Ik vond het systeem met 64 spelers gewoon al leuker eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Pro Tour-top8 verdient sowieso wel een vrijstelling.
Ja dagquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het systeem met 64 spelers gewoon al leuker eigenlijk.
Wat mij betreft doen ze anders poules ofzo zodat spelers als Smiss en Cross er niet na één kutpot uitliggen aan het begin.
Ehm, laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het systeem met 64 spelers gewoon al leuker eigenlijk.
Wat mij betreft doen ze anders poules ofzo zodat spelers als Smiss en Cross er niet na één kutpot uitliggen aan het begin.
Mooie jongen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Reyes is verleden tijd, volgend jaar begint de opmars van Noguera. #onthouddienaam
Maar zoals het nu is is het ook geen reet aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ehm, laten we dat maar niet doen.
Ik vind de tweede rondes voor mijn gevoel wel veel sterker dan normaal qua niveau.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar zoals het nu is is het ook geen reet aan.
Meest waardeloze PDC-nummer 1 ooitquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
Lloyd als voorbeeld? Een jaar voor die verliespot tegen Van Barneveld verloor hij ook van Gary fucking Welding.
je zult je lol toch uit leedvermaak moeten halen....quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef Grifte het volgende:
Zit het interview met Barney in de Volkskrant weer eens te lezen. Ga weer helemaal kapot. Benieuwd of dat interview ooit nog overtroffen gaat worden.
Kwalitatief sterker is zeker het geval, omdat de spelers die de eerste rondes overleven met een mentaal voordeel starten ten opzichte van de spelers met een vrijstelling. Alleen gaan er daardoor, zeker met het korte format, heel de tijd seeds uit in de tweede ronde die gewoon nog even moeten inkomen. In de latere rondes levert dat gewoon afbreuk op het toernooi.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind de tweede rondes voor mijn gevoel wel veel sterker dan normaal qua niveau.
Heb je het gelezen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je zult je lol toch uit leedvermaak moeten halen....
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
Lloyd als voorbeeld? Een jaar voor die verliespot tegen Van Barneveld verloor hij ook van Gary fucking Welding.
Op genoeg punten heb ik medelijden met Barney. Maar in dat interview overtreft hij zichzelf in een staaltje zelfmedelijden met het constante "altijd tegen mij", "dit kan alleen mij overkomen". Los van alle realiteit, zelfs als de interviewer nuance probeert aan te brengen. Dan wordt het wel lachwekkend ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je zult je lol toch uit leedvermaak moeten halen....
Ik vind het juist prima. Je moet als seed gewoon je plek verdedigen; zo'n principe op de Euro Tour werkt ook prima en uiteindelijk blijven de betere goden daar ook de beste seeds op Smith na.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kwalitatief sterker is zeker het geval, omdat de spelers die de eerste rondes overleven met een mentaal voordeel starten ten opzichte van de spelers met een vrijstelling. Alleen gaan er daardoor, zeker met het korte format, heel de tijd seeds uit in de tweede ronde die gewoon nog even moeten inkomen. In de latere rondes levert dat gewoon afbreuk op het toernooi.
De zeer irritante Ting Chi Royden Lam die een tourkaart ophaalt en er verder geen reet mee doetquote:
Hopelijk gaat hij weer naar Q-school haha.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
Blij dat de irritante klootzak Royden Lam zich niet geplaatst heeft.
quote:
Hahahaha xDquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij weer naar Q-school haha.
Een Euro Tour is ook wel even anders dan een WK he. Tot nu toe gaan er gewoon meer seeds uit in hun eerste wedstrijd dan voorheen en dat komt het uiteindelijke niveau van het toernooi in de latere rondes niet ten goede. Das een objectieve redenatie die je kunt maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het juist prima. Je moet als seed gewoon je plek verdedigen; zo'n principe op de Euro Tour werkt ook prima en uiteindelijk blijven de betere goden daar ook de beste seeds op Smith na.
Je vreest al voor Gurney hequote:Op dinsdag 17 december 2019 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Euro Tour is ook wel even anders dan een WK he. Tot nu toe gaan er gewoon meer seeds uit in hun eerste wedstrijd dan voorheen en dat komt het uiteindelijke niveau van het toernooi in de latere rondes niet ten goede. Das een objectieve redenatie die je kunt maken.
Het ‘maar anders spelen altijd dezelfde toppers tegen elkaar!!!’-argument heb ik ook weinig boodschap aan. Buiten demonstratietoernooien valt dat sowieso wel mee, en bij het WK staat er altijd een heel andere druk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |