Zijn voornamelijk Spanjaarden en Noren daar, toen ik er woonde was er 1 andere Nederlander.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
GrappigIk ken wel mensen die daar ook wonen, in dat complex.
Dat klopt wel ja. Wanneer woonde jij hier?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk Spanjaarden en Noren daar, toen ik er woonde was er 1 andere Nederlander.
In Albir t/m begin 2018.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Wanneer woonde jij hier?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:46 schreef ijs_beer het volgende:
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Ik kom even heel irritant spammen dat stemmen nog 5 4 dagen kan. Dus, be quick.
quote:
Jij ook?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik dus of je echt in Spanje woont.
Ik probeer even een stukje SR mee te pakken, maar ga zo opgeven denk ik. Als ik naar fucking Merol moet luisteren is het snel klaar.quote:
Ach, man, hou je bek en euh...quote:Op woensdag 18 december 2019 16:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik probeer even een stukje SR mee te pakken, maar ga zo opgeven denk ik. Als ik naar fucking Merol moet luisteren is het snel klaar.
quote:
Mnoh lekkah!quote:
Geweldig!quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef illusions het volgende:
Jezus, nu ben ik TS in het ESF forum. Gaat wel heel snel zo, weet niet of ik hier wel comfortabel mee ben.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |