abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190908588
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie nergens iets over seks? Alleen dat ze wat luidruchtig was?
Haar management zegt dat ze slechts luidruchtig was, bemanningsleden zeggen dat ze seks onder een dekentje had.
pi_190908592
Never stick your dick in crazy!
Narf!
pi_190908623
Hoe is trouwens het gerucht over de behandeling van de seksverslaving in de wereld gekomen? Was dat gewoon een soort optelsom van haar recente ontboezemingen en vlak daarna haar afwezigheid? Of waren er bronnen?
pi_190908631
Op zekers dat Katja pik heeft gereden op die KLM vlucht.
  maandag 6 januari 2020 @ 19:51:09 #105
405488 Kim-Holland
How can I make this about me?!
pi_190908679
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Rebecca Cabeau?
Dat staat er idd.
Kiss my ass
  maandag 6 januari 2020 @ 20:05:13 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190908828
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat staat er idd.
Oh, het staat in een reactie op het stuk dat staat op de mediacourant-site.

Godsamme, kun je nog lager?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 januari 2020 @ 20:08:32 #107
405488 Kim-Holland
pi_190908862
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wie? Ik?
Kiss my ass
pi_190908882
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja dat vroeg Marcel/Herman/wiedanook vast ook onder zijn dekentje.
pi_190908969
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja dat vroeg Marcel/Herman/wiedanook vast ook onder zijn dekentje.
_O-
  maandag 6 januari 2020 @ 20:21:18 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190909041
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:08 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wie? Ik?
Als jij het vind en post: ja.

Wel fascinerend hoor, life of the bottom feeders.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 januari 2020 @ 20:22:52 #111
405488 Kim-Holland
  maandag 6 januari 2020 @ 20:58:15 #112
405488 Kim-Holland
pi_190909767
Medepassagier Katja Schuurman reageert op commotie

Dat het Katja Schuurman (44) dwarszit dat er allerlei geruchten rondgaan rondom haar vlucht naar Zuid-Afrika was al duidelijk, maar hoe vindt de man waar het om draait het eigenlijk? De actrice zou het bont hebben gemaakt tijdens haar vlucht met KLM. Volgens haar medepassagier klopt het niet.

De man die naast Katja zat in het bewuste KLM-vliegtuig heeft aan RTL Boulevard verteld wat er volgens hem precies heeft plaatsgevonden tijdens de vlucht. "Katja en ik kennen elkaar al heel lang", vertelt hij. "We hebben op dezelfde yoga retreat gezeten in Johannesburg en vlogen op dezelfde vlucht terug. Wij waren inderdaad wat luidruchtig en vrolijk. Er is niks gebeurd tussen ons. Het zijn allemaal leugens. De fles Amarula was trouwens van mij, cadeautje voor thuis. Ik vind het zo onrechtvaardig en bizar deze leugens. Dat verdient Katja niet. En ik ken haar dochtertje ook goed, je kan dit soort dingen niet zomaar de wereld in blijven slingeren."

Katja is het zelf helemaal zat dat deze geruchten rondgaan en het is volgens haar wel genoeg geweest. In de video hieronder vertelt ze erover.
https://www.rtlboulevard.(...)reageert-op-commotie
Kiss my ass
pi_190909879
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:58 schreef Kim-Holland het volgende:
Medepassagier Katja Schuurman reageert op commotie

Dat het Katja Schuurman (44) dwarszit dat er allerlei geruchten rondgaan rondom haar vlucht naar Zuid-Afrika was al duidelijk, maar hoe vindt de man waar het om draait het eigenlijk? De actrice zou het bont hebben gemaakt tijdens haar vlucht met KLM. Volgens haar medepassagier klopt het niet.

De man die naast Katja zat in het bewuste KLM-vliegtuig heeft aan RTL Boulevard verteld wat er volgens hem precies heeft plaatsgevonden tijdens de vlucht. "Katja en ik kennen elkaar al heel lang", vertelt hij. "We hebben op dezelfde yoga retreat gezeten in Johannesburg en vlogen op dezelfde vlucht terug. Wij waren inderdaad wat luidruchtig en vrolijk. Er is niks gebeurd tussen ons. Het zijn allemaal leugens. De fles Amarula was trouwens van mij, cadeautje voor thuis. Ik vind het zo onrechtvaardig en bizar deze leugens. Dat verdient Katja niet. En ik ken haar dochtertje ook goed, je kan dit soort dingen niet zomaar de wereld in blijven slingeren."

Katja is het zelf helemaal zat dat deze geruchten rondgaan en het is volgens haar wel genoeg geweest. In de video hieronder vertelt ze erover.
https://www.rtlboulevard.(...)reageert-op-commotie
Gelukkig, het is niet waar.
We kunnen weer door met ons leven :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2020 21:04:13 ]
  maandag 6 januari 2020 @ 21:06:34 #114
405488 Kim-Holland
pi_190909927
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:03 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Gelukkig, het is niet waar.
We kunnen weer door met ons leven :P
Jammer.

Ik mag hopen dat KLM weer woest wordt en zijn naam gaat onthullen. :Y)
Kiss my ass
pi_190909963
Waar rook is, is vuur.
pi_190909966
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Reactie op mediacourant vraagt of Rebecca Cabeau er ook van af weet.

En; Als er allemaal niks van waar is, dan kan de zakenman in kwestie dit toch gelijk ontkrachten voor haar? Waarom krijg ik het idee dat deze rijke zakenman zich liever op de achtergrond houdt? Door zijn relatie met de zus van..?

[ afbeelding ]

Bah, dan moet je wel erg wanhopig zijn. :') :r
Misschien kan de beste man wel likken als Lassie, je weet het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2020 21:09:16 ]
  maandag 6 januari 2020 @ 21:16:27 #117
405488 Kim-Holland
pi_190910113
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:08 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Misschien kan de beste man wel likken als Lassie, je weet het niet.
Vingeren kan hij als de beste.

Mediacourant schudt laat wakker. Dit akkefietje speelt al enige tijd en het verhaal in Story klopt helemaal. Het was zelfs nog een beetje erger, ze liet voor de seks eerst vingeren door de man in kwestie. Daar is ze ook al op aangesproken. Vreemd dat KLM dit maar onder de pet probeert te houden. Als het een onbekend persoon was geweest, waren ze lang niet zo coulant geweest en was diegene op Schiphol in de boeien geslagen. Het was een groot ordinair drama op die vlucht. De crew was razend.
Kiss my ass
pi_190910481
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Jammer.

Ik mag hopen dat KLM weer woest wordt en zijn naam gaat onthullen. :Y)
Helaas Camiel is al een tijdje weg dus echt woest worden ze niet meer.
pi_190910721
Beetje dom van hem om toe te geven dat ze inderdaad een fles amarula bij zich hadden. Nu weten we zeker dat de Story echt mensen heeft gesproken die aanwezig waren in dat vliegtuig.
pi_190911348
Je mag ook tegenwoordig niets meer. Netjes onder een dekentje. Kijk dan gewoon niet als je het niet wil zien.

Wat een gezeur zeg.
  maandag 6 januari 2020 @ 22:28:38 #121
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_190911733
Waar rook is is vuur >:)
Ik dacht ook gelijk aan Marcel Boekhoorn maar het kan net zo goed een willekeurig andere Nederlandse zakenman (CEO) zijn van bijvoorbeeld Shell, Heineken of Unilever.
pi_190914342
Gaan we nou reacties op mediacourant.nl serieus nemen? 🤔
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_190914654
Ze hebben amehula gedronken een een beetje gegiecheld onder een dekentje.
Boeieh!!!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:23:17 #124
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_190916861
Wat zou Kutja Schuurvrouw eigenlijk zingen na een borstvergroting?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 11:26:22 #125
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190916891
Deze was volgens mij nog niet gepost...

quote:
Aan de pers en eenieder die elke dag weer bladen, kranten en online sites moeten vullen: Kunnen de leugens over mij alstjeblieft ophouden. Ik ben niet van steen. En mijn omgeving ook niet. De verhalen zijn ongelooflijk kwetsend, ze maken me heel erg verdrietig en zeker ook gefrustreerd en boos, omdat ik me machteloos voel tegenover zoveel negatief geweld. Wat ik nu ga doen, gaat in tegen wie ik ben en waar ik voor sta; namelijk dat ik überhaupt serieus reageer (nog een keer) op alle walgelijke beweringen van de laatste tijd. Maar ik doe het, omdat ik wil dat deze negativiteit stopt, voor mezelf, en voor de mensen waar ik van houd: 1) Ik heb geen seksverslaving. Ik ben dus ook nooit naar een kliniek geweest om hiervan af te komen. 2) Ik heb géén seks gehad aan boord van de KLM vlucht van Johannesburg naar huis. 3) Ik heb geen vliegverbod, nooit gehad, en ook heb ik geen enkele restrictie als ik een KLM vlucht wil boeken en online in wil checken. (Sterker nog, mijn volgende vlucht ivm mijn nieuwe programma voor @rtl4 is geboekt en ik zit op een KLM vlucht naar Zuid Amerika.) Ik probeer mijn leven zo goed mogelijk te leven, goed te zijn voor de mensen om me heen, en ook voor hen verder weg (@returntosender_nl ). Ik heb lang geleden de keuze gemaakt open te zijn over hoe ik leef en de keuzes die ik maak - ook als die afwijkend waren van de heersende norm- omdat ik, al 25 jaar levend onder een vergrootglas, mezelf vrij wilde voelen. Achteraf ben ik wellicht te open geweest, want ik heb mezelf te kwetsbaar gemaakt, en te aantrekkelijk voor roddel en spannende verhalen. Nogmaals: alstjeblieft, ik wil alleen maar liefde en mooie dingen. Ik wil het smeken: stop.. Laten we de wereld zachter en liever maken, niet lelijker.
Een bericht gedeeld door Katja Schuurman (@katjaschuurman) op 6 Jan 2020
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190916907
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:28 schreef Pippi het volgende:
Waar rook is is vuur >:)
Ik dacht ook gelijk aan Marcel Boekhoorn maar het kan net zo goed een willekeurig andere Nederlandse zakenman (CEO) zijn van bijvoorbeeld Shell, Heineken of Unilever.
Het schijnt inderdaad Boekhoorn geweest te zijn. Wel raar eigenlijk dat de vrouw in kwestie op het schavot gaat en de man uit de wind wordt gehouden.

Als zal hij voor zijn vriendin ook wel herkenbaar zijn met dit verhaal, dus dat worden weer gezellige avondjes (tenzij hij natuurlijk de afspraak heeft rond te mogen neuken).

Maar sowieso, wat een flauwekul. Twee volwassenen neuken. Grow up.
pi_190916954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar sowieso, wat een flauwekul. Twee volwassenen neuken. Grow up.
Twee volwassenen gedragen zich rete-irritant tijdens een nachtvlucht. Zodanig dat de gezagvoerder bijna in moet grijpen.

Dat is gewoon irritant kutgedrag, gepleegd door mensen die gewend zijn weg te komen met misdragingen
pi_190917250
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:32 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Twee volwassenen gedragen zich rete-irritant tijdens een nachtvlucht. Zodanig dat de gezagvoerder bijna in moet grijpen.

Dat is gewoon irritant kutgedrag, gepleegd door mensen die gewend zijn weg te komen met misdragingen
Ik was er niet bij, maar wat ik lees is dat ze in het donker onder een dekentje seks hebben gehad.

Dan denk ik: je kan ook gewoon niet die richting op kijken. Of wel en het geheel filmen, want dat zal best nog geld opleveren zo’n filmpje.

En zelfs al waren ze rete-irritant, moet hun privacy nou echt zo aan de kant gesmeten worden. Beiden hebben relaties. Het is aan hen om thuis de avonturen van de geile 44 jarige donder en de zakenman uit de doeken te doen of niet.
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 12:00:17 #129
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190917409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
En zelfs al waren ze rete-irritant, moet hun privacy nou echt zo aan de kant gesmeten worden. Beiden hebben relaties. Het is aan hen om thuis de avonturen van de geile 44 jarige donder en de zakenman uit de doeken te doen of niet.
Ach, wat zielig voor ze. Ze waren er toch zelf bij? Of hebben ze zélf geen verantwoordelijkheid meer?

Mevrouw wilde nota bene zelf niet meer op een dergelijke manier in de media komen vanwege haar dochter, je weet wel, nadat ze had verteld over dat uitstapje met die 7 lullen in hun jacuzzi... moet je vooral zulke dingen blijven doen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Nine. op 07-01-2020 12:07:18 ]
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:03:41 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190917462
Marcel Boekhoorn? Oh, vandaar dat Yolanthe reageerde onder Katja's instagram post....(Met de twee biddende handjes emoji :').

Maar anyway, wat ik niet snap is dat als die twee elkaar al heel lang kennen Katja niet direct heeft gezegd dat ze oude vrienden/bekenden zijn, die blijkbaar ook al een hele maand samen in die 'retraite' zaten.

Ik geloof er trouwens geen hol van dat er niets is gebeurd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vivi op 07-01-2020 17:56:48 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_190917488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:03 schreef Vivi het volgende:
Marcel Boekhoorn? Oh, vandaar dat Yolanthe reageerde onder Katja's instagram post....(Met de twee biddende handjes emoji :').

Maar anyway, wat ik niet snap is dat als die twee elkaar al heel lang kennen Katja niet direct heeft gezegd dat ze oude vrienden/bekenden zijn, die blijkbaar ook al een hele maand samen in die 'retraite' zaten.

Ik geloof er trouwens geen hol van dat er niets is gebeurd. Over Freek kan ik ook nog wel een boekje opendoen btw, maar dan wordt het allemaal wat te herkenbaar helaas.
Nee nu moet je het vertellen ook.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:06:04 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190917494
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Vivi op 07-01-2020 17:56:36 ]
pi_190917626
Jeetje, ik wil nu ook alles weten hoor :-)
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 12:17:35 #134
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190917639
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Vivi het volgende:
Voeg me maar toe op FB, dan vertel ik het in Messenger :P
Doe maar in DM of PM hier. 8-)
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:47:16 #135
405488 Kim-Holland
pi_190918049
PM mag ook naar mij, ik wil alles weten. :P
Kiss my ass
pi_190918352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:03 schreef Vivi het volgende:

Ik geloof er trouwens geen hol van dat er niets is gebeurd. Over Freek kan ik ook nog wel een boekje opendoen btw, maar dan wordt het allemaal wat te herkenbaar helaas.
Lieve schat, volgens mij weet ik allang wie jij bent en begint je achternaam met een G...

Misschien heb ik het fout maar je bent volgens mij redelijk herkenbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door letmehearyouscream op 07-01-2020 13:21:00 ]
pi_190918523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik was er niet bij, maar wat ik lees is dat ze in het donker onder een dekentje seks hebben gehad.

Dan denk ik: je kan ook gewoon niet die richting op kijken.
Ja daaaaaag. Iemand heeft seks in een (niet privé-) vliegtuig en ik moet als medepassagier maar de andere kant opkijken? Wat is dat voor onzin.
pi_190919058
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:24 schreef roninho het volgende:

[..]

Ja daaaaaag. Iemand heeft seks in een (niet privé-) vliegtuig en ik moet als medepassagier maar de andere kant opkijken? Wat is dat voor onzin.
Echt hoor, gewoon wijntje bestellen en goed observeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190919247
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:24 schreef roninho het volgende:

[..]

Doe jij dat normaal wel dan? Naar andere passagiers kijken?

In de nacht zie je schimmen, tenzij de entertainment aan staat. Niet dat je dan meteen heel veel meer ziet, maar dan kun je nog het verschil zien tussen Katja en Viola Holt.
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 14:18:54 #140
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190919288
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:15 schreef VEM2012 het volgende:

In de nacht zie je schimmen, tenzij de entertainment aan staat. Niet dat je dan meteen heel veel meer ziet, maar dan kun je nog het verschil zien tussen Katja en Viola Holt.
Is helemaal niet revant. Openbare schennispleging is een strafbaar feit (artikel 239 Sr.)
pi_190919424
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

tsja... In een vliegtuig is het op een passagiersplek onmogelijk om uit het gezichtsveld van andere passagiers/bemanning te blijven. Voor het gros van de zitplaatsen zul je direct in het gezichtsveld van een andere passagier zitten, en in de hoge uitzondering dat je de laatste in de rij bent met naast je geen medepassagiers en direct voor je ook niet dan nog ben je zichtbaar voor mensen en medewerkers die in het gangpad lopen.

Dus nee ik ga niet als een mallootje mensen aankijken, maar het is simpelweg niet mogelijk om gedurende een vlucht niet gezien te worden, tenzij mensen bewust structureel de andere kant op kijken. Wat de omgekeerde wereld is om dit maar te verwachten van anderen omdat je jezelf in het openbaar wilt laten vingeren.

Dit is dan nog even los van het feit dat dit gewoon strafbaar is zoals Nine al aangaf.
pi_190919727
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:18 schreef Nine. het volgende:

[..]

Is helemaal niet revant. Openbare schennispleging is een strafbaar feit (artikel 239 Sr.)
Pissen tegen een boom in het bos is ook een strafbaar feit.

Het mag niet en is wat onfatsoenlijk, maar moet je nou echt aan de hoogste boom? Ik heb ergere dingen meegemaakt in het vliegtuig, deels zaken die gewoon legaal zijn.

Dat hoort nu eenmaal bij openbaar vervoer, anderen kunnen je tot last zijn.

Zou mij er niet teveel aan ergeren.
pi_190919764
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:30 schreef roninho het volgende:

[..]

tsja... In een vliegtuig is het op een passagiersplek onmogelijk om uit het gezichtsveld van andere passagiers/bemanning te blijven. Voor het gros van de zitplaatsen zul je direct in het gezichtsveld van een andere passagier zitten, en in de hoge uitzondering dat je de laatste in de rij bent met naast je geen medepassagiers en direct voor je ook niet dan nog ben je zichtbaar voor mensen en medewerkers die in het gangpad lopen.

Dus nee ik ga niet als een mallootje mensen aankijken, maar het is simpelweg niet mogelijk om gedurende een vlucht niet gezien te worden, tenzij mensen bewust structureel de andere kant op kijken. Wat de omgekeerde wereld is om dit maar te verwachten van anderen omdat je jezelf in het openbaar wilt laten vingeren.

Dit is dan nog even los van het feit dat dit gewoon strafbaar is zoals Nine al aangaf.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze een plek rechts achterin de bc hadden. Dus dan zit je in niemands blikveld.

En dan nog hoor, als er een stelletje wat een beetje aardig oogt voor mijn neus gaat neuken kan ik daar alleen maar om gniffelen.

Maar goed, ik ben daar volgens mij afwijkend in.

Mijn punt is vooral: geef een boete indien nodig, maar geen schandpaal.
pi_190919877
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze een plek rechts achterin de bc hadden. Dus dan zit je in niemands blikveld.
Ook dan zit je nog in blikveld (mensen die naar toilet gaan en teruglopen kijken er vol tegenaan, personeel eigenlijk continue etc.)

quote:
En dan nog hoor, als er een stelletje wat een beetje aardig oogt voor mijn neus gaat neuken kan ik daar alleen maar om gniffelen.
Tsja ik denk dat ik het minder erg zou vinden om Katja te zien dan een 150kg wegend gevaarte met een gezwel op haar neus. Maar in alle gevallen zit ik er niet op te wachten.

quote:
Maar goed, ik ben daar volgens mij afwijkend in.
dat mag natuurlijk

quote:
Mijn punt is vooral: geef een boete indien nodig, maar geen schandpaal.
Op zich gebeurd dat ook, de instanties die haar al dan niet een boete hebben gegeven en/of een reisverbod houden zich heel netjes stil zoals het hoort (voor zover ik meekrijgen). De schandpaal is natuurlijk wat de roddelbladen doen.
pi_190920315
quote:

[..]

Please please, PM me, ik wil het weten :Y
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:03:00 #146
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190920515
quote:

[..]

Ik hoor je verhaal ook graag :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:50:41 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_190922153
Ja, wie was het?!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:54:51 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190922235
Oh come on mensen, nee, ik heb geen namen. En ik had beter niks kunnen zeggen, sorry. Ik ga ook niets zeggen verder. Ik liet me even verleiden maar dat was niet handig, excuus.
pi_190922429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:54 schreef Vivi het volgende:
Oh come on mensen, nee, ik heb geen namen. En ik had beter niks kunnen zeggen, sorry. Ik ga ook niets zeggen verder. Ik liet me even verleiden maar dat was niet handig, excuus.
Nouuu flauw hoor. :P ;) :+
  dinsdag 7 januari 2020 @ 18:44:42 #150
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_190922967
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:54 schreef Vivi het volgende:
En daarmee einde aan dat gehengel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 7 januari 2020 @ 18:44:50 #151
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190922970
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 18:07 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nouuu flauw hoor. :P ;) :+
Indd, wie a zegt moet ook b zeggen...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190925050
Ja ga mensen niet lekker maken met “tea” en dan de “tea” niet schenken. :')
pi_190925249
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 20:37 schreef quirina het volgende:
Ja ga mensen niet lekker maken met “tea” en dan de “tea” niet schenken. :')
Ze heeft zich even heel relevant gevoeld :')

Maar goed, en door!
Is het nou bevestigd dat het om Boekhoorn gaat of is de enige "bron" Mediacourant?
pi_190925477
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar goed, en door!
Is het nou bevestigd dat het om Boekhoorn gaat of is de enige "bron" Mediacourant?
Ik heb een andere bron. Maar wel dus ‘van horen zeggen’.
pi_190925922
Wiehieeee dan?
pi_190926518
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 21:13 schreef quirina het volgende:
Wiehieeee dan?
Bedoel je mijn bron? Een stewardess die ik ken. Overigens zat ze niet op de vlucht. Dus zoals gezegd, van horen zeggen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 januari 2020 @ 21:44:41 #157
367000 roos94
pi_190926562
Dit geloof je toch niet? Een bekende Nederlander die zich totaal misdraagt in een vliegtuig vol met Nederlanders en er is geen enkel geluids/video/foto materiaal? Yeah right.
pi_190926619
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef roos94 het volgende:
Dit geloof je toch niet? Een bekende Nederlander die zich totaal misdraagt in een vliegtuig vol met Nederlanders en er is geen enkel geluids/video/foto materiaal? Yeah right.
Maar advocaat van de duivel: waarom zouden die bemanningsleden liegen?
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 januari 2020 @ 21:50:26 #159
367000 roos94
pi_190926701
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 21:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar advocaat van de duivel: waarom zouden die bemanningsleden liegen?
Ze zal vast zich luidruchtig hebben gedragen en dan maken ze er een extra sappig verhaaltje van. Story en Prive betalen goed voor zulke bronnen.
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 22:00:33 #160
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190926940
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef roos94 het volgende:
Wie zegt dat dat er niet is?
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 januari 2020 @ 22:01:24 #161
367000 roos94
pi_190926954
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 22:00 schreef Nine. het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat er niet is?
En dat zou dan niet gepubliceerd worden anno 2020?
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 22:03:16 #162
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190926986
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef roos94 het volgende:
Wat niet is kan nog komen. Of wellicht hebben Katja en haar minnaar in de buidel getast om publicatie te voorkomen.
pi_190927584
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ze publiceren wel meer niet, zoals de naam van de betrokken man.
pi_190927670
Jammer dat die soort dames altijd nymfo worden wanneer ze strontje oud worden en niemand ze meer hoeft.
pi_190928173
*Loert om de hoek en gooit duit in t zakje* #Wegothim (?)

In 1 vd reacties op Media Courant aangaande deze soap wordt de naam Jan Willem Gerritsen genoemd, inderdaad een zakenpief uit de Quote 500.
En ook een medepassagier reageert aldaar en bevestigt het gehijg van Katja en co. Ze hebben in ieder geval genoten.
pi_190928698
Geen knapperd :{w
  dinsdag 7 januari 2020 @ 23:28:59 #167
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_190928796
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 22:53 schreef WhoTheFuckisAlice het volgende:
Ze hebben in ieder geval genoten.
Prima toch.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_190928868
Zekers Static, zekers.
pi_190928956
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Jammer dat die soort dames altijd nymfo worden wanneer ze strontje oud worden en niemand ze meer hoeft.
katja is altijd nymfo geweest gok ik, alleen heeft ze nu hier en daar wat teveel verteld, dus verhalen die vroeger niet zo snel verder werden verteld, worden dat nu wel, omdat nu iedereen toch al weet wat voor een goedkope slet het is :P
pi_190931423
quote:
Ik denk dat er nog heel wat mannen / vrouwen zijn die haar nog wel zouden willen doen ;)
pi_190932490
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dit allemaal waar is.
pi_190932565
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:56 schreef IAmTheSea het volgende:
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dit allemaal waar is.
Van het klmdekentje?
pi_190932630
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Van het klmdekentje?
JA! Dat volgt op dit moment EMDR therapie. Ligt nogal met zichzelf in de knoop.
pi_190932787
quote:
Kom op zeg! Katja ziet er nog steeds heel goed uit.
  woensdag 8 januari 2020 @ 11:08:45 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190933255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou ENORRRRM. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je denkt dat ik het nodig heb om me op het Fok! forum 'relevant' te voelen kan je geestelijk vast niet erg ver ontwikkeld zijn.
  woensdag 8 januari 2020 @ 11:10:13 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190933272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kom op zeg! Katja ziet er nog steeds heel goed uit.
Ik heb persoonlijk de ophef nooit echt begrepen. Geen kont, loopt als een eend, raar gebit, hoofd als een rhesusaapje.
pi_190933403
quote:
A. Nee joh, dat zijn ze dan al vanaf 16 of zo.
B. Katje is niet strontjeoud noch hoeft ze te klagen denk ik over gewillige slachtoffers.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_190933441
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou ENORRRRM. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je denkt dat ik het nodig heb om me op het Fok! forum 'relevant' te voelen kan je geestelijk vast niet erg ver ontwikkeld zijn.
Dat beweer ik nergens hoor. Als je dat eruit haalt....

Redelijk sneu om dit ook gelijk te koppelen aan geestelijk niet ver ontwikkeld zijn, maar dat laat ik verder aan jou. Ik ben in ieder geval in zoverre ontwikkeld dat ik de de Nederlandse grammatica beter onder de knie heb dan sommige journalisten.

[ Bericht 4% gewijzigd door letmehearyouscream op 08-01-2020 11:29:06 ]
pi_190933713
quote:
Volgens mij was ze dat altijd al...maar misschien is dat nu meer openbaar omdat haar huidige neukertje ook nogal open is.
  woensdag 8 januari 2020 @ 12:25:30 #180
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190934477
Met Marcel Boekhoorn? :o Volgens mij hebben we hier inmiddels een gate te pakken. Dekengate!

Edit: nee Herman Heinsbroek is waarschijnlijker, ook qua uiterlijk als ik hem vergelijk met Freek en ex Thom Hoffman.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190939152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:12 schreef IAmTheSea het volgende:

[..]

JA! Dat volgt op dit moment EMDR therapie. Ligt nogal met zichzelf in de knoop.
Maar was Katja dan in EMDR behandeling, yoga retraite of in behandeling voor een sexverslaving?
Vragen,vragen :P
pi_190939819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 18:18 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Maar was Katja dan in EMDR behandeling, yoga retraite of in behandeling voor een sexverslaving?
Vragen,vragen :P
Als ze daar voor sexverslaving zat, is het niet echt goed gelukt.
pi_190940619
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk de ophef nooit echt begrepen. Geen kont, loopt als een eend, raar gebit, hoofd als een rhesusaapje.
Heb je de gemiddelde Nederlandse vrouw wel eens gezien?

Ze is sowieso bovengemiddeld aantrekkelijk.
pi_190940638
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 19:09 schreef -river- het volgende:

[..]

Als ze daar voor sexverslaving zat, is het niet echt goed gelukt.
Als je jezelf 10 slagen in de rondte wil neuken moet je in therapie gaan voor seksverslaving. ;)
  Tettenkoning woensdag 8 januari 2020 @ 21:14:26 #185
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190941659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
Heb je de gemiddelde Nederlandse vrouw wel eens gezien?

Ze is sowieso bovengemiddeld aantrekkelijk.
Vivi klinkt een beetje jaloers/rancuneus. Katja is gewoon een lekker ding.
  woensdag 8 januari 2020 @ 21:17:55 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_190941715
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:14 schreef Nine. het volgende:

[..]

Vivi ook... O+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Tettenkoning woensdag 8 januari 2020 @ 21:19:56 #187
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190941748
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:17 schreef Moonah het volgende:
Vivi ook... O+
Dat wil ik best geloven maar haar commentaar klinkt wel als kutnijd.
  donderdag 9 januari 2020 @ 10:03:45 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190946380
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:14 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet jaloers, en ik heb er ook geen enkele moeite mee om het aan te geven als ik een vrouw prachtig vind. Kata valt daar voor mij niet onder, het is mijn type gewoon niet. :)
  donderdag 9 januari 2020 @ 10:04:00 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190946384
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:17 schreef Moonah het volgende:

[..]

Vivi ook... O+
:* Right back at ya.
  donderdag 9 januari 2020 @ 10:07:21 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190946416
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:19 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven maar haar commentaar klinkt wel als kutnijd.
Ik vind het dan weer altijd zo makkelijk om het af te schuiven op rancune, jaloezie of kutnijd. ik hoef toch iemand niet mooi te vinden omdat een hoop anderen dat wel vinden? Ik zeg niet dat ze oerlelijk is, voor mij heeft ze 'het' gewoon niet. Romy Monteiro, Maan of Yolanthe bv vind ik prachtig (daar haal ik het niet bij, en daar heb ik geen enkele moeite mee.) Sylvie en Doutzen bijvoorbeeld zijn mooi, maar vind ik niet aantrekkelijk. Katja kan ik mooi vinden op foto's, zolang ze niet lacht. Ik vind haar gebit niet mooi, haar hoofd een beetje armoedig en haar manier van lopen en praten stoten me af.
pi_190946438
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet jaloers, en ik heb er ook geen enkele moeite mee om het aan te geven als ik een vrouw prachtig vind. Kata valt daar voor mij niet onder, het is mijn type gewoon niet. :)
Het is ook niet per sé mijn type, maar zet haar eens naast 10 random gekozen vrouwen van die leeftijd en ik geef je op een briefje dat jij haar dan ook ineens wel bovengemiddeld zal vinden. :)
  donderdag 9 januari 2020 @ 10:12:14 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190946480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is ook niet per sé mijn type, maar zet haar eens naast 10 random gekozen vrouwen van die leeftijd en ik geef je op een briefje dat jij haar dan ook ineens wel bovengemiddeld zal vinden. :)
Tja, als je het hebt over de categorie kort-pittig misschien, maar verder...ik zie dagelijks vrouwen op straat die ik aantrekkelijker vind, het ontgaat me gewoon volledig wat er zo bijzonder of speciaal aan Katja is :).
pi_190946503
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tja, als je het hebt over de categorie kort-pittig misschien, maar verder...ik zie dagelijks vrouwen op straat die ik aantrekkelijker vind, het ontgaat me gewoon volledig wat er zo bijzonder of speciaal aan Katja is :).
Katja straalt sex en geilheid uit. Dat is voor heel veel mensen (en echt niet alleen mannen) aantrekkelijk.

De persoonlijkheid lijkt mij dan wat minder interessant, maar wat boeit dat als het om de sex te doen is?
pi_190946539
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik vind het dan weer altijd zo makkelijk om het af te schuiven op rancune, jaloezie of kutnijd. ik hoef toch iemand niet mooi te vinden omdat een hoop anderen dat wel vinden? Ik zeg niet dat ze oerlelijk is, voor mij heeft ze 'het' gewoon niet. Romy Monteiro, Maan of Yolanthe bv vind ik prachtig (daar haal ik het niet bij, en daar heb ik geen enkele moeite mee.) Sylvie en Doutzen bijvoorbeeld zijn mooi, maar vind ik niet aantrekkelijk. Katja kan ik mooi vinden op foto's, zolang ze niet lacht. Ik vind haar gebit niet mooi, haar hoofd een beetje armoedig en haar manier van lopen en praten stoten me af.
Daar heb je dan weer helemaal gelijk in.
pi_190946558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, om te beginnen is meer dan de helft te dik. Even los van kort-pittig. Wat ook niet helpt natuurlijk.
  donderdag 9 januari 2020 @ 10:26:17 #196
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190946665
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef totebel het volgende:

[..]

Katja straalt sex en geilheid uit. Dat is voor heel veel mensen (en echt niet alleen mannen) aantrekkelijk.

De persoonlijkheid lijkt mij dan wat minder interessant, maar wat boeit dat als het om de sex te doen is?
Ik val niet op vrouwen, maar als ik dat wel zou doen dan zou ik wrs vallen op iemand die niet zo opzichtig en geforceerd geil en sexy wil zijn/doen. Ik vind het grenzen aan wanhopig.
pi_190946852
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik val niet op vrouwen, maar als ik dat wel zou doen dan zou ik wrs vallen op iemand die niet zo opzichtig en geforceerd geil en sexy wil zijn/doen. Ik vind het grenzen aan wanhopig.
En dat mag. Iedereen heeft een ander beeld bij aantrekkelijk.

Ik vind Katja zowel iets aantrekkelijks hebben als iets viezigs. Lelijk is ze niet, maar de persoonlijkheid en het hypocriete gedrag stoten mij af.
pi_190947283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

O+ O+
  Redactie Frontpage donderdag 9 januari 2020 @ 13:45:53 #199
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190949071
So what? Wanneer je nee tegen Katja zegt ben je soberso hommo.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190949080
Anna Nooshin en Jennifer Hofman: klassieke beauty’s met een beschaafde uitstraling. Katja is gewoon een beetje armoedig en ordi. Rode hard en put away wet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')