SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.![]()
![]()
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ach, een beetje voor de grap toch leek me dat? Omdat Suzuki een vrouw is. Vond t wel grappig.quote:Op maandag 16 december 2019 21:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Goed gezien. Walgelijke steniging was het.
Diep in de nachtquote:Op maandag 16 december 2019 21:26 schreef LordVoldermort het volgende:
In dit tempo liggen we te pitten bij Ando gvd
Ik vond er niks grappigs aan. Het was bijzonder vrouwonvriendelijk en Richardson had zoiets niet verdiend.quote:Op maandag 16 december 2019 21:27 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ach, een beetje voor de grap toch leek me dat? Omdat Suzuki een vrouw is. Vond t wel grappig.
dealquote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik zet 1 krat bier op dat dit niet Van Barnevelds allerlaatste wk was trouwens
Die weddenschap durft NIEMAND aanquote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef HetDonkertAan het volgende:
Dan kunnen we die dus innen als hij dood is.quote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef HetDonkertAan het volgende:
Wellicht als trainer van TONquote:Op maandag 16 december 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij ooit nog aan de bak komen als trainer?
Yannickedquote:Op maandag 16 december 2019 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap niet dat mensen die juichen voor Suzuki het nodig vinden de altijd sympathieke Richardson uit te jouwen.
Vast wel. Over een jaar bij een middenmoterquote:Op maandag 16 december 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij ooit nog aan de bak komen als trainer?
quote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen we die dus innen als hij dood is.
Ik spreek je over een maand weer.
Wat was er vrouwonvriendelijk dan? Merkte juist dat er veel mensen specifiek juichden voor Suzuki..... Volgens mij had t ook meer te maken met de rariteit van een vrouw op t podium dan met de sympathie van Richardson.quote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vond er niks grappigs aan. Het was bijzonder vrouwonvriendelijk en Richardson had zoiets niet verdiend.
Ze werkt inderdaad met verstandelijk gehandicapten. Een ongelukje wil dan wel eens voorkomen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Gisteren nog je moeder gekanteld
Top WK met al die verrassingen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen opeens uit vorm is dit WK. Matige gemiddeldes tot zover
Jij bent anders prima in vorm Frassquote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen opeens uit vorm is dit WK. Matige gemiddeldes tot zover
Hij kan beter eerst ergens assistent zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vast wel. Over een jaar bij een middenmoter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Van t weekend weinig geweest, vandaag beetje inhalenquote:Op maandag 16 december 2019 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent anders prima in vorm Frass
DRT draait als een tierelier!!quote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt wel alsof iedereen opeens uit vorm is dit WK.
Eens. Ik merk in het echte leven soms ook de tendens om vrouwen aandacht te geven omdat ze vrouw zijn, terwijl dit niet relevant is voor de functie. Ook vrouwen die enorm gefocust zijn op alleen andere vrouwen die rijk en succesvol zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vond er niks grappigs aan. Het was bijzonder vrouwonvriendelijk en Richardson had zoiets niet verdiend.
Samen met Stam assistent van Frank de Boer.quote:Op maandag 16 december 2019 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan beter eerst ergens assistent zijn.
Je zegt het zelf al.quote:Op maandag 16 december 2019 21:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Wat was er vrouwonvriendelijk dan? Merkte juist dat er veel mensen specifiek juichden voor Suzuki..... Volgens mij had t ook meer te maken met de rariteit van een vrouw op t podium
Welke club gunnen we dat?quote:Op maandag 16 december 2019 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Samen met Stam assistent van Frank de Boer.
SPIJKER --> KOPquote:Op maandag 16 december 2019 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Ik merk in het echte leven soms ook de tendens om vrouwen aandacht te geven omdat ze vrouw zijn, terwijl dit niet relevant is voor de functie. Ook vrouwen die enorm gefocust zijn op alleen andere vrouwen die rijk en succesvol zijn.
Nee joh. Dit is natuurlijk Barneygedrag. Als het volgend jaar niet is, dan is t dat jaar erop wel. Die man blijft gewoon darten.quote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen we die dus innen als hij dood is.
Ik spreek je over een maand weer.
Die gouden generatie is nu blessa.quote:Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee er komt een gouden generatie aan.
quote:Op maandag 16 december 2019 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]De limmittud edisjun set waarvan er nog 1000 liggen die ze niet kwijt kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Denk je?quote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef HetDonkertAan het volgende:
Of weer pakketjes en enveloppen werpenquote:Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nee joh. Dit is natuurlijk Barneygedrag. Als het volgend jaar niet is, dan is t dat jaar erop wel. Die man blijft gewoon darten.
Denk ik.
northy heeft zelfkennistwitter:RichardNorth180 twitterde op maandag 16-12-2019 om 01:11:46Bring on the women for the tour they can do it 100% let's see all the women go to q school prove they dont need women tour because they just as good as us blokes reageer retweet
Hopen dat Dolan vanavond wint, Yannick heeft zijn WK-vorm nog niet echt te pakken.quote:
Maar het stukje 'onvriendelijk' mis ik. Ik kijk er gewoon iets anders tegenaan.quote:
We zijn maar amateur usersquote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Anders heeft het leven geen zin meer.
SPOILER, DIT MOET EEN VERRASSING BLIJVEN.quote:Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Setje RTL7 WK Limited Edition darts dat wordt weggegeven.
quote:Op maandag 16 december 2019 21:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
SPOILER, DIT MOET EEN VERRASSING BLIJVEN.
Ze was bij vlagen focking goed. Maar hield dat telkens niet lang genoeg vol.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens wel leuk om te zien dat Suzuki redelijk mee kan op het PDC niveau.
Ik vind dat meer typisch Engels. En daar hebben we er wel een paar van.quote:Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ondanks het stereotype van Ierse darters zijn Ieren (uit de republiek) zelden interessante spelers.
Wanneer komt er nou eens een overduidelijke dronken schreeuwerd die vals speelt en vecht wanneer ie verliest?
Jawelquote:Op maandag 16 december 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Barney nog aanschuiven als analist dit toernooi trouwens?
Jij gaat naar het andere uiterste.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
Moet je nagaan dat ze daar die arme Japanse vrouw hadden staan uitfluiten gedurende de hele wedstrijd.
Ik zie meer diversiteit bij darten als iets positiefs, het is al meer dan genoeg een sport voor dikke lelijke witte mannen. Daarom vind ik het al prima dat Suzuki wordt aangemoedigd. En ja, dat kan ook zonder de tegenstander uit te fluiten, dat is sowieso iets naars.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Maar het stukje 'onvriendelijk' mis ik. Ik kijk er gewoon iets anders tegenaan.
Leuk hoor trouwens, een vrouw die dan meedoet.
Ik vond hoe het publiek daar dan op reageerde juist hartstikke leuk. Moet je nagaan dat ze daar die arme Japanse vrouw hadden staan uitfluiten gedurende de hele wedstrijd.
Nou ja, dat gebeurde bij Richardson wel een beetje dus ik snap je punt qua positieve discriminatie ook best wel hoor.
Maar ik vond het juist leuk. Misschien zien wij de verhouding man - vrouw iets conservatiever of minder conservatief tov elkaar.
Ja, als Kyle ineens wint, weet je dat het niet leuk gaat worden.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen dat Dolan vanavond wint, Yannick heeft zijn WK-vorm nog niet echt te pakken.
Norty zou zelfs bij de vrouwen niet winnen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef KennyPowers het volgende:
northy heeft zelfkennistwitter:RichardNorth180 twitterde op maandag 16-12-2019 om 01:11:46Bring on the women for the tour they can do it 100% let's see all the women go to q school prove they dont need women tour because they just as good as us blokes reageer retweet
Geen spectaculaire korting? #AnnounceFacebookcontest is hopelijk voor de geweldige prijzenquote:Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Setje RTL7 WK Limited Edition darts dat wordt weggegeven.
Ach het was niet zo erg als in Duitsland oidquote:Op maandag 16 december 2019 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie meer diversiteit bij darten als iets positiefs, het is al meer dan genoeg een sport voor dikke lelijke witte mannen. Daarom vind ik het al prima dat Suzuki wordt aangemoedigd. En ja, dat kan ook zonder de tegenstander uit te fluiten, dat is sowieso iets naars.
Nou ja, hij zit in het schema van Wade, dat kan nog goed gaan komen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, als Kyle ineens wint, weet je dat het niet leuk gaat worden.
Maar nu doe je alsof een vrouw, in dit geval Suzuki kwetsbaar is en meer beschermd moeten worden dan Richardson. Ik vind dat raar in deze.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Maar het stukje 'onvriendelijk' mis ik. Ik kijk er gewoon iets anders tegenaan.
Leuk hoor trouwens, een vrouw die dan meedoet.
Ik vond hoe het publiek daar dan op reageerde juist hartstikke leuk. Moet je nagaan dat ze daar die arme Japanse vrouw hadden staan uitfluiten gedurende de hele wedstrijd.
Nou ja, dat gebeurde bij Richardson wel een beetje dus ik snap je punt qua positieve discriminatie ook best wel hoor.
Maar ik vond het juist leuk. Misschien zien wij de verhouding man - vrouw iets conservatiever of minder conservatief tov elkaar.
Dat dus.quote:Op maandag 16 december 2019 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar nu doe je alsof een vrouw, in dit geval Suzuki kwetsbaar is en meer beschermd moeten worden dan Richardson. Ik vind dat raar in deze.
Ja dat klopt. Maar ja, stel je voor dat er een hele kleine vrolijke neger mee dart.quote:Op maandag 16 december 2019 21:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij gaat naar het andere uiterste.
Het was vrouwvriendelijk geweest als het publiek het als een volwaardige, 'normale' wedstrijd had beschouwd.
Lachwekkend.quote:Op maandag 16 december 2019 21:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het WK is het kwalificatietoernooi voor de PL
Ik volg je even niet meer nu.quote:Op maandag 16 december 2019 21:41 schreef HetDonkertAan het volgende:
Maar ja, stel je voor dat er een hele kleine vrolijke neger mee dart.
Dan gaan ze daar ook onredelijk voor juichen.... En is dat dan ook meteen weer racisme...
Nee vond het ook enorm meevallen, dat sowieso al.quote:Op maandag 16 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach het was niet zo erg als in Duitsland oid
Beetje boe roepen hoort er ook wel bij hoor, fluiten is wel klote
Ik denk dat ze juist dit soort ervaring nodig heeft. Je zie het ook aan jonge gasten die net komen kijken dat ze moeten leren winnen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze was bij vlagen focking goed. Maar hield dat telkens niet lang genoeg vol.
Nederland is een totaal debiel land als het op dartspubliek aankomtquote:Op maandag 16 december 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee vond het ook enorm meevallen, dat sowieso al.
In Duitsland viel het niet mee. Nederland was ook niet best, al die oranje tokkies die White gingen uitfluiten
quote:Op maandag 16 december 2019 21:41 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ja, stel je voor dat er een hele kleine vrolijke neger mee dart.
Dan gaan ze daar ook onredelijk voor juichen.... En is dat dan ook meteen weer racisme...
Darts en het publiek wat het trekt staat nu eenmaal niet bekend om het hoge intellectuele observeren van hetgeen dat zich op t podium afspeelt. En dat maakt t ook wel leuk
Thank you!quote:
twitter:JaapWinnaar twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:42:27Waarom heten vloertoernooien vloertoernooien? #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 16 december 2019 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Nederland is een totaal debiel land als het op dartspubliek aankomt
Hier kan ik niet meer tegenopquote:Op maandag 16 december 2019 21:44 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:JaapWinnaar twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:42:27Waarom heten vloertoernooien vloertoernooien? #rtl7darts reageer retweet
quote:
Wambertoquote:Op maandag 16 december 2019 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een hele kleine vrolijke neger?
Goede vraag.quote:Op maandag 16 december 2019 21:44 schreef KennyPowers het volgende:
Kleine aanpassing. Nederlands nationalisme is smerig lelijk. Al onze tradities zijn gewoon kutquote:Op maandag 16 december 2019 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nederland is een totaal debiel land als het op publiek bij sportevenementen aankomt
Rits gespot.quote:Op maandag 16 december 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Barney nog aanschuiven als analist dit toernooi trouwens?
twitter:RitsdeBoer twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:44:02Misschien geen vraag voor de commentatoren, maar ik ben zelf benieuwd of Barney nog in de studio zal aanschuiven als analist. Ik hoop natuurlijk van wel. #rtl7darts reageer retweet
Merel er achteraan.quote:Op maandag 16 december 2019 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rits gespot.twitter:RitsdeBoer twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:44:02Misschien geen vraag voor de commentatoren, maar ik ben zelf benieuwd of Barney nog in de studio zal aanschuiven als analist. Ik hoop natuurlijk van wel. #rtl7darts reageer retweet
Dat kwetsbare stuk dat vrouwen over t algemeen iets meer hebben dan mannen en dus (in de ogen van mannen) meer beschermd moeten worden is denk ik ook de reden dat ze haar zo aanmoedigden.quote:Op maandag 16 december 2019 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar nu doe je alsof een vrouw, in dit geval Suzuki kwetsbaar is en meer beschermd moeten worden dan Richardson. Ik vind dat raar in deze.
Behalve oliebollen genot.quote:Op maandag 16 december 2019 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kleine aanpassing. Nederlands nationalisme is smerig lelijk. Al onze tradities zijn gewoon kut
Haha, daar gaat JR’s act.quote:Op maandag 16 december 2019 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rits gespot.twitter:RitsdeBoer twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:44:02Misschien geen vraag voor de commentatoren, maar ik ben zelf benieuwd of Barney nog in de studio zal aanschuiven als analist. Ik hoop natuurlijk van wel. #rtl7darts reageer retweet
En dat daarbij de tegenstander uitgejouwd word... --> ach ja?quote:Op maandag 16 december 2019 21:46 schreef HetDonkertAan het volgende:
En dat vind ik wel leuk, grappig en aandoenlijk.
twitter:TeamSuomi twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:44:45The Artist zou wel een mooie bijnaam zijn voor Kantele aangezien een kantele een Fins instrument is.@FrankVischsch @JJNieuwlaat.#rtl7darts reageer retweet
Waarom beginnen ze vanaf 501? #rtl7dartsquote:Op maandag 16 december 2019 21:46 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom zit de twintig naast de één #rtl7darts
Tagliano kan bevestigen dat ik inderdaad Rits de Boer ben.quote:Op maandag 16 december 2019 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2019 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een hele kleine vrolijke neger?
quote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef wimderon het volgende:
twitter:TeamSuomi twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:44:45The Artist zou wel een mooie bijnaam zijn voor Kantele aangezien een kantele een Fins instrument is.@:FrankVischsch @:JJNieuwlaat.#rtl7darts reageer retweet
Kan hij Kantele spelen?quote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef wimderon het volgende:
twitter:TeamSuomi twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:44:45The Artist zou wel een mooie bijnaam zijn voor Kantele aangezien een kantele een Fins instrument is.@:FrankVischsch @:JJNieuwlaat.#rtl7darts reageer retweet
Painter is al The Artistquote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef wimderon het volgende:
twitter:nickhoekman twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 22:50:30Hoop dat wanneer straks dat liedje van Barney vrij komt, er een darter uit Thailand genaamd Ger mee aan de haal gaat. The Eye Of The Thai Ger. #rtl7darts reageer retweet
twitter:dolibres twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 22:57:06@nickhoekman En Mvg tegen Klaasen gaat roepen : jij hebt een kleine piemol. Zelf gezien 😅 reageer retweet
twitter:TeamSuomi twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 23:44:52@nickhoekman Ik ken drie Thaise darters en die heten Thanawat Gaweenuntawong, Attapol Euparakee en Watanyu Chanoonroj. reageer retweet
Jeetje.twitter:TeamSuomi twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:36:02Finnen zijn geen vikingen. @frankvischsch.#rtl7darts reageer retweet
Wtf is dit voor idioot schizofreen twitter account.quote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef wimderon het volgende:
twitter:TonvanDam twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:42:07#rtl7darts waarom schreeuwt die kerel de scores zo maf de zaal in. Mond snoeren graag. reageer retweet
Misschien heeft Stijn zijn cavia begraven?quote:Op maandag 16 december 2019 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je Stijn netjes thuisgebracht?
quote:Op maandag 16 december 2019 21:48 schreef wimderon het volgende:
twitter:nickhoekman twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 22:50:30Hoop dat wanneer straks dat liedje van Barney vrij komt, er een darter uit Thailand genaamd Ger mee aan de haal gaat. The Eye Of The Thai Ger. #rtl7darts reageer retweet
twitter:dolibres twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 22:57:06@:nickhoekman En Mvg tegen Klaasen gaat roepen : jij hebt een kleine piemol. Zelf gezien 😅 reageer retweet
twitter:TeamSuomi twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 23:44:52@:nickhoekman Ik ken drie Thaise darters en die heten Thanawat Gaweenuntawong, Attapol Euparakee en Watanyu Chanoonroj. reageer retweet
Nick Hoekman is wel een prima twitteraar.quote:Op maandag 16 december 2019 21:48 schreef wimderon het volgende:
twitter:dolibres twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 22:57:06@:nickhoekman En Mvg tegen Klaasen gaat roepen : jij hebt een kleine piemol. Zelf gezien 😅 reageer retweet
twitter:TeamSuomi twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 23:44:52@:nickhoekman Ik ken drie Thaise darters en die heten Thanawat Gaweenuntawong, Attapol Euparakee en Watanyu Chanoonroj. reageer retweet
quote:Op maandag 16 december 2019 21:48 schreef wimderon het volgende:
TWEET: Hoop dat wanneer straks dat liedje van Barney vrij komt, er een darter uit Thailand genaamd Ger mee aan de haal gaat. The Eye Of The Thai Ger
Sympathieke man die Ritstwitter:RitsdeBoer twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:48:30Ik hoop overigens ook weer snel Klaasen in de studio te zien als analist. Ik luister graag naar hem en vond het erg triest hoe dat allemaal is gegaan tegen Van Gerwen. #rtl7darts reageer retweet
Hamster zit te analyseren, dus...quote:Op maandag 16 december 2019 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien heeft Stijn zijn cavia begraven?
Gedumpt in de berm.quote:Op maandag 16 december 2019 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je Stijn netjes thuisgebracht?
quote:
Weet niet of dat iets typisch Nederlands is eigkquote:Op maandag 16 december 2019 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kleine aanpassing. Nederlands nationalisme is smerig lelijk. Al onze tradities zijn gewoon kut
Nou ja, Richardson was gewoon de lul. Helaas. Hij zal er vast niet huilend van maar bed zijn gegaan mag ik hopenquote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En dat daarbij de tegenstander uitgejouwd word... --> ach ja?
Correctquote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano kan bevestigen dat ik inderdaad Rits de Boer ben.
Fixed.quote:Op maandag 16 december 2019 21:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Sympathieke man die Rits JR-Style-93twitter:RitsdeBoer twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:48:30Ik hoop overigens ook weer snel Klaasen in de studio te zien als analist. Ik luister graag naar hem en vond het erg triest hoe dat allemaal is gegaan tegen Van Gerwen. #rtl7darts reageer retweet
Liontwitter:HAeilkema twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:39:57Waarom is de lion peanut uit de handel gehaald ?#rtl7darts reageer retweet
Ik heb net bij VI gehoord dat Ray eigenlijk heel grappig is.quote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/bj4bj
Dit is een goed stel hoor.
Kan dit? @:El-Stinho @:johannes_vermeer @:Mani89
Oké raymondquote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Anders heeft het leven geen zin meer.
stopquote:Op maandag 16 december 2019 21:48 schreef wimderon het volgende:
Drie dochters hebben.... Hmm dat is al 3x meer geneukt hebben dan jij in je leven.quote:Op maandag 16 december 2019 21:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Liggen je drie moddervette dochters in bed?
twitter:Minvanondernie1 twitterde op maandag 16-12-2019 om 21:51:16Wat gebeurt er met de dartpijlen die over blijven ? @rtl7darts #rtl7darts reageer retweet
koekoekquote:Op maandag 16 december 2019 21:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Drie dochters hebben.... Hmm dat is al 3x meer geneukt hebben dan jij in je leven.
quote:Op maandag 16 december 2019 21:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Drie dochters hebben.... Hmm dat is al 3x meer geneukt hebben dan jij in je leven.
Jeetje.quote:Op maandag 16 december 2019 21:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
3x0 is ook 0quote:Op maandag 16 december 2019 21:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bankje erbij voor Angelique genotquote:Op maandag 16 december 2019 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
Zouden ze het foto's insturen om een dartsset te winnen hebben afgeschaft?
Er heerst hier altijd wel een beetje een oversekste sfeer.quote:Op maandag 16 december 2019 21:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je op fok zit, Willem?quote:Op maandag 16 december 2019 21:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, het wachten is op Fallon Sherrockquote:Op maandag 16 december 2019 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er heerst hier altijd wel een beetje een oversekste sfeer.
En dan zijn we allemaal mannen die naar dikke darters kijken.
Wanneer komt die?quote:Op maandag 16 december 2019 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, het wachten is op Fallon Sherrock
En Searlequote:Op maandag 16 december 2019 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2019 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ook weer niet echt uitgedeeld.
Meer puberale tikjes.
quote:Op maandag 16 december 2019 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er hier ook wel paar vrouwen tussen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er heerst hier altijd wel een beetje een oversekste sfeer.
En dan zijn we allemaal mannen die naar dikke darters kijken.
Hou dat nou maar een publiek geheim.quote:Op maandag 16 december 2019 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je op fok zit, Willem?
Neequote:Op maandag 16 december 2019 21:57 schreef Platinumgoat het volgende:
Gaat Kantele nog een setje pakken? Dat zou erg welkom zijn aangezien ik nog niet thuis ben...
De_KraamGodinquote:Op maandag 16 december 2019 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er hier ook wel paar vrouwen tussen.
Morgenavond pas.quote:
Lullig om zo over Kenny Powers te praten.quote:Op maandag 16 december 2019 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er hier ook wel paar vrouwen tussen.
verkapte feliciteer-me-postquote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgenavond pas.
Ze doen het goed bij de PDC, vorig jaar als verjaardagcadeautje Dobro, dit jaar Sherrock
Je begrijpt dat ik je morgen niet ga feliciterenquote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgenavond pas.
Ze doen het goed bij de PDC, vorig jaar als verjaardagcadeautje Dobro, dit jaar Sherrock
Ik zal dit goed maken met een biertjequote:Op maandag 16 december 2019 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht eens even, zit je mij voor de gek te houden?
Altijd maar die internet trolls
Ik zit even te kijken met wie ik date kan regelen voor tijdens de pot van VdV.quote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lullig om zo over Kenny Powers te praten.
Halfuurtje nog ongeveer helaas. Rydz heeft zn taak volbracht, Kantele faalt hopeloos zoals verwacht. Gelukkig Nog wat reclameblokken dus hopelijk mis ik maar 1 setquote:
Dan is het vergeven en vergetenquote:Op maandag 16 december 2019 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal dit goed maken met een biertje
Dat zag ik ooit in een Nederlandse film.quote:Op maandag 16 december 2019 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Beetje onhandig om te feliciteren bij overlijden.
Gooi er gewoon ad random wat DM's uit.quote:Op maandag 16 december 2019 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken met wie ik date kan regelen voor tijdens de pot van VdV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Nederlandse filmsquote:Op maandag 16 december 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zag ik ooit in een Nederlandse film.
quote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef KennyPowers het volgende:
Fallon is bezet. We hadden ook geen kans.Hendogod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plofkrakenquote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Eigenlijk toch wel weinig sporten waarin Finnen uitblinken....
Iets op ski's... toch?quote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
IJshockey goden.quote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb het vaak genoeg een kans gegeven. Altijd slecht.quote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten best goede films tussen hoor.
Niet zo afgaan op je vooroordelen
Fallon is bezet. We hadden ook geen kans.Soms moet je je meerdere erkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Fallon is bezet. We hadden ook geen kans.Dat zou een dijk van een pornofilm kunnen zijn zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autootje rijdenquote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee.quote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten best goede films tussen hoor.
Jarkko Nieminen was een ernstig onderschatte tennisser.quote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is de laatste Nederlandse film die je hebt gekeken?quote:Op maandag 16 december 2019 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg een kans gegeven. Altijd slecht.
2020 wordt het jaar van Tagquote:Op maandag 16 december 2019 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In het geval van Tag onwaarschijnlijk
Fallon is bezet. We hadden ook geen kans.Wel gekke transformatie. Ze ziet er steeds betere uit, in tegenstelling tot alle andere darters (op Meulenkamp na).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beaton is nog even sexyquote:Op maandag 16 december 2019 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel gekke transformatie. Ze ziet er steeds betere uit, in tegenstelling tot alle andere darters (op Meulenkamp na).
Hardlopen op bloeddopingquote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Litmanen?quote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Koskelaquote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Frankenstein.quote:Op maandag 16 december 2019 22:00 schreef HetDonkertAan het volgende:
Vind O Connor altijd wat weg hebben van die Spaanse rechtsbuiten van Twente : Aitor Cantalapiedra
Ja het is echt een heel knappe vrouw geworden. Niks tegen Ashton maar ben blij dat één van de twee vrouwen knap is. Voor hetzelfde kijk je naar O Brien...quote:Op maandag 16 december 2019 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel gekke transformatie. Ze ziet er steeds betere uit, in tegenstelling tot alle andere darters (op Meulenkamp na).
Fincent vd Voort!quote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
heywoodu kan je meer vertellen.quote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Een dubbele zelfsquote:Op maandag 16 december 2019 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ah vd Voort speelt, McDonalds reclame.
Hoeveel zouden ze daar nou voor krijgen?quote:Op maandag 16 december 2019 22:05 schreef KennyPowers het volgende:
Jaren toneelschool. Eindig je in een kruidvat of AH reclame.
Daar kun je wel een bbwtje vindenquote:Op maandag 16 december 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij de McDonalds eten
Smerige wezens
Jattenquote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Niet met de hele familie naar McDonalds gaan op kerstavondquote:Op maandag 16 december 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij de McDonalds eten
Smerige wezens
En dan een laag diarree over je gezicht heen bij facesitting zeker.quote:Op maandag 16 december 2019 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar kun je wel een bbwtje vinden
Wtfquote:Op maandag 16 december 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan een laag diarree over je gezicht heen bij facesitting zeker.
Ik las blowtje.quote:Op maandag 16 december 2019 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar kun je wel een bbwtje vinden
Ja, maar die is er weer eens niet als je hem nodig hebtquote:Op maandag 16 december 2019 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
heywoodu kan je meer vertellen.
't is wel een rugklasser hé.quote:Op maandag 16 december 2019 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keane is in het voordeel, die heeft nog geen rugproblemen.
Straks ook jonge meisjes?quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keane is in het voordeel, die heeft nog geen rugproblemen.
KOEKOEKquote:Op maandag 16 december 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou zij rugproblemen hebben?
OK...quote:Op maandag 16 december 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan een laag diarree over je gezicht heen bij facesitting zeker.
TR geplaatstquote:Op maandag 16 december 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2019 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ah vd Voort speelt, McDonalds reclame.
Sneer naar Barney?quote:Op maandag 16 december 2019 22:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Deze jongen is waarschijnlijk op school gepest maar er wel mentaal beter uitgekomen
Ze traint haar rug in de gym.quote:Op maandag 16 december 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zegt ze?quote:Op maandag 16 december 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vamos!quote:Op maandag 16 december 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |