Het voelt alsof ik een nacht niet heb geslapenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
Het is pas 13:30 en het voelt alsof er al een hele dag voorbij is
Ik heb er nog een hoorquote:Op donderdag 12 december 2019 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mocht jij of @:Aoibhin nog een ticket overhouden, dan houd ik me aanbevolen om die over te nemen
Ja same, tijd voor een middagdutje straks denk ikquote:Op donderdag 12 december 2019 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
Het is pas 13:30 en het voelt alsof er al een hele dag voorbij is
Oja, ik inmiddels wel want m'n laptop wilde nog steeds updaten en dat durfde ik inmiddels wel aanquote:Op donderdag 12 december 2019 13:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog steeds dat Paylogic scherm niet weggeklikt
Dat heb ik van de zenuwen ook nietquote:Op donderdag 12 december 2019 13:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik een nacht niet heb geslapen
Goed idee. Ik zit nog helemaal na te wapperenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan jij niet beter even rustig een kopje thee nemen?
Kijk je alsnog uit dat ze je niet ontvoeren?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja same, tijd voor een middagdutje straks denk ik![]()
![]()
Als ik ein-de-lijk naar de bakker ben gegaan
Als ze me maar voor 15 mei weer vrijlaten kan ik het nu hebbenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kijk je alsnog uit dat ze je niet ontvoeren?
Oh god en dan wordt ze pas na de 20e vrijgelaten en kan ze haar kaartjes niet meer personaliserenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kijk je alsnog uit dat ze je niet ontvoeren?
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:24 schreef grazz het volgende:
Ik ga eens rustig op de pot zitten en alles eruit laten stromen.man, man,man..
In Ahoy wel ja, stel je voor dat het MECC was gewordenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit waarschijnlijk ergens heulemaal bovenaan, maar is ook wel weer tof qua overzicht
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Ahoy wel ja, stel je voor dat het MECC was geworden
Guana in een stoeltje op het dakquote:Op donderdag 12 december 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Guana in een stoeltje op het dak
[..]
[..]
Cee en Greys zijn wel echt de enigen die naar een liveshow gaan hè? De mazzelaarsquote:Op donderdag 12 december 2019 13:50 schreef ijs_beer het volgende:
We zijn stiekem toch met best wel veel.
Begin me nu toch wel lichtelijk buitengesloten te voelenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:50 schreef ijs_beer het volgende:
We zijn stiekem toch met best wel veel.
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Begin me nu toch wel lichtelijk buitengesloten te voelen
Maar misschien de tweede of de derde wave, of ticketswap
En anders word ik gewoon De ESF-er Die Nog Wel Buitenshuis Komt Tot Het ESF
Ah nice!quote:Op donderdag 12 december 2019 13:54 schreef Strani het volgende:
Vandaag voor het eerst van m'n leven een kerstpakket ontvangen, verzonden vanuit Madrid. Veel lekker eten en zes flessen alcohol (twee cava, vier verschillende wijnen). Ik geloof dat dit alles me makkelijk in leven houdt tot kerst 2020
Kom jij maar in het hoekje van mensen zonder kaartjes zitten. Veel gezelliger hier johquote:Op donderdag 12 december 2019 13:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Begin me nu toch wel lichtelijk buitengesloten te voelen
Maar misschien de tweede of de derde wave, of ticketswap
En anders word ik gewoon De ESF-er Die Nog Wel Buitenshuis Komt Tot Het ESF
Dat zijn de leukste pakketten.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:54 schreef Strani het volgende:
Vandaag voor het eerst van m'n leven een kerstpakket ontvangen, verzonden vanuit Madrid. Veel lekker eten en zes flessen alcohol (twee cava, vier verschillende wijnen). Ik geloof dat dit alles me makkelijk in leven houdt tot kerst 2020
Jullie hebben daar geen boerenprotest toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:54 schreef Strani het volgende:
Ja da's waar inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2019 13:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste pakketten.![]()
Laatste keer dat ik een "kerstpakket" kreeg was het een enveloppe met daarin een kaartje dat er 50,- kerstbonus op m'n rekening was gestort. Leuk hoor, maar toch een stuk minder feestelijk dan zo'n doos met eten en zo.
Haha inderdaad, hier houden de boeren gewoon netjes hun mondquote:Op donderdag 12 december 2019 13:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jullie hebben daar geen boerenprotest toch?
Hier komt de hongerwinter snel naderbij...
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha inderdaad, hier houden de boeren gewoon netjes hun mond
Hé, maar wel fair trade. Daar is één of andere vage tussenpersoon de boer die het produceerde mooi rijk van gewordenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De afgelopen paar jaar mocht ik kiezen voor een bepaald aantal punten wat ik wilde hebbenDaar zaten soms leuke dingen tussen, zoals zo'n handbagagekoffer
En als ik niets zag wat ik wilde hebben dan kon ik alsnog voor een doos vol eten kiezen
Een keer had ik een of ander fair trade-pakket te pakken. In plaats van de traditionele fles rode wijn, ossenstaartsoep en toastjes in de vorm van een vis had ik nu opeens een blik mango, een pak rijst en een fles water. Was ik toch minder blij mee
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De afgelopen paar jaar mocht ik kiezen voor een bepaald aantal punten wat ik wilde hebbenDaar zaten soms leuke dingen tussen, zoals zo'n handbagagekoffer
En als ik niets zag wat ik wilde hebben dan kon ik alsnog voor een doos vol eten kiezen
Een keer had ik een of ander fair trade-pakket te pakken. In plaats van de traditionele fles rode wijn, ossenstaartsoep en toastjes in de vorm van een vis had ik nu opeens een blik mango, een pak rijst en een fles water. Was ik toch minder blij mee
Eind januari!quote:Op donderdag 12 december 2019 14:05 schreef Fred_B het volgende:
Wanneer is de volgende ronde van de kaartverkoop eigenlijk? Hopelijk heb ik dan wel geluk.
Zal wel een beetje raar zijn als ik na de tweede wave alleen achterblijf in m'n 'groepje'quote:Op donderdag 12 december 2019 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eind januari!
Ik ga hard voor ons duimen
Tot die tijd gezellig bij Strani en mij in het Kaartloze Groepje
Je hebt het nu al Spaans benauwd denk ik?quote:Op donderdag 12 december 2019 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel een beetje raar zijn als ik na de tweede wave alleen achterblijf in m'n 'groepje'
Zo hard als het vanmiddag ging met die kaartjes was ik ook even bang dat ik in mijn uppie de Fok! Groep voor de family show zou moeten vormen. Blijkt intussen helemaal goed te komen en een heel leuk clubje te worden.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel een beetje raar zijn als ik na de tweede wave alleen achterblijf in m'n 'groepje'
Ach misschien wint Spanje deze keer wel en is het in 2021 bij jou in de achtertuin.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt het nu al Spaans benauwd denk ik?
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach misschien wint Spanje deze keer wel en is het in 2021 bij jou in de achtertuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |