quote:Op woensdag 18 december 2019 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar meteen door ga voor grijs
ik ben wellicht wat vooringenomenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Heer D. met z'n 'haar staat alles'.
Tracking, maar als ze dat wenst en enkel voor haar familie en vrienden wil, kan dat, het hoeft niet hier uiteraard.quote:
altijd handig wanneer je iemand terug zoekt ....quote:Op woensdag 18 december 2019 15:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tracking, maar als ze dat wenst en enkel voor haar familie en vrienden wil, kan dat, het hoeft niet hier uiteraard.
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Het nieuwe nummer voor het juiste ritme bij reanimatie, is Another one bites the dust
Godverrquote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Test maar even op iemand, niet meezingen beetje lullig als het misgaat
Tof.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tracking, maar als ze dat wenst en enkel voor haar familie en vrienden wil, kan dat, het hoeft niet hier uiteraard.
Was net op het nieuws staying alive van de Bee Gee's doen ze niet meer te langzaamquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was net op het nieuws staying alive van de Bee Gee's doen ze niet meer te langzaam
Staying alive was het toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Test maar even op iemand, niet meezingen beetje lullig als het misgaat
Kalm aan, Saar.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Druk op de baan maar aangekomen in het ziekenhuis.
Beetje hoofdpijn van het liggen denk ik.
Mijn neus is kapot en draag een pleister om er niet aan te krabben.
Die pleister is wel aardig, ze hadden ook je handen aan het bed kunnen binden.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Druk op de baan maar aangekomen in het ziekenhuis.
Beetje hoofdpijn van het liggen denk ik.
Mijn neus is kapot en draag een pleister om er niet aan te krabben.
Prisha zeker, die zie je zo over het hoofdquote:Op woensdag 18 december 2019 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
altijd handig wanneer je iemand terug zoekt ....
Dat zei GB omdat ik hier bekend sta als iemand die geen fan is van dieren meestalquote:
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat is behoorlijk vermoeiend.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen niet allemaal 2 meter zijn.
Hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was vroeger 2 meter, maar dat was inclusief haar in de jaren 80quote:Op woensdag 18 december 2019 16:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat is behoorlijk vermoeiend.
Vooral van make up he.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat zei GB omdat ik hier bekend sta als iemand die geen fan is van dieren meestal
zeephaarquote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik was vroeger 2 meter, maar dat was inclusief haar in de jaren 80
Toos Harteloosquote:Op woensdag 18 december 2019 16:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vooral van make up he.
Getest op zielige muisjes.
Ieder zijn voorkeur natuurlijk![]()
Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef cafca het volgende:
[..]
zeep
prikte lekker in je ogen als je in regen fietste
jaquote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Vaak zo dat je heel ander beeld van iemand, haar kleur en lengte etc
Er is wel vaker iets mis met je hoofdquote:Op woensdag 18 december 2019 16:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
omdat ik dat zeg en in mijn hoofd zie je er klein uit
zoiets:quote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaIk had het ook even. Had je ook een iel staartje in de nek? Zoals the Cure?
Of was je meer van de punk en hanenkam?
dank jequote:Op woensdag 18 december 2019 16:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er is wel vaker iets mis met je hoofd
Th cure een staartje?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaIk had het ook even. Had je ook een iel staartje in de nek? Zoals the Cure?
Of was je meer van de punk en hanenkam?
Wave!quote:
Zo'n mini-rattenstaartje in de nek. De rest omhoog uiteraard.quote:
Kwartjes zoeken op de dansvloerquote:Op woensdag 18 december 2019 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wave!![]()
ja en ging je ook op een been dansen, beetje voor overgebukt, iets met je handen friemelend en/of schoffelend, centen pak idee?
*boks*quote:
Misschien plat, opgestapeldquote:Op woensdag 18 december 2019 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeker als men het verftquote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Was een mooie tijd, No Future enzoquote:Op woensdag 18 december 2019 16:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
*boks*
Mijn excuus is : hevig beïnvloed door oudere broer en zus! Ik was 13/14 ofzo.
Ja, zoals op die foto zie ik dus niet meer uit, he?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
U is een grote muppet?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:26 schreef Charmian het volgende:
Woohoo wat een kleine muppets allemaal
jij bent ook 1.80 ?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:26 schreef Charmian het volgende:
Woohoo wat een kleine muppets allemaal
quote:
1.65 mquote:
Til isquote:Op woensdag 18 december 2019 16:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
omdat ik dat zeg en in mijn hoofd zie je er klein uit
Ja dat is een voordeel inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2019 16:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik 1.67 en met hakken heul lang
Niets te verliezen iddquote:Op woensdag 18 december 2019 16:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Was een mooie tijd, No Future enzo
Oei! Zo ongeveer heb ik er ook uitgezienquote:
Zegt de Lantaarnpaal.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:31 schreef Straatverlichting het volgende:
Het gaat niet om de lengte eehh..
Lekker op iedereen neer kijken.quote:
Och...quote:Op woensdag 18 december 2019 16:31 schreef Straatverlichting het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker op iedereen neer kijken.
30+ minstens meneerquote:Op woensdag 18 december 2019 16:31 schreef Straatverlichting het volgende:
Dan val ik af... helaasquote:
U is geen FOK!erquote:Op woensdag 18 december 2019 16:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dan val ik af... helaas
Daar ben jij toch al aan gewend.quote:
Tilly en ik zijn sista'squote:Op woensdag 18 december 2019 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
U is wel van formaat?
Of moet ik daarvoor teruglezen?
quote:
Ik legde de drempel wat laag voor jonge aanwasquote:
Nee, ik kom ook weleens te snelquote:Op woensdag 18 december 2019 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben jij toch al aan gewend.
Wat mot je daarvoor doen dan?quote:
Voor nageslacht zorgen met een basketballerquote:Op woensdag 18 december 2019 16:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tilly en ik zijn sista's![]()
Weet je wel dat je dan nooit een lief klein omaatje kan zijn
Toch zeker wel level 40quote:
30+ 40+quote:Op woensdag 18 december 2019 16:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wat mot je daarvoor doen dan?
lolquote:Op woensdag 18 december 2019 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Voor nageslacht zorgen met een basketballer
Op 1.67 idd.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jullie leggen de lat te laag.
Het schoot nog door mijn hoofd, maar typte het nietquote:
Dan ben ik geen Fokker..quote:Op woensdag 18 december 2019 16:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
30+ 40+
En vooral : rondlezen op FOK! Het is een meme.
Moest er meteen aan denken.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het schoot nog door mijn hoofd, maar typte het niet
Ik wou net zeggen, 2 punten erbij en je mag een liedje posten.quote:
Het is beter om geen lat te leggen is mijn ervaringquote:Op woensdag 18 december 2019 16:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jullie leggen de lat te laag.
aha! Vandaar dat ik level 40 typtequote:Op woensdag 18 december 2019 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, 2 punten erbij en je mag een liedje posten.
Nu wel, want je weet nu.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dan ben ik geen Fokker..
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, 2 punten erbij en je mag een liedje posten.
Gelijkvloers is ook zo saai, maar wel handig.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het is beter om geen lat te leggen is mijn ervaring
Daar kan ik nix tegen in brengen.quote:
Ook zonder lat kun je grote hoogtes bereikenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelijkvloers is ook zo saai, maar wel handig.
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:46 schreef cafca het volgende:
Je kunt de lat beter zo hoog mogelijk leggen, dan kun je er makkelijk onderdoor.
quote:
Exactquote:Op woensdag 18 december 2019 16:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom zou je goeie koffie vervuilen met melk?
Geldt meer voor suiker.quote:
Dat heb ik niet eens in huis.quote:
Klopt! Vreselijk als iemand per ongeluk suiker in mijn koffie heeft gegooid en ik neem daar een slok vanquote:
Ik ook niet, kwam ik vorige week achterquote:Op woensdag 18 december 2019 16:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens in huis.
Dat dan weer wel, al is het omdat ik wel eens bak ..en heel soms doe ik wat suiker bij een gerechtquote:Op woensdag 18 december 2019 16:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens in huis.
jaquote:Op woensdag 18 december 2019 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt! Vreselijk als iemand per ongeluk suiker in mijn koffie heeft gegooid en ik neem daar een slok van
Ja, wie zou daar dan niet voor kiezen.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:55 schreef D. het volgende:
Na mijn andijviestamppotlunch klonk een borrelplankjepizza als avondeten erg logisch
het is nu another one bites the dustquote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geleerd op Staying Alive
Koffie kan dan meteen de gootsteen inquote:
Iemand doet dat per ongeluk?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt! Vreselijk als iemand per ongeluk suiker in mijn koffie heeft gegooid en ik neem daar een slok van
Als ik jou ooit moet reanimeren, zal ik Another One Bites the Dust zingen. Goed?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
het is nu another one bites the dust![]()
Dat jullie nog twijfelen aan mijn alwetendheid
Hmquote:Op woensdag 18 december 2019 16:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ik jou ooit moet reanimeren, zal ik Another One Bites the Dust zingen. Goed?
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo Auto uitgezogen, banden opgepompt, klein geld voor alle krant folder wiv bezorgers![]()
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn
400 gram gebakken mosselen
Dat je zo het schuim er uit lepeltquote:Op woensdag 18 december 2019 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koffie kan dan meteen de gootsteen in
Melk is nog wel eens lekker ...bijv met een cappuccino
Gebeurt zelden omdat ik daar altijd heel erg duidelijk in ben . Suiker in de koffie is voor kinderenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand doet dat per ongeluk?
Ik drink geen koffie, dus voor mij klinkt dat raar
Rod Stuward en zijn treintjes.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:57 schreef Voxs het volgende:
Mooie, wonderlijke dingen voor jullie ogen
https://www.messynessychi(...)today-vol-cdlxxviii/
Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rod Stuward en zijn treintjes.
Geen idee, ken verder niemand die dezelfde lunch had om het na te vragenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, wie zou daar dan niet voor kiezen.
Stewart!quote:Op woensdag 18 december 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rod Stuward en zijn treintjes.
hehe ben ik niet de enigequote:Op woensdag 18 december 2019 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand doet dat per ongeluk?
Ik drink geen koffie, dus voor mij klinkt dat raar
Heb wel zoetjes voor bezoekende liefhebbers.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gebeurt zelden omdat ik daar altijd heel erg duidelijk in ben . Suiker in de koffie is voor kinderen
Zoetjes heb ik ook niet ...quote:Op woensdag 18 december 2019 17:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb wel zoetjes voor bezoekende liefhebbers.
Ja ff maaltje in elkaar prutsen.
Ja.quote:
Geen koffiequote:Op woensdag 18 december 2019 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die geen koffie drinkt, of voor wie dat raar klinkt?
Nee, ik vind koffie meer voor vrouwenquote:
Ik zie daar wel een logica inquote:Op woensdag 18 december 2019 17:07 schreef chufi het volgende:
Drink nooit thee.. heb het geeneens in huis ...
Een theedrinker die op bezoek komt bedoel je?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
graag melden vooraf in het geval dat
Sjamp mag altijd komen ..quote:Op woensdag 18 december 2019 17:10 schreef D. het volgende:
[..]
Een theedrinker die op bezoek komt bedoel je?
DEZE IS LEUKquote:Op woensdag 18 december 2019 17:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
DOE ZELF EENS EEN LEUKE UI EERST DORPSCONJO
Mag je het niet eventueel verplaatsten?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vakantie inplan stress. Ik moet zo snel mogelijk 80% van mijn uren in plannen voor volgend jaar.
Ik ben hier zo slecht in. Ik plan niets. Ik ga op vakantie als ik voel dat ik op vakantie wil of ik neem vrij wanneer ik voel dat ik behoefte heb aan vrij.
quote:
quote:
klinkt bekend...stomme kutcollega's met hun kutkinderen + de 65% bezttingsnorm die wij ook nog eens hebbenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vakantie inplan stress. Ik moet zo snel mogelijk 80% van mijn uren in plannen voor volgend jaar.
Ik ben hier zo slecht in. Ik plan niets. Ik ga op vakantie als ik voel dat ik op vakantie wil of ik neem vrij wanneer ik voel dat ik behoefte heb aan vrij.
quote:Op woensdag 18 december 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]![]()
* Ghostbuster schriftje pakt hoofdstuk relaties
doe maar schrijvenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]![]()
Zou ze bij hem ook mogen komen?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]![]()
Goed nadenken hoe lang je vakantie wilt in zomer. 2 of 3 weken? Dan buiten de bouwvak plannen uiteraard, in verband met hoge kosten in bouwvak, mocht je nog weg willen. Afweging maken: vroeg of laat. Kijken hoeveel je nog over hebt na je beslissing over je zomervakantie. Paar dagen in voorjaar, paar in najaar. Zoiets.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee, ik heb idd geen uitnodiging van L2B gezienquote:Op woensdag 18 december 2019 17:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of val jij er steeds buiten?
Voor wat en wie?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb idd geen uitnodiging van L2B gezien
Of hij bij jou ook mag komen.quote:
Ze gaan een jaarplanning makenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Mag je het niet eventueel verplaatsten?
quote:
Dat geeft zo'n rommel.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk, maar ik gok voor mij
quote:
Nergens over zoals gewoonlijk.quote:
Aww Scrut krijgt voor het eerst kadootjes eindelijkquote:
Dat blijft wel een leuk kerst nummer, althans vind ik welquote:
Ik ook hoor en band aid ook en Chris Rea en Mariahquote:Op woensdag 18 december 2019 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat blijft wel een leuk kerst nummer, althans vind ik wel
Ook een leuk kerst nummer, lekker vrolijkquote:
Het ging me meer om de 4K clip, is net uitquote:Op woensdag 18 december 2019 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat blijft wel een leuk kerst nummer, althans vind ik wel
Wel jammer, dat er nu minder kerst nummer gemaakt wordenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook hoor en band aid ook en Chris Rea en Mariah
quote:Op woensdag 18 december 2019 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging me meer om de 4K clip, is net uit
Oh, zag verschil niet eens zo gauwquote:Op woensdag 18 december 2019 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
The Jonas brothers hebben een nieuwequote:Op woensdag 18 december 2019 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel jammer, dat er nu minder kerst nummer gemaakt worden
Moet je de 4K wel aanzettenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, zag verschil niet eens zo gauw
Die heb ik wel voorbij zien komen, maar toch nog minder als vroeger...quote:Op woensdag 18 december 2019 17:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh je moet wel de goede clip zien dan
nah mwah...die mag meteen naar het kessemismuziekmeuktopicquote:Op woensdag 18 december 2019 17:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh je moet wel de goede clip zien dan
quote:
NZ heeft voorlopig geen tijd.quote:
Ah die is natuurlijk aan het hobbyenquote:Op woensdag 18 december 2019 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
NZ heeft voorlopig geen tijd.
Of aan het bijkomen, ik heb haar mijn smilie verzameling toegestuurd.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah die is natuurlijk aan het hobbyen
best bijzonderquote:Op woensdag 18 december 2019 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen 4K TV of monitor. Geen haarscherpe Wham! voor mij.quote:
oké boomerquote:Op woensdag 18 december 2019 18:29 schreef sacha het volgende:
druk nu eens op 'nieuw' bovenaan Fok, ook best bijzonder
ik zag opeens sneeuwquote:Op woensdag 18 december 2019 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen 4K TV of monitor. Geen haarscherpe Wham! voor mij.
Ik heb geen 'nieuw'?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:29 schreef sacha het volgende:
druk nu eens op 'nieuw' bovenaan Fok, ook best bijzonder
Ik heb de clip eens bekeken. Die gast is kennelijk stiekem nog verliefd op een andere chick, maar hij en die chick hebben nu een nieuwe partner.quote:
chick?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de clip eens bekeken. Die gast is kennelijk stiekem nog verliefd op een andere chick, maar hij en die chick hebben nu een nieuwe partner.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat?! Is vast de slechte invloed van @:TillyB
Sinds een paar dagen Sas...hij gaat helemaal los inenequote:
Kijk... daar ben ik nou wel blij mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7571511_f194a597
Owww... niet de inhoud trouwensquote:Op woensdag 18 december 2019 18:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kijk... daar ben ik nou wel blij mee.
Tjaquote:Op woensdag 18 december 2019 18:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Owww... niet de inhoud trouwens
Leuk ook om te zien hoe sommige nummers van queen simpel maar rete tof waren in elkaar gezetquote:
Eens.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk ook om te zien hoe sommige nummers van queen simpel maar rete tof waren in elkaar gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |