abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190599854
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 18:55 schreef DKUp het volgende:
Badr moet lekker eerst tegen zwakkere tegenstanders boksen en Rico tegen echte toppers.

Gisteren was eigenlijk gewoon een afgang voor de sport die wedstrijd.
En wie zijn die echte toppers dan?
pi_190600095
Was erbij, en vond t een mooi spektakelstuk, jammer van het einde. Enige voordeel is dat ondanks dat Badr verloor er nu toch nog een collision 3 kan komen.

Rico is wel door t oog van de naald gekropen. En met 2 knock downs ook niet echt een overwinning waar hij heel trots op zal zijn denk ik
pi_190601056
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die denigrerende opmerkingen begon te maken tegen hem en zijn vriendin. Natrappen op je tegenstander in de ring vind ik dan een stuk kwalijker.
Google eens en lees de gerechterlijke uitspraak eens door. Deze man heeft gewoon een stuk of 6, 7 (zware) geweldsdelicten op zijn naam. Wat wil je met jouw opmerking zeggen? Dat de vermoedelijke opmerking van everink een verzachtende omstandigheid is? Je tweede opmerking slaat ook nergens op. In de ring sta je tegen een professionele vechter. Jij vindt een illegale trap tegen een professionele vechter immoreler dan een of andere chubby kabouter helemaal in elkaar trappen?

Wat ben jij een enorme idioot man.
pi_190601151
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 18:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Eigen land? Waar zijn moeder geboren is? Want zijn vader is in Nederland geboren.
Weet je hoe hard de molukkers genaaid zijn door de nederlanders? Duizenden molukkers hebben in diverse delen van indonesie hun leven gegeven voor nederland. Toen zij klaar waren in indonesie werden ze gvd in kampen gegooid en moesten ze eten kleding etc betalen. Soldij werd niet uitgekeerd.

Wat een enorme idioten in dit topic man. Typisch voor de kickboks sport die een magneet is voor staatsmongolen en het grootste gajes wat er rondloopt.

Kickboksen. De enige sport waarin je 2x kan verliezen waarna er een horde mongolen de verliezen omlullen naar no contest.
pi_190601483
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:51 schreef SOG het volgende:
Weet je hoe hard de molukkers genaaid zijn door de nederlanders? Duizenden molukkers hebben in diverse delen van indonesie hun leven gegeven voor nederland. Toen zij klaar waren in indonesie werden ze gvd in kampen gegooid en moesten ze eten kleding etc betalen. Soldij werd niet uitgekeerd.
Deze mensen op de Molukken laten zitten was ook geen goed idee. Dus haalden we ze over naar hier. En hoewel ze geen soldij kregen, kregen ze wel een uitkering van de staat om hun kleding en eten etc. te betalen.

Overigens is het nogal moeilijk te vergelijken met nu. Nu kunnen we iedereen in nette centra en sociale huurwoningen stoppen, terwijl er toen, begin jaren vijftig, ook veel armoede in Nederland was.
pi_190602462
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij eert zijn geliquideerde vriend en topcrimineel Gwenette Martha daarmee. Ik ken geen Nederlandse topsporter die dat zo openlijk en vol trots heeft gedaan. Alleen Peter R de Vries gedroeg zich ooit zo schaamteloos toen Peter Houtman afgeschoten werd.
:') Martha was toen nog springlevend.
pi_190602834
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:30 schreef JHNGLT het volgende:

[..]

Martha is in 2014 geliquideerd. Dit filmpje is van 2006...
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 21:40 schreef Klaphark het volgende:

[..]

:') Martha was toen nog springlevend.
Dat shirt en die muziek was inderdaad niet vanwege de succesvolle liquidatie van Martha. Waarschijnlijk was het vanwege 1 van de mislukte pogingen op hem en wou Hari zijn vriend en topcrimineel daarmee respect tonen.
https://www.elsevierweekb(...)ineel-werd-1528983W/

Hij hielp hem wel vaker. Zo heeft Hari een tijd vast gezeten omdat hij het huis van een zwangere vrouw in de brand stak. Die vrouw had ruzie met Martha.

quote:
'Badr Hari stak flat zwangere vrouw in brand’
https://www.bndestem.nl/o(...)w-in-brand~afc4f879/

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190605110
Badr had gewoon beter moeten weten, met zijn leeftijd en zijn zware gewicht en grote lengte is het riskant om als een aap te vliegen. de man is niet acrobatisch en heeft geen enkel balans als hij in de lucht vliegt. Het kan dan twee kanten uit gaan, of je hebt extreem veel geluk en zo'n vlucht van een been komt exact op rico zijn zwakste punt aan, als rico deze al heeft. Meer logisch was en is dat een vlucht compleet mislukt en je komt verkeerd op je benen terecht. Badr landde al een aantal keer beroerd op zijn benen en eerlijk gezegd zag ik dit aankomen. Met dat volle gewicht van ruim 100 kilo wil je echt niet verkeerd vallen, helemaal niet op leeftijd en al helemaal niet als Rico zijn benen heeft bewerkt.
pi_190605870
Ik heb de beelden van voor de 'blessure' nog eens bekeken. En eigenlijk zie je op het eerste gezicht weinig vreemds. De commentatoren zagen ook niet wat er aan de hand was, er werd gezegd dat Badr zich verstapte.

Als je echter goed kijkt, zie je dat het been dat geblesseerd is, precies het been is waarmee Badr, Rico raakte. En dat Badr direct daarna viel om niet op dat been te hoeven staan. Badr kwam dus niet verkeerd neer, maar sloopte zijn been op de arm van Rico.

Het was dus geen blessure, maar een vechtcontact, wat maar eens de kwaliteit van Rico laat zien.
pi_190607370
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb de beelden van voor de 'blessure' nog eens bekeken. En eigenlijk zie je op het eerste gezicht weinig vreemds. De commentatoren zagen ook niet wat er aan de hand was, er werd gezegd dat Badr zich verstapte.

Als je echter goed kijkt, zie je dat het been dat geblesseerd is, precies het been is waarmee Badr, Rico raakte. En dat Badr direct daarna viel om niet op dat been te hoeven staan. Badr kwam dus niet verkeerd neer, maar sloopte zijn been op de arm van Rico.

Het was dus geen blessure, maar een vechtcontact, wat maar eens de kwaliteit van Rico laat zien.
Sterker nog. Ik denk dat Rico die 2x 8 tellen met opzet heeft gepakt. Puur voor de show en om de mensen waar voor hun geld te geven. Wat een geweldenaar.
pi_190607384
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je weet dat dit een wat-als-scenario is? En dat terwijl dat scenario zich af zou moeten spelen Badr alweer huilend op een brancard afgevoerd werd?
En het grappige is dat dit helemaal geen wat als scenario is. 2x 8 tellen dat voel je. Anders heb je 1. geen verstand van het menselijk lichaam en 2. niet van vechtsport. Maar ok dat is al duidelijk als je denkt dat Verhoeven de blessure geforceerd heeft.
pi_190607584
quote:

Dit dus, je ziet Rico dat been ook een soort van wegduwen
hardcoholic
pi_190607611
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:48 schreef CR7 het volgende:

[..]

En wie zijn die echte toppers dan?
Die zitten vast meer in de MMA-hoek en onbekenden in Europa (dus meer in Zuid-Amerika en Azië)
SOONY
pi_190607864
quote:

Badr is geblesseerd geraakt aan zijn standbeen. Niet aan de enkel waarmee hij Rico raakte. Hij verdraaide die na door Rico te zijn afgeweerd. Waarschijnlijk plakte de mat waar ze op stonden.
  maandag 23 december 2019 @ 08:46:27 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190607985
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zou ook tamelijk dom zijn aangezien er bij Rico Marokkaans bloed door de familie stroomt. Alleen voor inhoudsloze figuren is dit een 'Nederland vs. Marokko!!!'.
Bron hiervan? Heb het ff gegoogled maar kan er niks over vinden. Net zoals dat iemand riep dat Rico een Marokkaanse trainer zou hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door fathank op 23-12-2019 08:55:17 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 23 december 2019 @ 09:09:00 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190608221
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2019 08:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Bron hiervan? Heb het ff gegoogled maar kan er niks over vinden. Net zoals dat iemand riep dat Rico een Marokkaanse trainer zou hebben.
Alleen de manager.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 december 2019 @ 09:19:25 #217
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190608320
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 08:33 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Badr is geblesseerd geraakt aan zijn standbeen. Niet aan de enkel waarmee hij Rico raakte. Hij verdraaide die na door Rico te zijn afgeweerd. Waarschijnlijk plakte de mat waar ze op stonden.
Zijn linkervoet is geblesseerd, dat is de voet waarmee hij Rico raakte. Kun je overal teruglezen en zien.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_190608728
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 09:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zijn linkervoet is geblesseerd, dat is de voet waarmee hij Rico raakte. Kun je overal teruglezen en zien.
Neen hoor, hij trapte met rechts. Kijk gewoon de match eens na.

Edit: o nee, nu zie ik het ook. Hij trapte met links, en die voet werd door Rico vastgehouden en gedraaid. Ik dacht dat hij aan zijn standbeen geblesseerd raakte. De trap tegen het hoofd van Rico deed hij wel met rechts namelijk, net daarvoor.
pi_190611231
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 04:58 schreef CR7 het volgende:

[..]

Sterker nog. Ik denk dat Rico die 2x 8 tellen met opzet heeft gepakt. Puur voor de show en om de mensen waar voor hun geld te geven. Wat een geweldenaar.
inderdaad. Overigens vliegt hij vandaag naar de Gaza strook om het Palestina conflict op te lossen.
  maandag 23 december 2019 @ 13:20:53 #220
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190611263

Ik was dit gevecht eens aan het bekijken. Maar hier was Rico ook in de eerste ronde duidelijk minder. In de 2e ronde werd hij langzaam beter. In de 3e ronde was hij echt duidelijk sterker en uiteindelijk wint hij in de 5e ronde met een KO.

Precies hetzelfde als die wedstrijd nu tegen Hari. Ik denk dat alle tegenstanders weten dat ze hem in het begin moeten pakken. Als het je na 2,5 ronde niet gelukt is dan ga je eraan. En Badr wist dit!
pi_190611359
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:20 schreef Ixnay het volgende:

Ik was dit gevecht eens aan het bekijken. Maar hier was Rico ook in de eerste ronde duidelijk minder. In de 2e ronde werd hij langzaam beter. In de 3e ronde was hij echt duidelijk sterker en uiteindelijk wint hij in de 5e ronde met een KO.

Precies hetzelfde als die wedstrijd nu tegen Hari. Ik denk dat alle tegenstanders weten dat ze hem in het begin moeten pakken. Als het je na 2,5 ronde niet gelukt is dan ga je eraan. En Badr wist dit!
Je weet niet of Rico het uberhaupt nog 2,5 zou kunnen volhouden

Hij is al twee keer gevloerd bro

Na 3 knockdowns is het sowieso afgelopen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2019 13:30:30 ]
pi_190611594
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:20 schreef Ixnay het volgende:

Met als verschil dat Rico 2x neer is gegaan in dit gevecht. Na de 2e knockdown was bij mij de gedachte hoe gaat Rico dit nog herstellen, hij wint t alleen nog met een knockout.
pi_190611600
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je weet niet of Rico het uberhaupt nog 2,5 zou kunnen volhouden

Hij is al twee keer gevloerd bro

Na 3 knockdowns is het sowieso afgelopen
Nee na 4 knockdowns. Tenzij je bedoelt dat Rico uberhaupt na een 3e knockdown niet meer zou opstaan.
pi_190611896
Erg leuk en creatief deze mensen. Badr is best een goede acteur misschien moet die hierna eens naar Hollywood gaan. Sommige mensen zien niet dat dit nep is, maar het lag er dik bovenop. Leuk voor een 3de keer cashen, waarom zou je die kans laten liggen
pi_190611922
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:46 schreef roninho het volgende:

[..]

Nee na 4 knockdowns. Tenzij je bedoelt dat Rico uberhaupt na een 3e knockdown niet meer zou opstaan.
ik had eerst 4 maar toen ik ging googlen zag ik dat na 3 knockdowns de wedstrijd klaar was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')