abonnement Unibet Coolblue
pi_190592173


Vroeger had je Hoost, Aerts, Van Dams, Bonjasky, Schilt, Le Banner, Hug, 'Cro Cop', Goodridge, Bernardo, Hunt, Sefo, Feitosa, Musashi...


Waar K-1 stopte ging Glory verder.... met Verhoeven, Hari, Duut, Wilnis, Holzken, Groenhart, Van Roosmalen...




https://www.glorykickboxing.com/
https://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(kickboxing)#Events
https://www.youtube.com/u(...)os?disable_polymer=1

Te zien op: Veronica, www.veronica.tv
pi_190592191
Volgens mij zijn we er wel klaar mee.
  zondag 22 december 2019 @ 12:23:15 #3
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_190592253
Badr Army. Echte fans. Nog nooit het gelredome zo snel zien leeg stromen. :{
You dont believe me ? Read this line again.
pi_190592269
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 12:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Badr Army. Echte fans. Nog nooit het gelredome zo snel zien leeg stromen. :{
Jij begrijpt er niks van. Ze wilde natuurlijk allemaal afscheid nemen bij de ambulance. Een heldentocht van hun broeder.
pi_190592323
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Vroeger had je Hoost, Aerts, Van Dams, Bonjasky, Schilt, Le Banner, Hug, 'Cro Cop', Goodridge, Bernardo, Hunt, Sefo, Feitosa, Musashi...


Waar K-1 stopte ging Glory verder.... met Verhoeven, Hari, Duut, Wilnis, Holzken, Groenhart, Van Roosmalen...

[ afbeelding ]


https://www.glorykickboxing.com/
https://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(kickboxing)#Events
https://www.youtube.com/u(...)os?disable_polymer=1

Te zien op: Veronica, www.veronica.tv
Klopt er waren vroeger 20/25 toppers, ook deed de K1 alle nieuwelingen die potentie hadden aantrekken. Nu is er alleen Rico, jamal en die grote Surinaamse gast en dan badr erbij, lol. Ook worden heel veel bonden ontweken door glory, waardoor echt hele goede vechters buitenschot vallen en veel van deze nieuwe vechters zijn beter dan Rico en Badr bij elkaar, ga maar eens kijken in de Russische bonden, de Braziliaanse etc etc etc
pi_190592344
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:29 schreef groftick het volgende:

[..]

Klopt er waren vroeger 20/25 toppers, ook deed de K1 alle nieuwelingen die potentie hadden aantrekken. Nu is er alleen Rico, jamal en die grote Surinaamse gast en dan badr erbij, lol. Ook worden heel veel bonden ontweken door glory, waardoor echt hele goede vechters buitenschot vallen en veel van deze nieuwe vechters zijn beter dan Rico en Badr bij elkaar, ga maar eens kijken in de Russische bonden, de Braziliaanse etc etc etc
Dat valt wel mee, iedereen met talent gaat gewoon naar MMA. Daar zit het geld
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190592404
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:26 schreef groftick het volgende:

Rico een afgang? Badr valt voor de tweede keer geblesseerd uit.

Overigens heeft Rico ook nog tegen die enkel lopen schoppen. Dus het kan best dat Badr hierdoor verzwakt raakte en dat hij zichzelf blesseerde nadat hij tegen de betonnen kop van Rico schopte.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nattekat op 22-12-2019 13:45:29 ]
  zondag 22 december 2019 @ 12:37:07 #8
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_190592406
Precies mma is waar het gedaan wordt. Dit is allemaal bijzaak.
pi_190592422
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:26 schreef groftick het volgende:
Fok Forum wordt verpest door Pegida achtige gasten die telkens alleen hun vuil spuien en daarbij dit forum verpesten. Het doet ze blijkbaar echt heel veel pijn dat Rico zo,n afgang heeft moeten meemaken. Alleen hebben Rico en Badr er zelf geen moeite mee, lol hahahahahahahahahaha
De enige afgang die ik gister gezien heb was die van een oude man met broze botten.

Op een brancard.

Huilend.

Badr fans lijken maar niet te kunnen begrijpen/accepteren dat het voor Badr een TKO-loss was en dat hij lichamelijk dit niveau kickboksen niet meer aankan.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190592484
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:26 schreef groftick het volgende:

Afgang voor Rico?

Hoe kwalificeer je huilend op een brancard afgevoerd worden dan? Ik heb sinds het speelkwartier op de basisschool niet meer iemand zo lang huilend op de grond zien zitten. Het is game over voor Badr. Zijn reputatie ligt in duigen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Nattekat op 22-12-2019 13:45:44 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 22 december 2019 @ 13:07:00 #11
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190592860
Hij jankte wel heel extreem lang inderdaad :D
Van de ring tot de ambulance, non stop :'( :'( :'( :'(
Haters everywhere but I don't really care.
pi_190592882
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 09:27 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Het is de 3e keer dat Badr bij een comeback een blessure oploopt, bij de k1 in 2013 won hij de eerste ronde, maar kon in de volgende niet vechten omdat hij zijn voet had gebroken.
Badr is veel gevoeliger voor blessures, de periodes dat hij voor langere tijd geen gevechten heeft gehad heeft hier zeker ook mee te maken.

Rico heeft echt niets vermorzelt bij Badr deze wedstrijd, Badr was tot hij op moest geven duidelijk de betere kickboxer en stond met 2 knockdowns ver voor. Hij was wel duidelijk al vermoeid en Rico had nog wel kansen om in de laatste 2 ronde alsnog te winnen.

Ik gun dit Rico ook niet. Rico wil van de onzin af van oa Bonjaski en veel kickbox liefhebbers dat het niveau nu veel lager is dan tijdens de k1 periode en dat Rico niet zo goed is als de toppers van toen. Nu was Badr duidelijk beter en Rico won alleen door een blessure die Badr opliep bij een actie van zichzelf.
Er moet zeker een 3e wedstrijd komen en ik hoop dat Rico dan kan laten zien dat hij een betere. kickboxer is dan Hari en hem verslaat.
Wat mij betreft hoeft Rico zich niet te bewijzen.

Of Badr nu blessuregevoelig is of lange tijd geen wedstrijden heeft gespeeld zie ik niet als excuus.
Als je de uitdaging aangaat, zo'n grote mond hebt en die ring instapt moet je in vorm zijn en winnen. Doe je dat niet, ben je gewoon de terechte verliezer.

Je kunt daarbij ook niet stellen dat de trappen/klappen van Rico geen invloed hebben op de blessures. In beide gevechten worden betreffende arm/been voor de blessure al flink geraakt. Dat heeft impact.

Maar ik ben misschien wat bevooroordeeld in deze.
Want naast het gegeven dat Rico nu 2 keer terecht heeft gewonnen, vind ik persoonlijk dat Badr niet in de sport thuishoort.
Een 'sporter' die 2 titels heeft moeten inleveren, een rode kaart heeft gekregen, geschorst is voor doping (en dan laat ik alle privézaken nog buiten beschouwing) hoort geen podium te krijgen, maar geweerd te worden uit de sport. Zo een 'rolmodel' wil je helemaal niet hebben.
  zondag 22 december 2019 @ 13:12:20 #13
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190592951
Up in the club....
Poot in 't gips.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_190593054
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Afgang voor Rico?

Hoe kwalificeer je huilend op een brancard afgevoerd worden dan? Ik heb sinds het speelkwartier op de basisschool niet meer iemand zo lang huilend op de grond zien zitten. Het is game over voor Badr. Zijn reputatie ligt in duigen.
Voor Badr is het ook een afgang. Maar dat doet niets af aan de afgang voor Rico toch? Twee keer neer gaan tegen de 35-jarige Hari is een aardige vernedering die veel betekent voor zijn legacy. Want weinig mensen zullen twijfelen hoe dit tegen prime Badr was verlopen.
  zondag 22 december 2019 @ 13:23:02 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190593147
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Voor Badr is het ook een afgang. Maar dat doet niets af aan de afgang voor Rico toch? Twee keer neer gaan tegen de 35-jarige Hari is een aardige vernedering die veel betekent voor zijn legacy. Want weinig mensen zullen twijfelen hoe dit tegen prime Badr was verlopen.
Ik snap ook niet zo hoe daar discussie over is als je in die tijd K1 een beetje volgde
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Leukste jonkie 2022 zondag 22 december 2019 @ 13:23:54 #16
213457 engine
pi_190593158
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Voor Badr is het ook een afgang. Maar dat doet niets af aan de afgang voor Rico toch? Twee keer neer gaan tegen de 35-jarige Hari is een aardige vernedering die veel betekent voor zijn legacy. Want weinig mensen zullen twijfelen hoe dit tegen prime Badr was verlopen.
Eerst laten zien. Wie is er kampioen dan? Niemand pakt dat af.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 22 december 2019 @ 13:24:20 #17
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190593165
,,Onderaan die enkel zat zeg maar een soort gat, met daarboven een flinke zwelling. Daarom dachten ze dat die spier was afgescheurd en dat die naar boven was geschoten”, vervolgde Passenier. „Maar dat konden ze afgelopen nacht niet zien in het ziekenhuis.”

Niks gebroken, misschien gescheurde spier.
Haters everywhere but I don't really care.
  Leukste jonkie 2022 zondag 22 december 2019 @ 13:24:41 #18
213457 engine
pi_190593172
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 13:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik snap ook niet zo hoe daar discussie over is als je in die tijd K1 een beetje volgde
Is toch niet belangrijk man? Kunnen toch niet terug in de tijd gaan vechten?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_190593213
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:39 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

De enige afgang die ik gister gezien heb was die van een oude man met broze botten.

Op een brancard.

Huilend.

Badr fans lijken maar niet te kunnen begrijpen/accepteren dat het voor Badr een TKO-loss was en dat hij lichamelijk dit niveau kickboksen niet meer aankan.
Het was een slooppartij door Rico, de rondes dat hij echt gas ging geven zijn er helaas nooit gekomen.

Badr moet het altijd van de eerste twee rondes hebben, daarna is ie op. Vond m nog vrij rustig aan doen trouwens. Als die tik op Rico zn nek op zn kaak was geland was het wel meteen klaar geweest.

Bedenk ook dat Rico de TKO misschien wel heeft afgedwongen door dat been van Badr hard te raken, ik gok zeker wel een keer of 30.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_190593230
Badr is gewoon een vieze draaideurcrimineel en daardoor niet fit.

Twee keer terecht verloren met z’n zwakke flikker :')
pi_190593279
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Voor Badr is het ook een afgang. Maar dat doet niets af aan de afgang voor Rico toch? Twee keer neer gaan tegen de 35-jarige Hari is een aardige vernedering die veel betekent voor zijn legacy. Want weinig mensen zullen twijfelen hoe dit tegen prime Badr was verlopen.
Neergaan is bij de heavyweights redelijk gebruikelijk juist. Dat is het mooie van HW. Het kan alle kanten opgaan.
  Leukste jonkie 2022 zondag 22 december 2019 @ 13:32:41 #22
213457 engine
pi_190593312
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 13:30 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Neergaan is bij de heavyweights redelijk gebruikelijk juist. Dat is het mooie van HW. Het kan alle kanten opgaan.
Ja precies. Er was gewoon nog teveel wedstrijd om Rico als verslagen te beschouwen. Badr was wel sterk.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 22 december 2019 @ 13:33:53 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190593337
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 13:24 schreef engine het volgende:

[..]

Is toch niet belangrijk man? Kunnen toch niet terug in de tijd gaan vechten?
Om het een beetje in perspectief te plaatsen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190593354
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 12:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, iedereen met talent gaat gewoon naar MMA. Daar zit het geld
Je wijkt af van de inhoud lol.
pi_190593404
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:27 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Het was een slooppartij door Rico, de rondes dat hij echt gas ging geven zijn er helaas nooit gekomen.

Badr moet het altijd van de eerste twee rondes hebben, daarna is ie op. Vond m nog vrij rustig aan doen trouwens. Als die tik op Rico zn nek op zn kaak was geland was het wel meteen klaar geweest.

Bedenk ook dat Rico de TKO misschien wel heeft afgedwongen door dat been van Badr hard te raken, ik gok zeker wel een keer of 30.
Heeft hij ook. Rico heeft dat been technisch gesloopt.
Maar helaas is dat voor de kijker geen 'show'. Die willen klappen in het gezicht zien, opengesprongen wenkbrauwen en zien alleen een trap/klap tegen het hoofd als een echte ko.

Overigens had Badr wel kunnen winnen als hij na de 2e acht tellen van Rico vol was doorgegaan. Rico stond toen echt nog te wankelen, maar hield Badr even slim op afstand.
pi_190593411
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Rico een afgang? Badr valt voor de tweede keer geblesseerd uit.

Overigens heeft Rico ook nog tegen die enkel lopen schoppen. Dus het kan best dat Badr hierdoor verzwakt raakte en dat hij zichzelf blesseerde nadat hij tegen de betonnen kop van Rico schopte.
Ja tuurlijk maak er maar van wat je wilt, het is een feit dat Rico gewoon paklaag heeft gehad van een oude man met broze botten die uit zijn pensioen komt en de kink gewoon ff twee knock downs geeft.
pi_190593445
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:39 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

De enige afgang die ik gister gezien heb was die van een oude man met broze botten.

Op een brancard.

Huilend.

Badr fans lijken maar niet te kunnen begrijpen/accepteren dat het voor Badr een TKO-loss was en dat hij lichamelijk dit niveau kickboksen niet meer aankan.
Ja klop een oude man met broze botten die aan het huilen was heeft je held een pakslaag gegeven die hij nooit zal vergeten en ook de kijkers niet, de hele kickbox wereld lacht Rico nu uit hahahahahahahahahahahahaah Badr zou lichamelijk het kickboksen niet meer aan kunnen hahahahahahahahahahahaha dit heeft alleen maar met wedstrijd ritme te maken meer niet hahahahahahahahahahahahahahahahaha
  zondag 22 december 2019 @ 13:40:47 #28
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_190593463
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 13:32 schreef engine het volgende:

[..]

Ja precies. Er was gewoon nog teveel wedstrijd om Rico als verslagen te beschouwen. Badr was wel sterk.
Badr was zeker sterk en wist Rico te verrassen met rake klappen die elk een potentiële KO zijn. Maar als we blessuregevoeligheid meetellen dan heeft Badr het tegen Rico afgelegd op conditie.

En dan is er nog de leeftijd... in de topsport ben je gepensioneerd als je richting de 40 gaat. Tegen de tijd dat Badr weer in vorm is en het nogmaals tegen Rico opneemt dan zal het vast niet meer om de wereldtitel zijn. Die kans lijkt me nou echt vervlogen.
pi_190593496
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Afgang voor Rico?

Hoe kwalificeer je huilend op een brancard afgevoerd worden dan? Ik heb sinds het speelkwartier op de basisschool niet meer iemand zo lang huilend op de grond zien zitten. Het is game over voor Badr. Zijn reputatie ligt in duigen.
Iemand die afgevoerd wordt op een brancard dat noemt men geblesseerd , iemand die paklaag heeft gehad maar omdat de ander zich blesseert noemen we een eerlijke verliezer hahahahaha wat een drogredenaties probeer jij de ether in te helpen man ahahahahahahahahahaha
pi_190593523
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:38 schreef groftick het volgende:

[..]

Ja tuurlijk maak er maar van wat je wilt, het is een feit dat Rico gewoon paklaag heeft gehad van een oude man met broze botten die uit zijn pensioen komt en de kink gewoon ff twee knock downs geeft.
_O-

Voor de wedstrijd was Badr nog een god die in vorm was, na de wedstrijd ineens een broze man die uit zijn pensioen komt.

Werkelijkheid: hij komt uit een dopingschorsing en heeft nu voor een 2e keer verloren. Ergo: geen topsporter dus ;)
  Leukste jonkie 2022 zondag 22 december 2019 @ 13:43:47 #31
213457 engine
pi_190593529
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:37 schreef FYazz het volgende:

[..]

Heeft hij ook. Rico heeft dat been technisch gesloopt.
Maar helaas is dat voor de kijker geen 'show'. Die willen klappen in het gezicht zien, opengesprongen wenkbrauwen en zien alleen een trap/klap tegen het hoofd als een echte ko.

Overigens had Badr wel kunnen winnen als hij na de 2e acht tellen van Rico vol was doorgegaan. Rico stond toen echt nog te wankelen, maar hield Badr even slim op afstand.
Je hoort niet voor niets de hele wedstrijd "Niet vechten! Trappen!" uit z'n hoek. Vanaf de eerste seconde. Dat is tactiek.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_190593555
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:08 schreef FYazz het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoeft Rico zich niet te bewijzen.

Of Badr nu blessuregevoelig is of lange tijd geen wedstrijden heeft gespeeld zie ik niet als excuus.
Als je de uitdaging aangaat, zo'n grote mond hebt en die ring instapt moet je in vorm zijn en winnen. Doe je dat niet, ben je gewoon de terechte verliezer.

Je kunt daarbij ook niet stellen dat de trappen/klappen van Rico geen invloed hebben op de blessures. In beide gevechten worden betreffende arm/been voor de blessure al flink geraakt. Dat heeft impact.

Maar ik ben misschien wat bevooroordeeld in deze.
Want naast het gegeven dat Rico nu 2 keer terecht heeft gewonnen, vind ik persoonlijk dat Badr niet in de sport thuishoort.
Een 'sporter' die 2 titels heeft moeten inleveren, een rode kaart heeft gekregen, geschorst is voor doping (en dan laat ik alle privézaken nog buiten beschouwing) hoort geen podium te krijgen, maar geweerd te worden uit de sport. Zo een 'rolmodel' wil je helemaal niet hebben.
hahahaha badr heeft je held een pakslaag gegeven en Rico heeft niets gewonnen dombo, hij mag gewoon zijn titel houden en de wedstrijd was no content, lol voor de tweede keer hahahahahaha wat een gelul overal in elke sport als mensen er lang uit zijn noemen ze dat roest, maar jij maakt er een inteelt redenatie va, stop met je broertje pijpen want daardoor redeneert je echt als een losgelagen , laaggeschoold inteelt mongooltje jahahajhahahahah
pi_190593576
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:40 schreef groftick het volgende:

[..]

Ja klop een oude man met broze botten die aan het huilen was heeft je held een pakslaag gegeven die hij nooit zal vergeten en ook de kijkers niet, de hele kickbox wereld lacht Rico nu uit hahahahahahahahahahahahaah Badr zou lichamelijk het kickboksen niet meer aan kunnen hahahahahahahahahahahaha dit heeft alleen maar met wedstrijd ritme te maken meer niet hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Je lijkt te denken dat Rico mijn held is, maar ik geef niets om die gast. Objectief bekeken heeft Badr gewoon weer een TKO aan zijn broek, hoe dominant hij die eerste ronde ook was.

Zoals Rico zegt, een gevecht gaat over vijf ronden. Badr kan dat fysiek in ieder geval duidelijk niet meer aan. Dat ben je toch wel met mij eens?
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190593598
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:45 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Je lijkt te denken dat Rico mijn held is, maar ik geef niets om die gast. Objectief bekeken heeft Badr gewoon weer een TKO aan zijn broek, hoe dominant hij die eerste ronde ook was.

Zoals Rico zegt, een gevecht gaat over vijf ronden. Badr kan dat fysiek in ieder geval duidelijk niet meer aan. Dat ben je toch wel met mij eens?
Een blessure oplopen betekent niet dat je dat niet aan kan. We gaan het bij de rematch mee maken.
pi_190593615
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een blessure oplopen betekent niet dat je dat niet aan kan. We gaan het bij de rematch mee maken.
Eentje niet, twee achter elkaar wel, wat dus nu gebeurd is.

Gevechten tegen subtoppers als Gerges lukken nog wel. Tegen toppers als Rico is gewoon een treetje te hoog.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190593636
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:27 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Het was een slooppartij door Rico, de rondes dat hij echt gas ging geven zijn er helaas nooit gekomen.

Badr moet het altijd van de eerste twee rondes hebben, daarna is ie op. Vond m nog vrij rustig aan doen trouwens. Als die tik op Rico zn nek op zn kaak was geland was het wel meteen klaar geweest.

Bedenk ook dat Rico de TKO misschien wel heeft afgedwongen door dat been van Badr hard te raken, ik gok zeker wel een keer of 30.
wat lul jij nu allemaal van de 118 gevochten partijen heeft badr er hooguit 20 in de eerste 2 rondes beslecht de rest heeft hij altijd uitgevochten hahahahahahahahahahah Rico heeft badr niets gedaan, nooit niet never niet, van de 10 keer dat hun echt het gevecht zullen uitvechten zal 9 keer Rico verliezen en 1 keer op punten winnen .

Rico is niet en zal nooit op dat niveau zijn en alle top vechters hebben dat nu nog eens mogen zien, lol. Het is over en uit voor de king.

Badr heeft Rico zijn nr en Jmal ook want Rico moet nu tegen Jmal die hij al drie jaar ontwijkt en jamal zal Rico ook verslaan, alweer hahahahahahahaha
pi_190593652
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:47 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Eentje niet, twee achter elkaar wel, wat dus nu gebeurd is.

Gevechten tegen subtoppers als Gerges lukken nog wel. Tegen toppers als Rico is gewoon een treetje te hoog.
Vandaar dat Rico al 2 knockdowns had te verwerken en op achterstand stond.
  Leukste jonkie 2022 zondag 22 december 2019 @ 13:49:52 #38
213457 engine
pi_190593657
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:48 schreef groftick het volgende:

[..]

wat lul jij nu allemaal van de 118 gevochten partijen heeft badr er hooguit 20 in de eerste 2 rondes beslecht de rest heeft hij altijd uitgevochten hahahahahahahahahahah Rico heeft badr niets gedaan, nooit niet never niet, van de 10 keer dat hun echt het gevecht zullen uitvechten zal 9 keer Rico verliezen en 1 keer op punten winnen .

Rico is niet en zal nooit op dat niveau zijn en alle top vechters hebben dat nu nog eens mogen zien, lol. Het is over en uit voor de king.

Badr heeft Rico zijn nr en Jmal ook want Rico moet nu tegen Jmal die hij al drie jaar ontwijkt en jamal zal Rico ook verslaan, alweer hahahahahahahaha
Wie is er kampioen dan?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_190593680
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 13:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vandaar dat Rico al 2 knockdowns had te verwerken en op achterstand stond.
Nee, vandaar dat Badr op een brancard het GelreDome verliet. Bijna iedentiek aan zijn vorige gevecht tegen de titelhouder.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190593682
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:43 schreef FYazz het volgende:

[..]

_O-

Voor de wedstrijd was Badr nog een god die in vorm was, na de wedstrijd ineens een broze man die uit zijn pensioen komt.

Werkelijkheid: hij komt uit een dopingschorsing en heeft nu voor een 2e keer verloren. Ergo: geen topsporter dus ;)
Badr komt uit zijn pensioen dus dat jij hem als een God wilt zien moet jij weten het feit blijft dat hij uit zijn pensioen komt en dit met de king doet hahahahahahahahahahah
pi_190593707
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:50 schreef groftick het volgende:

[..]

Badr komt uit zijn pensioen dus dat jij hem als een God wilt zien moet jij weten het feit blijft dat hij uit zijn pensioen komt en dit met de king doet hahahahahahahahahahah
hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

:')

Zijn je 'h' en 'a' van je toetsenbord al stuk?? Of ben je echt blij met het ziekenhuistransport van Badr?
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
  Leukste jonkie 2022 zondag 22 december 2019 @ 13:52:46 #42
213457 engine
pi_190593718
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:50 schreef groftick het volgende:

[..]

Badr komt uit zijn pensioen dus dat jij hem als een God wilt zien moet jij weten het feit blijft dat hij uit zijn pensioen komt en dit met de king doet hahahahahahahahahahah
Hij verliest van de King. Is dat correct?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_190593721
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:50 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Nee, vandaar dat Badr op een brancard het GelreDome verliet.
Blessure, ja. Om daar een triomfantelijke overwinning uit te claimen is wel een beetje zwak. Voor allebei de vechters geen echte overwinning. Het kon nog alle kanten op, Badr op basis hiervan afschrijven slaat nergens op.
pi_190593729
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:45 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Je lijkt te denken dat Rico mijn held is, maar ik geef niets om die gast. Objectief bekeken heeft Badr gewoon weer een TKO aan zijn broek, hoe dominant hij die eerste ronde ook was.

Zoals Rico zegt, een gevecht gaat over vijf ronden. Badr kan dat fysiek in ieder geval duidelijk niet meer aan. Dat ben je toch wel met mij eens?
nee probeer niet mij in je lege nietszeggende en laaggeschoolde generalisatie te trekken. tko HAHAHAHA waar en wanneer hahahahahahahahaha Badr heeft je held gesloopt en dat doet je blijkbaar pijn. Dus wanner mensen in elke ander sport zich blesseren, gooi je ook deze redenaties er tegen aan? lol gtfo clown.
pi_190593745
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 13:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Blessure, ja. Om daar een triomfantelijke overwinning uit te claimen is wel een beetje zwak. Voor allebei de vechters geen echte overwinning. Het kon nog alle kanten op, Badr op basis hiervan afschrijven slaat nergens op.
Nee, het is geen triomfantelijke overwinning, dat vindt niemand. Feit blijft dat Badr laat zien dit hoge niveau fysiek niet meer aankan. Badr-fans zoeken altijd naar excuses waardoor het het volgende gevecht WEL goed zal zijn, maar hij stelt elke keer weer teleur.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190593756
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 13:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vandaar dat Rico al 2 knockdowns had te verwerken en op achterstand stond.
Het is nog maar de vraag hoe het af zou zijn gelopen. Rico maakte er een langduriger slopender proces van. Hij schopte tegen de enkel van Badr en hing ook met zijn gewicht diverse keren aan Badr.

Uiteindelijk kon Badrs enkel het niet meer aan. Een beetje voorbarig om te denken dat zonder deze blessure Badr wel gewonnen had.
pi_190593763
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:53 schreef groftick het volgende:

[..]

nee probeer niet mij in je lege nietszeggende en laaggeschoolde generalisatie te trekken. tko HAHAHAHA waar en wanneer hahahahahahahahaha Badr heeft je held gesloopt en dat doet je blijkbaar pijn. Dus wanner mensen in elke ander sport zich blesseren, gooi je ook deze redenaties er tegen aan? lol gtfo clown.
nee, 'k wil je nergens bij betrekken. 'k Merk wel dat je niet objectief naar een uitslag kan kijken. Badr was weer lichamelijk op. Feit. :)
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
  Leukste jonkie 2022 zondag 22 december 2019 @ 13:55:36 #48
213457 engine
pi_190593775
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 13:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Blessure, ja. Om daar een triomfantelijke overwinning uit te claimen is wel een beetje zwak. Voor allebei de vechters geen echte overwinning. Het kon nog alle kanten op, Badr op basis hiervan afschrijven slaat nergens op.
Rico claimed dan ook niet triomfantelijk iets. Kent zijn plek. Maar die titel heeft Badr ook niet kunnen afpakken.

Daar mag je trots op zijn.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_190593793
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:54 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Nee, het is geen triomfantelijke overwinning, dat vindt niemand. Feit blijft dat Badr laat zien dit hoge niveau fysiek niet meer aankan. Badr-fans zoeken altijd naar excuses waardoor het het volgende gevecht WEL goed zal zijn, maar hij stelt elke keer weer teleur.
Dat soort statements kun je pas maken als er een gevecht van 5 rondes is en Badr KO wordt geslagen of de laatste rondes nauwelijks vol kan maken. Er is gisteren nog geen daadwerkelijk gevecht geleverd.
pi_190593798
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 13:49 schreef engine het volgende:

[..]

Wie is er kampioen dan?
WTF wat een dom en leeg kinderachtige redenatie, ook was douglas buster eens champ, ook is wilders champ, maar we weten allemaal dat Rico in deze categorie valt, niet de echte champs, Rico wordt al jaren door de bond gespaard hahahaha hij vecht alleen maar in 1 bond en ontwijkt daardoor ander echte gevaarlijke vechters, nu is dit buiten de bonden omgegaan en meteen zien we dat Rico niet en never op dat niveautje kan komen. Ja hij is een champ, maar wel een limonade kampioen en dat heeft de hele wereld mogen ervaren, lol
pi_190593807
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is nog maar de vraag hoe het af zou zijn gelopen. Rico maakte er een langduriger slopender proces van. Hij schopte tegen de enkel van Badr en hing ook met zijn gewicht diverse keren aan Badr.

Uiteindelijk kon Badrs enkel het niet meer aan. Een beetje voorbarig om te denken dat zonder deze blessure Badr wel gewonnen had.
Ik zeg ook niet dat Badr sowieso had gewonnen, maar hij was objectief gezien aan de winnende hand.
pi_190593808
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 13:56 schreef Xa1pt het volgende:
Er is gisteren nog geen daadwerkelijk gevecht geleverd.
En hoe kwam dat?
  zondag 22 december 2019 @ 13:58:24 #53
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190593824
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:42 schreef groftick het volgende:
iemand die paklaag heeft gehad
Wat is paklaag nou weer dan? :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_190593825
De hahahaha's vliegen je wel om de oren hier zeg
pi_190593832
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 13:55 schreef engine het volgende:

[..]

Rico claimed dan ook niet triomfantelijk iets. Kent zijn plek. Maar die titel heeft Badr ook niet kunnen afpakken.

Daar mag je trots op zijn.
Ik heb het dan ook niet over Rico maar over de manier waarop Badr hier smalend wordt neergezet.
pi_190593834
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:52 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

:')

Zijn je 'h' en 'a' van je toetsenbord al stuk?? Of ben je echt blij met het ziekenhuistransport van Badr?
OWW onze anus kwaliteitssusser stoort zich aan twee letters die een hahaha vormen als jij je aan zo iets kleins stoort dan moet jij je echt kapot storen aan het feit dat je held me toch een pak slaag heeft gehad en dat doet je erg veel pijn dus hier speciaal voor jou hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
pi_190593846
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En hoe kwam dat?
Stel je altijd van die domme vragen? Hint: dit was ook een retorische vraag.
pi_190593852
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 13:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Badr sowieso had gewonnen, maar hij was objectief gezien aan de winnende hand.
Hij ging voortvaarender van start. Maar dat hoeft nog niets te betekenen. Rico's strategie was waarschijnlijk om Badr eerst uit te laten razen en te verzwakken. En pas op het laatst toe te slaan.
pi_190593856
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 13:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat soort statements kun je pas maken als er een gevecht van 5 rondes is en Badr KO wordt geslagen of de laatste rondes nauwelijks vol kan maken. Er is gisteren nog geen daadwerkelijk gevecht geleverd.
Kijk, dat bedoel ik, op een of ander manier komen na elk verlies van Badr de excuses weer naar boven.

Voorbeeldje: Overeem heeft, na bijna vijf ronden domineren, in de laatste vier seconden op KO verloren van Rozenstruik.

Badr heeft binnen de wedstrijdlimiet laten zien dat hij tekortschiet op dit niveau, niet eenmaal, maar nu al tweemaal. Tegen de kampioen.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190593864
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:58 schreef groftick het volgende:

[..]

OWW onze anus kwaliteitssusser stoort zich aan twee letters die een hahaha vormen als jij je aan zo iets kleins stoort dan moet jij je echt kapot storen aan het feit dat je held me toch een pak slaag heeft gehad en dat doet je erg veel pijn dus hier speciaal voor jou hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Badr is mijn held niet....zucht....
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190593866
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:52 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

:')

Zijn je 'h' en 'a' van je toetsenbord al stuk?? Of ben je echt blij met het ziekenhuistransport van Badr?
Nog niet van de lachgas af zeker.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_190593873
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 13:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Stel je altijd van die domme vragen? Hint: dit was ook een retorische vraag.
Omdat Badr geblesseerd uitviel.

Dat is toch gewoon onderdeel van het spel? Dat je wel heel moet blijven?
pi_190593882
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:00 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Nog niet van de lachgas af zeker.
_O-
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190593883
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:55 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

nee, 'k wil je nergens bij betrekken. 'k Merk wel dat je niet objectief naar een uitslag kan kijken. Badr was weer lichamelijk op. Feit. :)
Lichamelijk op hahahahahahahahahahahahahahahaha je Je smijt met dogma’s en one-liners, maar zodra iemand daar ook maar een beetje de kolder van aantoont, geef jij niet meer thuis.
pi_190593917
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hij ging voortvaarender van start. Maar dat hoeft nog niets te betekenen. Rico's strategie was waarschijnlijk om Badr eerst uit te laten razen en te verzwakken. En pas op het laatst toe te slaan.
Rico was al 2x naar de grond gegaan en had nog maar één tik nodig om niet meer te kunnen herstellen. De rake klappen waren al gevallen aan Rico's kant. Rico had technisch gezien inderdaad nog kunnen winnen, maar die kans was vrij klein. Qua score alleen door 2 rondes zwaar de overhand te hebben of door Badr KO te slaan.
pi_190593919
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:58 schreef Marcoss het volgende:
De hahahaha's vliegen je wel om de oren hier zeg
het zijn twee letters waar men zich blijkbaar aan kan storen dan waar zal men zich nog wel niet meer aan storen hahahahahahaha je kan mij niet veranderen , maar wel hoe jij iets opneemt hahahahahahahahahahahahahahahahahahah
  Leukste jonkie 2022 zondag 22 december 2019 @ 14:02:21 #67
213457 engine
pi_190593920
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 13:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over Rico maar over de manier waarop Badr hier smalend wordt neergezet.
Ah okay ^O^
Nee dat is ook niet nodig. Stond gewoon een heel sterke vechter gisteren. Jammer dat het zo afliep.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_190593925
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:01 schreef groftick het volgende:

[..]

Lichamelijk op hahahahahahahahahahahahahahahaha je Je smijt met dogma’s en one-liners, maar zodra iemand daar ook maar een beetje de kolder van aantoont, geef jij niet meer thuis.
Wel hoor, 'k blijf bij m'n standpunt.

Badr heeft al drie partijen niet meer gewonnen bij de top in het kickboksen. Zelfs tegen middelmaat als Hesdy Gerges had ie doping nodig. Het is over met 'm. Bij Glory staat ie 0-2-1, normaal genoeg om iemand te cutten.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190593934
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:01 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

_O-
Nooit meer antwoord van je gehad want ja, daar past geen one-liner op als antwoord en een eerlijk verhaal de grond in stampen met allerlei insinuaties, da’s lastig ja. Dus dan maar zwijgen.
  zondag 22 december 2019 @ 14:03:12 #70
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190593939
Badr kon het gewoon weer niet aan.
Laat hem in september eerst maar tegen een 2e rangsvechter proberen voordat koning Rico hem weer een kans geeft volgend jaar december.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_190593944
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:03 schreef groftick het volgende:

[..]

Nooit meer antwoord van je gehad want ja, daar past geen one-liner op als antwoord en een eerlijk verhaal de grond in stampen met allerlei insinuaties, da’s lastig ja. Dus dan maar zwijgen.
lol.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190593946
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Omdat Badr geblesseerd uitviel.

Dat is toch gewoon onderdeel van het spel? Dat je wel heel moet blijven?
Als jij een TKO net zo waardevol acht als een KO moet je dat vooral doen natuurlijk.
pi_190593958
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 14:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als jij een TKO net zo waardevol acht als een KO moet je dat vooral doen natuurlijk.
Dat doet volgens mij niemand. Is ook al vaker gezegd hier.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
  Leukste jonkie 2022 zondag 22 december 2019 @ 14:04:38 #74
213457 engine
pi_190593965
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:00 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Nog niet van de lachgas af zeker.
_O- :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 22 december 2019 @ 14:04:52 #75
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190593972
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 14:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als jij een TKO net zo waardevol acht als een KO moet je dat vooral doen natuurlijk.
Als je in traantjes op een brancard het stadion verlaten net zo waardevol vindt als wederom ongeslagen op je eigen beentjes naar buiten lopen. Dan moet je dat vooral doen natuurlijk. :7
Haters everywhere but I don't really care.
pi_190593983
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:02 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Wel hoor, 'k blijf bij m'n standpunt.

Badr heeft al drie partijen niet meer gewonnen bij de top in het kickboksen. Zelfs tegen middelmaat als Hesdy Gerges had ie doping nodig. Het is over met 'm.
1 nu ga je echt heel dom lullen.
2 hesdey is vrij gesproken en badr heeft de staf opgeëist zodat hij door kon tegen Rico, Badr is niet betrapt op doping, zielig dat je dit probeert, de bond heeft de verklaring van het zielenhuis gekregen waar badr de dag voor het gevecht een griep prik heeft gehad, lol dus stop met je onzin te verkopen.
pi_190594000
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 14:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Rico had technisch gezien inderdaad nog kunnen winnen, maar die kans was vrij klein.
Waarom was die kans vrij klein? Het was 2-1. Niet 2-0. Daarbij is Badr voor de tweede keer met een blessure uitgevallen. Bij de eerste keer kun je nog zeggen, domme pech, maar bij een tweede keer ook niet meer.

Het is gelopen zoals het gelopen is. En dan is het gewoon vrij makkelijk om te zeggen dat Badr had moeten winnen, omdat hij voor stond :')
pi_190594007
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:05 schreef groftick het volgende:

[..]

1 nu ga je echt heel dom lullen.
2 hesdey is vrij gesproken en badr heeft de staf opgeëist zodat hij door kon tegen Rico, Badr is niet betrapt op doping, zielig dat je dit probeert, de bond heeft de verklaring van het zielenhuis gekregen waar badr de dag voor het gevecht een griep prik heeft gehad, lol dus stop met je onzin te verkopen.
Ahja, en door dat smoesje mag hij weer geld verdienen voor Glory. Je hebt gelijk *)

Maar goed, staat wel op zijn officiele record he. :W

En Hesdy was vrijgesproken, die heeft geen doping nodig voor zo'n goed partij tegen een volgepompte Hari....
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190594014
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:04 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Dat doet volgens mij niemand. Is ook al vaker gezegd hier.
Volgens mij doe je dat op het moment dat je Badr op basis van een blessure al smalend neerzet als ongeschikt terwijl er nog geen echt gevecht heeft plaatsgevonden. Maar goed, zo'n gevecht trekt nu eenmaal een hoop nitwits aan en figuren die hier e.o.a. etnische strijd in zien. Treurig.
pi_190594044
Kijk die haters eens hahahah ze kunnen het niet verkroppen dat hun held een vette afstraffing heeft gehad , ze zijn nu aan het spartelen op het droge, ze zijn wild om zich heen aan het slaan om maar ergens een raakpunt te vinden, het doet heel veel met ze dat ze met eigen ogen hebben gezien dat Rico niet en nooit opgewassen is tegen het geweld van de echt K1 vechters, men probeert het in allerlei verpakkingen te stoppen zodat het er nog enigszins eervol er uit ziet, want die pakslaag was heel oneervol hahahahahahaha
pi_190594048
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 14:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens mij doe je dat op het moment dat je Badr op basis van een blessure al smalend neerzet als ongeschikt terwijl er nog geen echt gevecht heeft plaatsgevonden. Maar goed, zo'n gevecht trekt nu eenmaal een hoop nitwits aan en figuren die hier e.o.a. etnische strijd in zien. Treurig.
Twee blessures en een pos. dopingtest griepprik.

Je begrijpt me niet en het bevalt me niet dat je me nu als racist probeert weg te zetten. Waarom? Beter doe je dat niet.

Badr heeft het tot tweemaal toe niet volgehouden, wat is daar moeilijk aan om te accepteren?

Omdat hij het een derde keer mogelijk wel misschien eventueel zal volhouden?? pfff, yeahright.

[ Bericht 4% gewijzigd door Floris_Stempel op 22-12-2019 14:18:07 ]
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190594054
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waarom was die kans vrij klein?
Omdat Rico al 2x naar de grond was gegaan. Dan heb je niet heel veel meer nodig om de tien tellen niet meer te horen.
  zondag 22 december 2019 @ 14:08:55 #83
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190594056
Volgens de logica van de Badrboys hier kun je voortaan elke wedstrijd na het eerste doelpunt affluiten en gaan feesten ^O^ *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_190594072
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 14:08 schreef matthijst het volgende:
Volgens de logica van de Badrboys hier kun je voortaan elke wedstrijd na het eerste doelpunt affluiten en gaan feesten ^O^ *O*
dit dus :D
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190594094
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 14:08 schreef matthijst het volgende:
Volgens de logica van de Badrboys hier kun je voortaan elke wedstrijd na het eerste doelpunt affluiten en gaan feesten ^O^ *O*
:D
  zondag 22 december 2019 @ 14:10:20 #86
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190594105
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:08 schreef groftick het volgende:
Kijk die haters eens hahahah ze kunnen het niet verkroppen dat hun held een vette afstraffing heeft gehad , ze zijn nu aan het spartelen op het droge, ze zijn wild om zich heen aan het slaan om maar ergens een raakpunt te vinden.
Mooie beschrijving van badr fans.
Knappe zelfreflectie ook _O_
Haters everywhere but I don't really care.
pi_190594137
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:06 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Ahja, en door dat smoesje mag hij weer geld verdienen voor Glory. Je hebt gelijk *)

Maar goed, staat wel op zijn officiele record he. :W

En Hesdy was vrijgesproken, die heeft geen doping nodig voor zo'n goed partij tegen een volgepompte Hari....
wederom verdraai je de feiten en hebt geen kennis over hoe zo iets in zijn werking gaat, als met heet pist komt er een onderzoek naar wat er is aan getroffen en die hopeveelheid daarvan, aan de hand daarvan kan men zien of het verwijtbaar was en is of dat er bv tainted supplement waren of andere oorzaken, als blijkt dat de sporter hele hoge hoeveelheden in zijn bloed heeft dan wordt hij voor een staf rechter getrokken, dit is nooit gebeurd bij badr, zelfs Rico zijn team heeft dit een maand eerder gezegd dus echt heel raar dat jij dit aanhaalt om badr ermee te beschuldigen. Als badr geen schuld had bekend had hij niet tegen Rico mogen vechten, hesdey had niets gepland en kon dus gewoon het uitzitten en ontkennen, wees objectief aub.
pi_190594146
En dan komt er een 3e keer en wint badr al die mannetjes meteen JA ZIE JE WEL !!!!
_O- _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_190594201
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:08 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet en het bevalt me niet dat je me nu als racist probeert weg te zetten. Waarom? Beter doe je dat niet.
Ik kan me geen enkele andere reden bedenken waarom je zo je best zou doen om een vechter naar beneden te halen. Begrijp me goed, ik gunde Rico de overwinning meer omdat hij zo van zijn reputatie als middelmatige bokser in een niet zo heel uitdagend tijdsperk af te komen en stiekem ook wel omdat ik Badr een onsportieve bokser vond die geen zelfbeheersing heeft. Maar beide heren hebben zich keurig gedragen, Badr is een stuk respectvoller geworden en ze hadden allebei recht op een goede, volledige wedstrijd. Maar bepaalde lieden hier doen wel heel erg hun best om Badr naar beneden te halen op basis van een blessure. Maar goed, kennelijk hebben we naast de tokkies in de Badr-army ook op Stormfront.fok wat tokkies rondlopen.

quote:
Badr heeft het tot tweemaal toe niet volgehouden, wat is daar moeilijk aan om te accepteren?
Door een blessure, ja. Jij grijpt dat graag aan om op de man te spelen en door te trekken naar iemands vaardigheden, dat slaat simpelweg nergens op.
pi_190594208
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:12 schreef groftick het volgende:

[..]

wederom verdraai je de feiten en hebt geen kennis over hoe zo iets in zijn werking gaat, als met heet pist komt er een onderzoek naar wat er is aan getroffen en die hopeveelheid daarvan, aan de hand daarvan kan men zien of het verwijtbaar was en is of dat er bv tainted supplement waren of andere oorzaken, als blijkt dat de sporter hele hoge hoeveelheden in zijn bloed heeft dan wordt hij voor een staf rechter getrokken, dit is nooit gebeurd bij badr, zelfs Rico zijn team heeft dit een maand eerder gezegd dus echt heel raar dat jij dit aanhaalt om badr ermee te beschuldigen. Als badr geen schuld had bekend had hij niet tegen Rico mogen vechten, hesdey had niets gepland en kon dus gewoon het uitzitten en ontkennen, wees objectief aub.
je 'h' en je 'a' is inderdaad stuk!!

_O-
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
  FOK!fotograaf zondag 22 december 2019 @ 14:17:06 #91
842 Zorro
Z
pi_190594238
Dus om net als Rico maar de vergelijking met Max Verstappen te maken:
Als Max in leidende positie uitvalt heeft ie dus eigenlijk gewoon gewonnen?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_190594240
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 14:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik kan me geen enkele andere reden bedenken waarom je zo je best zou doen om een vechter naar beneden te halen. Begrijp me goed, ik gunde Rico de overwinning meer omdat hij zo van zijn reputatie als middelmatige bokser in een niet zo heel uitdagend tijdsperk af te komen en stiekem ook wel omdat ik Badr een onsportieve bokser vond die geen zelfbeheersing heeft. Maar beide heren hebben zich keurig gedragen, Badr is een stuk respectvoller geworden en ze hadden allebei recht op een goede, volledige wedstrijd. Maar bepaalde lieden hier doen wel heel erg hun best om Badr naar beneden te halen op basis van een blessure. Maar goed, kennelijk hebben we naast de tokkies in de Badr-army ook op Stormfront.fok wat tokkies rondlopen.
[..]

Door een blessure, ja. Jij grijpt dat graag aan om op de man te spelen en door te trekken naar iemands vaardigheden, dat slaat simpelweg nergens op.
Sjezus, dus omdat je een feitelijke discussie verliest ga je maar iemand maar als racist neerzetten. Wat een ontzettend domme manier van discussieren zeg!!

Maar goed, hiermee heb je jezelf voor mij wel gediskwalificeerd als geschikte discussiepartner. Doei! :W

RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190594262
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:08 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Twee blessures en een pos. dopingtest griepprik.

Je begrijpt me niet en het bevalt me niet dat je me nu als racist probeert weg te zetten. Waarom? Beter doe je dat niet.

Badr heeft het tot tweemaal toe niet volgehouden, wat is daar moeilijk aan om te accepteren?

Omdat hij het een derde keer mogelijk wel misschien eventueel zal volhouden?? pfff, yeahright.

offtopic
[ afbeelding ]
Jij bent overduidelijk een racist man. Door je nationalistische en zelfs racistisch taalgebruik beken je kleur maar jij denkt dat in geschreven taal niemand te herkennen is? Vooronderstellingen van taal’ gaat veel verder dan de traditionele grammatica. Het gaat er over hoe het samenspel van woorden ervoor zorgt dat de zin als geheel betekenis krijgt. Jij probeert he zo te brengen dat Badr maar door moest gaan om aan jou sensatie drang te voldoen en daarbij haal je alle middelen uit de kast maar in elke ander sport als men geblesseerd is wordt die vervangen, nu wil jij doen alsof het een zwakte is van badr, we hebben je allemaal door.
pi_190594269
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:17 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Sjezus, dus omdat je een discussie verliest ga je maar iemand maar als racist neerzetten. Wat een ontzettend domme manier van discussieren zeg!!

Maar goed, hiermee heb je jezelf voor mij wel gediskwalificeerd als normale discussiepartner. Doei! :W
Ik heb vrij inhoudelijk gereageerd geloof ik, maar kennelijk gaat het je boven de pet. Geeft niet, is goed hoor.
pi_190594296
Wat probeer je? Er heeft gewoon iemand gewonnen hoor. Hoe dat gebeurt maakt geen zak uit, die ander was dan gewoon de mindere.

En typ eens normaal, dit is onleesbaar.
pi_190594333
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 14:15 schreef Xa1pt het volgende:
Door een blessure, ja.
Het is ook wel de kwaliteit van Rico om Badr met een blessure uit te laten vallen. Hij schopte tegen zijn enkel waardoor Badr viel en na de schop tegen Rico's hoofd viel Badr geblesseerd uit.

Bovendien verzwakte Rico Badr door met zijn volle gewicht Badr beet te pakken en hem omlaag te trekken. Dat komt ook op je benen terecht.

Tegen een zwakkere tegenstander was Badr niet uitgevallen met deze blessure.
pi_190594362
Mooi om te zien hoe Rico en Badr fans allemaal hun fanbril niet af kunnen zetten.
pi_190594366
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 14:08 schreef matthijst het volgende:
Volgens de logica van de Badrboys hier kun je voortaan elke wedstrijd na het eerste doelpunt affluiten en gaan feesten ^O^ *O*
Achja volgens de Rico fans is Daley Blind geen topsporter. Want hahaha hartproblemen.
pi_190594375
quote:
6s.gif Op zondag 22 december 2019 14:17 schreef Zorro het volgende:
Dus om net als Rico maar de vergelijking met Max Verstappen te maken:
Als Max in leidende positie uitvalt heeft ie dus eigenlijk gewoon gewonnen?
Ja.... Max wint toch altijd? :?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190594439
Echt jammer voor beide vechters :N

Maar heel sportief van beide. Ik vond het totdat het misging echt een goede wedstrijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_190594509
De discussie is toch niet dat Rico niet meer kon winnen? Maar het feit dat Rico in feite nog nooit heeft gewonnen van een zwaargewicht in zijn prime. In Glory al jaren overslagen is. En vervolgens 2x een Badr (buiten zijn prime) tegenkomt en daarbij zwaar in de problemen komt. Dat Badr zijn lichaam van binnen helemaal verneukt is is een ander verhaal. Kwalitatief is Badr gewoon een niveau boven Rico. Zelfs nu nog.

En nee je bent pas de winnaar als je aan het einde tot winnaar wordt uitgeroepen. Maar als Max de hele race eerste heeft gestaan en vervolgens 5 meter voor de finish zijn auto het begeeft. Dan is die voor mij gewoon de officieuze winnaar. :')
  FOK!fotograaf zondag 22 december 2019 @ 14:42:10 #102
842 Zorro
Z
pi_190594628
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 14:33 schreef CR7 het volgende:
De discussie is toch niet dat Rico niet meer kon winnen? Maar het feit dat Rico in feite nog nooit heeft gewonnen van een zwaargewicht in zijn prime. In Glory al jaren overslagen is. En vervolgens 2x een Badr (buiten zijn prime) tegenkomt en daarbij zwaar in de problemen komt. Dat Badr zijn lichaam van binnen helemaal verneukt is is een ander verhaal. Kwalitatief is Badr gewoon een niveau boven Rico. Zelfs nu nog.

En nee je bent pas de winnaar als je aan het einde tot winnaar wordt uitgeroepen. Maar als Max de hele race eerste heeft gestaan en vervolgens 5 meter voor de finish zijn auto het begeeft. Dan is die voor mij gewoon de officieuze winnaar. :')
Alleen was dit op 55% van de race, waarbij 20% van de (totale) race al iemand anders aan de leiding ging.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_190594634
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 14:33 schreef CR7 het volgende:
De discussie is toch niet dat Rico niet meer kon winnen? Maar het feit dat Rico in feite nog nooit heeft gewonnen van een zwaargewicht in zijn prime. In Glory al jaren overslagen is. En vervolgens 2x een Badr (buiten zijn prime) tegenkomt en daarbij zwaar in de problemen komt. Dat Badr zijn lichaam van binnen helemaal verneukt is is een ander verhaal. Kwalitatief is Badr gewoon een niveau boven Rico. Zelfs nu nog.
Nee, dat is hetzelfde verhaal. Als je lichaam verneukt is, en je daardoor uitvalt, kun je niet zeggen dat je een niveau boven je tegenstander staat.

quote:
En nee je bent pas de winnaar als je aan het einde tot winnaar wordt uitgeroepen. Maar als Max de hele race eerste heeft gestaan en vervolgens 5 meter voor de finish zijn auto het begeeft. Dan is die voor mij gewoon de officieuze winnaar. :')
En ook die vergelijking gaat niet op. Het is niet 5 meter voor de finish, er waren nog rondes te spelen.

Ook viel Badr al eerder uit met een blessure tegen Rico. Badr blesseerde zichzelf, maar daar hielp Rico wel aan mee. Zonder de trap van Rico tegen Badrs enkel, zonder het meesleuren van Badr door Rico en zonder het grote incasseringsvermogen van Rico was Badr ook niet uitgevallen.

Bovendien is dit al de tweede keer dat Badr zo uitvalt, van toeval is dan ook niet meer te spreken.
  zondag 22 december 2019 @ 14:46:44 #104
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190594713
Badr kan gewoon niet meer mee op dit niveau. Hij is zeg maar de Vegeta onder de kickbockers, net niet.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_190594714
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 14:33 schreef CR7 het volgende:
De discussie is toch niet dat Rico niet meer kon winnen? Maar het feit dat Rico in feite nog nooit heeft gewonnen van een zwaargewicht in zijn prime. In Glory al jaren overslagen is. En vervolgens 2x een Badr (buiten zijn prime) tegenkomt en daarbij zwaar in de problemen komt. Dat Badr zijn lichaam van binnen helemaal verneukt is is een ander verhaal. Kwalitatief is Badr gewoon een niveau boven Rico. Zelfs nu nog.

En nee je bent pas de winnaar als je aan het einde tot winnaar wordt uitgeroepen. Maar als Max de hele race eerste heeft gestaan en vervolgens 5 meter voor de finish zijn auto het begeeft. Dan is die voor mij gewoon de officieuze winnaar. :')
Badr is gewoon een woeshoem dus terecht verloren
pi_190594812
Leuk dat niemand ingaat op mijn stuk dat die nog nooit heeft gewonnen van een topper in zijn prime. Maar alleen kunnen komen met ja maar alleen met "ja Rico had zeker Badr in ronde 4 en 5 naar Neptunus geslagen hoor". :')
pi_190594854
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:50 schreef CR7 het volgende:
Leuk dat niemand ingaat op mijn stuk dat die nog nooit heeft gewonnen van een topper in zijn prime. Maar alleen kunnen komen met ja maar alleen met "ja Rico had zeker Badr in ronde 4 en 5 naar Neptunus geslagen hoor". :')
Het gaat toch om nu niet om vroeger :')

"ja maar in zijn prime" blabla

In de prime van Badr sloeg hij ongetrainde feestgangers het ziekenhuis in :')
pi_190594865
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 14:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als jij een TKO net zo waardevol acht als een KO moet je dat vooral doen natuurlijk.
:D

Een TKO is net zo waardevol. Het bezorgt je immers dezelfde overwinning.

Dat het voor de 1 minder spektakel is dan voor de ander kan, maar dat is smaak volgens mij.

Persoonlijk kan ik technische sporters wel waarderen.
pi_190594882
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:50 schreef CR7 het volgende:
Leuk dat niemand ingaat op mijn stuk dat die nog nooit heeft gewonnen van een topper in zijn prime. Maar alleen kunnen komen met ja maar alleen met "ja Rico had zeker Badr in ronde 4 en 5 naar Neptunus geslagen hoor". :')
Maar klopt toch ook. Rico heeft geluk dat hij in een periodr zit zonder veel toppers. In de tijd met Hoost, aerts leBanner, Crocop enzo had hij nooit de kampioen geweest.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_190594889
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:50 schreef CR7 het volgende:
Leuk dat niemand ingaat op mijn stuk dat die nog nooit heeft gewonnen van een topper in zijn prime. Maar alleen kunnen komen met ja maar alleen met "ja Rico had zeker Badr in ronde 4 en 5 naar Neptunus geslagen hoor". :')
Ja, leuk, als je enkel de kickboksers uit die periode aanwijst als "toppers", is het ook lastig voor Rico om daarvan te winnen he.. daar heeft hij nooit tegen gevochten
pi_190594916
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:53 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar klopt toch ook. Rico heeft geluk dat hij in een periodr zit zonder veel toppers. In de tijd met Hoost, aerts leBanner, Crocop enzo had hij nooit de kampioen geweest.
Dat klinkt mooi (en zal misschien ook best kloppen), maar Rico kan het tegendeel niet bewijzen omdat hij niet in die periode heeft gevochten.
  zondag 22 december 2019 @ 14:54:27 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190594922
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 14:33 schreef CR7 het volgende:
De discussie is toch niet dat Rico niet meer kon winnen? Maar het feit dat Rico in feite nog nooit heeft gewonnen van een zwaargewicht in zijn prime. In Glory al jaren overslagen is. En vervolgens 2x een Badr (buiten zijn prime) tegenkomt en daarbij zwaar in de problemen komt. Dat Badr zijn lichaam van binnen helemaal verneukt is is een ander verhaal. Kwalitatief is Badr gewoon een niveau boven Rico. Zelfs nu nog.

En nee je bent pas de winnaar als je aan het einde tot winnaar wordt uitgeroepen. Maar als Max de hele race eerste heeft gestaan en vervolgens 5 meter voor de finish zijn auto het begeeft. Dan is die voor mij gewoon de officieuze winnaar. :')
Hij voerde toch een risicovolle trap uit, die geblocked werd.

Is een slechte keuze geweest. Hij had er ook voor kunnen kiezen om dit niet te doen en met minder risico's te winnen. Bijna iedereen zegt dat hij beter was, waarom had hij deze domme actie dan nodig?
pi_190595004
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:54 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat klinkt mooi (en zal misschien ook best kloppen), maar Rico kan het tegendeel niet bewijzen omdat hij niet in die periode heeft gevochten.
Nee klopt. Maar de diepte in de divisie zie je nu wel. En Badr die tegen die gasten nooit de gp kon winnen maakt t rico op zn oude dag nog zwaar. Erg zwaar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_190595156
Sowieso een discussie van niks trouwens. En ik doe er zelf vrolijk aan mee. We kunnen met zijn allen wel vrolijk denken dat ronde 4 en 5 naar Rico zouden gaan. Maar de impact van 2x 8 tellen. Dat voel je. Ook superheld Rico Verhoeven. :')
pi_190595229
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:58 schreef marsan het volgende:

[..]

Nee klopt. Maar de diepte in de divisie zie je nu wel. En Badr die tegen die gasten nooit de gp kon winnen maakt t rico op zn oude dag nog zwaar. Erg zwaar.
Dat 'op zijn oude dag' is ook wat overdreven.

Aerts was 43 toen hij Ben Saddik nog TKO sloeg en Schilt was 40 toen hij stopte.

Leeftijdsverschil tussen Badr en Rico is ook maar 5 jaar en ze zijn allebei de 30 gepasseerd. Is niet zo dat hier een frisse jonge twintiger tegen een oude sporter heeft staan spelen (zoals de partijen toen van Aerts tegen Ben Saddik en Rico destijds).
pi_190595242
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:05 schreef CR7 het volgende:
Sowieso een discussie van niks trouwens. En ik doe er zelf vrolijk aan mee. We kunnen met zijn allen wel vrolijk denken dat ronde 4 en 5 naar Rico zouden gaan. Maar de impact van 2x 8 tellen. Dat voel je. Ook superheld Rico Verhoeven. :')
Klopt en t is gegaan zoals t gegaan is. Badr moet gewoon zakelijk de ronde uitvechten. Doet hij niet en dat is hem aan te rekenen. Maar dat is zijn stijl en dat is ook waarom hij publiek trekt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_190595336
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:05 schreef CR7 het volgende:
Sowieso een discussie van niks trouwens. En ik doe er zelf vrolijk aan mee. We kunnen met zijn allen wel vrolijk denken dat ronde 4 en 5 naar Rico zouden gaan. Maar de impact van 2x 8 tellen. Dat voel je. Ook superheld Rico Verhoeven. :')
Je weet dat dit een wat-als-scenario is? En dat terwijl dat scenario zich af zou moeten spelen Badr alweer huilend op een brancard afgevoerd werd?
pi_190595478
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:05 schreef CR7 het volgende:
Sowieso een discussie van niks trouwens. En ik doe er zelf vrolijk aan mee. We kunnen met zijn allen wel vrolijk denken dat ronde 4 en 5 naar Rico zouden gaan. Maar de impact van 2x 8 tellen. Dat voel je. Ook superheld Rico Verhoeven. :')
Volgens mij ontkent niemand dat hij dat niet voelt. Rico zelf geeft ook aan twee flinke missers gemaakt te hebben.

Daar staat tegenover dat door Badr-kamp wel ontkent wordt dat de trappen van Rico invloed hebben op de blessures en het ook Badr zijn eigen fout is om teveel risico te nemen ipv de partij uit te vechten.

Kickboksen is niet alleen maar slaan en trappen. Het is een combi van techniek, strategie (incl. voorbereiding) en fysieke en mentale kracht.
Degene die dit het beste uitvoert is de winnaar.
pi_190595479
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je weet dat dit een wat-als-scenario is? En dat terwijl dat scenario zich af zou moeten spelen Badr alweer huilend op een brancard afgevoerd werd?
Ik probeer het juist heel objectief te bekijken hoor. Ben ook totaal geen fan van de persoon Badr. Wel de kickbokser. Maar stoor voornamelijk aan het feit dat de Rico fanboys niet inhoudelijk op het gevecht ingaan maar alleen maar met theorieën komen van 'wat als'. Ik kijk puur naar wat ik heb gezien. En dat was dat Badr de bovenliggende partij was. Los van een eventuele wereldtitel en hoeveel rondes er nog zouden komen. Want die Glory wereldtitel heeft buiten de kickbokswereld 0 waarde. Rico is een prima vechter, maar jullie doen nog net niet alsof die 2 x 8 tellen onderdeel waren van Rico's masterplan.
  zondag 22 december 2019 @ 15:23:14 #120
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190595485
Weet iemand waarom Badr graag Engels praat tegen de Nederlandse pers? Terwijl iedereen weet dat zijn Nederlands beter is.

Een gemiddelde 3 havo scholier praat nog beter Engels man.

Vindt hij het vernederend om in de taal van zijn tegenstander te moeten praten?
  zondag 22 december 2019 @ 15:23:38 #121
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190595491
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:25 schreef CR7 het volgende:

[..]

Achja volgens de Rico fans is Daley Blind geen topsporter. Want hahaha hartproblemen.
Goeie vergelijking :N
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 22 december 2019 @ 15:25:42 #122
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190595517
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:22 schreef CR7 het volgende:

[..]

Ik probeer het juist heel objectief te bekijken hoor. Ben ook totaal geen fan van de persoon Badr. Wel de kickbokser. Maar stoor voornamelijk aan het feit dat de Rico fanboys niet inhoudelijk op het gevecht ingaan maar alleen maar met theorieën komen van 'wat als'. Ik kijk puur naar wat ik heb gezien. En dat was dat Badr de bovenliggende partij was. Los van een eventuele wereldtitel en hoeveel rondes er nog zouden komen. Want die Glory wereldtitel heeft buiten de kickbokswereld 0 waarde. Rico is een prima vechter, maar jullie doen nog net niet alsof die 2 x 8 tellen onderdeel waren van Rico's masterplan.
Je hebt maar een halve wedstrijd gezien. Beoordeel het dan niet als een hele.

Hij wist dat hij domme risico's moest nemen om te winnen. Daarop heeft hij verloren.
  zondag 22 december 2019 @ 15:26:45 #123
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190595538
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:50 schreef CR7 het volgende:
Leuk dat niemand ingaat op mijn stuk dat die nog nooit heeft gewonnen van een topper in zijn prime. Maar alleen kunnen komen met ja maar alleen met "ja Rico had zeker Badr in ronde 4 en 5 naar Neptunus geslagen hoor". :')
Omdat waarschijnlijk niemand dat boeit?
Of denk je werkelijk dat Rico elke wedstrijd 3.5 miljoen kijkers trekt?
Dit was gewoon zo gehypt na die blessure van Badr de vorige keer dat een hoop mensen deze Fight of The Century wilden zien. En wat wordt het: sneue herhaling van vorige keer :O
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 22 december 2019 @ 15:28:55 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190595566
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:26 schreef matthijst het volgende:

[..]

Omdat waarschijnlijk niemand dat boeit?
Of denk je werkelijk dat Rico elke wedstrijd 3.5 miljoen kijkers trekt?
Dit was gewoon zo gehypt na die blessure van Badr de vorige keer dat een hoop mensen deze Fight of The Century wilden zien. En wat wordt het: sneue herhaling van vorige keer :O
Zo sneu vond ik het niet. Lang geleden dat een partij in die klasse zo boeiend, en ook gewoon goed, was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 22 december 2019 @ 15:31:33 #125
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190595599
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo sneu vond ik het niet. Lang geleden dat een partij in die klasse zo boeiend, en ook gewoon goed, was.
Naja, sneu. Qua opgeven wegens een blessure.
Dan kan CR7 er wel hele theorieën op loslaten, maar voor 99 van de 100 kijkers komt het samengevat neer op: haha, heb je die Badr weer jankend naar huis zien gaan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_190595612
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:22 schreef CR7 het volgende:

[..]

Ik probeer het juist heel objectief te bekijken hoor. Ben ook totaal geen fan van de persoon Badr. Wel de kickbokser. Maar stoor voornamelijk aan het feit dat de Rico fanboys niet inhoudelijk op het gevecht ingaan maar alleen maar met theorieën komen van 'wat als'. Ik kijk puur naar wat ik heb gezien. En dat was dat Badr de bovenliggende partij was. Los van een eventuele wereldtitel en hoeveel rondes er nog zouden komen. Want die Glory wereldtitel heeft buiten de kickbokswereld 0 waarde. Rico is een prima vechter, maar jullie doen nog net niet alsof die 2 x 8 tellen onderdeel waren van Rico's masterplan.
Badr begon ook iets sterker, agressiever. Ik zou het typeren als 2-1.

Maar goed, ik denk dat op conditie Rico nog wel gewonnen. Maar inderdaad, dat is koffiedik kijken en door de blessure van Badr heeft Rico sowieso gewonnen.

Thom Harinck zei dit:
quote:
De ex-trainer van Badr Hari Thom Harinck heeft een verrassende voorspelling gedaan toen hij werd gevraagd om zijn mening te geven over de aankomende fight van Badr met Rico Verhoeven (...)

Harinck zegt dat zijn voormalige leerling Badr maar beter snel een KO kan scoren, anders wint volgens hem Rico de fight: “Of Badr wint de eerste ronde meteen met een knock-out. Zo niet, verwacht ik dat Rico Verhoeven gaat winnen. Badr is natuurlijk uit het ritme. Hij is een knokker die alles wil geven en daarna is hij leeg.” https://axed.nl/badr-hari(...)gaat-winnen-en-legt/
pi_190595621
Rico stond wel flink te wankelen na die high kick hoor. Maar Badr begon ook al iets in te kakken. Had nog alle kanten op kunnen gaan. Jammer dat het weer zo moest eindigen.
pi_190595625
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Je hebt maar een halve wedstrijd gezien. Beoordeel het dan niet als een hele.

Hij wist dat hij domme risico's moest nemen om te winnen. Daarop heeft hij verloren.
En dit is precies wat ik bedoel. Hij moest risico's nemen om te winnen? Totaal geen zelfkritiek.
pi_190595705
Hebben mensen door dat het een doorgestoken kaart show is?
Iedere keer blessure, maar de hype er naartoe is een grote melkkoe.

Niemand wint, niemand verliest, maar dik geld verdienen aan alle aandacht er om heen.

Nep, van begin tot eind.
  zondag 22 december 2019 @ 15:38:12 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190595713
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:31 schreef matthijst het volgende:

[..]

Naja, sneu. Qua opgeven wegens een blessure.
Dan kan CR7 er wel hele theorieën op loslaten, maar voor 99 van de 100 kijkers komt het samengevat neer op: haha, heb je die Badr weer jankend naar huis zien gaan.
Dat zijn vooral van die simpelen die er een Nederland - Marokko ding van willen maken
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190595746
Het is jammer dar Badr zijn lichaam het niet meer lijkt te trekken want kwa agressie, snelheid en kracht zit het echt nog wel goed.
pi_190595784
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:22 schreef CR7 het volgende:

[..]

Ik probeer het juist heel objectief te bekijken hoor. Ben ook totaal geen fan van de persoon Badr. Wel de kickbokser. Maar stoor voornamelijk aan het feit dat de Rico fanboys niet inhoudelijk op het gevecht ingaan maar alleen maar met theorieën komen van 'wat als'. Ik kijk puur naar wat ik heb gezien. En dat was dat Badr de bovenliggende partij was. Los van een eventuele wereldtitel en hoeveel rondes er nog zouden komen. Want die Glory wereldtitel heeft buiten de kickbokswereld 0 waarde. Rico is een prima vechter, maar jullie doen nog net niet alsof die 2 x 8 tellen onderdeel waren van Rico's masterplan.
Wie is jullie?
Net zei je het ook al.

Niemand hier stelt dat 2x acht tellen niets uitmaakt.
Ook Rico zelf niet.
pi_190595797
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:54 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat klinkt mooi (en zal misschien ook best kloppen), maar Rico kan het tegendeel niet bewijzen omdat hij niet in die periode heeft gevochten.
Had wel geholpen als hij enigszins gedomineerd had en niet twee keer tegen de grond was gegaan.

Gewoon gewonnen uiteraard, maar de manier waarop is in vechtsporten vrij belangrijk voor je plek in de geschiedenisboeken.
pi_190595848
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:25 schreef CR7 het volgende:

[..]

Achja volgens de Rico fans is Daley Blind geen topsporter. Want hahaha hartproblemen.
Voetballer van het seizoen zal hij echter niet worden als hij de komende zes maanden niet meer in actie komt.
  zondag 22 december 2019 @ 15:46:33 #135
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190595883
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 15:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zijn vooral van die simpelen die er een Nederland - Marokko ding van willen maken
Denk je nou echt dat dat niet meespeelde?

Denk je dat er veel Marokkanen voor Rico waren gisteren? :')
  zondag 22 december 2019 @ 15:47:14 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190595898
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat dat niet meespeelde?

Denk je dat er veel Marokkanen voor Rico waren gisteren? :')
Ik snap niet echt wat je probeert te vragen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 22 december 2019 @ 15:48:04 #137
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190595917
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik snap niet echt wat je probeert te vragen
Die vent die ik quote dacht dat dit totaal geen Nederland - Marokaans Nederland was.
pi_190595928
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat dat niet meespeelde?

Denk je dat er veel Marokkanen voor Rico waren gisteren? :')
Andersom ongetwijfeld ook niet. Maar dat hoeft niet per se je hele beoordelingsvermogen te vertroebelen - wat hier vanuit beide kampen wel duidelijk vaak het geval is.
  zondag 22 december 2019 @ 15:50:30 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190595954
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:48 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Die vent die ik quote dacht dat dit totaal geen Nederland - Marokaans Nederland was.
Het bracht in het stadion wel een geinig sfeertje met zich mee vond ik. Hoort er ook wel een beetje bij. Maar dan nog kan je toch op een normale manier naar zo’n partij kijken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 22 december 2019 @ 15:51:00 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190595964
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Andersom ongetwijfeld ook niet. Maar dat hoeft niet per se je hele beoordelingsvermogen te vertroebelen - wat hier vanuit beide kampen wel duidelijk vaak het geval is.
Bij de opkomst van Hari hoorde je alleen maar gejuich en respect.

Daarna alleen maar negatieve geluiden.

2 totaal verschillende volken.

Hari was nooit bij Rico op de grond gaan zitten om hem te troosten maar zou met een grote Marokkaanse vlag zijn overwinning vieren.

Laten we niet naďef zijn.
  zondag 22 december 2019 @ 15:52:10 #141
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190595989
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bij de opkomst van Hari hoorde je alleen maar gejuich en respect.

Daarna alleen maar negatieve geluiden.

2 totaal verschillende volken.

Hari was nooit bij Rico op de grond gaan zitten om hem te troosten maar zou met een grote Marokkaanse vlag zijn overwinning vieren.

Laten we niet naďef zijn.
Nou en.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_190595994
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bij de opkomst van Hari hoorde je alleen maar gejuich en respect.

Daarna alleen maar negatieve geluiden.

2 totaal verschillende volken.

Hari was nooit bij Rico op de grond gaan zitten om hem te troosten maar zou met een grote Marokkaanse vlag zijn overwinning vieren.

Laten we niet naďef zijn.
En deze post van jou, die is vrij van enig nationalistisch sentiment? :)
pi_190596136
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bij de opkomst van Hari hoorde je alleen maar gejuich en respect.

Daarna alleen maar negatieve geluiden.

2 totaal verschillende volken.

Hari was nooit bij Rico op de grond gaan zitten om hem te troosten maar zou met een grote Marokkaanse vlag zijn overwinning vieren.

Laten we niet naďef zijn.
En ik maar gewoon kijken naar een mooie partij. Zou je mss ook eens moeten doen. Kijkt een stuk leuker dan al doe onzin erbij.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_190596407
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bij de opkomst van Hari hoorde je alleen maar gejuich en respect.

Daarna alleen maar negatieve geluiden.

2 totaal verschillende volken.

Hari was nooit bij Rico op de grond gaan zitten om hem te troosten maar zou met een grote Marokkaanse vlag zijn overwinning vieren.

Laten we niet naďef zijn.
Badr is geboren in Amsterdam en heeft het hele vechten in Nederland geleerd. Maar hij presenteert zich als Marokkaan en ik hoor hem nooit in positieve zin over het land dat hem voortgebracht heeft.

In de voorrondes ook. Zag ik ook twee jonge jongens, een geboren in Rotterdam en uitkomend onder de Marokkaanse vlag, en eentje geboren in Amsterdam en uitkomend onder de vlag van de Molukken.

Ik vind het heel wat zeggen over de staat van het land dat juist de jongeren zich niet identificeren met Nederland.
  zondag 22 december 2019 @ 16:15:33 #145
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_190596436
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 15:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zijn vooral van die simpelen die er een Nederland - Marokko ding van willen maken
Nee, da's dan weer een subcategorie :)
Als het andersom was geweest had je dezelfde flauwe grappen over Rico gezien.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 22 december 2019 @ 16:16:04 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190596444
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Badr is geboren in Amsterdam en heeft het hele vechten in Nederland geleerd. Maar hij presenteert zich als Marokkaan en ik hoor hem nooit in positieve zin over het land dat hem voortgebracht heeft.

In de voorrondes ook. Zag ik ook twee jonge jongens, een geboren in Rotterdam en uitkomend onder de Marokkaanse vlag, en eentje geboren in Amsterdam en uitkomend onder de vlag van de Molukken.

Ik vind het heel wat zeggen over de staat van het land dat juist de jongeren zich niet identificeren met Nederland.

Ik weet niet hoe Nederlandser je het wil hebben
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190596475
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 16:16 schreef Caland het volgende:

[..]


Ik weet niet hoe Nederlandser je het wil hebben
Uit welk jaar is dat? En wat is er in de tussentijd gebeurd?
pi_190596556
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 15:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zijn vooral van die simpelen die er een Nederland - Marokko ding van willen maken
Badr werkt dat zelf in de hand door in een soort Captain Marocco outfit in de ring te verschijnen. Alleen Marokkanen mogen trots zijn op hun land/ sporters, maak je er als Nederlander een Nederland- Marokko ding van dan wordt je bij Pegida en Adolf Hitler in de hoek gezet. De wereld anno 2019.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 22 december 2019 @ 16:29:10 #149
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190596652
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Badr werkt dat zelf in de hand door in een soort Captain Marocco outfit in de ring te verschijnen. Alleen Marokkanen mogen trots zijn op hun land/ sporters, maak je er als Nederlander een Nederland- Marokko ding van dan wordt je bij Pegida en Adolf Hitler in de hoek gezet. De wereld anno 2019.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 22 december 2019 @ 16:30:37 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190596675
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Badr werkt dat zelf in de hand door in een soort Captain Marocco outfit in de ring te verschijnen. Alleen Marokkanen mogen trots zijn op hun land/ sporters, maak je er als Nederlander een Nederland- Marokko ding van dan wordt je bij Pegida en Adolf Hitler in de hoek gezet. De wereld anno 2019.
Ik vind het eigenlijk niet zo heel boeiend onder welke vlag iemand uit wil komen. In zijn totaliteit toch een stuk meer kunnen genieten van de vechter Badr dan Verhoeven. Wat schoonheidsfoutjes daargelaten :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 22 december 2019 @ 16:31:06 #151
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190596684
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En deze post van jou, die is vrij van enig nationalistisch sentiment? :)
Nee! :)
pi_190596691
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 16:16 schreef Caland het volgende:

[..]


Ik weet niet hoe Nederlandser je het wil hebben
Gwenette Martha op de tribune genot
pi_190596793
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat dat niet meespeelde?

Denk je dat er veel Marokkanen voor Rico waren gisteren? :')
Dus ga jij je tot hetzelfde niveau verlagen? :')
pi_190596820
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Badr werkt dat zelf in de hand door in een soort Captain Marocco outfit in de ring te verschijnen. Alleen Marokkanen mogen trots zijn op hun land/ sporters, maak je er als Nederlander een Nederland- Marokko ding van dan wordt je bij Pegida en Adolf Hitler in de hoek gezet. De wereld anno 2019.
Er zit natuurlijk een verschil tussen hopen dat Rico wint en smalende opmerkingen maken. Maar zoals ik al zei: in beide kampen genoeg tokkies te vinden die er een etnische strijd van maken en sneue opmerkingen aan het adres van de tegenstander maken.
  zondag 22 december 2019 @ 16:42:40 #155
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190596846
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk een verschil tussen hopen dat Rico wint en smalende opmerkingen maken. Maar zoals ik al zei: in beide kampen genoeg tokkies te vinden die er een etnische strijd van maken en sneue opmerkingen aan het adres van de tegenstander maken.
Idd, en 'jamaar hunnie doen het ook' is geen argument.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_190596954
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk een verschil tussen hopen dat Rico wint en smalende opmerkingen maken. Maar zoals ik al zei: in beide kampen genoeg tokkies te vinden die er een etnische strijd van maken en sneue opmerkingen aan het adres van de tegenstander maken.
Rico werd uitgefloten en uitgejoeld, Badr niet.
  zondag 22 december 2019 @ 16:49:08 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190596963
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Rico werd uitgefloten en uitgejoeld, Badr niet.
O jawel hoor, wat minder massaal alleen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190597008
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Rico werd uitgefloten en uitgejoeld, Badr niet.
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:42 schreef Perrin het volgende:

[..]

Idd, en 'jamaar hunnie doen het ook' is geen argument.
pi_190597078
Ik kan niet ontkennen dat ik er intens van genoten heb om Captain Marocco huilend op een brancard afgevoerd te zien worden.

Tegelijkertijd zie ik ook dat Badr een spectaculairdere vechter is dan Rico en word ik moe van de goodguy act van Rico. Wat Johan Derksen altijd over Dirk Kuyt zegt is eigenlijk perfect op Rico van toepassing. Een demagoog, hij is niet zichzelf, hij acteert.

Dus ja, tot zover eigenlijk mijn meninkje over deze hele kwestie. Ik denk dat we het er wel met zijn allen over eens zijn dat het niveau van de K1 veel hoger was. En dan had je er ook nog circusacts als Bob Sapp en Butterbean tussen lopen. Wat een spektakel was dat.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_190597681
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 16:16 schreef Caland het volgende:

[..]


Ik weet niet hoe Nederlandser je het wil hebben
:D _O-
pi_190597697
Overigens geen medelijden met Badr Hari die in het dagelijks leven iemand z'n poot doormidden heeft getrapt.
pi_190597859
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens geen medelijden met Badr Hari die in het dagelijks leven iemand z'n poot doormidden heeft getrapt.
Die denigrerende opmerkingen begon te maken tegen hem en zijn vriendin. Natrappen op je tegenstander in de ring vind ik dan een stuk kwalijker.
pi_190598056
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 16:16 schreef Caland het volgende:

[..]


Ik weet niet hoe Nederlandser je het wil hebben
Dat is Badr die met zo'n afscheidslied zijn vriend en geliquideerde topcrimineel Gwenette Martha eert.
Ik zie Rico, of een andere autochtoon, niet zo snel openlijk vrienden zijn en zijn steun betuigen voor Holleeder als die afgeschoten wordt.

Niet echt Nederlands dus.

En van opkomsten zoals deze zijn tientallen voorbeelden te vinden:


Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190598140
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is Badr die met zo'n afscheidslied zijn vriend en geliquideerde topcrimineel Gwenette Martha eert.
Ik zie Rico, of een andere autochtoon, niet zo snel openlijk vrienden zijn en zijn steun betuigen voor Holleeder als die afgeschoten wordt.

Niet echt Nederlands dus.
Als Caland mijn bericht oprecht gelezen had, had hij ook gezien dat het om de jongeren ging.

Zoals Massaro Glunder, geboren in Nederland, maar uitkomend voor de Molukken. Terwijl zijn pa nog voor Nederland uitkwam.
pi_190598199
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is Badr die met zo'n afscheidslied zijn vriend en geliquideerde topcrimineel Gwenette Martha eert.
Ik zie Rico, of een andere autochtoon, niet zo snel openlijk vrienden zijn en zijn steun betuigen voor Holleeder als die afgeschoten wordt.

Niet echt Nederlands dus.

En van opkomsten zoals deze zijn tientallen voorbeelden te vinden:
[ afbeelding ]
Badr is commercieel veel interessanter als Marokkaan, juist door die sneue sentimenten die blijkbaar onder de volgers van kickboksen leven. Het is logisch dat hij dat gebruikt om zichzelf / zijn gevechten te promoten. It's all business.

Je kan Badr 1001 dingen verwijten, maar dat hij opkomt met een Marokkaanse vlag, kom op zeg.
  zondag 22 december 2019 @ 17:50:39 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190598201
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is Badr die met zo'n afscheidslied zijn vriend en geliquideerde topcrimineel Gwenette Martha eert.
Ik zie Rico, of een andere autochtoon, niet zo snel openlijk vrienden zijn en zijn steun betuigen voor Holleeder als die afgeschoten wordt.

Niet echt Nederlands dus.

En van opkomsten zoals deze zijn tientallen voorbeelden te vinden:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja, nogmaals, ik vind het zelf allemaal niet zo heel boeiend onder welk vlaggetje iemand wil uitkomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190598246
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is Badr die met zo'n afscheidslied zijn vriend en geliquideerde topcrimineel Gwenette Martha eert.
Ik zie Rico, of een andere autochtoon, niet zo snel openlijk vrienden zijn en zijn steun betuigen voor Holleeder als die afgeschoten wordt.

Niet echt Nederlands dus.

En van opkomsten zoals deze zijn tientallen voorbeelden te vinden:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar goed. In 2007 liet hij zich nog Nederlander noemen.
pi_190598247
Dit gevecht kent alleen maar verliezers.
Zie je ook wel aan de aidsposts in dit topic.
pi_190598258
Maar het was wel een top gevecht, zolang het duurde.
pi_190598279
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Badr is commercieel veel interessanter als Marokkaan, juist door die sneue sentimenten die blijkbaar onder de volgers van kickboksen leven. Het is logisch dat hij dat gebruikt om zichzelf / zijn gevechten te promoten. It's all business.

Je kan Badr 1001 dingen verwijten, maar dat hij opkomt met een Marokkaanse vlag, kom op zeg.
Dat is nog steeds een keuze van hemzelf. Hij kan zich ook niet zo extreem profileren als Marokkaan. Maar je hebt gelijk dat geld daarbij een rol speelt. En dat maakt het meteen zo hypocriet dat Rico en Glory zo hard roepen dat dit niets te maken heeft met Nederland vs Marokko. Dan moeten ze dat zelf ook niet zo hypen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190598287
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, nogmaals, ik vind het zelf allemaal niet zo heel boeiend onder welk vlaggetje iemand wil uitkomen.
Glory blijkbaar wel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190598305
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
Maar het was wel een top gevecht, zolang het duurde.
Mwah, valt ook allemaal wel mee. En het duurde niet lang en eindigde in een anti-climax.
Alweer.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 22 december 2019 @ 17:56:43 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190598311
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Glory blijkbaar wel.
Vertel?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190598337
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als Caland mijn bericht oprecht gelezen had, had hij ook gezien dat het om de jongeren ging.

Zoals Massaro Glunder, geboren in Nederland, maar uitkomend voor de Molukken. Terwijl zijn pa nog voor Nederland uitkwam.
Omdat die Molukse vlag heel bijzonder is en verboden in eigen land. Snap ik wel dat hij dat draagt.
AFCA!
pi_190598433
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:58 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Omdat die Molukse vlag heel bijzonder is en verboden in eigen land. Snap ik wel dat hij dat draagt.
Eigen land? Waar zijn moeder geboren is? Want zijn vader is in Nederland geboren.
pi_190598539
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is nog steeds een keuze van hemzelf. Hij kan zich ook niet zo extreem profileren als Marokkaan. Maar je hebt gelijk dat geld daarbij een rol speelt. En dat maakt het meteen zo hypocriet dat Rico en Glory zo hard roepen dat dit niets te maken heeft met Nederland vs Marokko. Dan moeten ze dat zelf ook niet zo hypen.
Lekker belangrijk wel, met welke vlag iemand rondloopt.
pi_190598678
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is Badr die met zo'n afscheidslied zijn vriend en geliquideerde topcrimineel Gwenette Martha eert.
Ik zie Rico, of een andere autochtoon, niet zo snel openlijk vrienden zijn en zijn steun betuigen voor Holleeder als die afgeschoten wordt.

Niet echt Nederlands dus.
André Hazes op de achtergrond en Badr Hari die meeschreeuwt. "Niet echt Nederlands."

Pannenkoek.
pi_190598721
De perceptie van Nederland is gewoon veranderd. Vroeger was het voor nieuwkomers het land waar je kansen kreeg. Nu het land waar je gediscrimineerd wordt.
pi_190598732
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 18:21 schreef luxerobots het volgende:
De perceptie van Nederland is gewoon veranderd. Vroeger was het voor nieuwkomers het land waar je kansen kreeg. Nu het land waar je gediscrimineerd wordt.
En dan afvragen waarom iemand niet (meer) met de Nederlandse vlag loopt.
pi_190598786
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 18:21 schreef luxerobots het volgende:
De perceptie van Nederland is gewoon veranderd. Vroeger was het voor nieuwkomers het land waar je kansen kreeg. Nu het land waar je gediscrimineerd wordt.
Schei toch uit met je Calimero-complex. Lees alleen dit draadje eens door. Of de dagelijkse topics in NWS. Ik snap wel dat mensen niet zoveel zin hebben om voor Nederland uit te komen met de dagelijkse stortvloed aan racistische drek.
pi_190598820
Anno 2019 is Nederland niet veel meer dan een identiteitsloos multicultureel afvoerputje waar niemand zich meer mee kan identificeren. Als ik topsporter was dan zou ik ook niet uitgedost met de Nederlandse vlag het strijdperk betreden. Ik snap wel dat Rico het niet als Nederland- Marokko ziet, want wat is "Nederland" eigenlijk?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_190598844
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 18:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Anno 2019 is Nederland niet veel meer dan een identiteitsloos multicultureel afvoerputje waar niemand zich meer mee kan identificeren. Als ik topsporter was dan zou ik ook niet uitgedost met de Nederlandse vlag het strijdperk betreden. Ik snap wel dat Rico het niet als Nederland- Marokko ziet, want wat is "Nederland" eigenlijk?
Dat zou ook tamelijk dom zijn aangezien er bij Rico Marokkaans bloed door de familie stroomt. Alleen voor inhoudsloze figuren is dit een 'Nederland vs. Marokko!!!'.
  zondag 22 december 2019 @ 18:53:52 #184
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190599126
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 18:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Anno 2019 is Nederland niet veel meer dan een identiteitsloos multicultureel afvoerputje waar niemand zich meer mee kan identificeren. Als ik topsporter was dan zou ik ook niet uitgedost met de Nederlandse vlag het strijdperk betreden. Ik snap wel dat Rico het niet als Nederland- Marokko ziet, want wat is "Nederland" eigenlijk?
Manman wat een calimero's hier.

Je bent behoorlijk sneu als je nationalisme nodig hebt voor je eigenwaarde.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_190599146
Badr moet lekker eerst tegen zwakkere tegenstanders boksen en Rico tegen echte toppers.

Gisteren was eigenlijk gewoon een afgang voor de sport die wedstrijd.
SOONY
  zondag 22 december 2019 @ 18:59:07 #186
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_190599192
Stel je eens voor dat er een voetbal WK finale is. Nederland tegen Duitsland. gedurende de hele wedstrijd speelt Duitsland overwegend beter dan Nederland. Er zijn een paar mooie kansen, maar Duitsland slaagt er telkens net niet in om een doelpunt te scoren. Dan, 5 minuten voor het eindsignaal maakt Duitsland een eigen doelpunt. Nederland wint dus de wedstrijd, maar wel door meer geluk dan wijsheid.

Zou men hier te lande hier heel erg rouwig om zijn?
Non possumus non loqui
  zondag 22 december 2019 @ 19:00:50 #187
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_190599224
dit kickboks topic lijkt op een mengeling van NWS en KLB.
  zondag 22 december 2019 @ 19:01:27 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190599234
quote:
Die Gerges weer :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190599266
quote:
18s.gif Op zondag 22 december 2019 18:53 schreef Perrin het volgende:

[..]


Je bent behoorlijk sneu als je nationalisme nodig hebt voor je eigenwaarde.
Vertel dat eens tegen Badr Hari.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_190599346
quote:
18s.gif Op zondag 22 december 2019 18:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

Manman wat een calimero's hier.

Je bent behoorlijk sneu als je nationalisme nodig hebt voor je eigenwaarde.
Is het verkeerd om trots te zijn op je land?
Ik heb diep respect voor Hari, maar het was tof geweest als het ook voor Nederland was uitgekomen. Als je de gehele avond had bekeken dan kwam elke "Marokkaan" gewoon uit Nederland.
Blijkbaar is hun achtergrond belangrijker dan waar ze de kans hebben gekregen om zich te ontwikkelen.
pi_190599356
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2019 18:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

André Hazes op de achtergrond en Badr Hari die meeschreeuwt. "Niet echt Nederlands."

Pannenkoek.
Hij eert zijn geliquideerde vriend en topcrimineel Gwenette Martha daarmee. Ik ken geen Nederlandse topsporter die dat zo openlijk en vol trots heeft gedaan. Alleen Peter R de Vries gedroeg zich ooit zo schaamteloos toen Peter Houtman afgeschoten werd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 22 december 2019 @ 19:08:13 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190599358
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef Antaris het volgende:

[..]

Is het verkeerd om trots te zijn op je land?
Ik heb diep respect voor Hari, maar het was tof geweest als het ook voor Nederland was uitgekomen. Als je de gehele avond had bekeken dan kwam elke "Marokkaan" gewoon uit Nederland.
Graag ook niet meer juichen voor Max Verstappen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 22 december 2019 @ 19:08:45 #193
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190599366
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Vertel dat eens tegen Badr Hari.
'ja maar hunnie'
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 22 december 2019 @ 19:10:45 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190599394
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef Antaris het volgende:

[..]

Is het verkeerd om trots te zijn op je land?
Ik heb diep respect voor Hari, maar het was tof geweest als het ook voor Nederland was uitgekomen. Als je de gehele avond had bekeken dan kwam elke "Marokkaan" gewoon uit Nederland.
Blijkbaar is hun achtergrond belangrijker dan waar ze de kans hebben gekregen om zich te ontwikkelen.
Het is puur toeval dat je in Nederland uit een vrouw plofte. Je kunt daar trots op zijn. Ik ben liever trots op dingen waar ik wél invloed op had.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_190599425
Gezellig nog even naar een after party :X

https://www.vkmag.com/mag(...)E6QopTzhbsJEF64KMDVM
pi_190599479
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

'ja maar hunnie'
Wat wil je nou de hele tijd van me? Ik mag toch ook hier posten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_190599551
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef Antaris het volgende:

[..]

Is het verkeerd om trots te zijn op je land?
Ik heb diep respect voor Hari, maar het was tof geweest als het ook voor Nederland was uitgekomen. Als je de gehele avond had bekeken dan kwam elke "Marokkaan" gewoon uit Nederland.
Blijkbaar is hun achtergrond belangrijker dan waar ze de kans hebben gekregen om zich te ontwikkelen.
Ik zou ook niet de vlag dragen van een land waar een politicus roept dat jij en je hele bloedlijn op mogen tyfen puur vanwege je achtergrond. En nog massaal toegejuicht wordt ook.
  zondag 22 december 2019 @ 19:24:15 #198
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190599590
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Wat wil je nou de hele tijd van me? Ik mag toch ook hier posten.
Wij allemaal idd. Ik hoopte iets van een discussie te hebben.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_190599597
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zou ook niet de vlag dragen van een land waar een politicus roept dat jij en je hele bloedlijn op mogen tyfen puur vanwege je achtergrond. En nog massaal toegejuicht wordt ook.
Gelukkig maar. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_190599672
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij eert zijn geliquideerde vriend en topcrimineel Gwenette Martha daarmee. Ik ken geen Nederlandse topsporter die dat zo openlijk en vol trots heeft gedaan. Alleen Peter R de Vries gedroeg zich ooit zo schaamteloos toen Peter Houtman afgeschoten werd.
Martha is in 2014 geliquideerd. Dit filmpje is van 2006...
pi_190599854
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 18:55 schreef DKUp het volgende:
Badr moet lekker eerst tegen zwakkere tegenstanders boksen en Rico tegen echte toppers.

Gisteren was eigenlijk gewoon een afgang voor de sport die wedstrijd.
En wie zijn die echte toppers dan?
pi_190600095
Was erbij, en vond t een mooi spektakelstuk, jammer van het einde. Enige voordeel is dat ondanks dat Badr verloor er nu toch nog een collision 3 kan komen.

Rico is wel door t oog van de naald gekropen. En met 2 knock downs ook niet echt een overwinning waar hij heel trots op zal zijn denk ik
pi_190601056
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die denigrerende opmerkingen begon te maken tegen hem en zijn vriendin. Natrappen op je tegenstander in de ring vind ik dan een stuk kwalijker.
Google eens en lees de gerechterlijke uitspraak eens door. Deze man heeft gewoon een stuk of 6, 7 (zware) geweldsdelicten op zijn naam. Wat wil je met jouw opmerking zeggen? Dat de vermoedelijke opmerking van everink een verzachtende omstandigheid is? Je tweede opmerking slaat ook nergens op. In de ring sta je tegen een professionele vechter. Jij vindt een illegale trap tegen een professionele vechter immoreler dan een of andere chubby kabouter helemaal in elkaar trappen?

Wat ben jij een enorme idioot man.
pi_190601151
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 18:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Eigen land? Waar zijn moeder geboren is? Want zijn vader is in Nederland geboren.
Weet je hoe hard de molukkers genaaid zijn door de nederlanders? Duizenden molukkers hebben in diverse delen van indonesie hun leven gegeven voor nederland. Toen zij klaar waren in indonesie werden ze gvd in kampen gegooid en moesten ze eten kleding etc betalen. Soldij werd niet uitgekeerd.

Wat een enorme idioten in dit topic man. Typisch voor de kickboks sport die een magneet is voor staatsmongolen en het grootste gajes wat er rondloopt.

Kickboksen. De enige sport waarin je 2x kan verliezen waarna er een horde mongolen de verliezen omlullen naar no contest.
pi_190601483
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:51 schreef SOG het volgende:
Weet je hoe hard de molukkers genaaid zijn door de nederlanders? Duizenden molukkers hebben in diverse delen van indonesie hun leven gegeven voor nederland. Toen zij klaar waren in indonesie werden ze gvd in kampen gegooid en moesten ze eten kleding etc betalen. Soldij werd niet uitgekeerd.
Deze mensen op de Molukken laten zitten was ook geen goed idee. Dus haalden we ze over naar hier. En hoewel ze geen soldij kregen, kregen ze wel een uitkering van de staat om hun kleding en eten etc. te betalen.

Overigens is het nogal moeilijk te vergelijken met nu. Nu kunnen we iedereen in nette centra en sociale huurwoningen stoppen, terwijl er toen, begin jaren vijftig, ook veel armoede in Nederland was.
pi_190602462
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij eert zijn geliquideerde vriend en topcrimineel Gwenette Martha daarmee. Ik ken geen Nederlandse topsporter die dat zo openlijk en vol trots heeft gedaan. Alleen Peter R de Vries gedroeg zich ooit zo schaamteloos toen Peter Houtman afgeschoten werd.
:') Martha was toen nog springlevend.
pi_190602834
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:30 schreef JHNGLT het volgende:

[..]

Martha is in 2014 geliquideerd. Dit filmpje is van 2006...
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 21:40 schreef Klaphark het volgende:

[..]

:') Martha was toen nog springlevend.
Dat shirt en die muziek was inderdaad niet vanwege de succesvolle liquidatie van Martha. Waarschijnlijk was het vanwege 1 van de mislukte pogingen op hem en wou Hari zijn vriend en topcrimineel daarmee respect tonen.
https://www.elsevierweekb(...)ineel-werd-1528983W/

Hij hielp hem wel vaker. Zo heeft Hari een tijd vast gezeten omdat hij het huis van een zwangere vrouw in de brand stak. Die vrouw had ruzie met Martha.

quote:
'Badr Hari stak flat zwangere vrouw in brand’
https://www.bndestem.nl/o(...)w-in-brand~afc4f879/

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190605110
Badr had gewoon beter moeten weten, met zijn leeftijd en zijn zware gewicht en grote lengte is het riskant om als een aap te vliegen. de man is niet acrobatisch en heeft geen enkel balans als hij in de lucht vliegt. Het kan dan twee kanten uit gaan, of je hebt extreem veel geluk en zo'n vlucht van een been komt exact op rico zijn zwakste punt aan, als rico deze al heeft. Meer logisch was en is dat een vlucht compleet mislukt en je komt verkeerd op je benen terecht. Badr landde al een aantal keer beroerd op zijn benen en eerlijk gezegd zag ik dit aankomen. Met dat volle gewicht van ruim 100 kilo wil je echt niet verkeerd vallen, helemaal niet op leeftijd en al helemaal niet als Rico zijn benen heeft bewerkt.
pi_190605870
Ik heb de beelden van voor de 'blessure' nog eens bekeken. En eigenlijk zie je op het eerste gezicht weinig vreemds. De commentatoren zagen ook niet wat er aan de hand was, er werd gezegd dat Badr zich verstapte.

Als je echter goed kijkt, zie je dat het been dat geblesseerd is, precies het been is waarmee Badr, Rico raakte. En dat Badr direct daarna viel om niet op dat been te hoeven staan. Badr kwam dus niet verkeerd neer, maar sloopte zijn been op de arm van Rico.

Het was dus geen blessure, maar een vechtcontact, wat maar eens de kwaliteit van Rico laat zien.
pi_190607370
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb de beelden van voor de 'blessure' nog eens bekeken. En eigenlijk zie je op het eerste gezicht weinig vreemds. De commentatoren zagen ook niet wat er aan de hand was, er werd gezegd dat Badr zich verstapte.

Als je echter goed kijkt, zie je dat het been dat geblesseerd is, precies het been is waarmee Badr, Rico raakte. En dat Badr direct daarna viel om niet op dat been te hoeven staan. Badr kwam dus niet verkeerd neer, maar sloopte zijn been op de arm van Rico.

Het was dus geen blessure, maar een vechtcontact, wat maar eens de kwaliteit van Rico laat zien.
Sterker nog. Ik denk dat Rico die 2x 8 tellen met opzet heeft gepakt. Puur voor de show en om de mensen waar voor hun geld te geven. Wat een geweldenaar.
pi_190607384
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je weet dat dit een wat-als-scenario is? En dat terwijl dat scenario zich af zou moeten spelen Badr alweer huilend op een brancard afgevoerd werd?
En het grappige is dat dit helemaal geen wat als scenario is. 2x 8 tellen dat voel je. Anders heb je 1. geen verstand van het menselijk lichaam en 2. niet van vechtsport. Maar ok dat is al duidelijk als je denkt dat Verhoeven de blessure geforceerd heeft.
pi_190607584
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb de beelden van voor de 'blessure' nog eens bekeken. En eigenlijk zie je op het eerste gezicht weinig vreemds. De commentatoren zagen ook niet wat er aan de hand was, er werd gezegd dat Badr zich verstapte.

Als je echter goed kijkt, zie je dat het been dat geblesseerd is, precies het been is waarmee Badr, Rico raakte. En dat Badr direct daarna viel om niet op dat been te hoeven staan. Badr kwam dus niet verkeerd neer, maar sloopte zijn been op de arm van Rico.

Het was dus geen blessure, maar een vechtcontact, wat maar eens de kwaliteit van Rico laat zien.
Dit dus, je ziet Rico dat been ook een soort van wegduwen
hardcoholic
pi_190607611
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:48 schreef CR7 het volgende:

[..]

En wie zijn die echte toppers dan?
Die zitten vast meer in de MMA-hoek en onbekenden in Europa (dus meer in Zuid-Amerika en Azië)
SOONY
pi_190607864
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb de beelden van voor de 'blessure' nog eens bekeken. En eigenlijk zie je op het eerste gezicht weinig vreemds. De commentatoren zagen ook niet wat er aan de hand was, er werd gezegd dat Badr zich verstapte.

Als je echter goed kijkt, zie je dat het been dat geblesseerd is, precies het been is waarmee Badr, Rico raakte. En dat Badr direct daarna viel om niet op dat been te hoeven staan. Badr kwam dus niet verkeerd neer, maar sloopte zijn been op de arm van Rico.

Het was dus geen blessure, maar een vechtcontact, wat maar eens de kwaliteit van Rico laat zien.
Badr is geblesseerd geraakt aan zijn standbeen. Niet aan de enkel waarmee hij Rico raakte. Hij verdraaide die na door Rico te zijn afgeweerd. Waarschijnlijk plakte de mat waar ze op stonden.
  maandag 23 december 2019 @ 08:46:27 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190607985
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zou ook tamelijk dom zijn aangezien er bij Rico Marokkaans bloed door de familie stroomt. Alleen voor inhoudsloze figuren is dit een 'Nederland vs. Marokko!!!'.
Bron hiervan? Heb het ff gegoogled maar kan er niks over vinden. Net zoals dat iemand riep dat Rico een Marokkaanse trainer zou hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door fathank op 23-12-2019 08:55:17 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 23 december 2019 @ 09:09:00 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190608221
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2019 08:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Bron hiervan? Heb het ff gegoogled maar kan er niks over vinden. Net zoals dat iemand riep dat Rico een Marokkaanse trainer zou hebben.
Alleen de manager.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 december 2019 @ 09:19:25 #217
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190608320
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 08:33 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Badr is geblesseerd geraakt aan zijn standbeen. Niet aan de enkel waarmee hij Rico raakte. Hij verdraaide die na door Rico te zijn afgeweerd. Waarschijnlijk plakte de mat waar ze op stonden.
Zijn linkervoet is geblesseerd, dat is de voet waarmee hij Rico raakte. Kun je overal teruglezen en zien.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_190608728
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 09:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zijn linkervoet is geblesseerd, dat is de voet waarmee hij Rico raakte. Kun je overal teruglezen en zien.
Neen hoor, hij trapte met rechts. Kijk gewoon de match eens na.

Edit: o nee, nu zie ik het ook. Hij trapte met links, en die voet werd door Rico vastgehouden en gedraaid. Ik dacht dat hij aan zijn standbeen geblesseerd raakte. De trap tegen het hoofd van Rico deed hij wel met rechts namelijk, net daarvoor.
pi_190611231
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 04:58 schreef CR7 het volgende:

[..]

Sterker nog. Ik denk dat Rico die 2x 8 tellen met opzet heeft gepakt. Puur voor de show en om de mensen waar voor hun geld te geven. Wat een geweldenaar.
inderdaad. Overigens vliegt hij vandaag naar de Gaza strook om het Palestina conflict op te lossen.
  maandag 23 december 2019 @ 13:20:53 #220
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190611263

Ik was dit gevecht eens aan het bekijken. Maar hier was Rico ook in de eerste ronde duidelijk minder. In de 2e ronde werd hij langzaam beter. In de 3e ronde was hij echt duidelijk sterker en uiteindelijk wint hij in de 5e ronde met een KO.

Precies hetzelfde als die wedstrijd nu tegen Hari. Ik denk dat alle tegenstanders weten dat ze hem in het begin moeten pakken. Als het je na 2,5 ronde niet gelukt is dan ga je eraan. En Badr wist dit!
pi_190611359
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:20 schreef Ixnay het volgende:

Ik was dit gevecht eens aan het bekijken. Maar hier was Rico ook in de eerste ronde duidelijk minder. In de 2e ronde werd hij langzaam beter. In de 3e ronde was hij echt duidelijk sterker en uiteindelijk wint hij in de 5e ronde met een KO.

Precies hetzelfde als die wedstrijd nu tegen Hari. Ik denk dat alle tegenstanders weten dat ze hem in het begin moeten pakken. Als het je na 2,5 ronde niet gelukt is dan ga je eraan. En Badr wist dit!
Je weet niet of Rico het uberhaupt nog 2,5 zou kunnen volhouden

Hij is al twee keer gevloerd bro

Na 3 knockdowns is het sowieso afgelopen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2019 13:30:30 ]
pi_190611594
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:20 schreef Ixnay het volgende:

Ik was dit gevecht eens aan het bekijken. Maar hier was Rico ook in de eerste ronde duidelijk minder. In de 2e ronde werd hij langzaam beter. In de 3e ronde was hij echt duidelijk sterker en uiteindelijk wint hij in de 5e ronde met een KO.

Precies hetzelfde als die wedstrijd nu tegen Hari. Ik denk dat alle tegenstanders weten dat ze hem in het begin moeten pakken. Als het je na 2,5 ronde niet gelukt is dan ga je eraan. En Badr wist dit!
Met als verschil dat Rico 2x neer is gegaan in dit gevecht. Na de 2e knockdown was bij mij de gedachte hoe gaat Rico dit nog herstellen, hij wint t alleen nog met een knockout.
pi_190611600
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je weet niet of Rico het uberhaupt nog 2,5 zou kunnen volhouden

Hij is al twee keer gevloerd bro

Na 3 knockdowns is het sowieso afgelopen
Nee na 4 knockdowns. Tenzij je bedoelt dat Rico uberhaupt na een 3e knockdown niet meer zou opstaan.
pi_190611896
Erg leuk en creatief deze mensen. Badr is best een goede acteur misschien moet die hierna eens naar Hollywood gaan. Sommige mensen zien niet dat dit nep is, maar het lag er dik bovenop. Leuk voor een 3de keer cashen, waarom zou je die kans laten liggen
pi_190611922
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:46 schreef roninho het volgende:

[..]

Nee na 4 knockdowns. Tenzij je bedoelt dat Rico uberhaupt na een 3e knockdown niet meer zou opstaan.
ik had eerst 4 maar toen ik ging googlen zag ik dat na 3 knockdowns de wedstrijd klaar was
pi_190612028
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 14:07 schreef wawowiewa het volgende:
Erg leuk en creatief deze mensen. Badr is best een goede acteur misschien moet die hierna eens naar Hollywood gaan. Sommige mensen zien niet dat dit nep is, maar het lag er dik bovenop. Leuk voor een 3de keer cashen, waarom zou je die kans laten liggen
Ik kan mij niet zo'n blessure herinneren in al die jaren dat ik zit te kijken.

Aerts, knie (tegen Schilt, WGP Finale 2006)
Spong, onderbeen (tegen Saki)

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik had eerst 4 maar toen ik ging googlen zag ik dat na 3 knockdowns de wedstrijd klaar was
3 in een ronde, 4 over de gehele wedstrijd.

quote:
Technical Knockout : If in a single-bout-match or a tournament final match a contestant has been knocked down three times in one and the same round or four times in one and the same bout. If in a tournament match including the reserve bouts a fighter has been knocked down twice in one and the same round or three times in one and the same bout.


[ Bericht 15% gewijzigd door Nober op 23-12-2019 14:38:34 ]
pi_190612239
quote:
Zit Gerges niet meer bij Bellator?
  maandag 23 december 2019 @ 14:51:11 #229
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_190612491
Hopelijk is een serieuze regelvraag in dit topic ook mogelijk. Bij met name de 2e keer dat Rico neerging, was het meer evenwichtsverlies dan 'schade'. Het verbaasde mij dat hij daar 8 tellen voor kreeg. Ik dacht eerlijkheidshalve dat je alleen 8 tellen kreeg als je neerging met schade zeg maar.

Hoe is de regel daarvoor? Neer na contact is per definitie 8 tellen?
pi_190613035
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 14:51 schreef Coelho het volgende:
Hopelijk is een serieuze regelvraag in dit topic ook mogelijk. Bij met name de 2e keer dat Rico neerging, was het meer evenwichtsverlies dan 'schade'. Het verbaasde mij dat hij daar 8 tellen voor kreeg. Ik dacht eerlijkheidshalve dat je alleen 8 tellen kreeg als je neerging met schade zeg maar.

Hoe is de regel daarvoor? Neer na contact is per definitie 8 tellen?

Dit is echt geen evenwichtsverlies.. kijk hoe hij wegloopt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2019 15:29:43 ]
  maandag 23 december 2019 @ 15:59:03 #231
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190613413
Maar goed, je kan beter 2x vallen en weer opstaan, dan 1x vallen en niet meer opstaan.

Badr is versleten. Ongeschikt om tegen iemand te vechten die wel voor z'n sport heeft geleefd.

Tegen gemiddelde papzak kom je er wel mee weg maar tegen Rico niet. Zo blijkt al twee keer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_190613922
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:51 schreef SOG het volgende:

[..]

Weet je hoe hard de molukkers genaaid zijn door de nederlanders? Duizenden molukkers hebben in diverse delen van indonesie hun leven gegeven voor nederland. Toen zij klaar waren in indonesie werden ze gvd in kampen gegooid en moesten ze eten kleding etc betalen. Soldij werd niet uitgekeerd.

Wat een enorme idioten in dit topic man. Typisch voor de kickboks sport die een magneet is voor staatsmongolen en het grootste gajes wat er rondloopt.

Kickboksen. De enige sport waarin je 2x kan verliezen waarna er een horde mongolen de verliezen omlullen naar no contest.
Amen. En generatie op generatie wordt die ongelooflijke naaistreek van Nederland niet vergeten door de Molukkers. Terecht.
  maandag 23 december 2019 @ 17:28:04 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190615079
NUnl twitterde op maandag 23-12-2019 om 06:57:22 Glory wil Verhoeven tegen Ben Saddik, daarna derde duel met Hari: https://t.co/fKvZvDMHAL reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 december 2019 @ 18:20:54 #234
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_190616062
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2019 15:59 schreef fathank het volgende:
Maar goed, je kan beter 2x vallen en weer opstaan, dan 1x vallen en niet meer opstaan.

Badr is versleten. Ongeschikt om tegen iemand te vechten die wel voor z'n sport heeft geleefd.

Tegen gemiddelde papzak kom je er wel mee weg maar tegen Rico niet. Zo blijkt al twee keer.
Tja en toch komt er straks een derde gevecht. Ik vind het veelzeggend dat een Badr op max 80% van z’n oude niveau het Rico toch zo moeilijk wist te maken in de tweede partij.

De heren gaan de kas straks weer lekker spekken. Mocht Badr die winnen, dan komt er ongetwijfeld een vierde gevecht. :') :') :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_190616088
Veel achterlijke reacties hier van mensen die het liefst op Rico's schoot zitten.
pi_190616172
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 19:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Die Gerges weer :`)
Elke keer oude garde roepen. Alsof gerges in het rijtje legends thuishoort :')
AFCA!
pi_190616229
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 14:32 schreef Nober het volgende:

[..]

Zit Gerges niet meer bij Bellator?
Volgens mij wel, maar hij bakt er echt niks van in het MMA.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_190616245
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar hij bakt er echt niks van in het MMA.
Zijn vrouw is beter dan hijzelf.

Misschien kan hij weer cocaďne dealen
AFCA!
pi_190616260
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn vrouw is beter dan hijzelf.
Hij ging haar zelfs een keer coachen. :')

Was ze op de grond bezig en hoorde je Gerges schreeuwen "Opstaan, opstaan!" Paar seconden later wint ze met een armklem.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_190616776
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 18:20 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Tja en toch komt er straks een derde gevecht. Ik vind het veelzeggend dat een Badr op max 80% van z’n oude niveau het Rico toch zo moeilijk wist te maken in de tweede partij.

De heren gaan de kas straks weer lekker spekken. Mocht Badr die winnen, dan komt er ongetwijfeld een vierde gevecht. :') :') :')
Dat was toch ook wel bekend? Niveau ligt tegenwoordig 'n stuk lager dan vroeger.

Ik ben geen Badr Hari-fan of zo, maar wat hij er in de persconferentie voorafgaande aan het eerste gevecht over zei, dat klopt wel.
pi_190616818
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:45 schreef roninho het volgende:

[..]

Met als verschil dat Rico 2x neer is gegaan in dit gevecht. Na de 2e knockdown was bij mij de gedachte hoe gaat Rico dit nog herstellen, hij wint t alleen nog met een knockout.
Daar had 'ie ook nog wel even de tijd voor natuurlijk.
pi_190616968
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:28 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Elke keer oude garde roepen. Alsof gerges in het rijtje legends thuishoort :')
Dit. En net als Hari doping nodig hebben om mee te kunnen.
pi_190616978
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:22 schreef Ramboetan het volgende:
Veel achterlijke reacties hier van mensen die het liefst op Rico's schoot zitten.
Zit lekker

[ Bericht 3% gewijzigd door Astro_boy op 23-12-2019 19:45:54 ]
pi_190617204
Wat een reacties hier zeg :') Rico wint toch gewoon 2x van Badr? Het hele doel van de sport is toch het uitschakelen van je opponent? Volgens mij kon Badr niet verder als ik het goed zag :) Kut voor hem dat het 2x op zo'n manier gebeurt, maar neemt niet weg dat Rico gewoon 2x wint. Winnaars hebben titels, verliezers hebben excuses.

En laten we eerlijk zijn: het beste van Rico moest nog komen in deze partij. Dat zijn geen loze woorden maar je zag het ook in de partij tegen Jamal ben Sadik. Rico werd de eerste 2 rondes de hele ring door geslagen, maar eindigt gewoon met een KO.
  maandag 23 december 2019 @ 21:34:05 #245
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_190620073
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:31 schreef matthijst het volgende:

[..]

Naja, sneu. Qua opgeven wegens een blessure.
Dan kan CR7 er wel hele theorieën op loslaten, maar voor 99 van de 100 kijkers komt het samengevat neer op: haha, heb je die Badr weer jankend naar huis zien gaan.
Volgens mij vond de helft van de tv-kijkers dat Rico goed as weggekomen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_190620076
Nu op SBS6 de documentaire van Rico :Y
Waaronder dus de wedstrijd
  maandag 23 december 2019 @ 21:38:50 #247
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_190620186
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:34 schreef Isane het volgende:
Nu op SBS6 de documentaire van Rico :Y
Waaronder dus de wedstrijd
Dank je wel. Tof.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_190621111
Wel knap hoor, pas in een wedstrijden incasseer je pas echte klappen :Y
pi_190622847
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 14:32 schreef Nober het volgende:

[..]

Zit Gerges niet meer bij Bellator?
Geen idee. Staat iig 0-2. 1 pot in 2018 en 1 pot in 2019.

Ah hij heeft idd geen contract meer zoals rico zei. Vandaar dat ie daar stond te blerren. Zal wel geld nodig hebben.

Bron:
http://mixfight.com/2019/(...)weekend-in-de-kooi-2
pi_190623534
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2019 08:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Bron hiervan? Heb het ff gegoogled maar kan er niks over vinden. Net zoals dat iemand riep dat Rico een Marokkaanse trainer zou hebben.
Is ook bullshit, het is gewoon een 100% Brabantse boerenlul, zit geen druppel Marokkaans bloed in.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_190623550
Is die tweede blessure nou gewoon domme pech of kan Badr's lichaam het gewoon niet meer aan? Ik snap dat hij het blijft proberen voor de poen, maar het begint nu toch wel een beetje aan niveau in te boeten op deze manier. dan zie ik liever Rico tegen Ben Sadiq volgende keer, die ziet er namelijk fysiek wel stukken beter uit dan tijdens die eerdere ontmoeting.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_190623926
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 00:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is ook bullshit, het is gewoon een 100% Brabantse boerenlul, zit geen druppel Marokkaans bloed in.
iid de trainer is een Brabantse boerenlul maar de promotor van Rico is wel van Marokkaanse afkomst. Rico heeft veel meer wedstrijd ritme, badr vocht enkel drie keer, lol dus ringroest en leeftijd spelen zeker mee, maar om te stellen dat badr niet meer mee kon op conditie is ware bs. Ook dat er nu ineens het excuses komt dat Rico later badr wel even zou pakken, lol. Rico was zijn zelfvertrouwen kwijt, durfden niet meer in te stappen en ging totaal in badr zijn game mee. Rico was de emotionele vechter, LOL. Kijk eens naar Badr zijn gevechten alle 118 dan zal je zien dat hij altijd de eerste rondes gasten straft om ze later in de latere rondes via de counter te KOen. Niet alleen maar de spectaculaire wedstrijden kijken. En het was al over daarom durfde Badr ook te showen. Dit is wat Badr doet, er was ook geen '' haat'' het was gewoon va, '' laten we checken wie de besten is'' en dan gaat badr over naar de lange adem. Rico kon alleen maar winnen op een KO man en dat zou hem nooit lukken. Rico ging twee keer neer in drie rondes, dan staat het niet 2-1 zoals in een voetbal wedstrijd hahahahahahaha nee het stond 7-10 badr. 9-10 Rico- 7-10 badr………...hahahaha dit kon Rico nooit meer dichten. Badr liep Rico Down ook nog eens, Badr was uit op puur een KO, Of op een hele spectaculaire manier of een puur straf, lol en beiden waren in werking gezet door badr, het was einde oefening voor Rico. Maar, maar, maar NU weet Rico hoe badr vecht en zijn kracht en snelheid, dus kan hij zich gaan aanpassen en op naar een derde. Badr doet natuurlijk veel sparren etc etc maar dan in het echt is het net even wat anders, dan geld soms toch wel dat je wat meer wedstrijdritme je spieren en pezen de klappen leren opvangen, tis net elke ander sport waarbij je een lange tijd er uit bent geweest. Echt jammer want badr zou al deze tijden eenzaam aan de top hebben gestaan.
pi_190623949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 01:59 schreef groftick het volgende:

[..]

Kijk eens naar Badr zijn gevechten alle 118 dan zal je zien dat hij altijd de eerste rondes gasten straft om ze later in de latere rondes via de counter te KOen.
Ik zou zeggen begin bij deze lol.

Dit was een 10-2 ronde.

  dinsdag 24 december 2019 @ 06:35:35 #254
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190624528
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 17:28 schreef Caland het volgende:
NUnl twitterde op maandag 23-12-2019 om 06:57:22 Glory wil Verhoeven tegen Ben Saddik, daarna derde duel met Hari: https://t.co/fKvZvDMHAL reageer retweet
Raar, Verhoeven heeft al 2 keer van Hari gewonnen.
Laat Hari eerst maar wat gevechten winnen en op die manier een 3e wedstrijd afdwingen.
2 Keer een dikke faal en huilend de ring verlaten.
  dinsdag 24 december 2019 @ 07:52:40 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190624796
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 06:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Raar, Verhoeven heeft al 2 keer van Hari gewonnen.
Laat Hari eerst maar wat gevechten winnen en op die manier een 3e wedstrijd afdwingen.
2 Keer een dikke faal en huilend de ring verlaten.
Rico - Ben Saddik kan al relatief snel ingepland worden. Badr in oktober ofzo. Gaat gewoon om geld natuurlijk, Badr trekt kijkers. Dat weet Glory ook wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 december 2019 @ 08:03:06 #256
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190624858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 00:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is ook bullshit, het is gewoon een 100% Brabantse boerenlul, zit geen druppel Marokkaans bloed in.
Je verwacht het niet :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 december 2019 @ 08:04:26 #257
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190624867
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 07:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Rico - Ben Saddik kan al relatief snel ingepland worden. Badr in oktober ofzo. Gaat gewoon om geld natuurlijk, Badr trekt kijkers. Dat weet Glory ook wel
Als kampioen heb je het privilege dat je niet om de haverklap hoeft te vechten. Gaan nog wel ff duren voordat Rico weer de ring in stapt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 december 2019 @ 08:24:11 #258
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190624996
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 07:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Rico - Ben Saddik kan al relatief snel ingepland worden. Badr in oktober ofzo. Gaat gewoon om geld natuurlijk, Badr trekt kijkers. Dat weet Glory ook wel
Dus omdat Rico voor de tweede keer van Badr heeft gewonnen, mag hij eerst tegen Ben Saddik en vervolgens tegen Hari (die voor de derde keer in 5 gevechten ofzo) voor de titel mag vechten?
Dikke vinger, laat Badr eerst maar eens aantonen dat hij een derde gevecht verdient. Je wilt als organisatie toch geen brekebeentje als champ lijkt me. Hij heeft nu 2 keer laten zien dat hij fysiek te kort komt.
pi_190625078
Rico heeft Ben Saddik een jaar of twee geleden al door de ring geslagen toch? Sportief voegt zo'n partij dan weinig toe.

Maar Glory zal wel op willen bouwen naar Rico vs Badr deel 3.
  dinsdag 24 december 2019 @ 08:41:52 #260
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190625127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:36 schreef Halcon het volgende:
Rico heeft Ben Saddik een jaar of twee geleden al door de ring geslagen toch? Sportief voegt zo'n partij dan weinig toe.

Maar Glory zal wel op willen bouwen naar Rico vs Badr deel 3.
En als Badr wint, krijgt Rico vervolgens ook 3 gevechten met Badr om z’n titel weer terug te pakken?
Hoe maak je nog duidelijker dat je hele divisie geen ene ruk voorstelt?
pi_190625226
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

En als Badr wint, krijgt Rico vervolgens ook 3 gevechten met Badr om z’n titel weer terug te pakken?
Hoe maak je nog duidelijker dat je hele divisie geen ene ruk voorstelt?
Dan zal Badr het eerst opnemen tegen 'n andere uitdager en dan vast wel weer een keer tegen Rico.

Heel veel andere opties zijn er inderdaad niet.
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2019 @ 10:14:52 #262
43556 miss_dynastie
pi_190626090
Ben Saddik - Hari zou veel logischer zijn, uit sportief oogpunt. Om te kijken wie van die twee het mag opnemen tegen de kampioen. Maar goed, het gaat alleen maar om de centen dus zodra Hari een beetje is opgelapt zullen ze de Arena wel boeken.
  dinsdag 24 december 2019 @ 11:06:56 #263
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190626769
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zou ook tamelijk dom zijn aangezien er bij Rico Marokkaans bloed door de familie stroomt. Alleen voor inhoudsloze figuren is dit een 'Nederland vs. Marokko!!!'.
Heb je hier nog een bron voor..?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 december 2019 @ 11:08:49 #264
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190626790
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zou ook tamelijk dom zijn aangezien er bij Rico Marokkaans bloed door de familie stroomt. Alleen voor inhoudsloze figuren is dit een 'Nederland vs. Marokko!!!'.
Nou ja, zo wordt het ook vooral door de aanwezigen zelf gebracht. Het is natuurlijk geen toeval dat Hari de boel bijna doet ontploffen, terwijl het bij Verhoeven bijna alleen maar boegeroep was.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190628673
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben Saddik - Hari zou veel logischer zijn, uit sportief oogpunt. Om te kijken wie van die twee het mag opnemen tegen de kampioen. Maar goed, het gaat alleen maar om de centen dus zodra Hari een beetje is opgelapt zullen ze de Arena wel boeken.
En dan wint Ben Saddik en krijg je 'n potje Rico vs Ben Saddik waar het grote publiek niet op zit te wachten.
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:29:32 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190628717
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dan wint Ben Saddik en krijg je 'n potje Rico vs Ben Saddik waar het grote publiek niet op zit te wachten.
Dat zullen ze willen voorkomen ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190628739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:36 schreef Halcon het volgende:
Rico heeft Ben Saddik een jaar of twee geleden al door de ring geslagen toch? Sportief voegt zo'n partij dan weinig toe.

Maar Glory zal wel op willen bouwen naar Rico vs Badr deel 3.
Nee.
Saddik was nog niet fit en toch gaf hij Rico een pak slaag totdat hij buiten adem raakte. Sindsdien heeft Saddik alles gewonnen. Saddik wordt nu door de meeste kenners als de beste kickbokser beschouwd. Rico mijdt hem als de plaag. Op dit moment hakt hii zowel Hari als Rico in de pan.
pi_190629375
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:31 schreef polderturk het volgende:

[..]

Nee.
Saddik was nog niet fit en toch gaf hij Rico een pak slaag totdat hij buiten adem raakte. Sindsdien heeft Saddik alles gewonnen. Saddik wordt nu door de meeste kenners als de beste kickbokser beschouwd. Rico mijdt hem als de plaag. Op dit moment hakt hii zowel Hari als Rico in de pan.
Ohja die ken ik nog wel. Wie gaf wie ookalweer een pak slaag? ;)



Ben wel benieuwd hoe Saddik er tegenwoordig bij staat, heb 'm eerlijk gezegd niet gevolgd :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_190629802
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:27 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Ohja die ken ik nog wel. Wie gaf wie ookalweer een pak slaag? ;)

[ afbeelding ]

Ben wel benieuwd hoe Saddik er tegenwoordig bij staat, heb 'm eerlijk gezegd niet gevolgd :)
Kopt deze had saddik verloren maar vertel erbij dat deze man met gevaar voor eigen leven daar stond, hij had namelijk zware hart problemen en een beginnend k. Al deze tijd dat deze man aan het vechten is, was hij zwaar ziek man en toch heeft hij Rico Ko gemept, het stukje dat jij post is van het tweede gevecht en idd daar was hij ook aan het winnen, maar nogmaals door zijn ziekte kon hij niet voluit trainen.

Rico en Sadik hadden een afspraak maar Rico durft niet ofzo want de deal was als volgt. Sadik moest in 2018 het 8 man toernooi winnen om tegen Rico te mogen vechten, hij won , maar grory en Rico geven ineens niet thuis, lol. Er zijn ook aleen maar Rico en Sadik lol hahahahahahahahah wft en toch beweren dat Rico de beste ter wereld is hahahahahahahahahahahahahahahahaha

Badr heeft 6 gevechten aangekondigd en daarbij Rico op het laagste pitje geplaatst hoor hahahaha badr heeft sadik op nr 1 staan hahahahahahahaha zo kijken de echte vechters naar elkaar en ze zien Rico niet echt als gevaar, ze hebben ook eerlijk gezegd dat Rico gwn een goede kickbokser is en ze respecteren elkaar daarvoor, maar hij kan dat niveau niet bereiken, mede omdat er geen groei in hem zit en dat komt dan weer doordat glory hem niet echt pushed, maar juist spaart omdat ze hem als voorbeeldrol voor de sport gebruiken en dat gaat ten kosten van zijn skills want glory is geen k1 die alleen het neusje van de zalm zoeken en die dan tegen over een badr zetten, nee dat doet glory niet met rico. Badr moest zich echt naar de top knokken , door wel 20-25 toppers, rico heeft allen sadik, lol. Dit is het verschil, niemand zegt dat het aan Rico ligt, maar wel aan de mensen om hem heen. Hij is nu een soort Wilders van het Kickboksen, Champ door cherry picking, jammer en zonde, want hij had zeker meer in zich, een soort tweede semmy en misschien wel groter, maar dat zit er echt niet meer in.
pi_190630249
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:24 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dus omdat Rico voor de tweede keer van Badr heeft gewonnen, mag hij eerst tegen Ben Saddik en vervolgens tegen Hari (die voor de derde keer in 5 gevechten ofzo) voor de titel mag vechten?
Dikke vinger, laat Badr eerst maar eens aantonen dat hij een derde gevecht verdient. Je wilt als organisatie toch geen brekebeentje als champ lijkt me. Hij heeft nu 2 keer laten zien dat hij fysiek te kort komt.
wie zegt dat Rico wint?
  dinsdag 24 december 2019 @ 15:30:40 #271
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190630263
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wie zegt dat Rico wint?
Uhhh?
Ik niet toch?
pi_190630427
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Uhhh?
Ik niet toch?
jullie gaan er vanuit, omdat jullie al een volgorde ondersteunen
  dinsdag 24 december 2019 @ 16:16:40 #273
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190631014
Het wordt beter en beter.

Badr heeft die blessure gewoon gefaket. Hij kon niet meer dus gaat ie maar liggen.

Je tegen laten houden door een 'gescheurd' enkelbandje :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_190631353
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:31 schreef polderturk het volgende:

[..]

Nee.
Saddik was nog niet fit en toch gaf hij Rico een pak slaag totdat hij buiten adem raakte. Sindsdien heeft Saddik alles gewonnen. Saddik wordt nu door de meeste kenners als de beste kickbokser beschouwd. Rico mijdt hem als de plaag. Op dit moment hakt hii zowel Hari als Rico in de pan.
Wedstrijd is meer dan 'n rondje boksen. Rico is iemand die wedstrijden op conditie indeelt en niet zichzelf opblaast in de eerste twee rondjes.
pi_190631651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:00 schreef groftick het volgende:

[..]

Kopt deze had saddik verloren maar vertel erbij dat deze man met gevaar voor eigen leven daar stond, hij had namelijk zware hart problemen en een beginnend k. Al deze tijd dat deze man aan het vechten is, was hij zwaar ziek man en toch heeft hij Rico Ko gemept, het stukje dat jij post is van het tweede gevecht en idd daar was hij ook aan het winnen, maar nogmaals door zijn ziekte kon hij niet voluit trainen.

Rico en Sadik hadden een afspraak maar Rico durft niet ofzo want de deal was als volgt. Sadik moest in 2018 het 8 man toernooi winnen om tegen Rico te mogen vechten, hij won , maar grory en Rico geven ineens niet thuis, lol. Er zijn ook aleen maar Rico en Sadik lol hahahahahahahahah wft en toch beweren dat Rico de beste ter wereld is hahahahahahahahahahahahahahahahaha

Badr heeft 6 gevechten aangekondigd en daarbij Rico op het laagste pitje geplaatst hoor hahahaha badr heeft sadik op nr 1 staan hahahahahahahaha zo kijken de echte vechters naar elkaar en ze zien Rico niet echt als gevaar, ze hebben ook eerlijk gezegd dat Rico gwn een goede kickbokser is en ze respecteren elkaar daarvoor, maar hij kan dat niveau niet bereiken, mede omdat er geen groei in hem zit en dat komt dan weer doordat glory hem niet echt pushed, maar juist spaart omdat ze hem als voorbeeldrol voor de sport gebruiken en dat gaat ten kosten van zijn skills want glory is geen k1 die alleen het neusje van de zalm zoeken en die dan tegen over een badr zetten, nee dat doet glory niet met rico. Badr moest zich echt naar de top knokken , door wel 20-25 toppers, rico heeft allen sadik, lol. Dit is het verschil, niemand zegt dat het aan Rico ligt, maar wel aan de mensen om hem heen. Hij is nu een soort Wilders van het Kickboksen, Champ door cherry picking, jammer en zonde, want hij had zeker meer in zich, een soort tweede semmy en misschien wel groter, maar dat zit er echt niet meer in.
Ik krijg de indruk dat je een beetje voor Badr bent, klopt dat?
pi_190631693
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat je een beetje voor Badr bent, klopt dat?
Je hebt een ongefundeerde maar wel uitgesproken mening.
pi_190632770
Jammer dat hef oude K1 finale format er niet meer is. Al vraag ik me ook af wie er buiten Rico, Jamal en Badr een serieuze kanshebber zou zijn (die nu bij Glory onder cobtract staan)
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2019 @ 19:54:02 #278
43556 miss_dynastie
pi_190633919
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dan wint Ben Saddik en krijg je 'n potje Rico vs Ben Saddik waar het grote publiek niet op zit te wachten.
Dat zeg ik toch ook, dit gaat om de centen dus dat gaat niet gebeuren. Glory casht zolang als het kan en het lijkt erop dat nog één of twee potjes collision het maximale is wat er voor hen nog in zit.
  dinsdag 24 december 2019 @ 20:52:39 #280
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190634683
quote:
Veel waarheden :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_190635367
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Veel waarheden :P
Dit moet wel het minst politiek correcte artikel ooit zijn.
  dinsdag 24 december 2019 @ 21:36:10 #282
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_190635405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 00:52 schreef Hathor het volgende:
Is die tweede blessure nou gewoon domme pech of kan Badr's lichaam het gewoon niet meer aan? Ik snap dat hij het blijft proberen voor de poen, maar het begint nu toch wel een beetje aan niveau in te boeten op deze manier. dan zie ik liever Rico tegen Ben Sadiq volgende keer, die ziet er namelijk fysiek wel stukken beter uit dan tijdens die eerdere ontmoeting.
Sommige mensen denken dat het aan zijn techniek ligt, wat natuurlijk onzin is.

Kijk Hari vecht al ruim 20 jaar, en vanaf zn 16 of 17de professioneel. Die heeft hoogstwaarschijnlijk lichamelijk aardig wat schade opgelopen. Plan van Rico was natuurlijk veel trappen op benen en lichaam. Rico trapte Hari zeer veel op zn benen, en dat is natuurlijk niet goed voor de banden van Badr. Draai kicks zorgen voor enorme belasting voor enkel en knie waar je op staat. Dus ja, het is gissen waar het precies aan lag. In MMA heb je vechters die met beiden gescheurde kruisbanden gewoon verder vochten. Veel vechters hebben de angst om zich niet te kunnen verdedigen, doordat b.v ze lichamelijk op zijn of als iets niet werkt.

Ik denk dat Badr Hari donders goed wist dat de kans aanzienlijk was dat die blessure erger zou worden en hij amper power kicks en punches zou kunnen landen nog en bewegen door toedoen van die blessure.

Als Badr de kaak van Rico had gebroken dan was iedereen natuurlijk lyrisch geweest over de spectaculaire prestatie van hem. Nu Rico hem een aantal keer trapt en later bezwijkt zijn poot zeggen we "jammer, Badr was beter, wat een pech voor hem en geen verdiende overwinning voor Rico". Weet niet of die gedachten terecht is..

Tja zelfs al wint Hari de 3e ronde dan staat het 29-28 met nog 2 rondes te gaan.

Ik hou van de manier waarop Badr vecht, maar denk dat Rico wel gewoon de credits mag krijgen.
pi_190635456
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:36 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Sommige mensen denken dat het aan zijn techniek ligt, wat natuurlijk onzin is.

Kijk Hari vecht al ruim 20 jaar, en vanaf zn 16 of 17de professioneel. Die heeft hoogstwaarschijnlijk lichamelijk aardig wat schade opgelopen. Plan van Rico was natuurlijk veel trappen op benen en lichaam. Rico trapte Hari zeer veel op zn benen, en dat is natuurlijk niet goed voor de banden van Badr. Draai kicks zorgen voor enorme belasting voor enkel en knie waar je op staat. Dus ja, het is gissen waar het precies aan lag. In MMA heb je vechters die met beiden gescheurde kruisbanden gewoon verder vochten. Veel vechters hebben de angst om zich niet te kunnen verdedigen, doordat b.v ze lichamelijk op zijn of als iets niet werkt.

Ik denk dat Badr Hari donders goed wist dat de kans aanzienlijk was dat die blessure erger zou worden en hij amper power kicks en punches zou kunnen landen nog en bewegen door toedoen van die blessure.

Als Badr de kaak van Rico had gebroken dan was iedereen natuurlijk lyrisch geweest over de spectaculaire prestatie van hem. Nu Rico hem een aantal keer trapt en later bezwijkt zijn poot zeggen we "jammer, Badr was beter, wat een pech voor hem en geen verdiende overwinning voor Rico". Weet niet of die gedachten terecht is..

Tja zelfs al wint Hari de 3e ronde dan staat het 29-28 met nog 2 rondes te gaan.

Ik hou van de manier waarop Badr vecht, maar denk dat Rico wel gewoon de credits mag krijgen.
Een knockdown ronde is 10-8.
Het stond dus of 30-25 of 29-26 voor Hari. Hij stond dik voor op punten.
pi_190635537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:39 schreef polderturk het volgende:

[..]

Een knockdown ronde is 10-8.
Het stond dus of 30-25 of 29-26 voor Hari. Hij stond dik voor op punten.
True alleen denk ik niet dat het op punten was aangekomen. Badr was al redelijk gassed na de 2e ronde. Die had het nooit 5 rondes volgehouden.
  dinsdag 24 december 2019 @ 22:03:16 #285
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_190635859
Ah oke, punten stonden dus iets anders. My bad.

Denk ook dat Badr het niet vol had kunnen houden, maar een snelle KO zat er zeker in natuurlijk
pi_190636129
quote:
Belachelijk dat die kut direct op een hooghartige toon ontslag eist. Die begrijpt vrijheid van meningsuiting, zoals we dat in Nederland hebben, blijkbaar niet zo heel erg goed.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:33 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dit moet wel het minst politiek correcte artikel ooit zijn.
Column ;)
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190636270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:39 schreef polderturk het volgende:

[..]

Een knockdown ronde is 10-8.
Het stond dus of 30-25 of 29-26 voor Hari. Hij stond dik voor op punten.
29-26 is ook weer niet echt dik als je nog twee rondjes te gaan hebt en je tegenstander behoorlijk fitter is.

Dat is 'n keer tegen de vlakte gaan en 'n rondje verliezen.

En als je iemand KO tikt dan doen de punten er al helemaal niet meer toe.
  dinsdag 24 december 2019 @ 22:23:54 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190636301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:15 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Belachelijk dat die kut direct op een hooghartige toon ontslag eist. Die begrijpt vrijheid van meningsuiting, zoals we dat in Nederland hebben, blijkbaar niet zo heel erg goed.
[..]

Column ;)
Het is wel een vrij treurige column
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190636392
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is wel een vrij treurige column
Sja, enigszins geschreven vanuit de onderbuik, lijkt wel. Over humor valt daarentegen niet te twisten, maar laat die man lekker in de marge zijn column schrijven.

Gaat zo'n miep ineens beledigd doen. Ga toch weg zeg, slik es een keer en ga verder met je leven, maar ga niet oproepen tot iemands ontslag om een column.

Hoe zielig ben je dan?
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_190637143
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:00 schreef groftick het volgende:

[..]

Kopt deze had saddik verloren maar vertel erbij dat deze man met gevaar voor eigen leven daar stond, hij had namelijk zware hart problemen en een beginnend k. Al deze tijd dat deze man aan het vechten is, was hij zwaar ziek man en toch heeft hij Rico Ko gemept, het stukje dat jij post is van het tweede gevecht en idd daar was hij ook aan het winnen, maar nogmaals door zijn ziekte kon hij niet voluit trainen.

Rico en Sadik hadden een afspraak maar Rico durft niet ofzo want de deal was als volgt. Sadik moest in 2018 het 8 man toernooi winnen om tegen Rico te mogen vechten, hij won , maar grory en Rico geven ineens niet thuis, lol. Er zijn ook aleen maar Rico en Sadik lol hahahahahahahahah wft en toch beweren dat Rico de beste ter wereld is hahahahahahahahahahahahahahahahaha

Badr heeft 6 gevechten aangekondigd en daarbij Rico op het laagste pitje geplaatst hoor hahahaha badr heeft sadik op nr 1 staan hahahahahahahaha zo kijken de echte vechters naar elkaar en ze zien Rico niet echt als gevaar, ze hebben ook eerlijk gezegd dat Rico gwn een goede kickbokser is en ze respecteren elkaar daarvoor, maar hij kan dat niveau niet bereiken, mede omdat er geen groei in hem zit en dat komt dan weer doordat glory hem niet echt pushed, maar juist spaart omdat ze hem als voorbeeldrol voor de sport gebruiken en dat gaat ten kosten van zijn skills want glory is geen k1 die alleen het neusje van de zalm zoeken en die dan tegen over een badr zetten, nee dat doet glory niet met rico. Badr moest zich echt naar de top knokken , door wel 20-25 toppers, rico heeft allen sadik, lol. Dit is het verschil, niemand zegt dat het aan Rico ligt, maar wel aan de mensen om hem heen. Hij is nu een soort Wilders van het Kickboksen, Champ door cherry picking, jammer en zonde, want hij had zeker meer in zich, een soort tweede semmy en misschien wel groter, maar dat zit er echt niet meer in.
Hahahahahahaha lol hahahaha lol lol hahahahahahahahahhaa lol hahahahahahaha lol hahahahahahahaha lol hahahahahahaha

Haha

Lol
pi_190637358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

29-26 is ook weer niet echt dik als je nog twee rondjes te gaan hebt en je tegenstander behoorlijk fitter is.

Dat is 'n keer tegen de vlakte gaan en 'n rondje verliezen.

En als je iemand KO tikt dan doen de punten er al helemaal niet meer toe.
Ik zou niet weten waarom die 2e ronde aan Rico gegeven zou worden. De ronde had geen duidelijke winnaar. Ik zou hem zelf 10-10 gescoord hebben.

Hari kon vooral uit de counter heel goed scoren. Maar toen Rico neerging kon Hari niet echt doorzetten. Hari zou op de counter in de latere rondes ook gevaarlijk gebleven zijn. Rico kon niet zomaar een aanval inzetten.
  dinsdag 24 december 2019 @ 23:49:46 #292
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_190637690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom die 2e ronde aan Rico gegeven zou worden. De ronde had geen duidelijke winnaar. Ik zou hem zelf 10-10 gescoord hebben.

Hari kon vooral uit de counter heel goed scoren. Maar toen Rico neerging kon Hari niet echt doorzetten. Hari zou op de counter in de latere rondes ook gevaarlijk gebleven zijn. Rico kon niet zomaar een aanval inzetten.
Ronde 2 was toch echt 10-9 naar Rico.
  dinsdag 24 december 2019 @ 23:51:29 #293
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190637715
Gaat dit nog steeds verder? Badr heeft opgegeven waardoor Rico automatisch wint, klaar.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_190638292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:51 schreef Scorpie het volgende:
Gaat dit nog steeds verder? Badr heeft opgegeven waardoor Rico automatisch wint, klaar.
het is no contest, Rico kiest ervoor om het als winst op te nemen hoor, lol
pi_190638301
Twee verliezers uiteindelijk, Badr omdat ie weer geblesseerd moet opgeven, een versleten kickbokser die nog wel explosief is maar ook kwetsbaar, niet alleen fysiek maar ook mentaal getuige de tranen, en Rico omdat de glans er inmiddels aardig af is. Een saaie en berekenende kickbokser, die twee keer de onderliggende partij was, en in zijn carriere misschien gewoon niet zo veel echte tegenstand heeft gehad.
pi_190638973
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 00:37 schreef groftick het volgende:

[..]

het is no contest, Rico kiest ervoor om het als winst op te nemen hoor, lol
Onzin natuurlijk. No contest roeper gespot :')
pi_190638994
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:27 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Sja, enigszins geschreven vanuit de onderbuik, lijkt wel. Over humor valt daarentegen niet te twisten, maar laat die man lekker in de marge zijn column schrijven.

Gaat zo'n miep ineens beledigd doen. Ga toch weg zeg, slik es een keer en ga verder met je leven, maar ga niet oproepen tot iemands ontslag om een column.

Hoe zielig ben je dan?
Deze column als racistisch bestempelen is zelf discriminatoir bezig zijn. Ach ja laat r lekker.
  woensdag 25 december 2019 @ 08:14:35 #298
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190640085
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 00:37 schreef groftick het volgende:

[..]

het is no contest, Rico kiest ervoor om het als winst op te nemen hoor, lol
Lul toch niet zo dom uit je nek. Badr geeft op Rico wint, no debate.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 25 december 2019 @ 08:19:04 #299
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190640142
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 00:37 schreef groftick het volgende:

[..]

het is no contest, Rico kiest ervoor om het als winst op te nemen hoor, lol
Als je niet in staat bent verder te gaan vanwege blessure of omdat je kakka in je broek hebt, dan heeft je tegenstander gewoon gewonnen hoor.
  woensdag 25 december 2019 @ 08:22:26 #300
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190640193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 00:37 schreef groftick het volgende:

[..]

het is no contest, Rico kiest ervoor om het als winst op te nemen hoor, lol
Je weet wat een TKO inhoudt toch?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_190640289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom die 2e ronde aan Rico gegeven zou worden. De ronde had geen duidelijke winnaar. Ik zou hem zelf 10-10 gescoord hebben.

Hari kon vooral uit de counter heel goed scoren. Maar toen Rico neerging kon Hari niet echt doorzetten. Hari zou op de counter in de latere rondes ook gevaarlijk gebleven zijn. Rico kon niet zomaar een aanval inzetten.
Ronde twee ging naar Rico met 10-9, ronde een naar Badr met 10-8. Dan staat het dus 19-18. Maak van ronde drie 10-8, dan staat het de 29-26 die jij ook aanhaalde.

Met nog twee rondjes te gaan is het dan alles behalve klaar. Rondje 10-9 winnen en Badr keer tegen de vlakte stoten en het zou gelijk staan.

Laat staan als Hari er compleet door heen zou zitten en vaker of definitief naar de vlakte zou gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')