SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.![]()
![]()
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Wordt met elke pijl lagerquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:42 schreef KennyPowers het volgende:
Benieuwd naar de kijkcijfers van deze sessie
Misschien gooit Reyes opeens alles net als tegen Van Gerwen een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:45 schreef Platinumgoat het volgende:
Reyes vs llagan is plots nog maar een simpel potje vergeleken met deze kraker
Kim Huybrechts 89,94quote:
Ik vind die hele eerste ronde gewoon een kut toevoeging eigenlijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kim Huybrechts 89,94
Kyle Anderson 89,56
Callan Rydz 89,28
Jose Justicia 88,64
Matt Campbell 88,33
William O'Connor 88,23
Darin Young 87,92
Ross Smith 87,67
Ryan Searle 87,17
Geert Nentjes 87,03
Yuki Yamada 85,79
James Richardson 85,78
Andy Boulton 85,12
Danny Baggish 84,94
Mikuru Suzuki 84,91
Matthew Edgar 84,78
Marko Kantele 83,91
Xiaochen Zong 83,16
Arron Monk 82,56
Ryan Meikle 81
Robbie King 80,44
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kim Huybrechts 89,94
Kyle Anderson 89,56
Callan Rydz 89,28
Jose Justicia 88,64
Matt Campbell 88,33
William O'Connor 88,23
Darin Young 87,92
Ross Smith 87,67
Ryan Searle 87,17
Geert Nentjes 87,03
Yuki Yamada 85,79
James Richardson 85,78
Andy Boulton 85,12
Danny Baggish 84,94
Mikuru Suzuki 84,91
Matthew Edgar 84,78
Marko Kantele 83,91
Xiaochen Zong 83,16
Arron Monk 82,56
Ryan Meikle 81
Robbie King 80,44
De Pro Tour-top8 verdient sowieso wel een vrijstelling.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind die hele eerste ronde gewoon een kut toevoeging eigenlijk
Ik vond het systeem met 64 spelers gewoon al leuker eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Pro Tour-top8 verdient sowieso wel een vrijstelling.
Ja dagquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het systeem met 64 spelers gewoon al leuker eigenlijk.
Wat mij betreft doen ze anders poules ofzo zodat spelers als Smiss en Cross er niet na één kutpot uitliggen aan het begin.
Ehm, laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het systeem met 64 spelers gewoon al leuker eigenlijk.
Wat mij betreft doen ze anders poules ofzo zodat spelers als Smiss en Cross er niet na één kutpot uitliggen aan het begin.
Mooie jongen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Reyes is verleden tijd, volgend jaar begint de opmars van Noguera. #onthouddienaam
Maar zoals het nu is is het ook geen reet aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ehm, laten we dat maar niet doen.
Ik vind de tweede rondes voor mijn gevoel wel veel sterker dan normaal qua niveau.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar zoals het nu is is het ook geen reet aan.
Meest waardeloze PDC-nummer 1 ooitquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
Lloyd als voorbeeld? Een jaar voor die verliespot tegen Van Barneveld verloor hij ook van Gary fucking Welding.
je zult je lol toch uit leedvermaak moeten halen....quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef Grifte het volgende:
Zit het interview met Barney in de Volkskrant weer eens te lezen. Ga weer helemaal kapot. Benieuwd of dat interview ooit nog overtroffen gaat worden.
Kwalitatief sterker is zeker het geval, omdat de spelers die de eerste rondes overleven met een mentaal voordeel starten ten opzichte van de spelers met een vrijstelling. Alleen gaan er daardoor, zeker met het korte format, heel de tijd seeds uit in de tweede ronde die gewoon nog even moeten inkomen. In de latere rondes levert dat gewoon afbreuk op het toernooi.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind de tweede rondes voor mijn gevoel wel veel sterker dan normaal qua niveau.
Heb je het gelezen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je zult je lol toch uit leedvermaak moeten halen....
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
Lloyd als voorbeeld? Een jaar voor die verliespot tegen Van Barneveld verloor hij ook van Gary fucking Welding.
Op genoeg punten heb ik medelijden met Barney. Maar in dat interview overtreft hij zichzelf in een staaltje zelfmedelijden met het constante "altijd tegen mij", "dit kan alleen mij overkomen". Los van alle realiteit, zelfs als de interviewer nuance probeert aan te brengen. Dan wordt het wel lachwekkend ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je zult je lol toch uit leedvermaak moeten halen....
Ik vind het juist prima. Je moet als seed gewoon je plek verdedigen; zo'n principe op de Euro Tour werkt ook prima en uiteindelijk blijven de betere goden daar ook de beste seeds op Smith na.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kwalitatief sterker is zeker het geval, omdat de spelers die de eerste rondes overleven met een mentaal voordeel starten ten opzichte van de spelers met een vrijstelling. Alleen gaan er daardoor, zeker met het korte format, heel de tijd seeds uit in de tweede ronde die gewoon nog even moeten inkomen. In de latere rondes levert dat gewoon afbreuk op het toernooi.
De zeer irritante Ting Chi Royden Lam die een tourkaart ophaalt en er verder geen reet mee doetquote:
Hopelijk gaat hij weer naar Q-school haha.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
Blij dat de irritante klootzak Royden Lam zich niet geplaatst heeft.
quote:
Hahahaha xDquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij weer naar Q-school haha.
Een Euro Tour is ook wel even anders dan een WK he. Tot nu toe gaan er gewoon meer seeds uit in hun eerste wedstrijd dan voorheen en dat komt het uiteindelijke niveau van het toernooi in de latere rondes niet ten goede. Das een objectieve redenatie die je kunt maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het juist prima. Je moet als seed gewoon je plek verdedigen; zo'n principe op de Euro Tour werkt ook prima en uiteindelijk blijven de betere goden daar ook de beste seeds op Smith na.
Je vreest al voor Gurney hequote:Op dinsdag 17 december 2019 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Euro Tour is ook wel even anders dan een WK he. Tot nu toe gaan er gewoon meer seeds uit in hun eerste wedstrijd dan voorheen en dat komt het uiteindelijke niveau van het toernooi in de latere rondes niet ten goede. Das een objectieve redenatie die je kunt maken.
Het ‘maar anders spelen altijd dezelfde toppers tegen elkaar!!!’-argument heb ik ook weinig boodschap aan. Buiten demonstratietoernooien valt dat sowieso wel mee, en bij het WK staat er altijd een heel andere druk op.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
Illagan ziet er wel uit als een gemiddelde spijkerbroekenmaker met een lijmfles in zijn neus genot.
Ik vind het niveau later op het WK maar een rare klacht. Op het WK2018 was er ook gewoon een kwart met Jamie Lewis, James Richardson, Toni Alcinas en Darren Webster. Mannen als Suljovic, Whitlock en Price hebben al jaren meer moeite op het WK dan met dit format ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Euro Tour is ook wel even anders dan een WK he. Tot nu toe gaan er gewoon meer seeds uit in hun eerste wedstrijd dan voorheen en dat komt het uiteindelijke niveau van het toernooi in de latere rondes niet ten goede. Das een objectieve redenatie die je kunt maken.
Het ‘maar anders spelen altijd dezelfde toppers tegen elkaar!!!’-argument heb ik ook weinig boodschap aan. Buiten demonstratietoernooien valt dat sowieso wel mee, en bij het WK staat er altijd een heel andere druk op.
Leugens.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Die pot op het WK tegen Newton diep in de nacht in een lege zaal is het enige hoogtepunt van Reyes.
twitter:DanDartsDawson twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 15:04:43"I've struggled with my eyesight for the last 10 years... with glasses on I'm only just able to drive"Ryan Searle survives a match dart to edge past King in a deciding leg, despite 9 x 180s and a 170 checkout.#WHDartshttps://t.co/JXTUxky2ts reageer retweet
https://www.omroepbrabant(...)nde-van-het-WK-Dartsquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Die pot op het WK tegen Newton diep in de nacht in een lege zaal is het enige hoogtepunt van Reyes.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met die Albert Heijn reclames.
quote:Kenny Priest
1 dag geleden
Niks negatieves over deze reclame,,, A.heijn is een -_ut winkel,,,,, sta je bij de cigarrette balie en 2 mongolen sta te praten over persoonlijke dingen in plaats van KAN IK HELPEN,,,,je moet wachten tot hun klaar zijn voor dat je word geholpen,,,, EEN DE WINKEL MAANDJES MOETE SCHOONGEMAAKT WORDEN MET HOGE DRUK SPUIT,,,,, Je MOET JE ETEN HIER IN LEGGEN DIE DINGEN ZIJN VIES,,,, ZO VIES,,,,, IK DACHT NEDERLAND WAS ZO MODERN PROGRESSIVE,,,, WAT IS ER GEBEURD ???????? ?????????
En dit soort mensen mogen op de FVD stemmen.quote:
Kenny 'Powers' Priestquote:
WK 2018 had inderdaad één raar kwart omdat Wright-Lewis, maar nu noem je een uitzondering tegenover iets wat structureel lijkt te gebeuren. Kijk gewoon hoeveel seeds er nu vroeg uitgaan en hoeveel het er de jaren ervoor was. Dat verschil is gewoon groot.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het niveau later op het WK maar een rare klacht. Op het WK2018 was er ook gewoon een kwart met Jamie Lewis, James Richardson, Toni Alcinas en Darren Webster. Mannen als Suljovic, Whitlock en Price hebben al jaren meer moeite op het WK dan met dit format ook.
Zo denkt Slob ook over jouquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dit soort mensen mogen op de FVD stemmen.
De onvermijdelijke familie Stekelenburg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef Zipportal het volgende:
Van Nistelrooy bij EK assistent van Koeman, Stekelenburg sluit nu al aan
[ afbeelding ]
https://www.tubantia.nl/n(...)-nu-al-aan~a320af89/
Kan die Pinda familie niet gewoon weg?
Is dit ook al familie van ja?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kun je toch wel zien?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit ook al familie van ja?
Nu is de vraag: waarom zou de PDC ervoor moeten zorgen dat de topseeds in een gespreid bedje komen? Graaf die kloof, zou ik zeggen. Zo diep mogelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
WK 2018 had inderdaad één raar kwart omdat Wright-Lewis, maar nu noem je een uitzondering tegenover iets wat structureel lijkt te gebeuren. Kijk gewoon hoeveel seeds er nu vroeg uitgaan en hoeveel het er de jaren ervoor was. Dat verschil is gewoon groot.
Misschien een goed argument om Jeroen van Oranje af te halen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens goed naar dat hoofd, die hele inteeltfamilie lijkt op elkaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit ook al familie van ja?
Pinda Milan is ook half familie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel van die figuren lopen er rond?
Milan is een bastaardquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel van die figuren lopen er rond?
Dat wordt de vaste Oranje-volger hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien een goed argument om Jeroen van Oranje af te halen.
@Rellende_Rotscholierquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wist ik ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pinda Milan is ook half familie.
"Is dit karma?"quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:16 schreef Szura het volgende:
Jeroen Stekelenburg de schoolkrantjournalist
Dat is wederzijds liefie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mani heb ik hoog zitten, ondanks z'n politieke voorkeuren.
Er is een Softtip variant waarbij je moet uitgooien met een triplequote:Op dinsdag 17 december 2019 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Wilde hij die 176 nou uitgooien door 180 te gooien?
Suzuki ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:19 schreef Zipportal het volgende:
Reyes kan toch geen Engels. Dus opbokken.
Ik eet roerbaknoedels.quote:
Koeman is een hele matige trainer. Dit kan nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Maarten Stekelenburg zat toen in "Daar Hoorden Zij Engelen Zingen"
@:PowerLoungen
Die van je moeder is niet zo vers meer hoor ouwe smeerpijp.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik eet een heerlijk vers roze kutje vanavond.
Ons mam woont hier niet. Ik ga voor een heerlijk licht rijp oestertje van rond de 30 jaar boh boh.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van je moeder is niet zo vers meer hoor ouwe smeerpijp.
Mag hopen dat die milf per uitgezonden reclame betaald wordt.quote:
Carglassquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef Zipportal het volgende:
Jonty (nooit van gehoord) van Carglass.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van je moeder is niet zo vers meer hoor ouwe smeerpijp.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:16 schreef Szura het volgende:
Jeroen Stekelenburg de schoolkrantjournalist
In het echt heet ze Randy Fokke. Dat geloof je toch niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mag hopen dat die milf per uitgezonden reclame betaald wordt.
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
In het echt heet ze Randy Fokke. Dat geloof je toch niet.
Doek het EK maar op.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koeman is een hele matige trainer. Dit kan niet
Rot op met die rottende bosmongool van een Valentijn Driessenquote:
Gezien het format in de latere rondes en de populariteit van het WK natuurlijk! Das niet zo lastig. Denk je dat ik mijn vrienden klaar krijg voor spelers als Joyce en Dolan in de kwartfinales? Die willen ook gewoon de toppers tegen elkaar, dat levert in een dergelijke fase over het algemeen de mooiste wedstrijden op.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu is de vraag: waarom zou de PDC ervoor moeten zorgen dat de topseeds in een gespreid bedje komen? Graaf die kloof, zou ik zeggen. Zo diep mogelijk.
Mooiste aan het WK is juist de underdogs die ver komen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien het format in de latere rondes en de populariteit van het WK natuurlijk! Das niet zo lastig. Denk je dat ik mijn vrienden klaar krijg voor spelers als Joyce en Dolan in de kwartfinales? Die willen ook gewoon de toppers tegen elkaar, dat levert in een dergelijke fase over het algemeen de mooiste wedstrijden op.
De PDC heeft er júíst profijt aan dat de goede spelers ver komen, simpelweg omdat zij de beste kijkcijfers opleveren en op die manier commercieel ook interessanter worden. Het levert nu afbreuk op aan het merk wat sommige darters (as Cross en Smiss) uitstralen omdat ze in de eerste ronde uitgeschakeld zijn, wat uiteindelijk ook de populariteit van de PL dwars gaat zitten. Niemand heeft zin in vGerwen die over een heel lang format een of andere matige Pro Tour speler met 5-0 wegzet.
Ik zeg niet dat de PDC de topspelers maar moet helpen, ik zeg alleen dat de huidige aanpassingen indirect ongewenste gevolgen heeft voor de commerciele waarde van het toernooi.
Als je uit Zaandam/Noord-Holland komt is alles mogelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
In het echt heet ze Randy Fokke. Dat geloof je toch niet.
Weghorst doet het trouwens goed in Mofrika.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt Babel of Luuk de Jong.
TV kan uit allen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt Babel of Luuk de Jong.
TV kan uit allen.
WeghorstGodquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weghorst doet het trouwens goed in Mofrika.
Het mooiste is één underdog die ver komt. Niet vier, zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooiste aan het WK is juist de underdogs die ver komen.
Ik denk dat de PDC vooral meer bezig is met ervoor zorgen dat in verschillende landen het darts gepromoot wordt en dat vind ik interessanter dan of een topseed wel of niet goed wordt ondersteund op het WK. Cross heeft ver onder zijn kunnen gegooid; Smith kwam te laat op gang tegen een sterkgooiende tegenstander die we tot een maand geleden nog als een zwakzinnige inschatten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien het format in de latere rondes en de populariteit van het WK natuurlijk! Das niet zo lastig. Denk je dat ik mijn vrienden klaar krijg voor spelers als Joyce en Dolan in de kwartfinales? Die willen ook gewoon de toppers tegen elkaar, dat levert in een dergelijke fase over het algemeen de mooiste wedstrijden op.
De PDC heeft er júíst profijt aan dat de goede spelers ver komen, simpelweg omdat zij de beste kijkcijfers opleveren en op die manier commercieel ook interessanter worden. Het levert nu afbreuk op aan het merk wat sommige darters (as Cross en Smiss) uitstralen omdat ze in de eerste ronde uitgeschakeld zijn, wat uiteindelijk ook de populariteit van de PL dwars gaat zitten. Niemand heeft zin in vGerwen die over een heel lang format een of andere matige Pro Tour speler met 5-0 wegzet.
Ik zeg niet dat de PDC de topspelers maar moet helpen, ik zeg alleen dat de huidige aanpassingen indirect ongewenste gevolgen heeft voor de commerciele waarde van het toernooi.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het mooiste is één underdog die ver komt. Niet vier, zoals vorig jaar.
Probleem met darts is de gigantische kosten als je het circuit af wilt lopen. Rip Aziaten en Aussies.quote:
FVD: Een kind mag niet op schoolreisje als zijn ouders dat niet kunnen betalen.quote:
VVD: Als er te weinig deelnemers zijn, dan houden wij het prijzengeld zelf.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
FVD: Een kind mag niet op schoolreisje als zijn ouders dat niet kunnen betalen.
FVD: een Amsterdammer is geen Amsterdammerquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
FVD: Een kind mag niet op schoolreisje als zijn ouders dat niet kunnen betalen.
Zipportal: Amsterdammers zijn geen mensen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:33 schreef Szura het volgende:
[..]
FVD: een Amsterdammer is geen Amsterdammer
sow koekoekquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)b9MV1TGOx7tNXVJyhqTg
GENIET0N
Martin Luther King kon niet eens een kogel koppen, matig leiderquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Baudet: Mijn speech was van het niveau Martin Luther King.
Coco. steunt deze motie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal: Amsterdammers zijn geen mensen.
Nederland heeft gesproken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)b9MV1TGOx7tNXVJyhqTg
GENIET0N
Voor de set riep Zjak dat het nog niet klaar wasquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak schreef hem al naar huis, maar Reyes pakt de zet.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
Dat Illagan met die korte mouwtjes kan gooien. Mokerirritant lijkt mij dat.
Caissière deed haar mond dopen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:37 schreef Coco. het volgende:
Idiote turk liet 6 flessen rode wijn vallen aan de kassa.
Bohh die alcohol walm.
Ik zeg niet dat dat verkeerd is dat de PDC meer inzet op verschillende landen, ik zeg meer dat het gebrek aan toppers binnenkort écht gaat opbreken. Met Taylor en vBarneveld ben je al twee belangrijke spelers kwijt in het circuit. Uiteindelijk wil het grote publiek gewoon herkenbare gezichten op een WK die hoge gemiddeldes tegen elkaar smijten. Binnen het huidige systeem bouw je gewoon minder herkenbare gezichten op die uiteindelijk het darten moeten gaan verkopen en in ieder geval vorig jaar waren de wedstrijden in de latere fases van het toernooi gewoon kut.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat de PDC vooral meer bezig is met ervoor zorgen dat in verschillende landen het darts gepromoot wordt en dat vind ik interessanter dan of een topseed wel of niet goed wordt ondersteund op het WK. Cross heeft ver onder zijn kunnen gegooid; Smith kwam te laat op gang tegen een sterkgooiende tegenstander die we tot een maand geleden nog als een zwakzinnige inschatten.
Omdat Reyes al richting de uitgang gaat, dus rot gelijk maar op.quote:
Er is geen gebrek aan toppers. De top is juist veel te breed. In Taylor zijn tijdperk had hij amper tegenstand qua 100+ gemiddeldes. MvG heeft dat elke week.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat verkeerd is dat de PDC meer inzet op verschillende landen, ik zeg meer dat het gebrek aan toppers binnenkort écht gaat opbreken. Met Taylor en vBarneveld ben je al twee belangrijke spelers kwijt in het circuit. Uiteindelijk wil het grote publiek gewoon herkenbare gezichten op een WK die hoge gemiddeldes tegen elkaar smijten. Binnen het huidige systeem bouw je gewoon minder herkenbare gezichten op die uiteindelijk het darten moeten gaan verkopen en in ieder geval vorig jaar waren de wedstrijden in de latere fases van het toernooi gewoon kut.
en krakers en deurbiesquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef Coco. het volgende:
Gebrek aan toppers![]()
Er komen steeds meer toppers aan.
Inderdaad. Daarom is de dominantie van MvG bizar. Taylor - met alle respect - had zeker de eerste 5 tot 8 jaar geen tegenstanders die even 110 pompte in een partij. Als je dan als enige 5 tot 10 punten hoger gooit dan de rest, ja dan kun je 16 x wereldkampioen worden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef Coco. het volgende:
Gebrek aan toppers![]()
Er komen steeds meer toppers aan.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Reyes stuntelt in een wedstrijd van Reyes, hebben we eerder gezien.
Dit wordt LEKKER, dit wordt SMULLEN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit jaar De Swaantjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn wel meer toernooien dan het WK. Beetje beperkt als je alleen WK als referentie neemt. Sowieso dien je op WK gewoon in topvorm te zijn (lees: 95+ gemiddeld), als je dat niet haalt als top-16 speler dan moet je maar naar jezelf kijken.
Vorig jaar was het prima met Humphries en Aspinall in kwartfinale.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit wordt LEKKER, dit wordt SMULLEN.Die Tatum mag mijn anus likken bohghh geil wief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gretha wat een actquote:
Rare fetish.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Tatum mag mijn anus likken bohghh geil wief.
Speelt mindgames met zijn tegenstander.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ilagan die op rare momenten ineens op de bull gaat mikken
Semi's TV 2019quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat verkeerd is dat de PDC meer inzet op verschillende landen, ik zeg meer dat het gebrek aan toppers binnenkort écht gaat opbreken. Met Taylor en vBarneveld ben je al twee belangrijke spelers kwijt in het circuit. Uiteindelijk wil het grote publiek gewoon herkenbare gezichten op een WK die hoge gemiddeldes tegen elkaar smijten. Binnen het huidige systeem bouw je gewoon minder herkenbare gezichten op die uiteindelijk het darten moeten gaan verkopen en in ieder geval vorig jaar waren de wedstrijden in de latere fases van het toernooi gewoon kut.
Raarquote:
En bij Baudet heb je dat niet?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gretha wat een actIk zag haar voor het eerst op tv en ik dacht meteen; Dit is nep. Slechte actrice ook nog eens.
Echt heel erg naar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RaarJe prostaat zit nu eenmaal in je anus ouwe dibbes. @:Wereldgozer kan je daar een hoop over vertellen.
Baudet heb ik paar keer ontmoet overigens. Nee hij meent het, alleen moet ik wel zeggen dat hij soms te impulsief (vanuit zijn gevoel) reageert en dat is niet altijd slim. Ben er inmiddels wel zeker van dat hij echt vindt dat het slecht gaat in Nederland. Overigens kan ik uren naar Hiddema luisteren over zijn katquote:
Vorig jaar was niet prima, Humphries en Aspinall (die overigens op een langer format allebei kansloos waren tegen Smiss) waren nog wel leuk maar aan Joyce en Dolan heb je natuurlijk niks (alhoewel Joyce natuurlijk kwam omdat Wade door het ijs zakte). Uiteindelijk is er vanaf de kwartfinale geen enkel leuk duel meer gespeeld.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn wel meer toernooien dan het WK. Beetje beperkt als je alleen WK als referentie neemt. Sowieso dien je op WK gewoon in topvorm te zijn (lees: 95+ gemiddeld), als je dat niet haalt als top-16 speler dan moet je maar naar jezelf kijken.
Vorig jaar was het prima met Humphries en Aspinall in kwartfinale.
Mag ik zeggen dat dit veel verklaart? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bah met haar cracktanden. Heroine is a hell of a drug
Elk duel met MvG is genot. Topniveau, wat wil een mens nog meerquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar was niet prima, Humphries en Aspinall (die overigens op een langer format allebei kansloos waren tegen Smiss) waren nog wel leuk maar aan Joyce en Dolan heb je natuurlijk niks (alhoewel Joyce natuurlijk kwam omdat Wade door het ijs zakte). Uiteindelijk is er vanaf de kwartfinale geen enkel leuk duel meer gespeeld.
Volgens mij weet je zelf ook wel wat van prostaatmelkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baudet heb ik paar keer ontmoet overigens. Nee hij meent het, alleen moet ik wel zeggen dat hij soms te impulsief (vanuit zijn gevoel) reageert en dat is niet altijd slim. Ben er inmiddels wel zeker van dat hij echt vindt dat het slecht gaat in Nederland. Overigens kan ik uren naar Hiddema luisteren over zijn katDe kat BRAM
Uiteraard. DM staat open ouwe reus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf ook wel wat van prostaatmelken
Na dit lijstje stel ik nogmaals vast dat het opvallend is hoe weinig men het heeft over Durrant, zeker nu met langer wedstrijdformat.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Semi's TV 2019
Van Gerwen, Anderson, Smith, Aspinall
Price, Aspinall, Cross, Smith
Durrant, M. Smith, Cross, Gurney
Van Gerwen, Dobey, Durrant, Chisnall
Cross, Gurney, Smith, Price
Van Gerwen, Price, Wright, Durrant
Price, Dobey, Van Gerwen, White
Ik zou zeggen; Cross en Smith hebben een prima jaar gehad op TV dus ze zouden eerder bij zichzelf te rade moeten gaan waarom ze zo zwak waren zaterdag en zondag.
De PDC kent minder chokers dan de BDO.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Na dit lijstje stel ik nogmaals vast dat het opvallend is hoe weinig men het heeft over Durrant, zeker nu met langer wedstrijdformat.
Durrant TIA genot.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Na dit lijstje stel ik nogmaals vast dat het opvallend is hoe weinig men het heeft over Durrant, zeker nu met langer wedstrijdformat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |