Pics van je collegaquote:Op maandag 23 december 2019 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja sorry, was even afgeleid door een collega.
Ongestelde bitterbal.quote:Op maandag 23 december 2019 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zitten er bonkjes en sliertjes in die bitterballen.
Toevallig ook foto's van zijn harige bouwvakkers decollete?quote:Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je een foto van zijn bierbuik of zijn harige benen?
Benen.quote:Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je een foto van zijn bierbuik of zijn harige benen?
Ik voel me ook niet al te best vandaag, beetje lamlendig.quote:
Ik zal het even in de gaten houden voor jequote:Op maandag 23 december 2019 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toevallig ook foto's van zijn harige bouwvakkers decollete?
Toppertje!quote:Op maandag 23 december 2019 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal het even in de gaten houden voor je
Een beetje gelukquote:Op maandag 23 december 2019 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
Kijken in de ziel van @:bitterbal (en @:citizen.erased)
[ afbeelding ]
dit.quote:Op maandag 23 december 2019 11:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet al te best vandaag, beetje lamlendig.
Verstopte neus heb ik gelukkig niet.quote:Op maandag 23 december 2019 11:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dit.
Paracetamol, neusspray. Ik ben er wel klaar mee, ga zo lekker naar huis denk ik.
Wat voor service leveren zij precies voor klanten?quote:Op maandag 23 december 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij delen een etage met een klantenserviceteam. Daar zie je wat beter werk voorbij huppelen.
Ik had vanochtend nog een mooi gesprek met een callcenter.quote:Op maandag 23 december 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij delen een etage met een klantenserviceteam. Daar zie je wat beter werk voorbij huppelen.
Nee, morgen heb ik een relax dagje gelukkig.quote:Op maandag 23 december 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstopte neus heb ik gelukkig niet.
Moet je morgen ook nog werken?
Lekker! Van de vrije dagen danquote:Op maandag 23 december 2019 11:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, morgen heb ik een relax dagje gelukkig.
Ik kom waarschijnlijk mijn bed niet uit dan. En dan lekker vrij tot en met volgende week donderdag.
Zij kunnen heerlijk prolongeren, storneren en muterenquote:Op maandag 23 december 2019 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor service leveren zij precies voor klanten?
Ik vraag dit voor een vriend
Geilquote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij kunnen heerlijk prolongeren, storneren en muteren
Ik heb zin om morgen de hele dag te 'storneren'quote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snel even een werkbezoekje kom brengenquote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prolongeren heb je langer genot van.quote:Op maandag 23 december 2019 11:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb zin om morgen de hele dag te 'storneren'
Echt prima dagje voor.
Ja, dat moet wel als je de hele dag wil storneren ook.quote:Op maandag 23 december 2019 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prolongeren heb je langer genot van.
Ik zal Mandy voor je boeken.quote:Op maandag 23 december 2019 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel als je de hele dag wil storneren ook.
Doe ik dat er ook nog bij.
Heb je wat meer info?quote:Op maandag 23 december 2019 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal Mandy voor je boeken.
Ze belt je zo voor een introductie.quote:Op maandag 23 december 2019 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je wat meer info?
Regel ik vast een hotel.
Dankje. Ik ben wat slecht bij stem momenteel, dus zeg maar dat dat niet is zoals ik normaal klink.quote:Op maandag 23 december 2019 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze belt je zo voor een introductie.
Nee. Wel wat meer thuiswerkdagen. Ik zou eigenlijk begin januari een paar dagen weg gaan met vrienden, maar ik weet niet of dat door kan gaan.quote:Op maandag 23 december 2019 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Buda nog vrije dagen de komende weken?
Na vandaag volgende week donderdag pas weer naar werk.quote:Op maandag 23 december 2019 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Wel wat meer thuiswerkdagen. Ik zou eigenlijk begin januari een paar dagen weg gaan met vrienden, maar ik weet niet of dat door kan gaan.
Jij bent wel vrij?
Lekker!! Ik vind het hier op kantoor nog behoorlijk druk. Had ik niet verwacht.quote:Op maandag 23 december 2019 11:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Na vandaag volgende week donderdag pas weer naar werk.
Ligt aan je moeder zeker?
Waarom lees ik masturberenquote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar van mijn vader toen.quote:Op maandag 23 december 2019 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!! Ik vind het hier op kantoor nog behoorlijk druk. Had ik niet verwacht.
Ja, langzaam maar zeker gaat het bergafwaarts.
Stroomt niet alleen het hart van overquote:
Wat had jouw vader?quote:Op maandag 23 december 2019 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar van mijn vader toen.
Aftakeling is moeilijk om te zien, want is op gegeven moment nier meer de persoon die je herkent.
Klinkt stom, maar hopelijk gaat het 'snel' en op en manier zonder veel pijn voor haar.
quote:Op maandag 23 december 2019 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stroomt niet alleen het hart van over
Phehehehequote:
Hetzelfde als jou moeder ongeveer. Andere variant.quote:Op maandag 23 december 2019 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat had jouw vader?
Klopt. Dat zien we nu al heel erg, deels ook wel door de zware pijnmedicatie. Wij hopen ook dat het snel gaat, want het is een lijdensweg voor haar (en daarmee ook voor ons). Maar ze klampt zich best wel vast aan het leven
Ik zocht wat anders, maar vond deze ook wel grappig.quote:Op maandag 23 december 2019 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe![]()
Deze had ik niet verwacht.
Flanders is immer grappigquote:Op maandag 23 december 2019 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zocht wat anders, maar vond deze ook wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |