Nederland heeft gesproken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)b9MV1TGOx7tNXVJyhqTg
GENIET0N

Voor de set riep Zjak dat het nog niet klaar wasquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak schreef hem al naar huis, maar Reyes pakt de zet.

quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
Dat Illagan met die korte mouwtjes kan gooien. Mokerirritant lijkt mij dat.

Caissière deed haar mond dopen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:37 schreef Coco. het volgende:
Idiote turk liet 6 flessen rode wijn vallen aan de kassa.
Bohh die alcohol walm.

Ik zeg niet dat dat verkeerd is dat de PDC meer inzet op verschillende landen, ik zeg meer dat het gebrek aan toppers binnenkort écht gaat opbreken. Met Taylor en vBarneveld ben je al twee belangrijke spelers kwijt in het circuit. Uiteindelijk wil het grote publiek gewoon herkenbare gezichten op een WK die hoge gemiddeldes tegen elkaar smijten. Binnen het huidige systeem bouw je gewoon minder herkenbare gezichten op die uiteindelijk het darten moeten gaan verkopen en in ieder geval vorig jaar waren de wedstrijden in de latere fases van het toernooi gewoon kut.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat de PDC vooral meer bezig is met ervoor zorgen dat in verschillende landen het darts gepromoot wordt en dat vind ik interessanter dan of een topseed wel of niet goed wordt ondersteund op het WK. Cross heeft ver onder zijn kunnen gegooid; Smith kwam te laat op gang tegen een sterkgooiende tegenstander die we tot een maand geleden nog als een zwakzinnige inschatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |