Nee tuurlijk niet, maar cadeaus kopen voor anderen terwijl je het geld niet kunt missen klinkt iig niet zo hendigquote:Op maandag 23 december 2019 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vast wel maar denk niet dat het allemaal zo royaal s.
tray schultenbrau en een zak chips en het is feestquote:Op maandag 23 december 2019 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het echt zonde. Kerst gaat niet om geld ofzo
Heb weleens feestje gevierd van een boodschappenlijstje van ¤8,- omdat ik verder blut was.
Topfeest
Gewoon de cadeaus skippen en met elkaar door de kamer dansen of domme spelletjes doen![]()
#omavertelt
Das kloterig. Kun je voor kerst nog terecht?quote:Op maandag 23 december 2019 19:10 schreef bitterbal het volgende:
arg heb mij vergist met de afspraak bij de huisarst
quote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tray breezers en een zak chips en het is feest
Preciesquote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tray schultenbrau en een zak chips en het is feest
Nee toch nietquote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das kloterig. Kun je voor kerst nog terecht?
Wanneer is het feestje?quote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tray schultenbrau en een zak chips en het is feest
O das niet handig neequote:Op maandag 23 december 2019 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee toch niet![]()
Kneus ben ik ook. Heb zelf verkeerde dag geappt naar de baas. Datum klopt maar dag niet goed.
Mja het zijn ook niet de meest hendige mensenquote:Op maandag 23 december 2019 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar cadeaus kopen voor anderen terwijl je het geld niet kunt missen klinkt iig niet zo hendig
Dat ook!quote:
Huismussenquote:Op maandag 23 december 2019 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel gek, en fijn ja
Ben natuurlijk nog wel dik, volgens maatstaven bla bla, maar ik zie en voel het echt niet meer
Ik hou wel van kerst, mega familiemens en huismus ik he
O, nah, dat is nog te overzien zolang je niet doodgaatquote:Op maandag 23 december 2019 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het nog goed geloof ik :p
pas de 30ste
Cadeaus die persoonlijk zijn en waar moeite in is gestoken zijn altijd veel leuker dan gewoon een cadeaukaart of iets.quote:Op maandag 23 december 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik weinig geld had, wilde ik ook iedereen iets geven, dus kocht ik allemaal verschillende ‘frutsels’ in hetzelfde thema en maakte daar een soort van mini-surprise omheen.
Een keer ook fotolijstjes gekocht en dan in elke lijst een kamer gemaakt van uit tijdschriften geknipte plaatjes en daar de betreffende persoon z’n favoriete dingen in geplakt.
Iedereen vond t heel leuk
Nou ja dat weet je nooit natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, nah, dat is nog te overzien zolang je niet doodgaat
Een cadeaukaart is sowieso niet leukquote:Op maandag 23 december 2019 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Cadeaus die persoonlijk zijn en waar moeite in is gestoken zijn altijd veel leuker dan gewoon een cadeaukaart of iets.
Heb je die nog niet dan?quote:Op maandag 23 december 2019 19:19 schreef CherryLips het volgende:
En dan zit ik me te bedenken dat ik eigenlijk nog kaarsstiften had gewild.
Ziet die er zo uit?quote:Op maandag 23 december 2019 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon bijna geen hand meer. Zo groot is dat gat.
Stop danquote:Op maandag 23 december 2019 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon bijna geen hand meer. Zo groot is dat gat.
Kaarsen waarmee je kan schrijven?quote:Op maandag 23 december 2019 19:19 schreef CherryLips het volgende:
En dan zit ik me te bedenken dat ik eigenlijk nog kaarsstiften had gewild.
Precies, hoeft niet veel te kosten. Zeker niet om lol te hebbenquote:Op maandag 23 december 2019 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik weinig geld had, wilde ik ook iedereen iets geven, dus kocht ik allemaal verschillende ‘frutsels’ in hetzelfde thema en maakte daar een soort van mini-surprise omheen.
Een keer ook fotolijstjes gekocht en dan in elke lijst een kamer gemaakt van uit tijdschriften geknipte plaatjes en daar de betreffende persoon z’n favoriete dingen in geplakt.
Iedereen vond t heel leuk
Nee, dat is waar. Ik zal voor je duimen.quote:Op maandag 23 december 2019 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dat weet je nooit natuurlijk
Nee niet eens! Maar zag ze op de insta van Sostrene Grene en dacht ik, wat een leuk idee!quote:
Thnx.quote:Op maandag 23 december 2019 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik zal voor je duimen.
Nee stiften waarmee je kaarsen kan versieren.quote:Op maandag 23 december 2019 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kaarsen waarmee je kan schrijven?
Somsquote:
Wowquote:Op maandag 23 december 2019 19:15 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer een credit card genomen omdat ik op vakantie wilde. Geen geld maar wel rood kunnen staan op die kaart.
Als iemand daar blij mee is, is dat toch prima?quote:Op maandag 23 december 2019 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n vader laatst wel een bioscoopbon gegevenen een halve kilo drop.
Ik zocht een keer naar een sound bar en heb daarna wekenlang reclames van sound bars gekregenquote:Op maandag 23 december 2019 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens! Maar zag ze op de insta van Sostrene Grene en dacht ik, wat een leuk idee!
Als je een dikke kaars pakt, kan dat prima met gewone permanente markersquote:Op maandag 23 december 2019 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee stiften waarmee je kaarsen kan versieren.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als iemand daar blij mee is, is dat toch prima?
Mijn zusje heeft een bol.com kaart, een onzin ding waar ik never nooit iets mee ga doen gekocht![]()
En m’n moeder (denk ik) heeft m’n dochter die niet meerderjarig is een jraslot gegeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |