Pics van je wijf.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schattig stukje reflectie, dat jij ongelukkig bent met je vadsige kort-pittige Anita is niet mijn probleem hè frustie.
Ik heb haar 1 keer ontmoet, op een feest van MTV. Vond haar op zich niet onvriendelijk overkomen (maar toegegeven, dat is ook zeker 20 jaar geleden), maar idd wel heel erg aanwezig en met een chronisch aandachtstekort. Dat was eigenlijk toen al een beetje sneu om te zien.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Katja kom ik weleens in de Amsterdamse horeca tegen en zij is gewoon behoorlijk luid en aanwezig, heb haar nog niet betrapt op seksuele uitspattingen.
Hij had het over 1x volblaffen he; niet over een relatiequote:Op donderdag 19 december 2019 11:32 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Nou neen.
Zo'n labiel mokkel sla ik liever over.
Haal gewoon de naam van de oud-burgemeester weg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:33 schreef tesssssssss het volgende:
Nou, na haar eerbetoon aan Job Gosschalk bij RTL late night zie ik haar echt niet meer voor vol aan.
Ik vind haar wel mooi,
Die gast die misbruik had gemaakt van zijn positie om mannen te misbruiken.
Ze was toch niet in het echie getrouwd? Alles voor de aandachtquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het moment dat Job Cohen bij een gate wordt betrokken...
Die vrouw is inderdaad gestoord en zal dat altijd blijven. Ze is hysterisch en aandachtsgeil. Lang geleden bij RTS ook al met haar vreemde maniertjes om de aandacht te trekken als iemand anders aan het woord is. En die interviews over haar huwelijksfeest.
Ik snap dan weer wel dat mannen haar gewoon geil vinden. Gaat vaak ook samen.
Nee klopt, dat werd later duidelijk. Maar ze kondigde het allemaal wel met veel bombarie aan en vroeg daarna met veel bombarie om rust en privacy. Om vervolgens een hysterisch interview van een paar minuten te geven waar ze duidelijk onder invloed was.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:28 schreef Pippi het volgende:
[..]
Ze was toch niet in het echie getrouwd? Alles voor de aandacht
Ze zit wel op het randje van de crazyness/hotness scale ja. Ietsje verder doorslaan en het een compleet gestoord wijf.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee klopt, dat werd later duidelijk. Maar ze kondigde het allemaal wel met veel bombarie aan en vroeg daarna met veel bombarie om rust en privacy. Om vervolgens een hysterisch interview van een paar minuten te geven waar ze duidelijk onder invloed was.
Echt hoor.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schattig stukje reflectie, dat jij ongelukkig bent met je vadsige kort-pittige Anita is niet mijn probleem hè frustie.
Zelfs hele brave Kro-Ncrv-programma's als Memories, die gewoon zo hadden moeten blijven, wist ze op de een of andere nog een sexueel tintje te geven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die vrouw is inderdaad gestoord en zal dat altijd blijven. Ze is hysterisch en aandachtsgeil. Lang geleden bij RTS ook al met haar vreemde maniertjes om de aandacht te trekken als iemand anders aan het woord is. En die interviews over haar huwelijksfeest.
Ik snap dan weer wel dat mannen haar gewoon geil vinden. Gaat vaak ook samen.
Ja, excuses, ik moest naar mijn werk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haal gewoon de naam van de oud-burgemeester weg.
.... dan voel je al aan je theewater dat dat niet kan kloppen. Niemand zo oerdegelijk en integer als Job Cohen, dus een combinatie van seksrel en Job dat is een contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het moment dat Job Cohen bij een gate wordt betrokken...
Ja, Ik kan niet iemand eerst op het toilet zetten en dan zeggen "ogenblikje ik heb iets verkeerd op Fok! geplaatst" Met mijn mobiele telefoon, zo. Telefoon ligt dan ook in mijn kluisje.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
.... dan voel je al aan je theewater dat dat niet kan kloppen. Niemand zo oerdegelijk en integer als Job Cohen, dus een combinatie van seksrel en Job dat is een contradictio in terminis.
Als hij dit leest zal hij wel helemaal boven zijn theewater zijn.
Krakersrellen dat is één, maar in 1 adem genoemd worden tijdens zoiets, dat is toch andere thee.
De haar onbekende medepassagier?twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 23:20:20Merci @KLM !! https://t.co/IJOTSUzKKl reageer retweet
Eensquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bij de weg: die Kutja is toch al met al al 25 jaar lang een geile donder.
Ja, sowieso de maand maart 2000 van de Alle 13 Goed op de Rob @ Fred kalenderquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bij de weg: die Kutja is toch al met al al 25 jaar lang een geile donder.
Goed verhaal wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ooit op een vlucht drie knappe Zweedse meisjes die nogal geil waren en continu naar de wc gingen. Wist niet precies wat daar afspeelde maar ze waren botergeil. Even later werden ze streng en luid toegesproken over onacceptabel, onrespectvol gedrag en ik zat alleen maar te dagdromen van dat ik met alle drie de mile high club zou joinen, maar dat bleef bij dagdromen helaas.
Zou het ook niet erg vinden om naast Katja geplaatst te worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |