@Mexicanobakkerquote:Op maandag 16 december 2019 21:20 schreef Falco het volgende:
Incoming woordgrapje als O'Connor op 2-0 voorsprong staat: "Kan Kantele de wedstrijd nog kantelen?"

Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 16 december 2019 21:19 schreef Machielovic het volgende:
[..]
mij aan die slechterik van die serie Hero

Meeste seriemoordenaars hebben asperger?quote:Op maandag 16 december 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede serialkiller wel die O'Connor.

Geen Peter Manley in de lijst. Tevens tegen Richardson. Dit neem ik niet serieus.quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze kende ik niet
Schitterend

Zullen ze vast wel lusten in een bepaalde periode van het jaar.quote:Op maandag 16 december 2019 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meeste seriemoordenaars hebben asperger?

gvdquote:Op maandag 16 december 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel lusten in een bepaalde periode van het jaar.

Zou hij de wedstrijd nog kunnen kantele?quote:Op maandag 16 december 2019 21:20 schreef Falco het volgende:
Incoming woordgrapje als O'Connor op 2-0 voorsprong staat: "Kan Kantele de wedstrijd nog kantelen?"

quote:Op maandag 16 december 2019 21:23 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zou hij de wedstrijd nog kunnen kantele?

Was aanvankelijk voor Suzuki maar vond het publiek sneu tegen Richardson. Sympathieke man.quote:Op maandag 16 december 2019 21:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gisteren was iedereen dat, op Kenny & Kopi na.

'no' ..... wtf is dat voor imbeciel.quote:Op maandag 16 december 2019 20:30 schreef KennyPowers het volgende:
Ziedendtwitter:BullyBoy180 twitterde op maandag 16-12-2019 om 20:13:58How do U no what effort I put in you moron. Try to go what I have over the last 6 month and tell me if your head would be in the right place 🙈 reageer retweet

Gisteren nog je moeder gekanteldquote:Op maandag 16 december 2019 21:23 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zou hij de wedstrijd nog kunnen kantele?

Goed gezien. Walgelijke steniging was het.quote:Op maandag 16 december 2019 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Was aanvankelijk voor Suzuki maar vond het publiek sneu tegen Richardson. Sympathieke man.

In lycra koersbroek?quote:Op maandag 16 december 2019 21:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Gisteren nog je moeder gekanteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |