Die leek op een gefrustreerde jongeman die in een woedeaanval zijn beide ouders om het leven heeft gebracht met 40-45 messteken en daarna zware medicatie kreeg in de psychiatrische kliniek.quote:Op zondag 22 december 2019 21:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Welke was dat. Die met dat tongetje?
quote:
Genoppertquote:
Ik begrijp je redenatie om de PL niet leuk te vinden maar ben het nog steeds niet met je eens.quote:
Vlak bij het podium genotquote:Op zondag 22 december 2019 21:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ally Pally is zowiezo overschat, Circus Tavern was beterder.
van dak gesprongenquote:Op zondag 22 december 2019 21:44 schreef fetX het volgende:
Ik ben ineens benieuwd hoe het met Suljovic gaat
Gewoon wildcard geven.quote:Op zondag 22 december 2019 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Sherrock als contender in de PL. Ineens is niks te gek
'Bij MvG en Price werkt het, dus bij mij vast ook'quote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom veranderen spelers in verval op de ranglijst altijd in schreeuwaapjes?
Die walgt van zichzelf, zal nooit van zichzelf houden.quote:Op zondag 22 december 2019 21:44 schreef fetX het volgende:
Ik ben ineens benieuwd hoe het met Suljovic gaat
Meh. Hij leek meer op wat ik mij voorstel bij klaasweetalles.quote:Op zondag 22 december 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die leek op een gefrustreerde jongeman die in een woedeaanval zijn beide ouders om het leven heeft gebracht met 40-45 messteken en daarna zware medicatie kreeg in de psychiatrische kliniek.
Belgje gooit prima ouwe reus.quote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Leven heeft geen zin meer, altijd tegen hem.quote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die walgt van zichzelf, zal nooit van zichzelf houden.
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meh. Hij leek meer op wat ik mij voorstel bij klaasweetalles.
Ik hoef niet het hele jaar door dezelfde namen maar te zien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp je redenatie om de PL niet leuk te vinden maar ben het nog steeds niet met je eens.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk knikkert Noppert die Hamster eruit.
Omdat het HEEL belangrijk voor ze is en dat MOETEN ze tonen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Waar denk je dat Klaas is geblevenquote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meh. Hij leek meer op wat ik mij voorstel bij klaasweetalles.
leven heeft geen zin meerquote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die walgt van zichzelf, zal nooit van zichzelf houden.
Dat weet alleen Klaas.quote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar denk je dat Klaas is gebleven
13/11/2016 Grand Slam Of Darts PDC Premier Last 32 Group Lost Raymond van Barneveld 2 V 5 103.88quote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef Szura het volgende:
Hoogste tv-gemiddelde Noppert? @:el-stinho
quote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoiets.quote:Op zondag 22 december 2019 21:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik trek het agressieve hoofd van Kim niet.
Hoi Barney!quote:Op zondag 22 december 2019 21:50 schreef fetX het volgende:
Dit jaar hopelijk weer naar PL in Ahoy![]()
Pino pak aan met een oranje muts en gaan
Die arm van Noppie is wel heel erg. Zelfs bij Taylor ziet het er beter uit.quote:Op zondag 22 december 2019 21:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zie Kim liever darten dan Noppert.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:50 schreef fetX het volgende:
Nog nooit zoveel mongolen op een plek gezien als daar.quote:Op zondag 22 december 2019 21:50 schreef fetX het volgende:
Laat die gast lekker wegblijven. Van alle acts het meest irritant.quote:
Is ook zo. Maar zo’n tafeltje pakken. Lekker man.quote:Op zondag 22 december 2019 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel mongolen op een plek gezien als daar.
100% mee eens.quote:Op zondag 22 december 2019 21:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik trek het agressieve hoofd van Kim niet.
Ik dacht dat je wel eens bij Heracles kwam.quote:Op zondag 22 december 2019 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Verschrikkelijk irritant.quote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat die gast lekker wegblijven. Van alle acts het meest irritant.
Alleen goden krijgen bans.quote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Zipportal had vorig jaar rond deze tijd ook een ban.
Mee eens, veruit lelijkst getatoeëerde arm van het circuit.quote:Op zondag 22 december 2019 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die arm van Noppie is wel heel erg. Zelfs bij Taylor ziet het er beter uit.
Nog steeds Bianconeri. Tweede plaats PSVCL.quote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het altijd wel fijn om de topdarters in een heel andere (competitie)druk te zien spelen zonder dat een nederlaag of een vervelende loting gelijk fataal is. Daarbij is het niveau van de PL consistent gewoon heel hoog. Ik zie de PL gewoon eigenlijk als iets compleet los van de ranked majors en de vloertoernooien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoef niet het hele jaar door dezelfde namen maar te zien.
Zo praat je niet over VBL.quote:Op zondag 22 december 2019 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bij vlagen hardop gelachen om de onzin die hij wist te producerenquote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klaas sinds Juli niet meer gepost zie ik.quote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een ban krijgen van een half jaar in een subforum waar niemand ooit van gehoord heeftquote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat ik al dacht, niet een speler die gemakkelijk boven de 100 komtquote:Op zondag 22 december 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
13/11/2016 Grand Slam Of Darts PDC Premier Last 32 Group Lost Raymond van Barneveld 2 V 5 103.88
Over een langer format:
17/11/2016 Grand Slam Of Darts PDC Premier Last 16 Lost Gary Anderson 9 V 10 100.01
Ik vind dat de halve finale en finale erg afdoen aan het concept.quote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het altijd wel fijn om de topdarters in een heel andere (competitie)druk te zien spelen zonder dat een nederlaag of een vervelende loting gelijk fataal is. Daarbij is het niveau van de PL consistent gewoon heel hoog. Ik zie de PL gewoon eigenlijk als iets compleet los van de ranked majors en de vloertoernooien.
De CL en de Masters doen mij echter weinig.
Noppie heeft geen extra versnelling.quote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat ik al dacht, niet een speler die gemakkelijk boven de 100 komt
Vooral die post over de rode pijltjes.quote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bij vlagen hardop gelachen om de onzin die hij wist te produceren
Die zit aan Noppie zn Doppiequote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef BB-King het volgende:
Alleen zijn vriend mag Danny Noppie noemen toch?
quote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef BB-King het volgende:
"Ik ben in mijn Noppie" zegt ie danquote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het een slopend circus en veel spelers hebben er duidelijk moeite mee om die 16 weken op persoonlijk vlak te managen. Je ziet simpelweg dat een hoop spelers veel profijt hadden van een jaartje of meer géén Premier League. Neem bijvoorbeeld Wade in 2018.quote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het altijd wel fijn om de topdarters in een heel andere (competitie)druk te zien spelen zonder dat een nederlaag of een vervelende loting gelijk fataal is. Daarbij is het niveau van de PL consistent gewoon heel hoog. Ik zie de PL gewoon eigenlijk als iets compleet los van de ranked majors en de vloertoernooien.
De CL en de Masters doen mij echter weinig.
Hopelijk naar een nieuw gedeelte van zijn instelling waar hij geen internettoegang heeft. Mijn god wat was dat een kutactquote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder clown users zou dit forum maar een saaie bedoening zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral die post over de rode pijltjes.
Past niet bij elkaarquote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
Zouden jullie Noppert naast MVG op de World Cup willen zien?
Gewoon Pinda De Zwaan.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
poeh, werd tijdquote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Klaar met werk, biertje, darts, ready.
Liever Jurmeen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
Dat wil niemand.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral die post over de rode pijltjes.
Wel als het alternatief watimeena is.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
En dat gaat ook niet gebeuren.quote:
Liever Jellequote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
De Zwaan imhoquote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
Liever Klaasen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
Ik ga nog wel ff naar dat afscheid van Febo. Benieuwd wat daar komt.quote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar zo’n tafeltje pakken. Lekker man.
De laatste keer dat hij over zo'n format schroeide op TV was de incidentele schroeisessie met het vloeiende noviteitje tegen Daniel Larsson vorig jaar.quote:
Ga je dit telkens zeggen als een darter achter staat?quote:Op zondag 22 december 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen heeft Noppert toch een probleempje
Gewoon De Zwaan hopelijk.quote:
Dan blijf ik bezigquote:Op zondag 22 december 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dit telkens zeggen als een darter achter staat?
Is dat open of gesloten kist btw?quote:Op zondag 22 december 2019 21:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ga nog wel ff naar dat afscheid van Febo. Benieuwd wat daar komt.
Denk dat Jeffrey de Zwaan beter bij Michael past.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
mvg soloquote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
Paar punten maarquote:Op zondag 22 december 2019 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Scorend is Noppie wel minder dan Kim voor mijn gevoel
Gemiddelden schelen 5 punten oidquote:Op zondag 22 december 2019 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Scorend is Noppie wel minder dan Kim voor mijn gevoel
Ik ook. Negatieve consequentie van het feit dat het een demonstratietoernooi is.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dat de halve finale en finale erg afdoen aan het concept.
Ook mee eens. Ik blijf het echter een leuk spektakel vinden om naar te kijken, alhoewel het toernooi in principe teveel van het goede is voor de deelnemers. Het contendersysteem vind ik al een goede toevoeging.quote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het een slopend circus en veel spelers hebben er duidelijk moeite mee om die 16 weken op persoonlijk vlak te managen. Je ziet simpelweg dat een hoop spelers veel profijt hadden van een jaartje of meer géén Premier League. Neem bijvoorbeeld Wade in 2018.
Goeie genade zegquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje raar om in de derde persoon over jezelf te praten
En nou wegwezen
oh coolquote:
'Slayerhead' lolquote:
Al mijn poriën moesten overgeven hierdoor.quote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Bij deze mensen in de woonkamer:
[ afbeelding ]
Mensen die dit hebben hangen mogen van mij een vervelende ontsteking krijgen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die dit in het huis hebben hangen verdienen het leven niet.quote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk zo van het laminaat dat je altijd overhoudt.quote:
Taylor is verleden tijd.quote:Op zondag 22 december 2019 22:01 schreef Doevelaer het volgende:
Teelur doet allang niet meer jongens, ho maar
of en halve pallet weggesleept uit Duindorp. Kan ookquote:Op zondag 22 december 2019 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Leuk zo van het laminaat dat je altijd overhoudt.
Dit soort vrouwen mensen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2019 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
𝕀𝕟 𝕕𝕚𝕥 𝕙𝕦𝕚𝕤...
ʜᴇʙʙᴇɴ ᴡᴇ ᴘʟᴇᴢɪᴇʀ
мαкєи ωє fσυтєи
𝓩𝓮𝓰𝓰𝓮𝓷 𝔀𝓮 𝓼𝓸𝓻𝓻𝔂
𝕭𝖊𝖌𝖎𝖓𝖓𝖊𝖓 𝖜𝖊 𝖔𝖕𝖓𝖎𝖊𝖚𝖜
Wσɾԃҽɳ ɯҽ Ⴆσσʂ
ᏉᎬᏒᎶᎬᏉᎬᏁ ᎳᎬ
𝒢𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓌𝑒 𝓀𝓃𝓊𝒻𝒻𝑒𝓁𝓈
ⱧØⱤɆ₦ ₩Ɇ ฿łJ ɆⱠ₭₳₳Ɽ
Ⓗⓔⓑⓑⓔⓝ ⓦⓔ ⓛⓘⓔⓕ
quote:Op zondag 22 december 2019 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
𝕀𝕟 𝕕𝕚𝕥 𝕙𝕦𝕚𝕤...
ʜᴇʙʙᴇɴ ᴡᴇ ᴘʟᴇᴢɪᴇʀ
мαкєи ωє fσυтєи
𝓩𝓮𝓰𝓰𝓮𝓷 𝔀𝓮 𝓼𝓸𝓻𝓻𝔂
𝕭𝖊𝖌𝖎𝖓𝖓𝖊𝖓 𝖜𝖊 𝖔𝖕𝖓𝖎𝖊𝖚𝖜
Wσɾԃҽɳ ɯҽ Ⴆσσʂ
ᏉᎬᏒᎶᎬᏉᎬᏁ ᎳᎬ
𝒢𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓌𝑒 𝓀𝓃𝓊𝒻𝒻𝑒𝓁𝓈
ⱧØⱤɆ₦ ₩Ɇ ฿łJ ɆⱠ₭₳₳Ɽ
Ⓗⓔⓑⓑⓔⓝ ⓦⓔ ⓛⓘⓔⓕ
Home is where the heart isquote:Op zondag 22 december 2019 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
𝕀𝕟 𝕕𝕚𝕥 𝕙𝕦𝕚𝕤...
ʜᴇʙʙᴇɴ ᴡᴇ ᴘʟᴇᴢɪᴇʀ
мαкєи ωє fσυтєи
𝓩𝓮𝓰𝓰𝓮𝓷 𝔀𝓮 𝓼𝓸𝓻𝓻𝔂
𝕭𝖊𝖌𝖎𝖓𝖓𝖊𝖓 𝖜𝖊 𝖔𝖕𝖓𝖎𝖊𝖚𝖜
Wσɾԃҽɳ ɯҽ Ⴆσσʂ
ᏉᎬᏒᎶᎬᏉᎬᏁ ᎳᎬ
𝒢𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓌𝑒 𝓀𝓃𝓊𝒻𝒻𝑒𝓁𝓈
ⱧØⱤɆ₦ ₩Ɇ ฿łJ ɆⱠ₭₳₳Ɽ
Ⓗⓔⓑⓑⓔⓝ ⓦⓔ ⓛⓘⓔⓕ
quote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een beetje aan Ted Hankey.quote:Op zondag 22 december 2019 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Kim doet me toch een beetje denken aan Jerommeke
Toe aan de winterstop.quote:Op zondag 22 december 2019 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Noppert speelt helemaal niet zo stabiel
Stabieler dan Kimquote:Op zondag 22 december 2019 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Noppert speelt helemaal niet zo stabiel
Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat Lennon meer emotie toont dan Murnan ooit deedquote:
Moest lachenquote:
Nachtwerk iddquote:Op zondag 22 december 2019 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is hard op weg om een 4-3 te worden
Rechterrijtje materiaal.quote:Op zondag 22 december 2019 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind zowel Noppert als Huybrechts eigenlijk allebei geen interessante spelers.
Dan vind je deze vast ook wel leukquote:Op zondag 22 december 2019 22:10 schreef K_uit_h het volgende:
Die Hankeygifjes kunnen mij wel bekoren, bedankt!
Lijkt op Britt Dekkerquote:Op zondag 22 december 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Te strakke kaaklijn, zou niet raken.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:05 schreef Machielovic het volgende:
dat wordt 2-2 in zets heb het al gezien
quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 22:16 schreef Platinumgoat het volgende:
Kimmie kijk eens dom JAAA HOO MAAR!
Hier gaat iets misquote:Op zondag 22 december 2019 22:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kort kapsel stond haar beter.
Bedoel jij die ene vriendin; ‘de lelijkste vrouw van Nederland’?quote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leeft die vriendin van Britt Dekker nog?
Goed interview was dat toen met Gijp.
Overreden door de trekkers van de boerenprotesten allen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leeft die vriendin van Britt Dekker nog?
Goed interview was dat toen met Gijp.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedoel jij die ene vriendin; ‘de lelijkste vrouw van Nederland’?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |