Er is geen gebrek aan toppers. De top is juist veel te breed. In Taylor zijn tijdperk had hij amper tegenstand qua 100+ gemiddeldes. MvG heeft dat elke week.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat verkeerd is dat de PDC meer inzet op verschillende landen, ik zeg meer dat het gebrek aan toppers binnenkort écht gaat opbreken. Met Taylor en vBarneveld ben je al twee belangrijke spelers kwijt in het circuit. Uiteindelijk wil het grote publiek gewoon herkenbare gezichten op een WK die hoge gemiddeldes tegen elkaar smijten. Binnen het huidige systeem bouw je gewoon minder herkenbare gezichten op die uiteindelijk het darten moeten gaan verkopen en in ieder geval vorig jaar waren de wedstrijden in de latere fases van het toernooi gewoon kut.
en krakers en deurbiesquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef Coco. het volgende:
Gebrek aan toppers![]()
Er komen steeds meer toppers aan.
Inderdaad. Daarom is de dominantie van MvG bizar. Taylor - met alle respect - had zeker de eerste 5 tot 8 jaar geen tegenstanders die even 110 pompte in een partij. Als je dan als enige 5 tot 10 punten hoger gooit dan de rest, ja dan kun je 16 x wereldkampioen worden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef Coco. het volgende:
Gebrek aan toppers![]()
Er komen steeds meer toppers aan.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Reyes stuntelt in een wedstrijd van Reyes, hebben we eerder gezien.
Dit wordt LEKKER, dit wordt SMULLEN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit jaar De Swaantjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn wel meer toernooien dan het WK. Beetje beperkt als je alleen WK als referentie neemt. Sowieso dien je op WK gewoon in topvorm te zijn (lees: 95+ gemiddeld), als je dat niet haalt als top-16 speler dan moet je maar naar jezelf kijken.
Vorig jaar was het prima met Humphries en Aspinall in kwartfinale.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit wordt LEKKER, dit wordt SMULLEN.Die Tatum mag mijn anus likken bohghh geil wief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gretha wat een actquote:
Rare fetish.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Tatum mag mijn anus likken bohghh geil wief.
Speelt mindgames met zijn tegenstander.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ilagan die op rare momenten ineens op de bull gaat mikken
Semi's TV 2019quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat verkeerd is dat de PDC meer inzet op verschillende landen, ik zeg meer dat het gebrek aan toppers binnenkort écht gaat opbreken. Met Taylor en vBarneveld ben je al twee belangrijke spelers kwijt in het circuit. Uiteindelijk wil het grote publiek gewoon herkenbare gezichten op een WK die hoge gemiddeldes tegen elkaar smijten. Binnen het huidige systeem bouw je gewoon minder herkenbare gezichten op die uiteindelijk het darten moeten gaan verkopen en in ieder geval vorig jaar waren de wedstrijden in de latere fases van het toernooi gewoon kut.
Raarquote:
En bij Baudet heb je dat niet?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gretha wat een actIk zag haar voor het eerst op tv en ik dacht meteen; Dit is nep. Slechte actrice ook nog eens.
Echt heel erg naar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RaarJe prostaat zit nu eenmaal in je anus ouwe dibbes. @:Wereldgozer kan je daar een hoop over vertellen.
Baudet heb ik paar keer ontmoet overigens. Nee hij meent het, alleen moet ik wel zeggen dat hij soms te impulsief (vanuit zijn gevoel) reageert en dat is niet altijd slim. Ben er inmiddels wel zeker van dat hij echt vindt dat het slecht gaat in Nederland. Overigens kan ik uren naar Hiddema luisteren over zijn katquote:
Vorig jaar was niet prima, Humphries en Aspinall (die overigens op een langer format allebei kansloos waren tegen Smiss) waren nog wel leuk maar aan Joyce en Dolan heb je natuurlijk niks (alhoewel Joyce natuurlijk kwam omdat Wade door het ijs zakte). Uiteindelijk is er vanaf de kwartfinale geen enkel leuk duel meer gespeeld.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn wel meer toernooien dan het WK. Beetje beperkt als je alleen WK als referentie neemt. Sowieso dien je op WK gewoon in topvorm te zijn (lees: 95+ gemiddeld), als je dat niet haalt als top-16 speler dan moet je maar naar jezelf kijken.
Vorig jaar was het prima met Humphries en Aspinall in kwartfinale.
Mag ik zeggen dat dit veel verklaart? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bah met haar cracktanden. Heroine is a hell of a drug
Elk duel met MvG is genot. Topniveau, wat wil een mens nog meerquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar was niet prima, Humphries en Aspinall (die overigens op een langer format allebei kansloos waren tegen Smiss) waren nog wel leuk maar aan Joyce en Dolan heb je natuurlijk niks (alhoewel Joyce natuurlijk kwam omdat Wade door het ijs zakte). Uiteindelijk is er vanaf de kwartfinale geen enkel leuk duel meer gespeeld.
Volgens mij weet je zelf ook wel wat van prostaatmelkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baudet heb ik paar keer ontmoet overigens. Nee hij meent het, alleen moet ik wel zeggen dat hij soms te impulsief (vanuit zijn gevoel) reageert en dat is niet altijd slim. Ben er inmiddels wel zeker van dat hij echt vindt dat het slecht gaat in Nederland. Overigens kan ik uren naar Hiddema luisteren over zijn katDe kat BRAM
Uiteraard. DM staat open ouwe reus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf ook wel wat van prostaatmelken
Na dit lijstje stel ik nogmaals vast dat het opvallend is hoe weinig men het heeft over Durrant, zeker nu met langer wedstrijdformat.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Semi's TV 2019
Van Gerwen, Anderson, Smith, Aspinall
Price, Aspinall, Cross, Smith
Durrant, M. Smith, Cross, Gurney
Van Gerwen, Dobey, Durrant, Chisnall
Cross, Gurney, Smith, Price
Van Gerwen, Price, Wright, Durrant
Price, Dobey, Van Gerwen, White
Ik zou zeggen; Cross en Smith hebben een prima jaar gehad op TV dus ze zouden eerder bij zichzelf te rade moeten gaan waarom ze zo zwak waren zaterdag en zondag.
De PDC kent minder chokers dan de BDO.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Na dit lijstje stel ik nogmaals vast dat het opvallend is hoe weinig men het heeft over Durrant, zeker nu met langer wedstrijdformat.
Durrant TIA genot.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Na dit lijstje stel ik nogmaals vast dat het opvallend is hoe weinig men het heeft over Durrant, zeker nu met langer wedstrijdformat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |