Gemiddelden schelen 5 punten oidquote:Op zondag 22 december 2019 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Scorend is Noppie wel minder dan Kim voor mijn gevoel
Ik ook. Negatieve consequentie van het feit dat het een demonstratietoernooi is.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dat de halve finale en finale erg afdoen aan het concept.
Ook mee eens. Ik blijf het echter een leuk spektakel vinden om naar te kijken, alhoewel het toernooi in principe teveel van het goede is voor de deelnemers. Het contendersysteem vind ik al een goede toevoeging.quote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het een slopend circus en veel spelers hebben er duidelijk moeite mee om die 16 weken op persoonlijk vlak te managen. Je ziet simpelweg dat een hoop spelers veel profijt hadden van een jaartje of meer géén Premier League. Neem bijvoorbeeld Wade in 2018.
Goeie genade zegquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje raar om in de derde persoon over jezelf te praten
En nou wegwezen
oh coolquote:
'Slayerhead' lolquote:
Al mijn poriën moesten overgeven hierdoor.quote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Bij deze mensen in de woonkamer:
[ afbeelding ]
Mensen die dit hebben hangen mogen van mij een vervelende ontsteking krijgen.quote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die dit in het huis hebben hangen verdienen het leven niet.quote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |