Indd, wie a zegt moet ook b zeggen...quote:
Ze heeft zich even heel relevant gevoeldquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:37 schreef quirina het volgende:
Ja ga mensen niet lekker maken met “tea” en dan de “tea” niet schenken.
Ik heb een andere bron. Maar wel dus ‘van horen zeggen’.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze heeft zich even heel relevant gevoeld
Maar goed, en door!
Is het nou bevestigd dat het om Boekhoorn gaat of is de enige "bron" Mediacourant?
Bedoel je mijn bron? Een stewardess die ik ken. Overigens zat ze niet op de vlucht. Dus zoals gezegd, van horen zeggen.quote:
Maar advocaat van de duivel: waarom zouden die bemanningsleden liegen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef roos94 het volgende:
Dit geloof je toch niet? Een bekende Nederlander die zich totaal misdraagt in een vliegtuig vol met Nederlanders en er is geen enkel geluids/video/foto materiaal? Yeah right.
Ze zal vast zich luidruchtig hebben gedragen en dan maken ze er een extra sappig verhaaltje van. Story en Prive betalen goed voor zulke bronnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Maar advocaat van de duivel: waarom zouden die bemanningsleden liegen?
Wie zegt dat dat er niet is?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef roos94 het volgende:
Dit geloof je toch niet? Een bekende Nederlander die zich totaal misdraagt in een vliegtuig vol met Nederlanders en er is geen enkel geluids/video/foto materiaal? Yeah right.
Wat niet is kan nog komen. Of wellicht hebben Katja en haar minnaar in de buidel getast om publicatie te voorkomen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef roos94 het volgende:
En dat zou dan niet gepubliceerd worden anno 2020?
Ze publiceren wel meer niet, zoals de naam van de betrokken man.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
En dat zou dan niet gepubliceerd worden anno 2020?
Prima toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:53 schreef WhoTheFuckisAlice het volgende:
Ze hebben in ieder geval genoten.
katja is altijd nymfo geweest gok ik, alleen heeft ze nu hier en daar wat teveel verteld, dus verhalen die vroeger niet zo snel verder werden verteld, worden dat nu wel, omdat nu iedereen toch al weet wat voor een goedkope slet het isquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Jammer dat die soort dames altijd nymfo worden wanneer ze strontje oud worden en niemand ze meer hoeft.
Ik denk dat er nog heel wat mannen / vrouwen zijn die haar nog wel zouden willen doenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Jammer dat die soort dames altijd nymfo worden wanneer ze strontje oud worden en niemand ze meer hoeft.
Van het klmdekentje?quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:56 schreef IAmTheSea het volgende:
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dit allemaal waar is.
Kom op zeg! Katja ziet er nog steeds heel goed uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Nou ENORRRRM. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je denkt dat ik het nodig heb om me op het Fok! forum 'relevant' te voelen kan je geestelijk vast niet erg ver ontwikkeld zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze heeft zich even heel relevant gevoeld
Ik heb persoonlijk de ophef nooit echt begrepen. Geen kont, loopt als een eend, raar gebit, hoofd als een rhesusaapje.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op zeg! Katja ziet er nog steeds heel goed uit.
A. Nee joh, dat zijn ze dan al vanaf 16 of zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Dat beweer ik nergens hoor. Als je dat eruit haalt....quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ENORRRRM. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je denkt dat ik het nodig heb om me op het Fok! forum 'relevant' te voelen kan je geestelijk vast niet erg ver ontwikkeld zijn.
Volgens mij was ze dat altijd al...maar misschien is dat nu meer openbaar omdat haar huidige neukertje ook nogal open is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:34 schreef Atak het volgende:
Maar was Katja dan in EMDR behandeling, yoga retraite of in behandeling voor een sexverslaving?quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:12 schreef IAmTheSea het volgende:
[..]
JA! Dat volgt op dit moment EMDR therapie. Ligt nogal met zichzelf in de knoop.
Als ze daar voor sexverslaving zat, is het niet echt goed gelukt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Maar was Katja dan in EMDR behandeling, yoga retraite of in behandeling voor een sexverslaving?
Vragen,vragen
Heb je de gemiddelde Nederlandse vrouw wel eens gezien?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk de ophef nooit echt begrepen. Geen kont, loopt als een eend, raar gebit, hoofd als een rhesusaapje.
Als je jezelf 10 slagen in de rondte wil neuken moet je in therapie gaan voor seksverslaving.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze daar voor sexverslaving zat, is het niet echt goed gelukt.
Vivi klinkt een beetje jaloers/rancuneus. Katja is gewoon een lekker ding.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
Heb je de gemiddelde Nederlandse vrouw wel eens gezien?
Ze is sowieso bovengemiddeld aantrekkelijk.
Vivi ook...quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vivi klinkt een beetje jaloers/rancuneus. Katja is gewoon een lekker ding.
Ik ben totaal niet jaloers, en ik heb er ook geen enkele moeite mee om het aan te geven als ik een vrouw prachtig vind. Kata valt daar voor mij niet onder, het is mijn type gewoon niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vivi klinkt een beetje jaloers/rancuneus. Katja is gewoon een lekker ding.
Ik vind het dan weer altijd zo makkelijk om het af te schuiven op rancune, jaloezie of kutnijd. ik hoef toch iemand niet mooi te vinden omdat een hoop anderen dat wel vinden? Ik zeg niet dat ze oerlelijk is, voor mij heeft ze 'het' gewoon niet. Romy Monteiro, Maan of Yolanthe bv vind ik prachtig (daar haal ik het niet bij, en daar heb ik geen enkele moeite mee.) Sylvie en Doutzen bijvoorbeeld zijn mooi, maar vind ik niet aantrekkelijk. Katja kan ik mooi vinden op foto's, zolang ze niet lacht. Ik vind haar gebit niet mooi, haar hoofd een beetje armoedig en haar manier van lopen en praten stoten me af.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven maar haar commentaar klinkt wel als kutnijd.
Het is ook niet per sé mijn type, maar zet haar eens naast 10 random gekozen vrouwen van die leeftijd en ik geef je op een briefje dat jij haar dan ook ineens wel bovengemiddeld zal vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet jaloers, en ik heb er ook geen enkele moeite mee om het aan te geven als ik een vrouw prachtig vind. Kata valt daar voor mij niet onder, het is mijn type gewoon niet.
Tja, als je het hebt over de categorie kort-pittig misschien, maar verder...ik zie dagelijks vrouwen op straat die ik aantrekkelijker vind, het ontgaat me gewoon volledig wat er zo bijzonder of speciaal aan Katja isquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook niet per sé mijn type, maar zet haar eens naast 10 random gekozen vrouwen van die leeftijd en ik geef je op een briefje dat jij haar dan ook ineens wel bovengemiddeld zal vinden.
Katja straalt sex en geilheid uit. Dat is voor heel veel mensen (en echt niet alleen mannen) aantrekkelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja, als je het hebt over de categorie kort-pittig misschien, maar verder...ik zie dagelijks vrouwen op straat die ik aantrekkelijker vind, het ontgaat me gewoon volledig wat er zo bijzonder of speciaal aan Katja is.
Daar heb je dan weer helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer altijd zo makkelijk om het af te schuiven op rancune, jaloezie of kutnijd. ik hoef toch iemand niet mooi te vinden omdat een hoop anderen dat wel vinden? Ik zeg niet dat ze oerlelijk is, voor mij heeft ze 'het' gewoon niet. Romy Monteiro, Maan of Yolanthe bv vind ik prachtig (daar haal ik het niet bij, en daar heb ik geen enkele moeite mee.) Sylvie en Doutzen bijvoorbeeld zijn mooi, maar vind ik niet aantrekkelijk. Katja kan ik mooi vinden op foto's, zolang ze niet lacht. Ik vind haar gebit niet mooi, haar hoofd een beetje armoedig en haar manier van lopen en praten stoten me af.
Nou, om te beginnen is meer dan de helft te dik. Even los van kort-pittig. Wat ook niet helpt natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja, als je het hebt over de categorie kort-pittig misschien, maar verder...ik zie dagelijks vrouwen op straat die ik aantrekkelijker vind, het ontgaat me gewoon volledig wat er zo bijzonder of speciaal aan Katja is.
Ik val niet op vrouwen, maar als ik dat wel zou doen dan zou ik wrs vallen op iemand die niet zo opzichtig en geforceerd geil en sexy wil zijn/doen. Ik vind het grenzen aan wanhopig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef totebel het volgende:
[..]
Katja straalt sex en geilheid uit. Dat is voor heel veel mensen (en echt niet alleen mannen) aantrekkelijk.
De persoonlijkheid lijkt mij dan wat minder interessant, maar wat boeit dat als het om de sex te doen is?
En dat mag. Iedereen heeft een ander beeld bij aantrekkelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, maar als ik dat wel zou doen dan zou ik wrs vallen op iemand die niet zo opzichtig en geforceerd geil en sexy wil zijn/doen. Ik vind het grenzen aan wanhopig.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer altijd zo makkelijk om het af te schuiven op rancune, jaloezie of kutnijd. ik hoef toch iemand niet mooi te vinden omdat een hoop anderen dat wel vinden? Ik zeg niet dat ze oerlelijk is, voor mij heeft ze 'het' gewoon niet. Romy Monteiro, Maan of Yolanthe bv vind ik prachtig (daar haal ik het niet bij, en daar heb ik geen enkele moeite mee.) Sylvie en Doutzen bijvoorbeeld zijn mooi, maar vind ik niet aantrekkelijk. Katja kan ik mooi vinden op foto's, zolang ze niet lacht. Ik vind haar gebit niet mooi, haar hoofd een beetje armoedig en haar manier van lopen en praten stoten me af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |