quote:Ordinair: RTL 4-ster Katja misdraagt zich op KLM-vlucht
Als je denkt dat RTL 4 na het slipje van Bridget Maasland niet ordinairder in het nieuws kan komen, dan vergeten we dat de zender ook nog nymfomane Katja Schuurman onder contract heeft staan. De presentatrice zat de afgelopen periode in Zuid-Afrika, naar verluidt om af te kicken van een seksverslaving, maar heeft zich op de terugweg naar Nederland meteen weer misdragen. Op de terugvlucht met KLM heeft de RTL 4-ster namelijk een officiële waarschuwing gekregen.
KLM-bronnen hebben onafhankelijk van elkaar aan Story laten weten dat Schuurman onder invloed was van de nodige alcohol. “Er zou zelfs sprake zijn geweest van – in dit geval letterlijk en figuurlijk – grensoverschrijdend seksueel gedrag met een haar tot dan toe onbekende medepassagier.”
Ze gedroegen zich zó luidruchtig dat zelfs de cockpitbemanning ervan kon meegenieten, weet Story. “Het verhaal ging nadien binnen de KLM als een lopend vuurtje rond.”
De RTL 4-presentatrice heeft een waarschuwing gekregen, bevestigde haar management gisteren in RTL Boulevard. Luuk Ikink: “Wij kregen ook berichten dat het tijdens die vlucht behoorlijk rumoerig was. We spraken het management van Katja en die zegt dat ze inderdaad een waarschuwing heeft gekregen van het cabinepersoneel, maar dat was omdat ze een beetje luidruchtig was. Verder was er volgens hen niets aan de hand.”
Schuurman vreesde dit weekend al dat het verhaal uit zou lekken, want in De Telegraaf zei ze: “Ik was zo blij om na weken in ’zenmodus’ weer naar huis te gaan, dat ik er op de terugweg een lekker drankje op heb genomen en enthousiast met mijn buurman heb zitten kletsen. Het was echter een nachtvlucht, dus ik hoop dat ik niet teveel mensen heb wakker gemaakt.”
Lachwekkend, vinden de KLM-bronnen in Story dat. “Onze goed ingevoerde bronnen gierden van het lachen om deze uitleg, die duidelijk valt te categoriseren als damage control.”
Hopelijk zat Gordon in een betere afkickkliniek.
Ik wist niet dat ze rookte.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:10 schreef Hyperdude het volgende:
Die viel vroeger al timide studentjes lastig bij de sigarettenautomaat van Wildschut.
Was wel, bijna, vorige eeuw.quote:
prima, maar niet in het openbaarquote:Op donderdag 19 december 2019 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Laat dat mens toch van seks genieten.
Who the fuck cares?
#noslutshaming
Nog steeds een mooie vrouw trouwens!
De medepassagiers wellicht?quote:Op donderdag 19 december 2019 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Who the fuck cares?
Omdat bij luidruchtig genot andere mensen daar last van hebben tijdens een nachtvlucht?quote:Op donderdag 19 december 2019 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Who the fuck cares?
#noslutshaming
Nog steeds een mooie vrouw trouwens!
Nou neen.quote:
Niet echt, 20 jaar geleden was ze 'ok'.quote:
Lekkere uiensoep daar... ( althans, in de vorige eeuw! )quote:Op donderdag 19 december 2019 11:10 schreef Hyperdude het volgende:
Die viel vroeger al timide studentjes lastig bij de sigarettenautomaat van Wildschut.
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze rookte.
Maar komt ze aandacht tekort ofzo? Misschien moet ze terug in GTST?
Zinloze middagen, overlopend in avonden, op het terras daar.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:35 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Lekkere uiensoep daar... ( althans, in de vorige eeuw! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 19-12-2019 12:43:36 ]How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet echt, 20 jaar geleden was ze 'ok'.
Schattig stukje reflectie, dat jij ongelukkig bent met je vadsige kort-pittige Anita is niet mijn probleem hè frustie.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jij prefereert de zeekoe op je eigen bank? Stoere praat, maar voor 44 jaar is ze verreweg knapper dan het gross van de Nederlandse vrouwen.
Ik ook, las het ergens.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:54 schreef IriYe het volgende:
Ik dacht dat Katja alleen met Freek erbij zich als een sloerie mag gedragen.
Op die onderste foto is het net Franny uit Utopiaquote:Op donderdag 19 december 2019 11:36 schreef IriYe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Ik heb veel bevestiging nodig', aldus Katja.
Pics van je wijf.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schattig stukje reflectie, dat jij ongelukkig bent met je vadsige kort-pittige Anita is niet mijn probleem hè frustie.
Ik heb haar 1 keer ontmoet, op een feest van MTV. Vond haar op zich niet onvriendelijk overkomen (maar toegegeven, dat is ook zeker 20 jaar geleden), maar idd wel heel erg aanwezig en met een chronisch aandachtstekort. Dat was eigenlijk toen al een beetje sneu om te zien.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Katja kom ik weleens in de Amsterdamse horeca tegen en zij is gewoon behoorlijk luid en aanwezig, heb haar nog niet betrapt op seksuele uitspattingen.
Hij had het over 1x volblaffen he; niet over een relatiequote:Op donderdag 19 december 2019 11:32 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Nou neen.
Zo'n labiel mokkel sla ik liever over.
Haal gewoon de naam van de oud-burgemeester weg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:33 schreef tesssssssss het volgende:
Nou, na haar eerbetoon aan Job Gosschalk bij RTL late night zie ik haar echt niet meer voor vol aan.
Ik vind haar wel mooi,
Die gast die misbruik had gemaakt van zijn positie om mannen te misbruiken.
Ze was toch niet in het echie getrouwd? Alles voor de aandachtquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het moment dat Job Cohen bij een gate wordt betrokken...
Die vrouw is inderdaad gestoord en zal dat altijd blijven. Ze is hysterisch en aandachtsgeil. Lang geleden bij RTS ook al met haar vreemde maniertjes om de aandacht te trekken als iemand anders aan het woord is. En die interviews over haar huwelijksfeest.
Ik snap dan weer wel dat mannen haar gewoon geil vinden. Gaat vaak ook samen.
Nee klopt, dat werd later duidelijk. Maar ze kondigde het allemaal wel met veel bombarie aan en vroeg daarna met veel bombarie om rust en privacy. Om vervolgens een hysterisch interview van een paar minuten te geven waar ze duidelijk onder invloed was.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:28 schreef Pippi het volgende:
[..]
Ze was toch niet in het echie getrouwd? Alles voor de aandacht
Ze zit wel op het randje van de crazyness/hotness scale ja. Ietsje verder doorslaan en het een compleet gestoord wijf.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee klopt, dat werd later duidelijk. Maar ze kondigde het allemaal wel met veel bombarie aan en vroeg daarna met veel bombarie om rust en privacy. Om vervolgens een hysterisch interview van een paar minuten te geven waar ze duidelijk onder invloed was.
Echt hoor.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schattig stukje reflectie, dat jij ongelukkig bent met je vadsige kort-pittige Anita is niet mijn probleem hè frustie.
Zelfs hele brave Kro-Ncrv-programma's als Memories, die gewoon zo hadden moeten blijven, wist ze op de een of andere nog een sexueel tintje te geven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die vrouw is inderdaad gestoord en zal dat altijd blijven. Ze is hysterisch en aandachtsgeil. Lang geleden bij RTS ook al met haar vreemde maniertjes om de aandacht te trekken als iemand anders aan het woord is. En die interviews over haar huwelijksfeest.
Ik snap dan weer wel dat mannen haar gewoon geil vinden. Gaat vaak ook samen.
Ja, excuses, ik moest naar mijn werk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haal gewoon de naam van de oud-burgemeester weg.
.... dan voel je al aan je theewater dat dat niet kan kloppen. Niemand zo oerdegelijk en integer als Job Cohen, dus een combinatie van seksrel en Job dat is een contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het moment dat Job Cohen bij een gate wordt betrokken...
Ja, Ik kan niet iemand eerst op het toilet zetten en dan zeggen "ogenblikje ik heb iets verkeerd op Fok! geplaatst" Met mijn mobiele telefoon, zo. Telefoon ligt dan ook in mijn kluisje.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
.... dan voel je al aan je theewater dat dat niet kan kloppen. Niemand zo oerdegelijk en integer als Job Cohen, dus een combinatie van seksrel en Job dat is een contradictio in terminis.
Als hij dit leest zal hij wel helemaal boven zijn theewater zijn.
Krakersrellen dat is één, maar in 1 adem genoemd worden tijdens zoiets, dat is toch andere thee.
De haar onbekende medepassagier?twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 23:20:20Merci @KLM !! https://t.co/IJOTSUzKKl reageer retweet
Eensquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bij de weg: die Kutja is toch al met al al 25 jaar lang een geile donder.
Ja, sowieso de maand maart 2000 van de Alle 13 Goed op de Rob @ Fred kalenderquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bij de weg: die Kutja is toch al met al al 25 jaar lang een geile donder.
Goed verhaal wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ooit op een vlucht drie knappe Zweedse meisjes die nogal geil waren en continu naar de wc gingen. Wist niet precies wat daar afspeelde maar ze waren botergeil. Even later werden ze streng en luid toegesproken over onacceptabel, onrespectvol gedrag en ik zat alleen maar te dagdromen van dat ik met alle drie de mile high club zou joinen, maar dat bleef bij dagdromen helaas.
Zou het ook niet erg vinden om naast Katja geplaatst te worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |