quote:Ordinair: RTL 4-ster Katja misdraagt zich op KLM-vlucht
Als je denkt dat RTL 4 na het slipje van Bridget Maasland niet ordinairder in het nieuws kan komen, dan vergeten we dat de zender ook nog nymfomane Katja Schuurman onder contract heeft staan. De presentatrice zat de afgelopen periode in Zuid-Afrika, naar verluidt om af te kicken van een seksverslaving, maar heeft zich op de terugweg naar Nederland meteen weer misdragen. Op de terugvlucht met KLM heeft de RTL 4-ster namelijk een officiële waarschuwing gekregen.
KLM-bronnen hebben onafhankelijk van elkaar aan Story laten weten dat Schuurman onder invloed was van de nodige alcohol. “Er zou zelfs sprake zijn geweest van – in dit geval letterlijk en figuurlijk – grensoverschrijdend seksueel gedrag met een haar tot dan toe onbekende medepassagier.”
Ze gedroegen zich zó luidruchtig dat zelfs de cockpitbemanning ervan kon meegenieten, weet Story. “Het verhaal ging nadien binnen de KLM als een lopend vuurtje rond.”
De RTL 4-presentatrice heeft een waarschuwing gekregen, bevestigde haar management gisteren in RTL Boulevard. Luuk Ikink: “Wij kregen ook berichten dat het tijdens die vlucht behoorlijk rumoerig was. We spraken het management van Katja en die zegt dat ze inderdaad een waarschuwing heeft gekregen van het cabinepersoneel, maar dat was omdat ze een beetje luidruchtig was. Verder was er volgens hen niets aan de hand.”
Schuurman vreesde dit weekend al dat het verhaal uit zou lekken, want in De Telegraaf zei ze: “Ik was zo blij om na weken in ’zenmodus’ weer naar huis te gaan, dat ik er op de terugweg een lekker drankje op heb genomen en enthousiast met mijn buurman heb zitten kletsen. Het was echter een nachtvlucht, dus ik hoop dat ik niet teveel mensen heb wakker gemaakt.”
Lachwekkend, vinden de KLM-bronnen in Story dat. “Onze goed ingevoerde bronnen gierden van het lachen om deze uitleg, die duidelijk valt te categoriseren als damage control.”
Hopelijk zat Gordon in een betere afkickkliniek.
Ik wist niet dat ze rookte.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:10 schreef Hyperdude het volgende:
Die viel vroeger al timide studentjes lastig bij de sigarettenautomaat van Wildschut.
Was wel, bijna, vorige eeuw.quote:
prima, maar niet in het openbaarquote:Op donderdag 19 december 2019 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Laat dat mens toch van seks genieten.
Who the fuck cares?
#noslutshaming
Nog steeds een mooie vrouw trouwens!
De medepassagiers wellicht?quote:Op donderdag 19 december 2019 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Who the fuck cares?
Omdat bij luidruchtig genot andere mensen daar last van hebben tijdens een nachtvlucht?quote:Op donderdag 19 december 2019 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Who the fuck cares?
#noslutshaming
Nog steeds een mooie vrouw trouwens!
Nou neen.quote:
Niet echt, 20 jaar geleden was ze 'ok'.quote:
Lekkere uiensoep daar... ( althans, in de vorige eeuw! )quote:Op donderdag 19 december 2019 11:10 schreef Hyperdude het volgende:
Die viel vroeger al timide studentjes lastig bij de sigarettenautomaat van Wildschut.
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze rookte.
Maar komt ze aandacht tekort ofzo? Misschien moet ze terug in GTST?
Zinloze middagen, overlopend in avonden, op het terras daar.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:35 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Lekkere uiensoep daar... ( althans, in de vorige eeuw! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 19-12-2019 12:43:36 ]How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet echt, 20 jaar geleden was ze 'ok'.
Schattig stukje reflectie, dat jij ongelukkig bent met je vadsige kort-pittige Anita is niet mijn probleem hè frustie.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jij prefereert de zeekoe op je eigen bank? Stoere praat, maar voor 44 jaar is ze verreweg knapper dan het gross van de Nederlandse vrouwen.
Ik ook, las het ergens.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:54 schreef IriYe het volgende:
Ik dacht dat Katja alleen met Freek erbij zich als een sloerie mag gedragen.
Op die onderste foto is het net Franny uit Utopiaquote:Op donderdag 19 december 2019 11:36 schreef IriYe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Ik heb veel bevestiging nodig', aldus Katja.
Pics van je wijf.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schattig stukje reflectie, dat jij ongelukkig bent met je vadsige kort-pittige Anita is niet mijn probleem hè frustie.
Ik heb haar 1 keer ontmoet, op een feest van MTV. Vond haar op zich niet onvriendelijk overkomen (maar toegegeven, dat is ook zeker 20 jaar geleden), maar idd wel heel erg aanwezig en met een chronisch aandachtstekort. Dat was eigenlijk toen al een beetje sneu om te zien.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Katja kom ik weleens in de Amsterdamse horeca tegen en zij is gewoon behoorlijk luid en aanwezig, heb haar nog niet betrapt op seksuele uitspattingen.
Hij had het over 1x volblaffen he; niet over een relatiequote:Op donderdag 19 december 2019 11:32 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Nou neen.
Zo'n labiel mokkel sla ik liever over.
Haal gewoon de naam van de oud-burgemeester weg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:33 schreef tesssssssss het volgende:
Nou, na haar eerbetoon aan Job Gosschalk bij RTL late night zie ik haar echt niet meer voor vol aan.
Ik vind haar wel mooi,
Die gast die misbruik had gemaakt van zijn positie om mannen te misbruiken.
Ze was toch niet in het echie getrouwd? Alles voor de aandachtquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het moment dat Job Cohen bij een gate wordt betrokken...
Die vrouw is inderdaad gestoord en zal dat altijd blijven. Ze is hysterisch en aandachtsgeil. Lang geleden bij RTS ook al met haar vreemde maniertjes om de aandacht te trekken als iemand anders aan het woord is. En die interviews over haar huwelijksfeest.
Ik snap dan weer wel dat mannen haar gewoon geil vinden. Gaat vaak ook samen.
Nee klopt, dat werd later duidelijk. Maar ze kondigde het allemaal wel met veel bombarie aan en vroeg daarna met veel bombarie om rust en privacy. Om vervolgens een hysterisch interview van een paar minuten te geven waar ze duidelijk onder invloed was.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:28 schreef Pippi het volgende:
[..]
Ze was toch niet in het echie getrouwd? Alles voor de aandacht
Ze zit wel op het randje van de crazyness/hotness scale ja. Ietsje verder doorslaan en het een compleet gestoord wijf.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee klopt, dat werd later duidelijk. Maar ze kondigde het allemaal wel met veel bombarie aan en vroeg daarna met veel bombarie om rust en privacy. Om vervolgens een hysterisch interview van een paar minuten te geven waar ze duidelijk onder invloed was.
Echt hoor.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schattig stukje reflectie, dat jij ongelukkig bent met je vadsige kort-pittige Anita is niet mijn probleem hè frustie.
Zelfs hele brave Kro-Ncrv-programma's als Memories, die gewoon zo hadden moeten blijven, wist ze op de een of andere nog een sexueel tintje te geven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die vrouw is inderdaad gestoord en zal dat altijd blijven. Ze is hysterisch en aandachtsgeil. Lang geleden bij RTS ook al met haar vreemde maniertjes om de aandacht te trekken als iemand anders aan het woord is. En die interviews over haar huwelijksfeest.
Ja, excuses, ik moest naar mijn werk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haal gewoon de naam van de oud-burgemeester weg.
.... dan voel je al aan je theewater dat dat niet kan kloppen. Niemand zo oerdegelijk en integer als Job Cohen, dus een combinatie van seksrel en Job dat is een contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het moment dat Job Cohen bij een gate wordt betrokken...
Ja, Ik kan niet iemand eerst op het toilet zetten en dan zeggen "ogenblikje ik heb iets verkeerd op Fok! geplaatst" Met mijn mobiele telefoon, zo. Telefoon ligt dan ook in mijn kluisje.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
.... dan voel je al aan je theewater dat dat niet kan kloppen. Niemand zo oerdegelijk en integer als Job Cohen, dus een combinatie van seksrel en Job dat is een contradictio in terminis.
Als hij dit leest zal hij wel helemaal boven zijn theewater zijn.
Krakersrellen dat is één, maar in 1 adem genoemd worden tijdens zoiets, dat is toch andere thee.
De haar onbekende medepassagier?twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 23:20:20Merci @KLM !! https://t.co/IJOTSUzKKl reageer retweet
Eensquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bij de weg: die Kutja is toch al met al al 25 jaar lang een geile donder.
Ja, sowieso de maand maart 2000 van de Alle 13 Goed op de Rob @ Fred kalenderquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bij de weg: die Kutja is toch al met al al 25 jaar lang een geile donder.
Goed verhaal wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ooit op een vlucht drie knappe Zweedse meisjes die nogal geil waren en continu naar de wc gingen. Wist niet precies wat daar afspeelde maar ze waren botergeil. Even later werden ze streng en luid toegesproken over onacceptabel, onrespectvol gedrag en ik zat alleen maar te dagdromen van dat ik met alle drie de mile high club zou joinen, maar dat bleef bij dagdromen helaas.
Zou het ook niet erg vinden om naast Katja geplaatst te worden!
Ik zou er voor tekenen.quote:
Nee ik ga d'r zelf wel over.quote:
onderwereld? hoezo?quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
volgens mij is de hele amsterdamse onderwereld al over dr heen gegaan
Geen idee. Ik weet ook niet of ze echt voor seksverslaving is behandeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:27 schreef hierissieweer het volgende:
Wie weet wat het verhaal nu echt was?
Dat ze een officiële waarschuwing van de bemanning heeft gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:27 schreef hierissieweer het volgende:
De crew van KLM weet het.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:27 schreef hierissieweer het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:26 schreef Mariposas het volgende:
Tja, ze is gestopt met medicijnen die ze gebruikt vanwege haar bipolaire stoornis, geen wonder dat ze zich zo raar gedraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond haar verder altijd wel leuk, zo erg als hoe ze nu in het nieuws komt is ze toch nooit geweest? Of heb ik niet goed opgelet?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:57 schreef Kim-Holland het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 4 januari 2020 17:26 schreef Fokkie83 het volgende:
https://dagelijksnederlan(...)n-minuut-tot-minuut/
Hahaha! Weeral zo'n leugenachtig wijf.![]()
Wie is die zakenman? Namen willen we! En nu maar hopen dat ze niet zwanger is geraakt van die vent en Freek voorhoudt dat het zijn kind is.![]()
Een nepbruiloft voor de aandacht en na een zucht en een scheet al zitten te naaien met een ander. Goed bezig, Kat, met je uitgestreken muil bij Beau. Alhoewel, het was duidelijk dat ze zich in blijkbaar dezelfde bochten moest wringen als in het vliegtuig om uit haar leugens te komen.![]()
Je weet aan wie je dit vraagt, he?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:04 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik vond haar verder altijd wel leuk, zo erg als hoe ze nu in het nieuws komt is ze toch nooit geweest? Of heb ik niet goed opgelet?![]()
Dacht ook dat ze alleen trio's / orgie S deden waar ze samen bij waren.
Heb ook weleens gehoord dat ze gewoon een willekeurige vrouw van straat hadden getrokken voor de seks.
Die nep bruiloft was wel triest ja![]()
Misschien kan ze beter haar medicijnen weer gaan slikken. ipv zaad.
Een jaar of 10 geleden misschien nog wel.quote:
Haha ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je weet aan wie je dit vraagt, he?
Heb haar altijd al een uitsloverige aandachtsjunk gevonden. Maar bij het programma met Nick en Simon werd het pas echt lachwekkend hoe ze daar zo maf stond te doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ze Freek voor de 1ste keer zag stond ze binnen 5 minuten met hem op de plee te neuken. Vanaf daar is het idd niet meer goedgekomen en moest de hele wereld weten wat voor een geil sletje ze wel niet is. Met of zonder Freek.
Ontzettend slecht filmpjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:43 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dat met Nick en Simon heb ik nooit gezien.
Ik ken het programma niet, maar ze staat gewoon een beetje te dansen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ontzettend slecht filmpjemaar als je dit bekeken hebt kun je niet anders concluderen wat een mongooltje ze is.
Gewoon dansen? Ze stond zich in dat programma ontzettend aan te stellen. Op het beschamende af. Heb nog nooit iemand zo raar zien doen hoewel Kim-Lian van de Meij behoorlijk in de buurt kwam.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken het programma niet, maar ze staat gewoon een beetje te dansen.
Damn, wat doet zij dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ontzettend slecht filmpjemaar als je dit bekeken hebt kun je niet anders concluderen wat een mongooltje ze is.
Dat is toch de bedoeling van die programma’s, bn’ers die zich aanstellen? Als ik er langs zap is het altijd van die aanstellerij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Gewoon dansen? Ze stond zich in dat programma ontzettend aan te stellen. Op het beschamende af. Heb nog nooit iemand zo raar zien doen hoewel Kim-Lian van de Meij behoorlijk in de buurt kwam.
En dat van iemand met de naam Kim Holland. Blijft grappig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Gewoon dansen? Ze stond zich in dat programma ontzettend aan te stellen. Op het beschamende af. Heb nog nooit iemand zo raar zien doen hoewel Kim-Lian van de Meij behoorlijk in de buurt kwam.
En dat van Loekie de Leeuw, ik had gedacht dat die zich wel met belangrijkere zaken bezig zou houden.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:10 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
En dat van iemand met de naam Kim Holland. Blijft grappig.
Asjemenou!quote:Op maandag 6 januari 2020 13:15 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
En dat van Loekie de Leeuw, ik had gedacht dat die zich wel met belangrijkere zaken bezig zou houden.
Wat is hier dan mis mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Yep. Helaas zijn vaak de meest aandachtsgeile en gestoorde wijven de geilste.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
En toch geloof ik de verhalen wel..quote:Katja Schuurman smeekt: Stop al die walgelijke beweringen
Katja Schuurman haalt op sociale media flink uit naar de roddelbladen. Ze vraagt of de leugens over haar ‘alsjeblieft kunnen ophouden’. ,,Ik ben niet van steen en mijn omgeving ook niet.’’
Showredactie 06-01-20, 13:35
Laatste update: 13:49
De actrice en presentatrice is het spuugzat dat na eerder verhalen over een seksverslaving nu wordt geschreven over een pikant avontuurtje dat ze met een zakenman zou hebben gehad aan boord van een KLM-vlucht van Johannesburg naar Amsterdam. Ze zou zich volgens Story zelfs zo misdragen hebben dat ze van de vliegtuigmaatschappij voortaan niet meer online mag inchecken. Er zou eerst aan de balie moeten worden gecheckt of ze niet dronken is.
Story schreef al eerder over het vermeende voorval, en bericht deze week - na een ontkenning van Katja - tot in detail over wat er gebeurd zou zijn op stoel 6H en K van de bewuste vlucht. Schuurman: ,,De verhalen zijn ongelooflijk kwetsend, ze maken me heel erg verdrietig en zeker ook gefrustreerd en boos, omdat ik me machteloos voel tegenover zoveel negatief geweld.’’
Ze wil eigenlijk niet reageren op ‘alle walgelijke beweringen’. ,,Maar ik doe het, omdat ik wil dat deze negativiteit stopt, voor mezelf, en voor de mensen waar ik van houd. Ik heb geen seksverslaving. Ik ben dus ook nooit naar een kliniek geweest om hiervan af te komen. Ik heb géén seks gehad aan boord van de KLM-vlucht van Johannesburg naar huis. Ik heb geen vliegverbod, nooit gehad, en ook heb ik geen enkele restrictie als ik een KLM-vlucht wil boeken en online in wil checken.’’
‘Te open’
Ze smeekt aan het eind van haar betoog om ‘een zachtere en lievere wereld, niet lelijker’. ,,Ik probeer mijn leven zo goed mogelijk te leven, goed te zijn voor de mensen om me heen, en ook voor hen verder weg via mijn stichting Return to Sender. Ik heb lang geleden de keuze gemaakt open te zijn over hoe ik leef en de keuzes die ik maak – ook als die afwijkend waren van de heersende norm – omdat ik, al 25 jaar levend onder een vergrootglas, mezelf vrij wilde voelen. Achteraf ben ik wellicht te open geweest, want ik heb mezelf te kwetsbaar gemaakt, en te aantrekkelijk voor roddel en spannende verhalen.’’
Alsjemenou! Je verwacht het niet, he.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:10 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
En dat van iemand met de naam Kim Holland. Blijft grappig.
Moet je haar geloven? Of moet je geloven dat roddelbladen regelmatig dingen uit hun dikke duim zuigen?quote:Op maandag 6 januari 2020 14:47 schreef TheGentleman het volgende:
is er nog iemand die katja gelooft?
Dat ja en naast dat ze zich geil gedraagt lijkt ze dat ook gewoon echt te zijn.quote:
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 6 januari 2020 14:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zou de bekende zakenman Herman Heinsbroek zijn?
Ik denk dus Herman Heinsbroek. Die heeft een open relatie met Judith Wiersma en komt regelmatig in Zuid-Afrika.quote:
Omdat hij de man is, dus stoer.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom wordt hij niet door het slijk gehaald.
Rebecca Cabeau?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Reactie op mediacourant vraagt of Rebecca Cabeau er ook van af weet.
En; Als er allemaal niks van waar is, dan kan de zakenman in kwestie dit toch gelijk ontkrachten voor haar? Waarom krijg ik het idee dat deze rijke zakenman zich liever op de achtergrond houdt? Door zijn relatie met de zus van..?
[ afbeelding ]
Bah, dan moet je wel erg wanhopig zijn.![]()
Haar management zegt dat ze slechts luidruchtig was, bemanningsleden zeggen dat ze seks onder een dekentje had.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie nergens iets over seks? Alleen dat ze wat luidruchtig was?
Oh, het staat in een reactie op het stuk dat staat op de mediacourant-site.quote:
Wie? Ik?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, het staat in een reactie op het stuk dat staat op de mediacourant-site.
Godsamme, kun je nog lager?
Ja dat vroeg Marcel/Herman/wiedanook vast ook onder zijn dekentje.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, het staat in een reactie op het stuk dat staat op de mediacourant-site.
Godsamme, kun je nog lager?
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja dat vroeg Marcel/Herman/wiedanook vast ook onder zijn dekentje.
Als jij het vind en post: ja.quote:
Gelukkig, het is niet waar.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:58 schreef Kim-Holland het volgende:
Medepassagier Katja Schuurman reageert op commotie
Dat het Katja Schuurman (44) dwarszit dat er allerlei geruchten rondgaan rondom haar vlucht naar Zuid-Afrika was al duidelijk, maar hoe vindt de man waar het om draait het eigenlijk? De actrice zou het bont hebben gemaakt tijdens haar vlucht met KLM. Volgens haar medepassagier klopt het niet.
De man die naast Katja zat in het bewuste KLM-vliegtuig heeft aan RTL Boulevard verteld wat er volgens hem precies heeft plaatsgevonden tijdens de vlucht. "Katja en ik kennen elkaar al heel lang", vertelt hij. "We hebben op dezelfde yoga retreat gezeten in Johannesburg en vlogen op dezelfde vlucht terug. Wij waren inderdaad wat luidruchtig en vrolijk. Er is niks gebeurd tussen ons. Het zijn allemaal leugens. De fles Amarula was trouwens van mij, cadeautje voor thuis. Ik vind het zo onrechtvaardig en bizar deze leugens. Dat verdient Katja niet. En ik ken haar dochtertje ook goed, je kan dit soort dingen niet zomaar de wereld in blijven slingeren."
Katja is het zelf helemaal zat dat deze geruchten rondgaan en het is volgens haar wel genoeg geweest. In de video hieronder vertelt ze erover.
https://www.rtlboulevard.(...)reageert-op-commotie
Jammer.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Gelukkig, het is niet waar.
We kunnen weer door met ons leven
Misschien kan de beste man wel likken als Lassie, je weet het niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Reactie op mediacourant vraagt of Rebecca Cabeau er ook van af weet.
En; Als er allemaal niks van waar is, dan kan de zakenman in kwestie dit toch gelijk ontkrachten voor haar? Waarom krijg ik het idee dat deze rijke zakenman zich liever op de achtergrond houdt? Door zijn relatie met de zus van..?
[ afbeelding ]
Bah, dan moet je wel erg wanhopig zijn.![]()
Vingeren kan hij als de beste.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:08 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Misschien kan de beste man wel likken als Lassie, je weet het niet.
Helaas Camiel is al een tijdje weg dus echt woest worden ze niet meer.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jammer.
Ik mag hopen dat KLM weer woest wordt en zijn naam gaat onthullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
quote:Aan de pers en eenieder die elke dag weer bladen, kranten en online sites moeten vullen: Kunnen de leugens over mij alstjeblieft ophouden. Ik ben niet van steen. En mijn omgeving ook niet. De verhalen zijn ongelooflijk kwetsend, ze maken me heel erg verdrietig en zeker ook gefrustreerd en boos, omdat ik me machteloos voel tegenover zoveel negatief geweld. Wat ik nu ga doen, gaat in tegen wie ik ben en waar ik voor sta; namelijk dat ik überhaupt serieus reageer (nog een keer) op alle walgelijke beweringen van de laatste tijd. Maar ik doe het, omdat ik wil dat deze negativiteit stopt, voor mezelf, en voor de mensen waar ik van houd: 1) Ik heb geen seksverslaving. Ik ben dus ook nooit naar een kliniek geweest om hiervan af te komen. 2) Ik heb géén seks gehad aan boord van de KLM vlucht van Johannesburg naar huis. 3) Ik heb geen vliegverbod, nooit gehad, en ook heb ik geen enkele restrictie als ik een KLM vlucht wil boeken en online in wil checken. (Sterker nog, mijn volgende vlucht ivm mijn nieuwe programma voor @rtl4 is geboekt en ik zit op een KLM vlucht naar Zuid Amerika.) Ik probeer mijn leven zo goed mogelijk te leven, goed te zijn voor de mensen om me heen, en ook voor hen verder weg (@returntosender_nl ). Ik heb lang geleden de keuze gemaakt open te zijn over hoe ik leef en de keuzes die ik maak - ook als die afwijkend waren van de heersende norm- omdat ik, al 25 jaar levend onder een vergrootglas, mezelf vrij wilde voelen. Achteraf ben ik wellicht te open geweest, want ik heb mezelf te kwetsbaar gemaakt, en te aantrekkelijk voor roddel en spannende verhalen. Nogmaals: alstjeblieft, ik wil alleen maar liefde en mooie dingen. Ik wil het smeken: stop.. Laten we de wereld zachter en liever maken, niet lelijker.
Een bericht gedeeld door Katja Schuurman (@katjaschuurman) op 6 Jan 2020
Het schijnt inderdaad Boekhoorn geweest te zijn. Wel raar eigenlijk dat de vrouw in kwestie op het schavot gaat en de man uit de wind wordt gehouden.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:28 schreef Pippi het volgende:
Waar rook is is vuur
Ik dacht ook gelijk aan Marcel Boekhoorn maar het kan net zo goed een willekeurig andere Nederlandse zakenman (CEO) zijn van bijvoorbeeld Shell, Heineken of Unilever.
Twee volwassenen gedragen zich rete-irritant tijdens een nachtvlucht. Zodanig dat de gezagvoerder bijna in moet grijpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar sowieso, wat een flauwekul. Twee volwassenen neuken. Grow up.
Ik was er niet bij, maar wat ik lees is dat ze in het donker onder een dekentje seks hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:32 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Twee volwassenen gedragen zich rete-irritant tijdens een nachtvlucht. Zodanig dat de gezagvoerder bijna in moet grijpen.
Dat is gewoon irritant kutgedrag, gepleegd door mensen die gewend zijn weg te komen met misdragingen
Ach, wat zielig voor ze. Ze waren er toch zelf bij? Of hebben ze zélf geen verantwoordelijkheid meer?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
En zelfs al waren ze rete-irritant, moet hun privacy nou echt zo aan de kant gesmeten worden. Beiden hebben relaties. Het is aan hen om thuis de avonturen van de geile 44 jarige donder en de zakenman uit de doeken te doen of niet.
Nee nu moet je het vertellen ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:03 schreef Vivi het volgende:
Marcel Boekhoorn? Oh, vandaar dat Yolanthe reageerde onder Katja's instagram post....(Met de twee biddende handjes emoji.
Maar anyway, wat ik niet snap is dat als die twee elkaar al heel lang kennen Katja niet direct heeft gezegd dat ze oude vrienden/bekenden zijn, die blijkbaar ook al een hele maand samen in die 'retraite' zaten.
Ik geloof er trouwens geen hol van dat er niets is gebeurd. Over Freek kan ik ook nog wel een boekje opendoen btw, maar dan wordt het allemaal wat te herkenbaar helaas.
Doe maar in DM of PM hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Vivi het volgende:
Voeg me maar toe op FB, dan vertel ik het in Messenger
Lieve schat, volgens mij weet ik allang wie jij bent en begint je achternaam met een G...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:03 schreef Vivi het volgende:
Marcel Boekhoorn? Oh, vandaar dat Yolanthe reageerde onder Katja's instagram post....(Met de twee biddende handjes emoji.
Maar anyway, wat ik niet snap is dat als die twee elkaar al heel lang kennen Katja niet direct heeft gezegd dat ze oude vrienden/bekenden zijn, die blijkbaar ook al een hele maand samen in die 'retraite' zaten.
Ik geloof er trouwens geen hol van dat er niets is gebeurd. Over Freek kan ik ook nog wel een boekje opendoen btw, maar dan wordt het allemaal wat te herkenbaar helaas.
Ja daaaaaag. Iemand heeft seks in een (niet privé-) vliegtuig en ik moet als medepassagier maar de andere kant opkijken? Wat is dat voor onzin.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar wat ik lees is dat ze in het donker onder een dekentje seks hebben gehad.
Dan denk ik: je kan ook gewoon niet die richting op kijken.
Echt hoor, gewoon wijntje bestellen en goed observeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:24 schreef roninho het volgende:
[..]
Ja daaaaaag. Iemand heeft seks in een (niet privé-) vliegtuig en ik moet als medepassagier maar de andere kant opkijken? Wat is dat voor onzin.
Doe jij dat normaal wel dan? Naar andere passagiers kijken?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:24 schreef roninho het volgende:
[..]
Ja daaaaaag. Iemand heeft seks in een (niet privé-) vliegtuig en ik moet als medepassagier maar de andere kant opkijken? Wat is dat voor onzin.
Is helemaal niet revant. Openbare schennispleging is een strafbaar feit (artikel 239 Sr.)quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:15 schreef VEM2012 het volgende:
Doe jij dat normaal wel dan? Naar andere passagiers kijken?
In de nacht zie je schimmen, tenzij de entertainment aan staat. Niet dat je dan meteen heel veel meer ziet, maar dan kun je nog het verschil zien tussen Katja en Viola Holt.
tsja... In een vliegtuig is het op een passagiersplek onmogelijk om uit het gezichtsveld van andere passagiers/bemanning te blijven. Voor het gros van de zitplaatsen zul je direct in het gezichtsveld van een andere passagier zitten, en in de hoge uitzondering dat je de laatste in de rij bent met naast je geen medepassagiers en direct voor je ook niet dan nog ben je zichtbaar voor mensen en medewerkers die in het gangpad lopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doe jij dat normaal wel dan? Naar andere passagiers kijken?
In de nacht zie je schimmen, tenzij de entertainment aan staat. Niet dat je dan meteen heel veel meer ziet, maar dan kun je nog het verschil zien tussen Katja en Viola Holt.
Pissen tegen een boom in het bos is ook een strafbaar feit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Is helemaal niet revant. Openbare schennispleging is een strafbaar feit (artikel 239 Sr.)
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze een plek rechts achterin de bc hadden. Dus dan zit je in niemands blikveld.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:30 schreef roninho het volgende:
[..]
tsja... In een vliegtuig is het op een passagiersplek onmogelijk om uit het gezichtsveld van andere passagiers/bemanning te blijven. Voor het gros van de zitplaatsen zul je direct in het gezichtsveld van een andere passagier zitten, en in de hoge uitzondering dat je de laatste in de rij bent met naast je geen medepassagiers en direct voor je ook niet dan nog ben je zichtbaar voor mensen en medewerkers die in het gangpad lopen.
Dus nee ik ga niet als een mallootje mensen aankijken, maar het is simpelweg niet mogelijk om gedurende een vlucht niet gezien te worden, tenzij mensen bewust structureel de andere kant op kijken. Wat de omgekeerde wereld is om dit maar te verwachten van anderen omdat je jezelf in het openbaar wilt laten vingeren.
Dit is dan nog even los van het feit dat dit gewoon strafbaar is zoals Nine al aangaf.
Ook dan zit je nog in blikveld (mensen die naar toilet gaan en teruglopen kijken er vol tegenaan, personeel eigenlijk continue etc.)quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze een plek rechts achterin de bc hadden. Dus dan zit je in niemands blikveld.
Tsja ik denk dat ik het minder erg zou vinden om Katja te zien dan een 150kg wegend gevaarte met een gezwel op haar neus. Maar in alle gevallen zit ik er niet op te wachten.quote:En dan nog hoor, als er een stelletje wat een beetje aardig oogt voor mijn neus gaat neuken kan ik daar alleen maar om gniffelen.
dat mag natuurlijkquote:Maar goed, ik ben daar volgens mij afwijkend in.
Op zich gebeurd dat ook, de instanties die haar al dan niet een boete hebben gegeven en/of een reisverbod houden zich heel netjes stil zoals het hoort (voor zover ik meekrijgen). De schandpaal is natuurlijk wat de roddelbladen doen.quote:Mijn punt is vooral: geef een boete indien nodig, maar geen schandpaal.
Please please, PM me, ik wil het wetenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoor je verhaal ook graagquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nouuu flauw hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:54 schreef Vivi het volgende:
Oh come on mensen, nee, ik heb geen namen. En ik had beter niks kunnen zeggen, sorry. Ik ga ook niets zeggen verder. Ik liet me even verleiden maar dat was niet handig, excuus.
En daarmee einde aan dat gehengel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:54 schreef Vivi het volgende:
Oh come on mensen, nee, ik heb geen namen. En ik had beter niks kunnen zeggen, sorry. Ik ga ook niets zeggen verder. Ik liet me even verleiden maar dat was niet handig, excuus.
Indd, wie a zegt moet ook b zeggen...quote:
Ze heeft zich even heel relevant gevoeldquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:37 schreef quirina het volgende:
Ja ga mensen niet lekker maken met “tea” en dan de “tea” niet schenken.
Ik heb een andere bron. Maar wel dus ‘van horen zeggen’.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze heeft zich even heel relevant gevoeld
Maar goed, en door!
Is het nou bevestigd dat het om Boekhoorn gaat of is de enige "bron" Mediacourant?
Bedoel je mijn bron? Een stewardess die ik ken. Overigens zat ze niet op de vlucht. Dus zoals gezegd, van horen zeggen.quote:
Maar advocaat van de duivel: waarom zouden die bemanningsleden liegen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef roos94 het volgende:
Dit geloof je toch niet? Een bekende Nederlander die zich totaal misdraagt in een vliegtuig vol met Nederlanders en er is geen enkel geluids/video/foto materiaal? Yeah right.
Ze zal vast zich luidruchtig hebben gedragen en dan maken ze er een extra sappig verhaaltje van. Story en Prive betalen goed voor zulke bronnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Maar advocaat van de duivel: waarom zouden die bemanningsleden liegen?
Wie zegt dat dat er niet is?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef roos94 het volgende:
Dit geloof je toch niet? Een bekende Nederlander die zich totaal misdraagt in een vliegtuig vol met Nederlanders en er is geen enkel geluids/video/foto materiaal? Yeah right.
Wat niet is kan nog komen. Of wellicht hebben Katja en haar minnaar in de buidel getast om publicatie te voorkomen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef roos94 het volgende:
En dat zou dan niet gepubliceerd worden anno 2020?
Ze publiceren wel meer niet, zoals de naam van de betrokken man.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
En dat zou dan niet gepubliceerd worden anno 2020?
Prima toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:53 schreef WhoTheFuckisAlice het volgende:
Ze hebben in ieder geval genoten.
katja is altijd nymfo geweest gok ik, alleen heeft ze nu hier en daar wat teveel verteld, dus verhalen die vroeger niet zo snel verder werden verteld, worden dat nu wel, omdat nu iedereen toch al weet wat voor een goedkope slet het isquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Jammer dat die soort dames altijd nymfo worden wanneer ze strontje oud worden en niemand ze meer hoeft.
Ik denk dat er nog heel wat mannen / vrouwen zijn die haar nog wel zouden willen doenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Jammer dat die soort dames altijd nymfo worden wanneer ze strontje oud worden en niemand ze meer hoeft.
Van het klmdekentje?quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:56 schreef IAmTheSea het volgende:
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dit allemaal waar is.
Kom op zeg! Katja ziet er nog steeds heel goed uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Nou ENORRRRM. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je denkt dat ik het nodig heb om me op het Fok! forum 'relevant' te voelen kan je geestelijk vast niet erg ver ontwikkeld zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze heeft zich even heel relevant gevoeld
Ik heb persoonlijk de ophef nooit echt begrepen. Geen kont, loopt als een eend, raar gebit, hoofd als een rhesusaapje.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op zeg! Katja ziet er nog steeds heel goed uit.
A. Nee joh, dat zijn ze dan al vanaf 16 of zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Dat beweer ik nergens hoor. Als je dat eruit haalt....quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ENORRRRM. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je denkt dat ik het nodig heb om me op het Fok! forum 'relevant' te voelen kan je geestelijk vast niet erg ver ontwikkeld zijn.
Volgens mij was ze dat altijd al...maar misschien is dat nu meer openbaar omdat haar huidige neukertje ook nogal open is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Maar was Katja dan in EMDR behandeling, yoga retraite of in behandeling voor een sexverslaving?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:12 schreef IAmTheSea het volgende:
[..]
JA! Dat volgt op dit moment EMDR therapie. Ligt nogal met zichzelf in de knoop.
Als ze daar voor sexverslaving zat, is het niet echt goed gelukt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Maar was Katja dan in EMDR behandeling, yoga retraite of in behandeling voor een sexverslaving?
Vragen,vragen
Heb je de gemiddelde Nederlandse vrouw wel eens gezien?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk de ophef nooit echt begrepen. Geen kont, loopt als een eend, raar gebit, hoofd als een rhesusaapje.
Als je jezelf 10 slagen in de rondte wil neuken moet je in therapie gaan voor seksverslaving.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze daar voor sexverslaving zat, is het niet echt goed gelukt.
Vivi klinkt een beetje jaloers/rancuneus. Katja is gewoon een lekker ding.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
Heb je de gemiddelde Nederlandse vrouw wel eens gezien?
Ze is sowieso bovengemiddeld aantrekkelijk.
Vivi ook...quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vivi klinkt een beetje jaloers/rancuneus. Katja is gewoon een lekker ding.
Ik ben totaal niet jaloers, en ik heb er ook geen enkele moeite mee om het aan te geven als ik een vrouw prachtig vind. Kata valt daar voor mij niet onder, het is mijn type gewoon niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vivi klinkt een beetje jaloers/rancuneus. Katja is gewoon een lekker ding.
Ik vind het dan weer altijd zo makkelijk om het af te schuiven op rancune, jaloezie of kutnijd. ik hoef toch iemand niet mooi te vinden omdat een hoop anderen dat wel vinden? Ik zeg niet dat ze oerlelijk is, voor mij heeft ze 'het' gewoon niet. Romy Monteiro, Maan of Yolanthe bv vind ik prachtig (daar haal ik het niet bij, en daar heb ik geen enkele moeite mee.) Sylvie en Doutzen bijvoorbeeld zijn mooi, maar vind ik niet aantrekkelijk. Katja kan ik mooi vinden op foto's, zolang ze niet lacht. Ik vind haar gebit niet mooi, haar hoofd een beetje armoedig en haar manier van lopen en praten stoten me af.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven maar haar commentaar klinkt wel als kutnijd.
Het is ook niet per sé mijn type, maar zet haar eens naast 10 random gekozen vrouwen van die leeftijd en ik geef je op een briefje dat jij haar dan ook ineens wel bovengemiddeld zal vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet jaloers, en ik heb er ook geen enkele moeite mee om het aan te geven als ik een vrouw prachtig vind. Kata valt daar voor mij niet onder, het is mijn type gewoon niet.
Tja, als je het hebt over de categorie kort-pittig misschien, maar verder...ik zie dagelijks vrouwen op straat die ik aantrekkelijker vind, het ontgaat me gewoon volledig wat er zo bijzonder of speciaal aan Katja isquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook niet per sé mijn type, maar zet haar eens naast 10 random gekozen vrouwen van die leeftijd en ik geef je op een briefje dat jij haar dan ook ineens wel bovengemiddeld zal vinden.
Katja straalt sex en geilheid uit. Dat is voor heel veel mensen (en echt niet alleen mannen) aantrekkelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja, als je het hebt over de categorie kort-pittig misschien, maar verder...ik zie dagelijks vrouwen op straat die ik aantrekkelijker vind, het ontgaat me gewoon volledig wat er zo bijzonder of speciaal aan Katja is.
Daar heb je dan weer helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer altijd zo makkelijk om het af te schuiven op rancune, jaloezie of kutnijd. ik hoef toch iemand niet mooi te vinden omdat een hoop anderen dat wel vinden? Ik zeg niet dat ze oerlelijk is, voor mij heeft ze 'het' gewoon niet. Romy Monteiro, Maan of Yolanthe bv vind ik prachtig (daar haal ik het niet bij, en daar heb ik geen enkele moeite mee.) Sylvie en Doutzen bijvoorbeeld zijn mooi, maar vind ik niet aantrekkelijk. Katja kan ik mooi vinden op foto's, zolang ze niet lacht. Ik vind haar gebit niet mooi, haar hoofd een beetje armoedig en haar manier van lopen en praten stoten me af.
Nou, om te beginnen is meer dan de helft te dik. Even los van kort-pittig. Wat ook niet helpt natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja, als je het hebt over de categorie kort-pittig misschien, maar verder...ik zie dagelijks vrouwen op straat die ik aantrekkelijker vind, het ontgaat me gewoon volledig wat er zo bijzonder of speciaal aan Katja is.
Ik val niet op vrouwen, maar als ik dat wel zou doen dan zou ik wrs vallen op iemand die niet zo opzichtig en geforceerd geil en sexy wil zijn/doen. Ik vind het grenzen aan wanhopig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef totebel het volgende:
[..]
Katja straalt sex en geilheid uit. Dat is voor heel veel mensen (en echt niet alleen mannen) aantrekkelijk.
De persoonlijkheid lijkt mij dan wat minder interessant, maar wat boeit dat als het om de sex te doen is?
En dat mag. Iedereen heeft een ander beeld bij aantrekkelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, maar als ik dat wel zou doen dan zou ik wrs vallen op iemand die niet zo opzichtig en geforceerd geil en sexy wil zijn/doen. Ik vind het grenzen aan wanhopig.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer altijd zo makkelijk om het af te schuiven op rancune, jaloezie of kutnijd. ik hoef toch iemand niet mooi te vinden omdat een hoop anderen dat wel vinden? Ik zeg niet dat ze oerlelijk is, voor mij heeft ze 'het' gewoon niet. Romy Monteiro, Maan of Yolanthe bv vind ik prachtig (daar haal ik het niet bij, en daar heb ik geen enkele moeite mee.) Sylvie en Doutzen bijvoorbeeld zijn mooi, maar vind ik niet aantrekkelijk. Katja kan ik mooi vinden op foto's, zolang ze niet lacht. Ik vind haar gebit niet mooi, haar hoofd een beetje armoedig en haar manier van lopen en praten stoten me af.
Je zegt niet jaloers e.d. te zijn maar je maakt er wel tig posts aan vuil. Je punt is wel duidelijk nu hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:26 schreef Vivi het volgende:
Ik val niet op vrouwen, maar als ik dat wel zou doen dan zou ik wrs vallen op iemand die niet zo opzichtig en geforceerd geil en sexy wil zijn/doen. Ik vind het grenzen aan wanhopig.
WTF is soberso? Een sobere vorm van een soa?quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:45 schreef JeMoeder het volgende:
So what? Wanneer je nee tegen Katja zegt ben je soberso hommo.
Soberso is FOK!vocabulaire: TTK / Originele Taal- en Spelfouten #42quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
WTF is soberso? Een sobere vorm van een soa?
Ken je klassiekers.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
WTF is soberso? Een sobere vorm van een soa?
Aha. Hoewel, misschien was mijn veronderstelling ook wel toepasbaar. Of zou Kutja er nog gauw aan gedacht hebben onder het dekentje een rubberen robbie om de zwans van Marcel te scrollen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soberso is FOK!vocabulaire: TTK / Originele Taal- en Spelfouten #42
Jij reageert ook hè.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je zegt niet jaloers e.d. te zijn maar je maakt er wel tig posts aan vuil. Je punt is wel duidelijk nu hoor.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Aha. Hoewel, misschien was mijn veronderstelling ook wel toepasbaar. Of zou Kutja er nog gauw aan gedacht hebben onder het dekentje een rubberen robbie om de zwans van Marcel te scrollen?
Ik hoop het wel. Vermoedelijk douwt hij naast een Cabau ook nog Hind aan, aangezien hij haar nog steeds financieel ondersteunt...quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Aha. Hoewel, misschien was mijn veronderstelling ook wel toepasbaar. Of zou Kutja er nog gauw aan gedacht hebben onder het dekentje een rubberen robbie om de zwans van Marcel te scrollen?
Echt!!!!!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Vermoedelijk douwt hij naast een Cabau ook nog Hind aan, aangezien hij haar nog steeds financieel ondersteunt...
https://www.ditjesendatje(...)iljoenen-in-ex-hind/quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Vermoedelijk douwt hij naast een Cabau ook nog Hind aan, aangezien hij haar nog steeds financieel ondersteunt...
Hebben ze nog de vlekken eruit gekregen bij de KLM?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:47 schreef Andromache het volgende:
Ik moet zooo denken aan ‘I did not have sexual relations with that woman!’ met betrekking tot de vraag of er nou seks was of niet. Vindt Katja pijpen seks? Dat kun je prima doen onder zo’n petieterig KLM-dekentje.
De jurk was ook blauw.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:47 schreef Andromache het volgende:
Ik moet zooo denken aan ‘I did not have sexual relations with that woman!’ met betrekking tot de vraag of er nou seks was of niet. Vindt Katja pijpen seks? Dat kun je prima doen onder zo’n petieterig KLM-dekentje.
De vraag is eerder hebben bemanningsleden wel gepraat?? Als je over zoiets praat met de media dan krijg je ontslag bij klm.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Maar advocaat van de duivel: waarom zouden die bemanningsleden liegen?
Ik was nog in gesprek met iemand anders, ik denk niet dat jij voor mij gaat bepalen wanneer ik dat gesprek afrond. Joe.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je zegt niet jaloers e.d. te zijn maar je maakt er wel tig posts aan vuil. Je punt is wel duidelijk nu hoor.
quote:
klopte ditquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Lieve schat, volgens mij weet ik allang wie jij bent en begint je achternaam met een G...
Misschien heb ik het fout maar je bent volgens mij redelijk herkenbaar.
Dat is inderdaad ook de vraag. Het verhaal is wel weer zo specifiek dat het toch ergens vandaan moet komen imo, of het nou waar is of niet of misschien wat overdreven. Wellicht is het initieel door een medepassagier naar buiten gebracht.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag is eerder hebben bemanningsleden wel gepraat?? Als je over zoiets praat met de media dan krijg je ontslag bij klm.
Daar wordt je blij gemaakt met een dooie mus?quote:
Ok heb ook wel eens op een vlucht gezeten waar wat mensen een fles Amarula hadden meegenomen. Geneukt werd er niet, maar gekotst wel, en dat is misschien nog wel erger, van die zoete likeur kotsluchtquote:Op donderdag 9 januari 2020 23:57 schreef Pippi het volgende:
Dekengate... ik vind Marulagate leuker klinken[ afbeelding ]
Hoeveel Marula moet je eigenlijk zuipen voordat je op de knots van die 60-jarige Marcel Boekhoorn wilt zitten?
Waarom heeft Rebecca Cabeau sinds 20 oktober 2019 geen foto van haar Marcel meer gepost op Instagram?
Vragen, vragen, vragen...
Haha die Cabau die zegt ook zonder de miljoenen van Marcel te blijven houden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
https://www.ditjesendatje(...)iljoenen-in-ex-hind/
Waarom pompt Boekhoorn miljoenen in ex Hind?
Gaat het hier dan over eurootjes of zaadcellen?
Zal me niks verbazen als lager geplaatst klm personeel dat naar buiten heeft gebracht en dat story de woorden "van horen zeggen" vakkundig heeft genegeerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 03:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook de vraag. Het verhaal is wel weer zo specifiek dat het toch ergens vandaan moet komen imo, of het nou waar is of niet of misschien wat overdreven. Wellicht is het initieel door een medepassagier naar buiten gebracht.
Wat is de uitspraak in dit verhaal geweest? https://www.mediacourant.(...)-lag-op-haar-enkels/quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:54 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ordinair-voor-rtl-4/
Ik hoor bij die eenderde.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:54 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ordinair-voor-rtl-4/
RTL is toch ook altijd vrij ordinair geweest?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoor bij die eenderde.
Al hoewel ik nooit RTL kijk (omdat ze mijn gegevens willen hebben).
Ze laat geen kans onbenut om te vertellen hoe vaak freekje aan de bak moet........quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:56 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
En wie is de zaaddonor?
1. Een van de jacuzzi guys?
2. De geile zakenman van de KLM vlucht?
3. Een bezoeker van een willekeurige kroeg?
4. Najib Amhali?
5. Cameraman of ander technisch personeel van de Battle?
And the list of possibilities goes on
In het artikel ook de zin "gestopt met pillen voor bipolariteit"quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:56 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
En wie is de zaaddonor?
4. Najib Amhali?
Gefeliciteerd, alleen moet je het op je 44-ste niet te snel bekendmaken. Wacht eerst de 26-wekengrens maar af.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:56 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
En wie is de zaaddonor?
4. Najib Amhali?
Jealous much?quote:
Nou nee moet er niet aan denken op je 44e nog in de baby's te zitten. Ben je bijna 60 als ze naar de middelbare school gaanquote:
KLopt ben je in de 60 als ze gaan puberenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou nee moet er niet aan denken op je 44e nog in de baby's te zitten. Ben je bijna 60 als ze naar de middelbare school gaan
Afgrijselijk. Dan hoop ik opa te gaan spelen ipv papaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:25 schreef Craptacular het volgende:
[..]
KLopt ben je in de 60 als ze gaan puberen
Was de azijn lekker?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:58 schreef roos94 het volgende:
Op je 45e een kind. Wordt een lekkere autist met leerproblemen. Als je geluk hebt.
Ze is volgende week jarig. Ze denkt, nog even snel als 44 is minder erg dan 45.
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:58 schreef roos94 het volgende:
Op je 45e een kind. Wordt een lekkere autist met leerproblemen. Als je geluk hebt.
Dit is echt wel een hele rare gedachtengang over dit nieuws. Beide zinnen ook echt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:58 schreef roos94 het volgende:
Ehm ja, het gaat om kansen he? Mijn moeder was ook die leeftijd toen ze mij kreeg en ik ben universitair geschoold. En geen autist.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:58 schreef roos94 het volgende:
Volgens mij ben jij de debiel hier. Iedereen schrijft over dat ze met 44 een kind krijgt terwijl ze over drie dagen 45 is.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Dit is echt wel een hele rare gedachtengang over dit nieuws. Beide zinnen ook echt.
Het kind wordt een autist met leerproblemen. Met een beetje geluk.
En omdat ze volgende week zwanger is is het minder erg dan wanneer ze 45 is terwijl ze toch echt 45 is wanneer ze bevalt.
Dus geen idee wat je eigenlijk zegt maar je lijkt wel debiel.
45 jaar: kans op kind met down 1 op 28quote:Op zondag 16 februari 2020 12:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ehm ja, het gaat om kansen he? Mijn moeder was ook die leeftijd toen ze mij kreeg en ik ben universitair geschoold. En geen autist.
En nee, een individueel geval zegt niks over het geheel maar jij brengt het wel erg stellig.
Bron?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
45 jaar: kans op kind met down 1 op 28
25 jaar: kans op kind met down 1 op 2000
Maar goed, niet mijn probleem verder.
Zij ja Zij samen niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 07:26 schreef herverwijderd het volgende:
Ze heeft toch al een kind? Niet dat dat wat uitmaakt verder. Ik wens ze succes.
I seeeeee. Leuk voor ze. Zou er zelf ook niet aan moeten denken om op die leeftijd nog aan babies te beginnen, maar ik neem aan dat zij er blij mee zijn.quote:
https://www.hetwkz.nl/nl/ziekenhuis/ziekte/downsyndroomquote:
Hmm...quote:Op maandag 17 februari 2020 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie is de vader?
Of maakt dat niet uit?
Het waren geen 7 mannenquote:Op maandag 17 februari 2020 09:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hmm...
1) Freek
2) De zakenman uit het vliegtuig
3) Eén van de 7 mannen mensen uit de jacuzzi
quote:Op maandag 17 februari 2020 09:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hmm...
1) Freek
2) De zakenman uit het vliegtuig
3) Eén van de 7 mannen uit de jacuzzi
Schaar je daar de mededeling over de zwangerschap ook onder?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:13 schreef NoPicNic het volgende:
Katja Schuurman blijft onophoudelijk de mensen in ons land informeren over haar seksleven. Volgens mij is het een obsessie van deze nymfomane.
Sinds wanneer maak jij je druk om wat ‘hoort’?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:18 schreef SeLang het volgende:
Op je 45-ste een kind krijgen.
Op die leeftijd hoor je inmiddels bijna oma te zijn
Je overdrijft een beetje.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:18 schreef SeLang het volgende:
ja in tokkiefamilies wel. Hazes ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:18 schreef SeLang het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |