quote:Op woensdag 18 december 2019 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar meteen door ga voor grijs
ik ben wellicht wat vooringenomenquote:Op woensdag 18 december 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Heer D. met z'n 'haar staat alles'.
Tracking, maar als ze dat wenst en enkel voor haar familie en vrienden wil, kan dat, het hoeft niet hier uiteraard.quote:
altijd handig wanneer je iemand terug zoekt ....quote:Op woensdag 18 december 2019 15:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tracking, maar als ze dat wenst en enkel voor haar familie en vrienden wil, kan dat, het hoeft niet hier uiteraard.
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Het nieuwe nummer voor het juiste ritme bij reanimatie, is Another one bites the dust
Godverrquote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Test maar even op iemand, niet meezingen beetje lullig als het misgaat
Tof.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tracking, maar als ze dat wenst en enkel voor haar familie en vrienden wil, kan dat, het hoeft niet hier uiteraard.
Was net op het nieuws staying alive van de Bee Gee's doen ze niet meer te langzaamquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was net op het nieuws staying alive van de Bee Gee's doen ze niet meer te langzaam
Staying alive was het toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Test maar even op iemand, niet meezingen beetje lullig als het misgaat
Kalm aan, Saar.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Druk op de baan maar aangekomen in het ziekenhuis.
Beetje hoofdpijn van het liggen denk ik.
Mijn neus is kapot en draag een pleister om er niet aan te krabben.
Die pleister is wel aardig, ze hadden ook je handen aan het bed kunnen binden.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Druk op de baan maar aangekomen in het ziekenhuis.
Beetje hoofdpijn van het liggen denk ik.
Mijn neus is kapot en draag een pleister om er niet aan te krabben.
Prisha zeker, die zie je zo over het hoofdquote:Op woensdag 18 december 2019 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
altijd handig wanneer je iemand terug zoekt ....
Dat zei GB omdat ik hier bekend sta als iemand die geen fan is van dieren meestalquote:
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat is behoorlijk vermoeiend.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen niet allemaal 2 meter zijn.
Hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen niet allemaal 2 meter zijn.
Ik was vroeger 2 meter, maar dat was inclusief haar in de jaren 80quote:Op woensdag 18 december 2019 16:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat is behoorlijk vermoeiend.
Vooral van make up he.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat zei GB omdat ik hier bekend sta als iemand die geen fan is van dieren meestal
zeephaarquote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik was vroeger 2 meter, maar dat was inclusief haar in de jaren 80
Toos Harteloosquote:Op woensdag 18 december 2019 16:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vooral van make up he.
Getest op zielige muisjes.
Ieder zijn voorkeur natuurlijk![]()
Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef cafca het volgende:
[..]
zeep
prikte lekker in je ogen als je in regen fietste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |