abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190916907
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:28 schreef Pippi het volgende:
Waar rook is is vuur >:)
Ik dacht ook gelijk aan Marcel Boekhoorn maar het kan net zo goed een willekeurig andere Nederlandse zakenman (CEO) zijn van bijvoorbeeld Shell, Heineken of Unilever.
Het schijnt inderdaad Boekhoorn geweest te zijn. Wel raar eigenlijk dat de vrouw in kwestie op het schavot gaat en de man uit de wind wordt gehouden.

Als zal hij voor zijn vriendin ook wel herkenbaar zijn met dit verhaal, dus dat worden weer gezellige avondjes (tenzij hij natuurlijk de afspraak heeft rond te mogen neuken).

Maar sowieso, wat een flauwekul. Twee volwassenen neuken. Grow up.
pi_190916954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar sowieso, wat een flauwekul. Twee volwassenen neuken. Grow up.
Twee volwassenen gedragen zich rete-irritant tijdens een nachtvlucht. Zodanig dat de gezagvoerder bijna in moet grijpen.

Dat is gewoon irritant kutgedrag, gepleegd door mensen die gewend zijn weg te komen met misdragingen
pi_190917250
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:32 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Twee volwassenen gedragen zich rete-irritant tijdens een nachtvlucht. Zodanig dat de gezagvoerder bijna in moet grijpen.

Dat is gewoon irritant kutgedrag, gepleegd door mensen die gewend zijn weg te komen met misdragingen
Ik was er niet bij, maar wat ik lees is dat ze in het donker onder een dekentje seks hebben gehad.

Dan denk ik: je kan ook gewoon niet die richting op kijken. Of wel en het geheel filmen, want dat zal best nog geld opleveren zo’n filmpje.

En zelfs al waren ze rete-irritant, moet hun privacy nou echt zo aan de kant gesmeten worden. Beiden hebben relaties. Het is aan hen om thuis de avonturen van de geile 44 jarige donder en de zakenman uit de doeken te doen of niet.
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 12:00:17 #129
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190917409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
En zelfs al waren ze rete-irritant, moet hun privacy nou echt zo aan de kant gesmeten worden. Beiden hebben relaties. Het is aan hen om thuis de avonturen van de geile 44 jarige donder en de zakenman uit de doeken te doen of niet.
Ach, wat zielig voor ze. Ze waren er toch zelf bij? Of hebben ze zélf geen verantwoordelijkheid meer?

Mevrouw wilde nota bene zelf niet meer op een dergelijke manier in de media komen vanwege haar dochter, je weet wel, nadat ze had verteld over dat uitstapje met die 7 lullen in hun jacuzzi... moet je vooral zulke dingen blijven doen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Nine. op 07-01-2020 12:07:18 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:03:41 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190917462
Marcel Boekhoorn? Oh, vandaar dat Yolanthe reageerde onder Katja's instagram post....(Met de twee biddende handjes emoji :').

Maar anyway, wat ik niet snap is dat als die twee elkaar al heel lang kennen Katja niet direct heeft gezegd dat ze oude vrienden/bekenden zijn, die blijkbaar ook al een hele maand samen in die 'retraite' zaten.

Ik geloof er trouwens geen hol van dat er niets is gebeurd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vivi op 07-01-2020 17:56:48 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_190917488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:03 schreef Vivi het volgende:
Marcel Boekhoorn? Oh, vandaar dat Yolanthe reageerde onder Katja's instagram post....(Met de twee biddende handjes emoji :').

Maar anyway, wat ik niet snap is dat als die twee elkaar al heel lang kennen Katja niet direct heeft gezegd dat ze oude vrienden/bekenden zijn, die blijkbaar ook al een hele maand samen in die 'retraite' zaten.

Ik geloof er trouwens geen hol van dat er niets is gebeurd. Over Freek kan ik ook nog wel een boekje opendoen btw, maar dan wordt het allemaal wat te herkenbaar helaas.
Nee nu moet je het vertellen ook.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:06:04 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190917494
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Vivi op 07-01-2020 17:56:36 ]
pi_190917626
Jeetje, ik wil nu ook alles weten hoor :-)
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 12:17:35 #134
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190917639
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Vivi het volgende:
Voeg me maar toe op FB, dan vertel ik het in Messenger :P
Doe maar in DM of PM hier. 8-)
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:47:16 #135
405488 Kim-Holland
How can I make this about me?!
pi_190918049
PM mag ook naar mij, ik wil alles weten. :P
Kiss my ass
pi_190918352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:03 schreef Vivi het volgende:

Ik geloof er trouwens geen hol van dat er niets is gebeurd. Over Freek kan ik ook nog wel een boekje opendoen btw, maar dan wordt het allemaal wat te herkenbaar helaas.
Lieve schat, volgens mij weet ik allang wie jij bent en begint je achternaam met een G...

Misschien heb ik het fout maar je bent volgens mij redelijk herkenbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door letmehearyouscream op 07-01-2020 13:21:00 ]
pi_190918523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik was er niet bij, maar wat ik lees is dat ze in het donker onder een dekentje seks hebben gehad.

Dan denk ik: je kan ook gewoon niet die richting op kijken.
Ja daaaaaag. Iemand heeft seks in een (niet privé-) vliegtuig en ik moet als medepassagier maar de andere kant opkijken? Wat is dat voor onzin.
pi_190919058
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:24 schreef roninho het volgende:

[..]

Ja daaaaaag. Iemand heeft seks in een (niet privé-) vliegtuig en ik moet als medepassagier maar de andere kant opkijken? Wat is dat voor onzin.
Echt hoor, gewoon wijntje bestellen en goed observeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190919247
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:24 schreef roninho het volgende:

[..]

Doe jij dat normaal wel dan? Naar andere passagiers kijken?

In de nacht zie je schimmen, tenzij de entertainment aan staat. Niet dat je dan meteen heel veel meer ziet, maar dan kun je nog het verschil zien tussen Katja en Viola Holt.
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 14:18:54 #140
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190919288
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:15 schreef VEM2012 het volgende:

In de nacht zie je schimmen, tenzij de entertainment aan staat. Niet dat je dan meteen heel veel meer ziet, maar dan kun je nog het verschil zien tussen Katja en Viola Holt.
Is helemaal niet revant. Openbare schennispleging is een strafbaar feit (artikel 239 Sr.)
pi_190919424
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

tsja... In een vliegtuig is het op een passagiersplek onmogelijk om uit het gezichtsveld van andere passagiers/bemanning te blijven. Voor het gros van de zitplaatsen zul je direct in het gezichtsveld van een andere passagier zitten, en in de hoge uitzondering dat je de laatste in de rij bent met naast je geen medepassagiers en direct voor je ook niet dan nog ben je zichtbaar voor mensen en medewerkers die in het gangpad lopen.

Dus nee ik ga niet als een mallootje mensen aankijken, maar het is simpelweg niet mogelijk om gedurende een vlucht niet gezien te worden, tenzij mensen bewust structureel de andere kant op kijken. Wat de omgekeerde wereld is om dit maar te verwachten van anderen omdat je jezelf in het openbaar wilt laten vingeren.

Dit is dan nog even los van het feit dat dit gewoon strafbaar is zoals Nine al aangaf.
pi_190919727
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:18 schreef Nine. het volgende:

[..]

Is helemaal niet revant. Openbare schennispleging is een strafbaar feit (artikel 239 Sr.)
Pissen tegen een boom in het bos is ook een strafbaar feit.

Het mag niet en is wat onfatsoenlijk, maar moet je nou echt aan de hoogste boom? Ik heb ergere dingen meegemaakt in het vliegtuig, deels zaken die gewoon legaal zijn.

Dat hoort nu eenmaal bij openbaar vervoer, anderen kunnen je tot last zijn.

Zou mij er niet teveel aan ergeren.
pi_190919764
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:30 schreef roninho het volgende:

[..]

tsja... In een vliegtuig is het op een passagiersplek onmogelijk om uit het gezichtsveld van andere passagiers/bemanning te blijven. Voor het gros van de zitplaatsen zul je direct in het gezichtsveld van een andere passagier zitten, en in de hoge uitzondering dat je de laatste in de rij bent met naast je geen medepassagiers en direct voor je ook niet dan nog ben je zichtbaar voor mensen en medewerkers die in het gangpad lopen.

Dus nee ik ga niet als een mallootje mensen aankijken, maar het is simpelweg niet mogelijk om gedurende een vlucht niet gezien te worden, tenzij mensen bewust structureel de andere kant op kijken. Wat de omgekeerde wereld is om dit maar te verwachten van anderen omdat je jezelf in het openbaar wilt laten vingeren.

Dit is dan nog even los van het feit dat dit gewoon strafbaar is zoals Nine al aangaf.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze een plek rechts achterin de bc hadden. Dus dan zit je in niemands blikveld.

En dan nog hoor, als er een stelletje wat een beetje aardig oogt voor mijn neus gaat neuken kan ik daar alleen maar om gniffelen.

Maar goed, ik ben daar volgens mij afwijkend in.

Mijn punt is vooral: geef een boete indien nodig, maar geen schandpaal.
pi_190919877
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze een plek rechts achterin de bc hadden. Dus dan zit je in niemands blikveld.
Ook dan zit je nog in blikveld (mensen die naar toilet gaan en teruglopen kijken er vol tegenaan, personeel eigenlijk continue etc.)

quote:
En dan nog hoor, als er een stelletje wat een beetje aardig oogt voor mijn neus gaat neuken kan ik daar alleen maar om gniffelen.
Tsja ik denk dat ik het minder erg zou vinden om Katja te zien dan een 150kg wegend gevaarte met een gezwel op haar neus. Maar in alle gevallen zit ik er niet op te wachten.

quote:
Maar goed, ik ben daar volgens mij afwijkend in.
dat mag natuurlijk

quote:
Mijn punt is vooral: geef een boete indien nodig, maar geen schandpaal.
Op zich gebeurd dat ook, de instanties die haar al dan niet een boete hebben gegeven en/of een reisverbod houden zich heel netjes stil zoals het hoort (voor zover ik meekrijgen). De schandpaal is natuurlijk wat de roddelbladen doen.
pi_190920315
quote:

[..]

Please please, PM me, ik wil het weten :Y
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:03:00 #146
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190920515
quote:

[..]

Ik hoor je verhaal ook graag :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:50:41 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_190922153
Ja, wie was het?!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:54:51 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190922235
Oh come on mensen, nee, ik heb geen namen. En ik had beter niks kunnen zeggen, sorry. Ik ga ook niets zeggen verder. Ik liet me even verleiden maar dat was niet handig, excuus.
pi_190922429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:54 schreef Vivi het volgende:
Oh come on mensen, nee, ik heb geen namen. En ik had beter niks kunnen zeggen, sorry. Ik ga ook niets zeggen verder. Ik liet me even verleiden maar dat was niet handig, excuus.
Nouuu flauw hoor. :P ;) :+
  dinsdag 7 januari 2020 @ 18:44:42 #150
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_190922967
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:54 schreef Vivi het volgende:
En daarmee einde aan dat gehengel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')