Geen spectaculaire korting? #AnnounceFacebookcontest is hopelijk voor de geweldige prijzenquote:Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Setje RTL7 WK Limited Edition darts dat wordt weggegeven.

Ach het was niet zo erg als in Duitsland oidquote:Op maandag 16 december 2019 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie meer diversiteit bij darten als iets positiefs, het is al meer dan genoeg een sport voor dikke lelijke witte mannen. Daarom vind ik het al prima dat Suzuki wordt aangemoedigd. En ja, dat kan ook zonder de tegenstander uit te fluiten, dat is sowieso iets naars.

Nou ja, hij zit in het schema van Wade, dat kan nog goed gaan komen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, als Kyle ineens wint, weet je dat het niet leuk gaat worden.

Maar nu doe je alsof een vrouw, in dit geval Suzuki kwetsbaar is en meer beschermd moeten worden dan Richardson. Ik vind dat raar in deze.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Maar het stukje 'onvriendelijk' mis ik. Ik kijk er gewoon iets anders tegenaan.
Leuk hoor trouwens, een vrouw die dan meedoet.
Ik vond hoe het publiek daar dan op reageerde juist hartstikke leuk. Moet je nagaan dat ze daar die arme Japanse vrouw hadden staan uitfluiten gedurende de hele wedstrijd.
Nou ja, dat gebeurde bij Richardson wel een beetje dus ik snap je punt qua positieve discriminatie ook best wel hoor.
Maar ik vond het juist leuk. Misschien zien wij de verhouding man - vrouw iets conservatiever of minder conservatief tov elkaar.

Dat dus.quote:Op maandag 16 december 2019 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar nu doe je alsof een vrouw, in dit geval Suzuki kwetsbaar is en meer beschermd moeten worden dan Richardson. Ik vind dat raar in deze.

Ja dat klopt. Maar ja, stel je voor dat er een hele kleine vrolijke neger mee dart.quote:Op maandag 16 december 2019 21:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij gaat naar het andere uiterste.
Het was vrouwvriendelijk geweest als het publiek het als een volwaardige, 'normale' wedstrijd had beschouwd.

Lachwekkend.quote:Op maandag 16 december 2019 21:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het WK is het kwalificatietoernooi voor de PL

Ik volg je even niet meer nu.quote:Op maandag 16 december 2019 21:41 schreef HetDonkertAan het volgende:
Maar ja, stel je voor dat er een hele kleine vrolijke neger mee dart.
Dan gaan ze daar ook onredelijk voor juichen.... En is dat dan ook meteen weer racisme...

Nee vond het ook enorm meevallen, dat sowieso al.quote:Op maandag 16 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach het was niet zo erg als in Duitsland oid
Beetje boe roepen hoort er ook wel bij hoor, fluiten is wel klote

Ik denk dat ze juist dit soort ervaring nodig heeft. Je zie het ook aan jonge gasten die net komen kijken dat ze moeten leren winnen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze was bij vlagen focking goed. Maar hield dat telkens niet lang genoeg vol.

Nederland is een totaal debiel land als het op dartspubliek aankomtquote:Op maandag 16 december 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee vond het ook enorm meevallen, dat sowieso al.
In Duitsland viel het niet mee. Nederland was ook niet best, al die oranje tokkies die White gingen uitfluiten

quote:Op maandag 16 december 2019 21:41 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ja, stel je voor dat er een hele kleine vrolijke neger mee dart.
Dan gaan ze daar ook onredelijk voor juichen.... En is dat dan ook meteen weer racisme...
Darts en het publiek wat het trekt staat nu eenmaal niet bekend om het hoge intellectuele observeren van hetgeen dat zich op t podium afspeelt. En dat maakt t ook wel leuk

Thank you!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |