote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Was origineel de bedoeling om kerstavond met het hele gezin van mijn ouders te vieren en eerste kerstdag iedereen thuis. Nadat ik had aangeboden eerste kerstdag voor mijn grootouders, muis en mij te gaan koken wilde de rest ook ineens eerste kersrdag komen met aanhang. Dus nu zijn het 13 mensen ipv 4
Ja dankje.quote:
Gezelligquote:Op maandag 23 december 2019 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Was origineel de bedoeling om kerstavond met het hele gezin van mijn ouders te vieren en eerste kerstdag iedereen thuis. Nadat ik had aangeboden eerste kerstdag voor mijn grootouders, muis en mij te gaan koken wilde de rest ook ineens eerste kersrdag komen met aanhang. Dus nu zijn het 13 mensen ipv 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |