quote:Op woensdag 18 december 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]![]()
* Ghostbuster schriftje pakt hoofdstuk relaties
doe maar schrijvenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]![]()
Zou ze bij hem ook mogen komen?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]![]()
Goed nadenken hoe lang je vakantie wilt in zomer. 2 of 3 weken? Dan buiten de bouwvak plannen uiteraard, in verband met hoge kosten in bouwvak, mocht je nog weg willen. Afweging maken: vroeg of laat. Kijken hoeveel je nog over hebt na je beslissing over je zomervakantie. Paar dagen in voorjaar, paar in najaar. Zoiets.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vakantie inplan stress. Ik moet zo snel mogelijk 80% van mijn uren in plannen voor volgend jaar.
Ik ben hier zo slecht in. Ik plan niets. Ik ga op vakantie als ik voel dat ik op vakantie wil of ik neem vrij wanneer ik voel dat ik behoefte heb aan vrij.
Geen idee, ik heb idd geen uitnodiging van L2B gezienquote:Op woensdag 18 december 2019 17:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of val jij er steeds buiten?
Voor wat en wie?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb idd geen uitnodiging van L2B gezien
Of hij bij jou ook mag komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |