jaquote:Op woensdag 18 december 2019 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt! Vreselijk als iemand per ongeluk suiker in mijn koffie heeft gegooid en ik neem daar een slok van
Ja, wie zou daar dan niet voor kiezen.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:55 schreef D. het volgende:
Na mijn andijviestamppotlunch klonk een borrelplankjepizza als avondeten erg logisch
het is nu another one bites the dustquote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geleerd op Staying Alive
Koffie kan dan meteen de gootsteen inquote:
Iemand doet dat per ongeluk?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt! Vreselijk als iemand per ongeluk suiker in mijn koffie heeft gegooid en ik neem daar een slok van
Als ik jou ooit moet reanimeren, zal ik Another One Bites the Dust zingen. Goed?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
het is nu another one bites the dust![]()
Dat jullie nog twijfelen aan mijn alwetendheid
Hmquote:Op woensdag 18 december 2019 16:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ik jou ooit moet reanimeren, zal ik Another One Bites the Dust zingen. Goed?
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo Auto uitgezogen, banden opgepompt, klein geld voor alle krant folder wiv bezorgers![]()
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn
400 gram gebakken mosselen
Dat je zo het schuim er uit lepeltquote:Op woensdag 18 december 2019 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koffie kan dan meteen de gootsteen in
Melk is nog wel eens lekker ...bijv met een cappuccino
Gebeurt zelden omdat ik daar altijd heel erg duidelijk in ben . Suiker in de koffie is voor kinderenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand doet dat per ongeluk?
Ik drink geen koffie, dus voor mij klinkt dat raar
Rod Stuward en zijn treintjes.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:57 schreef Voxs het volgende:
Mooie, wonderlijke dingen voor jullie ogen
https://www.messynessychi(...)today-vol-cdlxxviii/
Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rod Stuward en zijn treintjes.
Geen idee, ken verder niemand die dezelfde lunch had om het na te vragenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, wie zou daar dan niet voor kiezen.
Stewart!quote:Op woensdag 18 december 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rod Stuward en zijn treintjes.
hehe ben ik niet de enigequote:Op woensdag 18 december 2019 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand doet dat per ongeluk?
Ik drink geen koffie, dus voor mij klinkt dat raar
Heb wel zoetjes voor bezoekende liefhebbers.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gebeurt zelden omdat ik daar altijd heel erg duidelijk in ben . Suiker in de koffie is voor kinderen
Zoetjes heb ik ook niet ...quote:Op woensdag 18 december 2019 17:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb wel zoetjes voor bezoekende liefhebbers.
Ja ff maaltje in elkaar prutsen.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |