Hmm ik zie bij de cast toch een paar blanken staan..wat nu??quote:Op zondag 22 december 2019 18:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat was een kutfilm maar omdat er enkel donkere acteurs in spelen werd hij door de progressiefjes de hemel in geprijsd.
De blanke "colonisers" zaten er vooral in om bewonderend te kijken hoe superieur de zwarte Wakandans wel niet waren.quote:Op zondag 22 december 2019 19:04 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Hmm ik zie bij de cast toch een paar blanken staan..wat nu??
Snel een topic erover openen dan maar!quote:Op zondag 22 december 2019 19:05 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De blanke "colonisers" zaten er vooral in om bewonderend te kijken hoe superieur de zwarte Wakandans wel niet waren.
doe zelfquote:Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Snel een topic erover openen dan maar!
nou enquote:Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dacht juist dat die door allemaal mensen uitgeroepen was als de beste film ooit.
ja wat achquote:
figuren die hier omvolking kraaien noemen Black Panther niet de beste film ooitquote:
nou dan moeten we @Xa1pt daar maar eens op aanspreken verdommequote:Op zondag 22 december 2019 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
figuren die hier omvolking kraaien noemen Black Panther niet de beste film ooit
Black Panther? Beste film ooit met weergaloze acteurs. Is niet genoeg de hemel in geprezen.quote:Op zondag 22 december 2019 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou dan moeten we @:xa1pt daar maar eens op aanspreken verdomme
quote:Op zondag 22 december 2019 19:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Black Panther? Beste film ooit met weergaloze acteurs. Is niet genoeg de hemel in geprezen.
Nou volgens mij had je het mis.quote:Op zondag 22 december 2019 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
figuren die hier omvolking kraaien noemen Black Panther niet de beste film ooit
Nooit gezien. Volgens Arthur moet ik het echter wel een goeie film vinden dus bij deze.quote:Op zondag 22 december 2019 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Nou volgens mij had je het mis.
En het is inderdaad de beste film ooit.
dit dus eigenlijkquote:
Echt he, dat noemt men er obsessief mee bezig zijnquote:Op zondag 22 december 2019 16:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Echt kerel, zelfs bij een kinderfilm zie jij een complot erin. Compleet losgeslagen van de realiteit.
Niet ter zake doende filmindustrieen?quote:Op zondag 22 december 2019 17:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja mijn interesse stopt plots als jij niet terzake doende filmindustrieen van de andere kant van de wereld erbij sleept om een hypothetisch punt te maken over een mening die ik niet eens deel. Goh.
Uiteraard. Disney heeft al veel verneukt met haar politiek correcte gezeik, zie Star Warsquote:Op zondag 22 december 2019 18:09 schreef LXIV het volgende:
Ok. Verder over Frozen II.
Het wordt nog doller dan je kunt bevroedden.
Elsa en Anna komen er achter dat hun grootvader een koloniaal was die 'indiginous people' bedroog en er zelfs een doodde. De enige manier om dit nog recht te trekken is de vernietiging van de grote dam die hij gebouwd had. "Maar de vernietiging van de dam zal ook de vernietiging van Arendel (het land waar ze wonen) betekenen.". Maar zal en moet gebeuren en de dam wordt dus vernietigd!! (ondanks alle mensen die in Arendel leven). Op het laatste moment voorkomt Elza dat de mega-vloedgolf alles wegvaagt.
Boodschap: De voorouders van Elsa en Anna waren slecht (tegen POC). We moeten bereid zijn onze eigen wereld te vernietigen om dit te voorkomen. Letterlijk..
De BBC is wat dat betreft helemaal gestoord.quote:Op maandag 23 december 2019 08:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit grappig?
Je bent weer terug van je ban, en gelijk weer standje 11quote:Op maandag 23 december 2019 08:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Niet ter zake doende filmindustrieen?
De grootste filmindustrie ter wereld slechts: https://muziek-en-film.in(...)trie-ter-wereld.html
En aan de andere kant vd wereld? Hollywood ligt NIET aan de andere kant vd wereld?
Nee je 'interesse' stopt als je niet je 'blanken zijn fout en de onderdrukkers'-SJW-marxisme riedeltje kan afsteken wat je dagelijks op die universiteit van je ingegoten krijgt.
Ik was niet geband hoor. Had er ff geen zin in.quote:Op maandag 23 december 2019 08:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bent weer terug van je ban, en gelijk weer standje 11.
Niet terzake doend en aan de andere kant van de wereld ten opzichte van het topic natuurlijk
quote:Op zondag 22 december 2019 17:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee ik interesseer me gewoon geen reet voor Bollywood, dat is wat anders. Als iemand een topic maakt over de trend om een blanke in een Bollywoodfilm te stoppen en ik heb echt niks beters erover te doen zal ik er ook wat van zeggen hoor.
Je uiterst selectieve verontwaardiging is niet ongemerkt gebleven, wees maar niet bang.quote:Op maandag 23 december 2019 08:45 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat je deze post niet helemaal gelezen hebt, misschien komt dat niet door je filter.
[..]
Hij is terug!!!!quote:Op maandag 23 december 2019 08:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je uiterst selectieve verontwaardiging is niet ongemerkt gebleven, wees maar niet bang.
Hij ziet gewoon wat er overduidelijk aan de gang is.quote:Op maandag 23 december 2019 09:03 schreef Solotovski het volgende:
Zou echt moe van mezelf worden als ik zo'n gedachtegang als TS had
Slaven van het systeemquote:Op maandag 23 december 2019 09:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Hij ziet gewoon wat er overduidelijk aan de gang is.
Dat jij nou liever met oogkleppen oploopt en als een zombie consument aan het spelen bent.
Zou zoiets jou niet opvallen?quote:Op maandag 23 december 2019 09:03 schreef Solotovski het volgende:
Zou echt moe van mezelf worden als ik zo'n gedachtegang als TS had
Nee, zou me er zelfs geen seconde druk om makenquote:
Onwetendheid is geen excuus.quote:Op maandag 23 december 2019 09:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, zou me er zelfs geen seconde druk om maken
Wat erg, een kinderfilm waar andersgekleurden in voorkomen. WAT ERRUG!!!!quote:Op maandag 23 december 2019 09:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Onwetendheid is geen excuus.
Meid toch.quote:Op zondag 22 december 2019 16:46 schreef LXIV het volgende:
Zit nu in de bios bij Frozen 2. Alhoewel de setting van deze wereld overduidelijk 18e eeuws boreaal is (natuur, flora, fauna, kleding, architectuur, kleding) verschijnen er nu opeens allerlei Afrikanen, Arabieren en Aziaten in de film. Hoe komen die dan daar? Daar was in Frozen 1 nog niks van te zien.
Een Lappenvolk speelt ook een rol in de film. Dat is etnisch 100% zuiver.
Dat is bezijden het grotere punt. Heel veel films zijn nu de geschiedenis aan het blackwashen.quote:Op maandag 23 december 2019 09:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat erg, een kinderfilm waar andersgekleurden in voorkomen. WAT ERRUG!!!!
Nu heb ik Frozen niet gezien, maar aangezien het een disneyfilm is zit er waarschijnlijk het volgende in:quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nu heb ik Frozen niet gezien, maar aangezien het een disneyfilm is zit er waarschijnlijk het volgende in:
Vrouwen met een onrealistisch dunne taille en veel te grote ogen.
Mannen met veel te brede schouders en te korte benen.
Pratende dieren of objecten.
Een of andere vorm van magie of toverkunst.
Een onlogische verhaallijn of onverklaarbare plotwendingen.
Een onrealistisch happy end.
En dan ga je zeuren dat de huidskleur van een personage onrealistisch is?
Wat betreft frozen vind ik het ook niet boeiend hoor.quote:Op maandag 23 december 2019 09:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat erg, een kinderfilm waar andersgekleurden in voorkomen. WAT ERRUG!!!!
Het zijn films, lekker belangrijk. Genoeg whitewashing geweest bij begin van de hele filmindustrie.quote:Op maandag 23 december 2019 09:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat betreft frozen vind ik het ook niet boeiend hoor.
Dat is een fantasy-animatiefilm in. Daar kan alles in.
[ afbeelding ]
Maar wat vind je hier van?
Nogmaals, wat betreft Frozen is het niet boeiend. Maar het is wel kenmerkend voor een onderliggende trend.quote:Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nu heb ik Frozen niet gezien, maar aangezien het een disneyfilm is zit er waarschijnlijk het volgende in:
Vrouwen met een onrealistisch dunne taille en veel te grote ogen.
Mannen met veel te brede schouders en te korte benen.
Pratende dieren of objecten.
Een of andere vorm van magie of toverkunst.
Een onlogische verhaallijn of onverklaarbare plotwendingen.
Een onrealistisch happy end.
En dan ga je zeuren dat de huidskleur van een personage onrealistisch is?
2 wrongs make a right?quote:Op maandag 23 december 2019 09:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het zijn films, lekker belangrijk. Genieg whitewashing geweest bij begin van de hele filmindustrie.
quote:Op maandag 23 december 2019 09:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het zijn films, lekker belangrijk. Genieg whitewashing geweest bij begin van de hele filmindustrie.
Haha. Check alle kerstreclames van dit jaar eens: bv van de Plus, de wegenwacht en zo. Ieder stel is gemengd of gay en dan iedere keer een zwarte vent en een blanke, blonde vrouw.quote:Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef DrDarwin het volgende:
Een of andere reclame op tv.
… Saļd die zijn zolder isoleert.
Het moet en zal door je strot geramd worden, die multicul.
Overal in reclames duiken kleurlingen en hoofddoekjes op, te pas en te onpas.
Zo'n blank jochie dat bij een moslim familie in huis speelt met zijn moslim vriendje, ja, het kan, maar de kans is verdomd klein.
Joh als ik de echte geschiedenis wil leren over een persoon of tijdsperk lees ik wel Wikipedia. Ik heb geen films nodig daarvoor.quote:
Maar ik snap dus dat jij gepassioneerd Bollywood fan bent, gezien je erover struikelt dat ik ze wegselecteer. Ship jij stiekem Hrithik Roshan en Deepika Padukone, dat je zo in het diepste van je wezen gekrenkt ben dat ik je favoriete genre zo gemakkelijk bij het oud vuil zet?quote:Op maandag 23 december 2019 08:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je uiterst selectieve verontwaardiging is niet ongemerkt gebleven, wees maar niet bang.
Je begrijpt niet waar het om gaat, zoveel is duidelijk.quote:Op maandag 23 december 2019 09:22 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Joh als ik de echte geschiedenis wil leren over een persoon of tijdsperk lees ik wel Wikipedia. Ik heb geen films nodig daarvoor.
Nee het laat alleen je tenenkrommende selectieve verontwaardiging zien als je je standaard marxistische 'bLAnKeN ZijN de ONDerDRrUkker'-mantra niet kwijt kan.quote:Op maandag 23 december 2019 09:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar ik snap dus dat jij gepassioneerd Bollywood fan bent, gezien je erover struikelt dat ik ze wegselecteer. Ship jij stiekem Hrithik Roshan en Deepika Padukone, dat je zo in het diepste van je wezen gekrenkt ben dat ik je favoriete genre zo gemakkelijk bij het oud vuil zet?
Onzin natuurlijk. Dit is onderdeel van een agenda.quote:Op maandag 23 december 2019 09:22 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Joh als ik de echte geschiedenis wil leren over een persoon of tijdsperk lees ik wel Wikipedia. Ik heb geen films nodig daarvoor.
Ah ja. Daar komt het 'BoZe WiTTe MaNG'-riedeltje ook weer als ze inhoudelijks niets ertegenin te brengen hebbenquote:Op maandag 23 december 2019 09:27 schreef xpompompomx het volgende:
Veel gefrustreerde boosjes in deze toppo.
Dit heb ik hier al vaker gelezen, en ik ben daar eens op gaan letten, en ik moet toegeven dat je gelijk hebt. Maar waarom is dat?quote:Op maandag 23 december 2019 09:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Haha. Check alle kerstreclames van dit jaar eens: bv van de Plus, de wegenwacht en zo. Ieder stel is gemengd of gay en dan iedere keer een zwarte vent en een blanke, blonde vrouw.
Nee dat is het politiek correcte naratief: we moeten minder blank zijn want blank is slecht en al eeuwen de wereld aan het onderdrukken dus we moeten onze vrouwen laten bezwangeren door de Ander. Want dat komt de hemel op aarde.quote:Op maandag 23 december 2019 09:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit heb ik hier al vaker gelezen, en ik ben daar eens op gaan letten, en ik moet toegeven dat je gelijk hebt. Maar waarom is dat?
Kijk, ik vind het goed dat marketing een spiegel van de samenleving laat zien. Dus niet alleen witte gezinnen, maar ook bijvoorbeeld een Surinaamse of Arabische familie. Logisch ook, want hoe hiermee spreek je een grotere doelgroep aan, en dat is het doel van marketing.
Maar wat nu vooral opvalt zijn gemengde stellen inderdaad. Wat is het doel daarvan? 2 doelgroepen in 1 keer aanspreken? (dus 2 vliegen in één klap, met één marketingbudget?)
Bedrijven gaat het enkel en alleen erom dat klanten zich kunnen identificeren met de personen in een reclame. Dus als een relatief groot deel van je potentiėle doelgroep niet compleet blank is, dan wil je die als bedrijf ook aanspreken. Bij films precies hetzelfde. Als je je potentiėle doelgroep 30% groter kan maken door een paar niet-blanke mensen er in te stoppen, dan ben je toch gek als je als bedrijf dat niet doet?quote:Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef DrDarwin het volgende:
Een of andere reclame op tv.
… Saļd die zijn zolder isoleert.
Het moet en zal door je strot geramd worden, die multicul.
Overal in reclames duiken kleurlingen en hoofddoekjes op, te pas en te onpas.
Zo'n blank jochie dat bij een moslim familie in huis speelt met zijn moslim vriendje, ja, het kan, maar de kans is verdomd klein.
Nogmaals, ik kan niet ontkennen wat ik zie.quote:Op maandag 23 december 2019 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee dat is het politiek correcte naratief: we moeten minder blank zijn want blank is slecht en al eeuwen de wereld aan het onderdrukken dus we moeten onze vrouwen laten bezwangeren door de Ander. Want dat komt de hemel op aarde.
Nee?quote:Op maandag 23 december 2019 09:32 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bedrijven gaat het enkel en alleen erom dat klanten zich kunnen identificeren met de personen in een reclame. Dus als een relatief groot deel van je potentiėle doelgroep niet compleet blank is, dan wil je die als bedrijf ook aanspreken. Bij films precies hetzelfde. Als je je potentiėle doelgroep 30% groter kan maken door een paar niet-blanke mensen er in te stoppen, dan ben je toch gek als je als bedrijf dat niet doet?
Misschien ben ik degene die naļef is, maar het lijkt mijn nogal achterdochtig om hier een "agenda" in te zien behalve geld willen verdienen.
In Lapland boven de poolcirkel heb ik zwarte vrouwen in een boerka zien lopenquote:Op zondag 22 december 2019 16:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof die negers zin hebben in de koude wereld van frozen
jij denkt dat Frozen een documantaire is ofzo?quote:Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is bezijden het grotere punt. Heel veel films zijn nu de geschiedenis aan het blackwashen.
Nee hoor, niets alu-hoedjes achtig aan. Dit is gewoon het politiek correcte naratief wat middels Amerikaanse universiteiten over heel de Westerse wereld wordt uitgerold: blank is slecht want racisme en kolonialisme.quote:Op maandag 23 december 2019 09:34 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan niet ontkennen wat ik zie.
Maar dit klinkt wel erg alu-hoedjes achtig.
Als het vanuit politiek zou komen, ok. Maar het gaat om marketing. Die hebben maar 1 doel, zoveel mogelijk omzet genereren.
Nee. Maar gezien de setting is het natuurlijk een bijzondere keuze. En die is niet toevallig gedaan hoor.quote:Op maandag 23 december 2019 09:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij denkt dat Frozen een documantaire is ofzo?
Dus jij bent verontwaardigd dat ik niet verontwaardigd ben over een onderwerp dat me niet interesseert en dat jou blijkbaar ook niet interesseert en dus ben jij verontwaardigd over iets dat je helemaal niet interesseert en geeft daarmee toe dat je het erbij de haren bijsleept om een punt te maken en in plaats van jezelf selectief verontwaardigd te noemen, noem je dit selectieve verontwaardiging van mij, terwijl ik in de eerste plaats zei dat ik er hetzelfde over dacht maar het topic er niet naar was?quote:Op maandag 23 december 2019 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee het laat alleen je tenenkrommende selectieve verontwaardiging zien als je je standaard marxistische 'bLAnKeN ZijN de ONDerDRrUkker'-mantra niet kwijt kan.
Schattig. En zielig.
Het is inderdaad niet toevallig gedaan, hoe meer mensen zichzelf herkennen, hoe meer mensen naar de bioscoop gaan.quote:Op maandag 23 december 2019 09:37 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee. Maar gezien de setting is het natuurlijk een bijzondere keuze. En die is niet toevallig gedaan hoor.
Zal niet meevallen voor hen tijdens de Ramadan.quote:Op maandag 23 december 2019 09:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
In Lapland boven de poolcirkel heb ik zwarte vrouwen in een boerka zien lopen
quote:Op maandag 23 december 2019 09:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus jij bent verontwaardigd dat ik niet verontwaardigd ben over een onderwerp dat me niet interesseert en dat jou blijkbaar ook niet interesseert en dus ben jij verontwaardigd over iets dat je helemaal niet interesseert en geeft daarmee toe dat je het erbij de haren bijsleept om een punt te maken en in plaats van jezelf selectief verontwaardigd te noemen, noem je dit selectieve verontwaardiging van mij, terwijl ik in de eerste plaats zei dat ik er hetzelfde over dacht maar het topic er niet naar was?
Ableisme speknek, ableisme. Dat is een zonde in jouw SJW-wereld, dus ik zou maar snel een Mea Culpa gaan bedenken.quote:Het is vast allemaal erg logisch in de mongolworld.
quote:Op maandag 23 december 2019 09:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zal niet meevallen voor hen tijdens de Ramadan.
Waarom zouden marketeers meewerken aan dit complot? Krijgen zij steekpenningen toegespeeld?quote:Op maandag 23 december 2019 09:37 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee hoor, niets alu-hoedjes achtig aan. Dit is gewoon het politiek correcte naratief wat middels Amerikaanse universiteiten over heel de Westerse wereld wordt uitgerold: blank is slecht want racisme en kolonialisme.
Daar vloeit dit dan weer uit voort.
Een gele sneeuwman was inderdaad toffer geweestquote:Op zondag 22 december 2019 17:36 schreef Kansenjongere het volgende:
In deel 1 haalden ze het zelfs in hun hoofd om er een pratende sneeuwman in te stoppen, gelukkig was hij wel wit...
quote:Op maandag 23 december 2019 09:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet toevallig gedaan, hoe meer mensen zichzelf herkennencultureel marxistische propaganda over in kan, hoe meer mensen naar de bioscoop gaan.meer broke je gaat.
Maar leg nu eens uit? Wat is precies die "agenda" en waarom zouden bijvoorbeeld cocacola en de plus daar aan mee werken? En waarom is het argument van een zo groot mogelijke doelgroep willen aanspreken volgens jou niet logisch?quote:Op maandag 23 december 2019 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Dit is onderdeel van een agenda.
Coca cola gaat elk jaar helemaal los met het feelgood-kerstgevoel. Dus wat dat betreft past dat heel goed bij het standaard riedeltje wat ze elk jaar afspelen ja. Maar wat is dan hun "agenda" volgens jou precies?quote:Op maandag 23 december 2019 09:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee?
Hier zit ook geen agenda achter?
Dit gaat niet over 'vluchtelingen' moeten accepteren maar over een drankje?
Dan ben je inderdaad nogal naļef als je dat denkt.
Zij luisteren naar de Twitter-bozen en denken dat dat de wereld is. Dat is ook waarom dit soort dingen keer op keer falen (zie Gilette, Nike etc).quote:Op maandag 23 december 2019 09:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom zouden marketeers meewerken aan dit complot? Krijgen zij steekpenningen toegespeeld?
Een feelgood-gevoel is wat jij in die reclame ziet? Bijzonder, want iedereen die hem ziet (zie ook de comments en de like/dislike-ratio) ziet duidelijk wat het is: een analogie met 'anti-vluchtelingen'-sentiment en dat dat heel slecht is.quote:Op maandag 23 december 2019 09:41 schreef knoopie het volgende:
[..]
Maar leg nu eens uit? Wat is precies die "agenda" en waarom zouden bijvoorbeeld cocacola en de plus daar aan mee werken? En waarom is het argument van een zo groot mogelijke doelgroep willen aanspreken volgens jou niet logisch?
[..]
Coca cola gaat elk jaar helemaal los met het feelgood-kerstgevoel. Dus wat dat betreft past dat heel goed bij het standaard riedeltje wat ze elk jaar afspelen ja. Maar wat is dan hun "agenda" volgens jou precies?
Sorry, hier kan je me niet mee overtuigen. Marketing is een miljarden-sector, waar grondig onderzoek gedaan wordt.quote:Op maandag 23 december 2019 09:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zij luisteren naar de Twitter-bozen en denken dat dat de wereld is.
Aah als mijn beeld van de werkelijkheid niet klopt heeft iemand anders een fout gemaakt. Zo heerlijk de manier waarop de mongolworld omgaat met cognitieve dissonantie.quote:Op maandag 23 december 2019 09:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
[..]
Ableisme speknek, ableisme. Dat is een zonde in jouw SJW-wereld, dus ik zou maar snel een Mea Culpa gaan bedenken.
quote:Op maandag 23 december 2019 09:43 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Sorry, hier kan je me niet mee overtuigen. Marketing is een miljarden-sector, waar grondig onderzoek gedaan wordt.
Blijf je nu bezig met onderdrukken van de Fysiek en Psychisch minder bedeelden?quote:
Klopt.quote:Op maandag 23 december 2019 09:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is niet alleen Frozen. Veel films en series worden tegenwoordig onnodig verneukt door diversiteitsdrang.
Goeie voorbeelden weer X. Charlie's angels en Terminator hadden altijd al vrouwelijke hoofdrollen. Alleen die bagger ghostbusters was een flop, net als alles wat er uit Sony Pictures komt.quote:Op maandag 23 december 2019 09:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc etc etc
Laatste seizoen Peaky Blinders was ook bar slecht. Nog slechter dan het vorige seizoen. Zo zonde, het eerste seizoen vond ik heel goed maar in de loop van de tijd zie je die serie kapot gaan door diversiteitsdrang.quote:Op maandag 23 december 2019 09:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Klopt.
Meestal falen ze, Batwoman ook al weer zo'n mooi voorbeeld. Lesbische kortharige mannenhaatster zegt dat ze hier serie niet leuk zullen vinden. Mannen kijken dus niet. Serie faalt
Niets mis met vrouwelijke hoofdrollen. Wel iets mis met Woke-propaganda erin stoppen en dat is dan ook waarom die films falen. En zowel Charlie's Angels als de laatste Terminator zijn volledig geflopt daarom.quote:Op maandag 23 december 2019 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Goeie voorbeelden weer X. Charlie's angels en Terminator hadden altijd al vrouwelijke hoofdrollen. Alleen die bagger ghostbusters was een flop, net als alles wat er uit Sony Pictures komt.
nee das waar, das waarquote:Op maandag 23 december 2019 09:37 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee. Maar gezien de setting is het natuurlijk een bijzondere keuze. En die is niet toevallig gedaan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nou, ik denk dat er ook genoeg kutfilms met blanke mannen in de hoofdrol gemaakt worden hoor. Zullen we daar ook een lijstje van maken om het tegendeel te "bewijzen" net zoals jij je punt met enkele voorbeelden van kutfilms "bewijst"?quote:Op maandag 23 december 2019 09:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Niets mis met vrouwelijke hoofdrollen. Wel iets mis met Woke-propaganda erin stoppen en dat is dan ook waarom die films falen. En zowel Charlie's Angels als de laatste Terminator zijn volledig geflopt daarom.
quote:Op maandag 23 december 2019 09:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom zouden marketeers meewerken aan dit complot? Krijgen zij steekpenningen toegespeeld?
Dus leg eens uit? Ik ben altijd wel in voor een goede complottheorie.quote:Op maandag 23 december 2019 09:41 schreef knoopie het volgende:
[..]
Maar leg nu eens uit? Wat is precies die "agenda" en waarom zouden bijvoorbeeld cocacola en de plus daar aan mee werken? En waarom is het argument van een zo groot mogelijke doelgroep willen aanspreken volgens jou niet logisch?
De vraag is niet of het onderwerp je interesseert. De vraag is... is er wat te leren uit het feit dat je dezelfde dynamiek ziet in andere landen... landen die volgens jouw wereldbeeld juist slachtoffers zijn van racisme, zeker geen daders. Of op mijn minst landen waarbij jij wel bereid bent een genuanceerde blik op de inhoud te werpen omdat zij dat wel verdienen en wij als boze blanke mensen die daders zijn van alles wat slecht is in de wereld alleen spot en malafide interpretaties verdienen.quote:Op maandag 23 december 2019 09:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus jij bent verontwaardigd dat ik niet verontwaardigd ben over een onderwerp dat me niet interesseert en dat jou blijkbaar ook niet interesseert en dus ben jij verontwaardigd over iets dat je helemaal niet interesseert en geeft daarmee toe dat je het erbij de haren bijsleept om een punt te maken en in plaats van jezelf selectief verontwaardigd te noemen, noem je dit selectieve verontwaardiging van mij, terwijl ik in de eerste plaats zei dat ik er hetzelfde over dacht maar het topic er niet naar was?
Het is vast allemaal erg logisch in de mongolworld.
Die heb ik al beantwoord. Zij luisteren naar de Twitter-mob en denken dat 'de jeugd' zo denkt en ze dus wat te winnen hebben daarmee.quote:Op maandag 23 december 2019 10:11 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er ook genoeg kutfilms met blanke mannen in de hoofdrol gemaakt worden hoor. Zullen we daar ook een lijstje van maken om het tegendeel te "bewijzen" net zoals jij je punt met enkele voorbeelden van kutfilms "bewijst"?
Bovendien ben je de grote hamvraag vergeten te beantwoorden:
[..]
[..]
Dus leg eens uit? Ik ben altijd wel in voor een goede complottheorie.
[ afbeelding ]
De reden staat er gewoon inquote:Op maandag 23 december 2019 10:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
https://www.hollywoodrepo(...)ularly-china-1264737
En ook Star Wars is al door de wokers verpest.
Daarentegen is wokers Avengers Endgame "is now China's biggest-ever foreign film" a $600M.quote:A large part of the Star Wars franchise's struggles in China stem from the fact that the original three films never received a wide release in the country. The reference and nostalgia-heavy story beats of the updated Disney films, meanwhile, haven't helped matters, often leaving young Chinese filmgoers befuddled and unenthused.
Endgame was niet bijzonder woke. Cpt Marvel wel.quote:Op maandag 23 december 2019 10:13 schreef speknek het volgende:
[..]
De reden staat er gewoon in.
[..]
Daarentegen is wokers Avengers Endgame "is now China's biggest-ever foreign film" a $600M.
https://edition.cnn.com/2(...)ice-china/index.html
Ach waarom doe ik ook moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |