quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
Illagan ziet er wel uit als een gemiddelde spijkerbroekenmaker met een lijmfles in zijn neus genot.
Ik vind het niveau later op het WK maar een rare klacht. Op het WK2018 was er ook gewoon een kwart met Jamie Lewis, James Richardson, Toni Alcinas en Darren Webster. Mannen als Suljovic, Whitlock en Price hebben al jaren meer moeite op het WK dan met dit format ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Euro Tour is ook wel even anders dan een WK he. Tot nu toe gaan er gewoon meer seeds uit in hun eerste wedstrijd dan voorheen en dat komt het uiteindelijke niveau van het toernooi in de latere rondes niet ten goede. Das een objectieve redenatie die je kunt maken.
Het ‘maar anders spelen altijd dezelfde toppers tegen elkaar!!!’-argument heb ik ook weinig boodschap aan. Buiten demonstratietoernooien valt dat sowieso wel mee, en bij het WK staat er altijd een heel andere druk op.
Leugens.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Die pot op het WK tegen Newton diep in de nacht in een lege zaal is het enige hoogtepunt van Reyes.
twitter:DanDartsDawson twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 15:04:43"I've struggled with my eyesight for the last 10 years... with glasses on I'm only just able to drive"Ryan Searle survives a match dart to edge past King in a deciding leg, despite 9 x 180s and a 170 checkout.#WHDartshttps://t.co/JXTUxky2ts reageer retweet
https://www.omroepbrabant(...)nde-van-het-WK-Dartsquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Die pot op het WK tegen Newton diep in de nacht in een lege zaal is het enige hoogtepunt van Reyes.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met die Albert Heijn reclames.
quote:Kenny Priest
1 dag geleden
Niks negatieves over deze reclame,,, A.heijn is een -_ut winkel,,,,, sta je bij de cigarrette balie en 2 mongolen sta te praten over persoonlijke dingen in plaats van KAN IK HELPEN,,,,je moet wachten tot hun klaar zijn voor dat je word geholpen,,,, EEN DE WINKEL MAANDJES MOETE SCHOONGEMAAKT WORDEN MET HOGE DRUK SPUIT,,,,, Je MOET JE ETEN HIER IN LEGGEN DIE DINGEN ZIJN VIES,,,, ZO VIES,,,,, IK DACHT NEDERLAND WAS ZO MODERN PROGRESSIVE,,,, WAT IS ER GEBEURD ???????? ?????????
En dit soort mensen mogen op de FVD stemmen.quote:
Kenny 'Powers' Priestquote:
WK 2018 had inderdaad één raar kwart omdat Wright-Lewis, maar nu noem je een uitzondering tegenover iets wat structureel lijkt te gebeuren. Kijk gewoon hoeveel seeds er nu vroeg uitgaan en hoeveel het er de jaren ervoor was. Dat verschil is gewoon groot.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het niveau later op het WK maar een rare klacht. Op het WK2018 was er ook gewoon een kwart met Jamie Lewis, James Richardson, Toni Alcinas en Darren Webster. Mannen als Suljovic, Whitlock en Price hebben al jaren meer moeite op het WK dan met dit format ook.
Zo denkt Slob ook over jouquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dit soort mensen mogen op de FVD stemmen.
De onvermijdelijke familie Stekelenburg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef Zipportal het volgende:
Van Nistelrooy bij EK assistent van Koeman, Stekelenburg sluit nu al aan
[ afbeelding ]
https://www.tubantia.nl/n(...)-nu-al-aan~a320af89/
Kan die Pinda familie niet gewoon weg?
Is dit ook al familie van ja?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kun je toch wel zien?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit ook al familie van ja?
Nu is de vraag: waarom zou de PDC ervoor moeten zorgen dat de topseeds in een gespreid bedje komen? Graaf die kloof, zou ik zeggen. Zo diep mogelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
WK 2018 had inderdaad één raar kwart omdat Wright-Lewis, maar nu noem je een uitzondering tegenover iets wat structureel lijkt te gebeuren. Kijk gewoon hoeveel seeds er nu vroeg uitgaan en hoeveel het er de jaren ervoor was. Dat verschil is gewoon groot.
Misschien een goed argument om Jeroen van Oranje af te halen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens goed naar dat hoofd, die hele inteeltfamilie lijkt op elkaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit ook al familie van ja?
Pinda Milan is ook half familie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel van die figuren lopen er rond?
Milan is een bastaardquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel van die figuren lopen er rond?
Dat wordt de vaste Oranje-volger hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien een goed argument om Jeroen van Oranje af te halen.
@Rellende_Rotscholierquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wist ik ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pinda Milan is ook half familie.
"Is dit karma?"quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:16 schreef Szura het volgende:
Jeroen Stekelenburg de schoolkrantjournalist
Dat is wederzijds liefie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mani heb ik hoog zitten, ondanks z'n politieke voorkeuren.
Er is een Softtip variant waarbij je moet uitgooien met een triplequote:Op dinsdag 17 december 2019 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Wilde hij die 176 nou uitgooien door 180 te gooien?
Suzuki ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:19 schreef Zipportal het volgende:
Reyes kan toch geen Engels. Dus opbokken.
Ik eet roerbaknoedels.quote:
Koeman is een hele matige trainer. Dit kan nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Maarten Stekelenburg zat toen in "Daar Hoorden Zij Engelen Zingen"
@:PowerLoungen
Die van je moeder is niet zo vers meer hoor ouwe smeerpijp.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik eet een heerlijk vers roze kutje vanavond.
Ons mam woont hier niet. Ik ga voor een heerlijk licht rijp oestertje van rond de 30 jaar boh boh.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van je moeder is niet zo vers meer hoor ouwe smeerpijp.
Mag hopen dat die milf per uitgezonden reclame betaald wordt.quote:
Carglassquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef Zipportal het volgende:
Jonty (nooit van gehoord) van Carglass.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van je moeder is niet zo vers meer hoor ouwe smeerpijp.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:16 schreef Szura het volgende:
Jeroen Stekelenburg de schoolkrantjournalist
In het echt heet ze Randy Fokke. Dat geloof je toch niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mag hopen dat die milf per uitgezonden reclame betaald wordt.
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
In het echt heet ze Randy Fokke. Dat geloof je toch niet.
Doek het EK maar op.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koeman is een hele matige trainer. Dit kan niet
Rot op met die rottende bosmongool van een Valentijn Driessenquote:
Gezien het format in de latere rondes en de populariteit van het WK natuurlijk! Das niet zo lastig. Denk je dat ik mijn vrienden klaar krijg voor spelers als Joyce en Dolan in de kwartfinales? Die willen ook gewoon de toppers tegen elkaar, dat levert in een dergelijke fase over het algemeen de mooiste wedstrijden op.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu is de vraag: waarom zou de PDC ervoor moeten zorgen dat de topseeds in een gespreid bedje komen? Graaf die kloof, zou ik zeggen. Zo diep mogelijk.
Mooiste aan het WK is juist de underdogs die ver komen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien het format in de latere rondes en de populariteit van het WK natuurlijk! Das niet zo lastig. Denk je dat ik mijn vrienden klaar krijg voor spelers als Joyce en Dolan in de kwartfinales? Die willen ook gewoon de toppers tegen elkaar, dat levert in een dergelijke fase over het algemeen de mooiste wedstrijden op.
De PDC heeft er júíst profijt aan dat de goede spelers ver komen, simpelweg omdat zij de beste kijkcijfers opleveren en op die manier commercieel ook interessanter worden. Het levert nu afbreuk op aan het merk wat sommige darters (as Cross en Smiss) uitstralen omdat ze in de eerste ronde uitgeschakeld zijn, wat uiteindelijk ook de populariteit van de PL dwars gaat zitten. Niemand heeft zin in vGerwen die over een heel lang format een of andere matige Pro Tour speler met 5-0 wegzet.
Ik zeg niet dat de PDC de topspelers maar moet helpen, ik zeg alleen dat de huidige aanpassingen indirect ongewenste gevolgen heeft voor de commerciele waarde van het toernooi.
Als je uit Zaandam/Noord-Holland komt is alles mogelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
In het echt heet ze Randy Fokke. Dat geloof je toch niet.
Weghorst doet het trouwens goed in Mofrika.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt Babel of Luuk de Jong.
TV kan uit allen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt Babel of Luuk de Jong.
TV kan uit allen.
WeghorstGodquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weghorst doet het trouwens goed in Mofrika.
Het mooiste is één underdog die ver komt. Niet vier, zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooiste aan het WK is juist de underdogs die ver komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |