Oja Pearl Jam komt ook he, zieke line up nu al.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja ik waarschijnlijk. Nog geen kaart gekocht. Pearl Jam is altijd fantastisch, SOAD wordt top en Wilco is ook gaaf. Verder programmeert Werchter voor mij altijd perfect dus ik heb vertrouwen in een goede line-up.
Dan wel echt een voordeel als je in Rotterdam woontquote:Op donderdag 12 december 2019 17:32 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Huh?Das wel erg last-minute, om daarop te wachten!
Man. Ik wil eigenlijk naar praktisch elk festival dit jaar , qua Line-ups.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind ik wel
Thom Yorke (!!!!), Wilco, System of A Down, Twenty One Pilots, Pixies
En stiekem is Kendrick Lamar ook wel gaaf.
Spaarplan instellen? Anders ga je een dagje. Ik heb wel ruimte in de tent.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
Rock Werchter wil ik al heel lang een keer heen, maar ik denk niet dat het er nu in gaat zitten. Ik ga al naar zoveel concerten!
Wat een lieverdquote:Op donderdag 12 december 2019 18:30 schreef Meke het volgende:
Een vriendin van mij stuurt nu een linkje dat de tickets vandaag in de verkoop gaan. Ja ehh, zesenhalf uur geleden![]()
Wel lief van haarquote:Op donderdag 12 december 2019 18:30 schreef Meke het volgende:
Een vriendin van mij stuurt nu een linkje dat de tickets vandaag in de verkoop gaan. Ja ehh, zesenhalf uur geleden![]()
Nog even over denken danquote:Op donderdag 12 december 2019 18:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
Spaarplan instellen? Anders ga je een dagje. Ik heb wel ruimte in de tent.
quote:
Ja, is ook wel liefquote:Op donderdag 12 december 2019 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel lief van haarZe wilde hopelijk niet zelf nog tickets scoren?
Nee, dat zou dan wel echt jammer zijn voor haarquote:Op donderdag 12 december 2019 18:50 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja, is ook wel lief![]()
Weet niet of ze zelf wilde, hoop het niet
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dat zou dan wel echt jammer zijn voor haarOndanks dat er nog twee waves komen.
Ik heb geen dick. Mag het ook de dick van iemand anders zijn?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:22 schreef Dave het volgende:
Wie interesse heeft in kaartjes voor de grand final live show mag dick pics dm-en.
Bij voorbaat dank!
Oeh tof!quote:
Ok... dat moet dan maar...quote:Op donderdag 12 december 2019 19:22 schreef Dave het volgende:
Wie interesse heeft in kaartjes voor de grand final live show mag dick pics dm-en.
Bij voorbaat dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij stuurt wat jij hebt aan iemand die daar behoefte aan heeft, en dan kan die persoon weer een dickpic naar Dave sturen. Ruilhandel in optima forma!quote:Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen dick. Mag het ook de dick van iemand anders zijn?
Ik heb je via Madrid nog een heel pakket met drank gestuurd, dus....quote:Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij stuurt wat jij hebt aan iemand die daar behoefte aan heeft, en dan kan die persoon weer een dickpic naar Dave sturen. Ruilhandel in optima forma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |