'Bij MvG en Price werkt het, dus bij mij vast ook'quote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom veranderen spelers in verval op de ranglijst altijd in schreeuwaapjes?
Die walgt van zichzelf, zal nooit van zichzelf houden.quote:Op zondag 22 december 2019 21:44 schreef fetX het volgende:
Ik ben ineens benieuwd hoe het met Suljovic gaat
Meh. Hij leek meer op wat ik mij voorstel bij klaasweetalles.quote:Op zondag 22 december 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die leek op een gefrustreerde jongeman die in een woedeaanval zijn beide ouders om het leven heeft gebracht met 40-45 messteken en daarna zware medicatie kreeg in de psychiatrische kliniek.
Belgje gooit prima ouwe reus.quote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Leven heeft geen zin meer, altijd tegen hem.quote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die walgt van zichzelf, zal nooit van zichzelf houden.
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meh. Hij leek meer op wat ik mij voorstel bij klaasweetalles.
Ik hoef niet het hele jaar door dezelfde namen maar te zien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp je redenatie om de PL niet leuk te vinden maar ben het nog steeds niet met je eens.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk knikkert Noppert die Hamster eruit.
Omdat het HEEL belangrijk voor ze is en dat MOETEN ze tonen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Waar denk je dat Klaas is geblevenquote:Op zondag 22 december 2019 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meh. Hij leek meer op wat ik mij voorstel bij klaasweetalles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |