Geen koffiequote:Op woensdag 18 december 2019 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die geen koffie drinkt, of voor wie dat raar klinkt?
Nee, ik vind koffie meer voor vrouwenquote:
Ik zie daar wel een logica inquote:Op woensdag 18 december 2019 17:07 schreef chufi het volgende:
Drink nooit thee.. heb het geeneens in huis ...
Een theedrinker die op bezoek komt bedoel je?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
graag melden vooraf in het geval dat
Sjamp mag altijd komen ..quote:Op woensdag 18 december 2019 17:10 schreef D. het volgende:
[..]
Een theedrinker die op bezoek komt bedoel je?
DEZE IS LEUKquote:Op woensdag 18 december 2019 17:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
DOE ZELF EENS EEN LEUKE UI EERST DORPSCONJO
Mag je het niet eventueel verplaatsten?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vakantie inplan stress. Ik moet zo snel mogelijk 80% van mijn uren in plannen voor volgend jaar.
Ik ben hier zo slecht in. Ik plan niets. Ik ga op vakantie als ik voel dat ik op vakantie wil of ik neem vrij wanneer ik voel dat ik behoefte heb aan vrij.
quote:
quote:
klinkt bekend...stomme kutcollega's met hun kutkinderen + de 65% bezttingsnorm die wij ook nog eens hebbenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vakantie inplan stress. Ik moet zo snel mogelijk 80% van mijn uren in plannen voor volgend jaar.
Ik ben hier zo slecht in. Ik plan niets. Ik ga op vakantie als ik voel dat ik op vakantie wil of ik neem vrij wanneer ik voel dat ik behoefte heb aan vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |