Dan ben ik geen Fokker..quote:Op woensdag 18 december 2019 16:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
30+ 40+
En vooral : rondlezen op FOK! Het is een meme.
Moest er meteen aan denken.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het schoot nog door mijn hoofd, maar typte het niet
Ik wou net zeggen, 2 punten erbij en je mag een liedje posten.quote:
Het is beter om geen lat te leggen is mijn ervaringquote:Op woensdag 18 december 2019 16:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jullie leggen de lat te laag.
aha! Vandaar dat ik level 40 typtequote:Op woensdag 18 december 2019 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, 2 punten erbij en je mag een liedje posten.
Nu wel, want je weet nu.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dan ben ik geen Fokker..
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, 2 punten erbij en je mag een liedje posten.
Gelijkvloers is ook zo saai, maar wel handig.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het is beter om geen lat te leggen is mijn ervaring
Daar kan ik nix tegen in brengen.quote:
Ook zonder lat kun je grote hoogtes bereikenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelijkvloers is ook zo saai, maar wel handig.
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:46 schreef cafca het volgende:
Je kunt de lat beter zo hoog mogelijk leggen, dan kun je er makkelijk onderdoor.
quote:
Exactquote:Op woensdag 18 december 2019 16:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom zou je goeie koffie vervuilen met melk?
Geldt meer voor suiker.quote:
Dat heb ik niet eens in huis.quote:
Klopt! Vreselijk als iemand per ongeluk suiker in mijn koffie heeft gegooid en ik neem daar een slok vanquote:
Ik ook niet, kwam ik vorige week achterquote:Op woensdag 18 december 2019 16:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens in huis.
Dat dan weer wel, al is het omdat ik wel eens bak ..en heel soms doe ik wat suiker bij een gerechtquote:Op woensdag 18 december 2019 16:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |