Echt he, dat noemt men er obsessief mee bezig zijnquote:Op zondag 22 december 2019 16:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Echt kerel, zelfs bij een kinderfilm zie jij een complot erin. Compleet losgeslagen van de realiteit.
Niet ter zake doende filmindustrieen?quote:Op zondag 22 december 2019 17:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja mijn interesse stopt plots als jij niet terzake doende filmindustrieen van de andere kant van de wereld erbij sleept om een hypothetisch punt te maken over een mening die ik niet eens deel. Goh.
Uiteraard. Disney heeft al veel verneukt met haar politiek correcte gezeik, zie Star Warsquote:Op zondag 22 december 2019 18:09 schreef LXIV het volgende:
Ok. Verder over Frozen II.
Het wordt nog doller dan je kunt bevroedden.
Elsa en Anna komen er achter dat hun grootvader een koloniaal was die 'indiginous people' bedroog en er zelfs een doodde. De enige manier om dit nog recht te trekken is de vernietiging van de grote dam die hij gebouwd had. "Maar de vernietiging van de dam zal ook de vernietiging van Arendel (het land waar ze wonen) betekenen.". Maar zal en moet gebeuren en de dam wordt dus vernietigd!! (ondanks alle mensen die in Arendel leven). Op het laatste moment voorkomt Elza dat de mega-vloedgolf alles wegvaagt.
Boodschap: De voorouders van Elsa en Anna waren slecht (tegen POC). We moeten bereid zijn onze eigen wereld te vernietigen om dit te voorkomen. Letterlijk..
De BBC is wat dat betreft helemaal gestoord.quote:Op maandag 23 december 2019 08:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit grappig?
Je bent weer terug van je ban, en gelijk weer standje 11quote:Op maandag 23 december 2019 08:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Niet ter zake doende filmindustrieen?
De grootste filmindustrie ter wereld slechts: https://muziek-en-film.in(...)trie-ter-wereld.html
En aan de andere kant vd wereld? Hollywood ligt NIET aan de andere kant vd wereld?
Nee je 'interesse' stopt als je niet je 'blanken zijn fout en de onderdrukkers'-SJW-marxisme riedeltje kan afsteken wat je dagelijks op die universiteit van je ingegoten krijgt.
Ik was niet geband hoor. Had er ff geen zin in.quote:Op maandag 23 december 2019 08:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bent weer terug van je ban, en gelijk weer standje 11.
Niet terzake doend en aan de andere kant van de wereld ten opzichte van het topic natuurlijk
quote:Op zondag 22 december 2019 17:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee ik interesseer me gewoon geen reet voor Bollywood, dat is wat anders. Als iemand een topic maakt over de trend om een blanke in een Bollywoodfilm te stoppen en ik heb echt niks beters erover te doen zal ik er ook wat van zeggen hoor.
Je uiterst selectieve verontwaardiging is niet ongemerkt gebleven, wees maar niet bang.quote:Op maandag 23 december 2019 08:45 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat je deze post niet helemaal gelezen hebt, misschien komt dat niet door je filter.
[..]
Hij is terug!!!!quote:Op maandag 23 december 2019 08:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je uiterst selectieve verontwaardiging is niet ongemerkt gebleven, wees maar niet bang.
Hij ziet gewoon wat er overduidelijk aan de gang is.quote:Op maandag 23 december 2019 09:03 schreef Solotovski het volgende:
Zou echt moe van mezelf worden als ik zo'n gedachtegang als TS had
Slaven van het systeemquote:Op maandag 23 december 2019 09:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Hij ziet gewoon wat er overduidelijk aan de gang is.
Dat jij nou liever met oogkleppen oploopt en als een zombie consument aan het spelen bent.
Zou zoiets jou niet opvallen?quote:Op maandag 23 december 2019 09:03 schreef Solotovski het volgende:
Zou echt moe van mezelf worden als ik zo'n gedachtegang als TS had
Nee, zou me er zelfs geen seconde druk om makenquote:
Onwetendheid is geen excuus.quote:Op maandag 23 december 2019 09:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, zou me er zelfs geen seconde druk om maken
Wat erg, een kinderfilm waar andersgekleurden in voorkomen. WAT ERRUG!!!!quote:Op maandag 23 december 2019 09:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Onwetendheid is geen excuus.
Meid toch.quote:Op zondag 22 december 2019 16:46 schreef LXIV het volgende:
Zit nu in de bios bij Frozen 2. Alhoewel de setting van deze wereld overduidelijk 18e eeuws boreaal is (natuur, flora, fauna, kleding, architectuur, kleding) verschijnen er nu opeens allerlei Afrikanen, Arabieren en Aziaten in de film. Hoe komen die dan daar? Daar was in Frozen 1 nog niks van te zien.
Een Lappenvolk speelt ook een rol in de film. Dat is etnisch 100% zuiver.
Dat is bezijden het grotere punt. Heel veel films zijn nu de geschiedenis aan het blackwashen.quote:Op maandag 23 december 2019 09:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat erg, een kinderfilm waar andersgekleurden in voorkomen. WAT ERRUG!!!!
Nu heb ik Frozen niet gezien, maar aangezien het een disneyfilm is zit er waarschijnlijk het volgende in:quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nu heb ik Frozen niet gezien, maar aangezien het een disneyfilm is zit er waarschijnlijk het volgende in:
Vrouwen met een onrealistisch dunne taille en veel te grote ogen.
Mannen met veel te brede schouders en te korte benen.
Pratende dieren of objecten.
Een of andere vorm van magie of toverkunst.
Een onlogische verhaallijn of onverklaarbare plotwendingen.
Een onrealistisch happy end.
En dan ga je zeuren dat de huidskleur van een personage onrealistisch is?
Wat betreft frozen vind ik het ook niet boeiend hoor.quote:Op maandag 23 december 2019 09:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat erg, een kinderfilm waar andersgekleurden in voorkomen. WAT ERRUG!!!!
Het zijn films, lekker belangrijk. Genoeg whitewashing geweest bij begin van de hele filmindustrie.quote:Op maandag 23 december 2019 09:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat betreft frozen vind ik het ook niet boeiend hoor.
Dat is een fantasy-animatiefilm in. Daar kan alles in.
[ afbeelding ]
Maar wat vind je hier van?
Nogmaals, wat betreft Frozen is het niet boeiend. Maar het is wel kenmerkend voor een onderliggende trend.quote:Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nu heb ik Frozen niet gezien, maar aangezien het een disneyfilm is zit er waarschijnlijk het volgende in:
Vrouwen met een onrealistisch dunne taille en veel te grote ogen.
Mannen met veel te brede schouders en te korte benen.
Pratende dieren of objecten.
Een of andere vorm van magie of toverkunst.
Een onlogische verhaallijn of onverklaarbare plotwendingen.
Een onrealistisch happy end.
En dan ga je zeuren dat de huidskleur van een personage onrealistisch is?
2 wrongs make a right?quote:Op maandag 23 december 2019 09:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het zijn films, lekker belangrijk. Genieg whitewashing geweest bij begin van de hele filmindustrie.
quote:Op maandag 23 december 2019 09:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het zijn films, lekker belangrijk. Genieg whitewashing geweest bij begin van de hele filmindustrie.
Haha. Check alle kerstreclames van dit jaar eens: bv van de Plus, de wegenwacht en zo. Ieder stel is gemengd of gay en dan iedere keer een zwarte vent en een blanke, blonde vrouw.quote:Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef DrDarwin het volgende:
Een of andere reclame op tv.
… Saïd die zijn zolder isoleert.
Het moet en zal door je strot geramd worden, die multicul.
Overal in reclames duiken kleurlingen en hoofddoekjes op, te pas en te onpas.
Zo'n blank jochie dat bij een moslim familie in huis speelt met zijn moslim vriendje, ja, het kan, maar de kans is verdomd klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |