quote:Op maandag 23 december 2019 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst van een oud huisgenoot te horen dat de shoarmaboer waar we heen gingen als we dat een keer per maand aten recent nog naar mij vroeg bij naam.
Ik ben daar vijf jaar geleden weg verhuisd
quote:Op maandag 23 december 2019 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij de Bram Ladage in Dordrecht wisten ze na een poosje ook wat ik kwam bestellen
Ze vroegen een keer of ik ei op m'n cheeseburger wilde en blijkbaar keek ik zo verafschuwd dat ze het sindsdien niet meer vragen.quote:Op maandag 23 december 2019 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij de Bram Ladage in Dordrecht wisten ze na een poosje ook wat ik kwam bestellen
Kippenzwezerik jaquote:Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik dacht zwezerik te zien
#decadent
quote:Op maandag 23 december 2019 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow ik ben hier toch even een partijtje afgeknapt op de friettent op de hoek![]()
Er zit hier gewoon een snackbar op like 200 meter max. Eerste keer dat ik daar heen ging bleek dat niet alleen de eigenaresse maar ALLE stamgasten al alles over mij wisten, ik was die gast van dat huis dat daar gebouwd werd, en het duurde lang en er was gedoe met vergunningen en ik woonde alleen en je komt zeker wel vaker een frietje halen![]()
![]()
Ehh, nee. Prettige avond verder.
Nooit meer geweest. Doe ff normaal zeg
Is ook niet erg hoor, maar wel gek soms om te merkenquote:Op maandag 23 december 2019 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat gaat ook niet meer weg.
Net gehad, alweer flink deel van uitgegevenquote:
krijg je het niet eerder vanwege kerst?quote:Op maandag 23 december 2019 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil mijn bankrekening ook. Hoop morgenmaar vrees 30 december
Hoop het wel. Afgelopen 2 jaar iig wel. Normaliter 2-3 werkdagen voor einde van de (volgende) maand.quote:Op maandag 23 december 2019 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg je het niet eerder vanwege kerst?
Hier komt het pas na de kerst. Collega's zaten vandaag ook de app van hun bank te refreshen om te kijken waar het geld bleef.quote:Op maandag 23 december 2019 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Mijn collega's zaten in spanning te wachten of het nog zou komen
Wel kut als je het nodig hebt om kerstcadeautjes te kopen.quote:Op maandag 23 december 2019 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier komt het pas na de kerst. Collega's zaten vandaag ook de app van hun bank te refreshen om te kijken waar het geld bleef.
December is wel een mooie maand altijd.
Gaat het zo slecht?quote:Op maandag 23 december 2019 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Mijn collega's zaten in spanning te wachten of het nog zou komen
Dan doe je iets niet goed in het budgetteringquote:Op maandag 23 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel kut als je het nodig hebt om kerstcadeautjes te kopen.
Ja of het leven is duur genoeg voor ze. Zoveel verdienen we niet.quote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed in het budgettering
ik zeg niksquote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed in het budgettering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |