Ik vind het een slopend circus en veel spelers hebben er duidelijk moeite mee om die 16 weken op persoonlijk vlak te managen. Je ziet simpelweg dat een hoop spelers veel profijt hadden van een jaartje of meer géén Premier League. Neem bijvoorbeeld Wade in 2018.quote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het altijd wel fijn om de topdarters in een heel andere (competitie)druk te zien spelen zonder dat een nederlaag of een vervelende loting gelijk fataal is. Daarbij is het niveau van de PL consistent gewoon heel hoog. Ik zie de PL gewoon eigenlijk als iets compleet los van de ranked majors en de vloertoernooien.
De CL en de Masters doen mij echter weinig.
Hopelijk naar een nieuw gedeelte van zijn instelling waar hij geen internettoegang heeft. Mijn god wat was dat een kutactquote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar denk je dat Klaas is gebleven
Zonder clown users zou dit forum maar een saaie bedoening zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral die post over de rode pijltjes.
Past niet bij elkaarquote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
Zouden jullie Noppert naast MVG op de World Cup willen zien?
Gewoon Pinda De Zwaan.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
poeh, werd tijdquote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Klaar met werk, biertje, darts, ready.
Liever Jurmeen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
Dat wil niemand.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral die post over de rode pijltjes.
Wel als het alternatief watimeena is.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
En dat gaat ook niet gebeuren.quote:
Liever Jellequote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
De Zwaan imhoquote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
Liever Klaasen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef polderturk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |