quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
Illagan ziet er wel uit als een gemiddelde spijkerbroekenmaker met een lijmfles in zijn neus genot.
Ik vind het niveau later op het WK maar een rare klacht. Op het WK2018 was er ook gewoon een kwart met Jamie Lewis, James Richardson, Toni Alcinas en Darren Webster. Mannen als Suljovic, Whitlock en Price hebben al jaren meer moeite op het WK dan met dit format ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Euro Tour is ook wel even anders dan een WK he. Tot nu toe gaan er gewoon meer seeds uit in hun eerste wedstrijd dan voorheen en dat komt het uiteindelijke niveau van het toernooi in de latere rondes niet ten goede. Das een objectieve redenatie die je kunt maken.
Het ‘maar anders spelen altijd dezelfde toppers tegen elkaar!!!’-argument heb ik ook weinig boodschap aan. Buiten demonstratietoernooien valt dat sowieso wel mee, en bij het WK staat er altijd een heel andere druk op.
Leugens.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Die pot op het WK tegen Newton diep in de nacht in een lege zaal is het enige hoogtepunt van Reyes.
twitter:DanDartsDawson twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 15:04:43"I've struggled with my eyesight for the last 10 years... with glasses on I'm only just able to drive"Ryan Searle survives a match dart to edge past King in a deciding leg, despite 9 x 180s and a 170 checkout.#WHDartshttps://t.co/JXTUxky2ts reageer retweet
https://www.omroepbrabant(...)nde-van-het-WK-Dartsquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Die pot op het WK tegen Newton diep in de nacht in een lege zaal is het enige hoogtepunt van Reyes.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met die Albert Heijn reclames.
quote:Kenny Priest
1 dag geleden
Niks negatieves over deze reclame,,, A.heijn is een -_ut winkel,,,,, sta je bij de cigarrette balie en 2 mongolen sta te praten over persoonlijke dingen in plaats van KAN IK HELPEN,,,,je moet wachten tot hun klaar zijn voor dat je word geholpen,,,, EEN DE WINKEL MAANDJES MOETE SCHOONGEMAAKT WORDEN MET HOGE DRUK SPUIT,,,,, Je MOET JE ETEN HIER IN LEGGEN DIE DINGEN ZIJN VIES,,,, ZO VIES,,,,, IK DACHT NEDERLAND WAS ZO MODERN PROGRESSIVE,,,, WAT IS ER GEBEURD ???????? ?????????
En dit soort mensen mogen op de FVD stemmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |