Volgens mij zitten er hier ook wel paar vrouwen tussen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er heerst hier altijd wel een beetje een oversekste sfeer.
En dan zijn we allemaal mannen die naar dikke darters kijken.
Hou dat nou maar een publiek geheim.quote:Op maandag 16 december 2019 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je op fok zit, Willem?
Neequote:Op maandag 16 december 2019 21:57 schreef Platinumgoat het volgende:
Gaat Kantele nog een setje pakken? Dat zou erg welkom zijn aangezien ik nog niet thuis ben...
De_KraamGodinquote:Op maandag 16 december 2019 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er hier ook wel paar vrouwen tussen.
Morgenavond pas.quote:
Lullig om zo over Kenny Powers te praten.quote:Op maandag 16 december 2019 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er hier ook wel paar vrouwen tussen.
verkapte feliciteer-me-postquote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgenavond pas.
Ze doen het goed bij de PDC, vorig jaar als verjaardagcadeautje Dobro, dit jaar Sherrock
Je begrijpt dat ik je morgen niet ga feliciterenquote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgenavond pas.
Ze doen het goed bij de PDC, vorig jaar als verjaardagcadeautje Dobro, dit jaar Sherrock
Ik zal dit goed maken met een biertjequote:Op maandag 16 december 2019 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht eens even, zit je mij voor de gek te houden?
Altijd maar die internet trolls
Ik zit even te kijken met wie ik date kan regelen voor tijdens de pot van VdV.quote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lullig om zo over Kenny Powers te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |