abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190608363
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

2 wrongs make a right?
Joh als ik de echte geschiedenis wil leren over een persoon of tijdsperk lees ik wel Wikipedia. Ik heb geen films nodig daarvoor.
  maandag 23 december 2019 @ 09:22:20 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_190608366
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 08:47 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je uiterst selectieve verontwaardiging is niet ongemerkt gebleven, wees maar niet bang.
Maar ik snap dus dat jij gepassioneerd Bollywood fan bent, gezien je erover struikelt dat ik ze wegselecteer. Ship jij stiekem Hrithik Roshan en Deepika Padukone, dat je zo in het diepste van je wezen gekrenkt ben dat ik je favoriete genre zo gemakkelijk bij het oud vuil zet?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190608380
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:22 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Joh als ik de echte geschiedenis wil leren over een persoon of tijdsperk lees ik wel Wikipedia. Ik heb geen films nodig daarvoor.
Je begrijpt niet waar het om gaat, zoveel is duidelijk. :')
pi_190608389
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar ik snap dus dat jij gepassioneerd Bollywood fan bent, gezien je erover struikelt dat ik ze wegselecteer. Ship jij stiekem Hrithik Roshan en Deepika Padukone, dat je zo in het diepste van je wezen gekrenkt ben dat ik je favoriete genre zo gemakkelijk bij het oud vuil zet?
Nee het laat alleen je tenenkrommende selectieve verontwaardiging zien als je je standaard marxistische 'bLAnKeN ZijN de ONDerDRrUkker'-mantra niet kwijt kan.

Schattig. En zielig.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_190608395
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:22 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Dit is onderdeel van een agenda.
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 09:27:39 #156
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_190608430
Veel gefrustreerde boosjes in deze toppo. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_190608437
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 09:27 schreef xpompompomx het volgende:
Veel gefrustreerde boosjes in deze toppo. _O-
Ah ja. Daar komt het 'BoZe WiTTe MaNG'-riedeltje ook weer als ze inhoudelijks niets ertegenin te brengen hebben :')
pi_190608440
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:21 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Haha. Check alle kerstreclames van dit jaar eens: bv van de Plus, de wegenwacht en zo. Ieder stel is gemengd of gay en dan iedere keer een zwarte vent en een blanke, blonde vrouw.

Dit heb ik hier al vaker gelezen, en ik ben daar eens op gaan letten, en ik moet toegeven dat je gelijk hebt. Maar waarom is dat?

Kijk, ik vind het goed dat marketing een spiegel van de samenleving laat zien. Dus niet alleen witte gezinnen, maar ook bijvoorbeeld een Surinaamse of Arabische familie. Logisch ook, want hoe hiermee spreek je een grotere doelgroep aan, en dat is het doel van marketing.

Maar wat nu vooral opvalt zijn gemengde stellen inderdaad. Wat is het doel daarvan? 2 doelgroepen in 1 keer aanspreken? (dus 2 vliegen in één klap, met één marketingbudget?)
pi_190608458
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit heb ik hier al vaker gelezen, en ik ben daar eens op gaan letten, en ik moet toegeven dat je gelijk hebt. Maar waarom is dat?

Kijk, ik vind het goed dat marketing een spiegel van de samenleving laat zien. Dus niet alleen witte gezinnen, maar ook bijvoorbeeld een Surinaamse of Arabische familie. Logisch ook, want hoe hiermee spreek je een grotere doelgroep aan, en dat is het doel van marketing.

Maar wat nu vooral opvalt zijn gemengde stellen inderdaad. Wat is het doel daarvan? 2 doelgroepen in 1 keer aanspreken? (dus 2 vliegen in één klap, met één marketingbudget?)
Nee dat is het politiek correcte naratief: we moeten minder blank zijn want blank is slecht en al eeuwen de wereld aan het onderdrukken dus we moeten onze vrouwen laten bezwangeren door de Ander. Want dat komt de hemel op aarde.
pi_190608462
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef DrDarwin het volgende:
Een of andere reclame op tv.

… Saïd die zijn zolder isoleert.

Het moet en zal door je strot geramd worden, die multicul.
Overal in reclames duiken kleurlingen en hoofddoekjes op, te pas en te onpas.
Zo'n blank jochie dat bij een moslim familie in huis speelt met zijn moslim vriendje, ja, het kan, maar de kans is verdomd klein.
Bedrijven gaat het enkel en alleen erom dat klanten zich kunnen identificeren met de personen in een reclame. Dus als een relatief groot deel van je potentiële doelgroep niet compleet blank is, dan wil je die als bedrijf ook aanspreken. Bij films precies hetzelfde. Als je je potentiële doelgroep 30% groter kan maken door een paar niet-blanke mensen er in te stoppen, dan ben je toch gek als je als bedrijf dat niet doet?

Misschien ben ik degene die naïef is, maar het lijkt mijn nogal achterdochtig om hier een "agenda" in te zien behalve geld willen verdienen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_190608480
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee dat is het politiek correcte naratief: we moeten minder blank zijn want blank is slecht en al eeuwen de wereld aan het onderdrukken dus we moeten onze vrouwen laten bezwangeren door de Ander. Want dat komt de hemel op aarde.
Nogmaals, ik kan niet ontkennen wat ik zie.
Maar dit klinkt wel erg alu-hoedjes achtig.

Als het vanuit politiek zou komen, ok. Maar het gaat om marketing. Die hebben maar 1 doel, zoveel mogelijk omzet genereren.
pi_190608485
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:32 schreef knoopie het volgende:

[..]

Bedrijven gaat het enkel en alleen erom dat klanten zich kunnen identificeren met de personen in een reclame. Dus als een relatief groot deel van je potentiële doelgroep niet compleet blank is, dan wil je die als bedrijf ook aanspreken. Bij films precies hetzelfde. Als je je potentiële doelgroep 30% groter kan maken door een paar niet-blanke mensen er in te stoppen, dan ben je toch gek als je als bedrijf dat niet doet?

Misschien ben ik degene die naïef is, maar het lijkt mijn nogal achterdochtig om hier een "agenda" in te zien behalve geld willen verdienen.
Nee?
Hier zit ook geen agenda achter?

Dit gaat niet over 'vluchtelingen' moeten accepteren maar over een drankje?

Dan ben je inderdaad nogal naïef als je dat denkt.
  maandag 23 december 2019 @ 09:36:33 #163
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190608511
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 16:55 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Alsof die negers zin hebben in de koude wereld van frozen
In Lapland boven de poolcirkel heb ik zwarte vrouwen in een boerka zien lopen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 09:36:34 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190608512
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat is bezijden het grotere punt. Heel veel films zijn nu de geschiedenis aan het blackwashen.
jij denkt dat Frozen een documantaire is ofzo?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 09:36:47 #165
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_190608518
Helemaal ziedend vanwege een kinderfilm _O_ _O_
pi_190608520
Die kleurlingen zijn natuurlijk de grootste klanten. Die geloven nog dat een dikke tv, een dikke auto, de laatste smartphone enz.. musthaves zijn voor hun status.
pi_190608524
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:34 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nogmaals, ik kan niet ontkennen wat ik zie.
Maar dit klinkt wel erg alu-hoedjes achtig.

Als het vanuit politiek zou komen, ok. Maar het gaat om marketing. Die hebben maar 1 doel, zoveel mogelijk omzet genereren.
Nee hoor, niets alu-hoedjes achtig aan. Dit is gewoon het politiek correcte naratief wat middels Amerikaanse universiteiten over heel de Westerse wereld wordt uitgerold: blank is slecht want racisme en kolonialisme.
Daar vloeit dit dan weer uit voort.
pi_190608533
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij denkt dat Frozen een documantaire is ofzo?
Nee. Maar gezien de setting is het natuurlijk een bijzondere keuze. En die is niet toevallig gedaan hoor.
  maandag 23 december 2019 @ 09:38:57 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_190608549
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee het laat alleen je tenenkrommende selectieve verontwaardiging zien als je je standaard marxistische 'bLAnKeN ZijN de ONDerDRrUkker'-mantra niet kwijt kan.

Schattig. En zielig.
Dus jij bent verontwaardigd dat ik niet verontwaardigd ben over een onderwerp dat me niet interesseert en dat jou blijkbaar ook niet interesseert en dus ben jij verontwaardigd over iets dat je helemaal niet interesseert en geeft daarmee toe dat je het erbij de haren bijsleept om een punt te maken en in plaats van jezelf selectief verontwaardigd te noemen, noem je dit selectieve verontwaardiging van mij, terwijl ik in de eerste plaats zei dat ik er hetzelfde over dacht maar het topic er niet naar was?

Het is vast allemaal erg logisch in de mongolworld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 23 december 2019 @ 09:39:53 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_190608561
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:37 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee. Maar gezien de setting is het natuurlijk een bijzondere keuze. En die is niet toevallig gedaan hoor.
Het is inderdaad niet toevallig gedaan, hoe meer mensen zichzelf herkennen, hoe meer mensen naar de bioscoop gaan.
pi_190608562
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:36 schreef SeLang het volgende:

[..]

In Lapland boven de poolcirkel heb ik zwarte vrouwen in een boerka zien lopen
Zal niet meevallen voor hen tijdens de Ramadan.
pi_190608568
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Dus jij bent verontwaardigd dat ik niet verontwaardigd ben over een onderwerp dat me niet interesseert en dat jou blijkbaar ook niet interesseert en dus ben jij verontwaardigd over iets dat je helemaal niet interesseert en geeft daarmee toe dat je het erbij de haren bijsleept om een punt te maken en in plaats van jezelf selectief verontwaardigd te noemen, noem je dit selectieve verontwaardiging van mij, terwijl ik in de eerste plaats zei dat ik er hetzelfde over dacht maar het topic er niet naar was?
:|W
quote:
Het is vast allemaal erg logisch in de mongolworld.
Ableisme speknek, ableisme. Dat is een zonde in jouw SJW-wereld, dus ik zou maar snel een Mea Culpa gaan bedenken.
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 09:40:36 #173
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_190608570
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zal niet meevallen voor hen tijdens de Ramadan.
:')
pi_190608572
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:37 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee hoor, niets alu-hoedjes achtig aan. Dit is gewoon het politiek correcte naratief wat middels Amerikaanse universiteiten over heel de Westerse wereld wordt uitgerold: blank is slecht want racisme en kolonialisme.
Daar vloeit dit dan weer uit voort.
Waarom zouden marketeers meewerken aan dit complot? Krijgen zij steekpenningen toegespeeld? :D
  maandag 23 december 2019 @ 09:41:05 #175
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190608573
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:36 schreef Kansenjongere het volgende:
In deel 1 haalden ze het zelfs in hun hoofd om er een pratende sneeuwman in te stoppen, gelukkig was hij wel wit...
Een gele sneeuwman was inderdaad toffer geweest
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')