Of weer pakketjes en enveloppen werpenquote:Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nee joh. Dit is natuurlijk Barneygedrag. Als het volgend jaar niet is, dan is t dat jaar erop wel. Die man blijft gewoon darten.
Denk ik.

northy heeft zelfkennistwitter:RichardNorth180 twitterde op maandag 16-12-2019 om 01:11:46Bring on the women for the tour they can do it 100% let's see all the women go to q school prove they dont need women tour because they just as good as us blokes reageer retweet

Hopen dat Dolan vanavond wint, Yannick heeft zijn WK-vorm nog niet echt te pakken.quote:

Maar het stukje 'onvriendelijk' mis ik. Ik kijk er gewoon iets anders tegenaan.quote:

We zijn maar amateur usersquote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Anders heeft het leven geen zin meer.

SPOILER, DIT MOET EEN VERRASSING BLIJVEN.quote:Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Setje RTL7 WK Limited Edition darts dat wordt weggegeven.

quote:Op maandag 16 december 2019 21:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
SPOILER, DIT MOET EEN VERRASSING BLIJVEN.

Ze was bij vlagen focking goed. Maar hield dat telkens niet lang genoeg vol.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens wel leuk om te zien dat Suzuki redelijk mee kan op het PDC niveau.

Ik vind dat meer typisch Engels. En daar hebben we er wel een paar van.quote:Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ondanks het stereotype van Ierse darters zijn Ieren (uit de republiek) zelden interessante spelers.
Wanneer komt er nou eens een overduidelijke dronken schreeuwerd die vals speelt en vecht wanneer ie verliest?

Jawelquote:Op maandag 16 december 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Barney nog aanschuiven als analist dit toernooi trouwens?

Jij gaat naar het andere uiterste.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
Moet je nagaan dat ze daar die arme Japanse vrouw hadden staan uitfluiten gedurende de hele wedstrijd.

Ik zie meer diversiteit bij darten als iets positiefs, het is al meer dan genoeg een sport voor dikke lelijke witte mannen. Daarom vind ik het al prima dat Suzuki wordt aangemoedigd. En ja, dat kan ook zonder de tegenstander uit te fluiten, dat is sowieso iets naars.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Maar het stukje 'onvriendelijk' mis ik. Ik kijk er gewoon iets anders tegenaan.
Leuk hoor trouwens, een vrouw die dan meedoet.
Ik vond hoe het publiek daar dan op reageerde juist hartstikke leuk. Moet je nagaan dat ze daar die arme Japanse vrouw hadden staan uitfluiten gedurende de hele wedstrijd.
Nou ja, dat gebeurde bij Richardson wel een beetje dus ik snap je punt qua positieve discriminatie ook best wel hoor.
Maar ik vond het juist leuk. Misschien zien wij de verhouding man - vrouw iets conservatiever of minder conservatief tov elkaar.

Ja, als Kyle ineens wint, weet je dat het niet leuk gaat worden.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen dat Dolan vanavond wint, Yannick heeft zijn WK-vorm nog niet echt te pakken.

Norty zou zelfs bij de vrouwen niet winnen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef KennyPowers het volgende:
northy heeft zelfkennistwitter:RichardNorth180 twitterde op maandag 16-12-2019 om 01:11:46Bring on the women for the tour they can do it 100% let's see all the women go to q school prove they dont need women tour because they just as good as us blokes reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |