Ik zou er voor tekenen.quote:
Nee ik ga d'r zelf wel over.quote:
onderwereld? hoezo?quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
volgens mij is de hele amsterdamse onderwereld al over dr heen gegaan
Geen idee. Ik weet ook niet of ze echt voor seksverslaving is behandeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:27 schreef hierissieweer het volgende:
Wie weet wat het verhaal nu echt was?
Dat ze een officiële waarschuwing van de bemanning heeft gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:27 schreef hierissieweer het volgende:
De crew van KLM weet het.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:27 schreef hierissieweer het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:26 schreef Mariposas het volgende:
Tja, ze is gestopt met medicijnen die ze gebruikt vanwege haar bipolaire stoornis, geen wonder dat ze zich zo raar gedraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond haar verder altijd wel leuk, zo erg als hoe ze nu in het nieuws komt is ze toch nooit geweest? Of heb ik niet goed opgelet?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:57 schreef Kim-Holland het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 4 januari 2020 17:26 schreef Fokkie83 het volgende:
https://dagelijksnederlan(...)n-minuut-tot-minuut/
Hahaha! Weeral zo'n leugenachtig wijf.![]()
Wie is die zakenman? Namen willen we! En nu maar hopen dat ze niet zwanger is geraakt van die vent en Freek voorhoudt dat het zijn kind is.![]()
Een nepbruiloft voor de aandacht en na een zucht en een scheet al zitten te naaien met een ander. Goed bezig, Kat, met je uitgestreken muil bij Beau. Alhoewel, het was duidelijk dat ze zich in blijkbaar dezelfde bochten moest wringen als in het vliegtuig om uit haar leugens te komen.![]()
Je weet aan wie je dit vraagt, he?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:04 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik vond haar verder altijd wel leuk, zo erg als hoe ze nu in het nieuws komt is ze toch nooit geweest? Of heb ik niet goed opgelet?![]()
Dacht ook dat ze alleen trio's / orgie S deden waar ze samen bij waren.
Heb ook weleens gehoord dat ze gewoon een willekeurige vrouw van straat hadden getrokken voor de seks.
Die nep bruiloft was wel triest ja![]()
Misschien kan ze beter haar medicijnen weer gaan slikken. ipv zaad.
Een jaar of 10 geleden misschien nog wel.quote:
Haha ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je weet aan wie je dit vraagt, he?
Heb haar altijd al een uitsloverige aandachtsjunk gevonden. Maar bij het programma met Nick en Simon werd het pas echt lachwekkend hoe ze daar zo maf stond te doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ze Freek voor de 1ste keer zag stond ze binnen 5 minuten met hem op de plee te neuken. Vanaf daar is het idd niet meer goedgekomen en moest de hele wereld weten wat voor een geil sletje ze wel niet is. Met of zonder Freek.
Ontzettend slecht filmpjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:43 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dat met Nick en Simon heb ik nooit gezien.
Ik ken het programma niet, maar ze staat gewoon een beetje te dansen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ontzettend slecht filmpjemaar als je dit bekeken hebt kun je niet anders concluderen wat een mongooltje ze is.
Gewoon dansen? Ze stond zich in dat programma ontzettend aan te stellen. Op het beschamende af. Heb nog nooit iemand zo raar zien doen hoewel Kim-Lian van de Meij behoorlijk in de buurt kwam.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken het programma niet, maar ze staat gewoon een beetje te dansen.
Damn, wat doet zij dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ontzettend slecht filmpjemaar als je dit bekeken hebt kun je niet anders concluderen wat een mongooltje ze is.
Dat is toch de bedoeling van die programma’s, bn’ers die zich aanstellen? Als ik er langs zap is het altijd van die aanstellerij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Gewoon dansen? Ze stond zich in dat programma ontzettend aan te stellen. Op het beschamende af. Heb nog nooit iemand zo raar zien doen hoewel Kim-Lian van de Meij behoorlijk in de buurt kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |