Hm, dat wist ik niet. Misschien valt het mee dan.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:08 schreef Cirilico het volgende:
Ach, Måns kwam ook in opspraak omdat hij homoseksualiteit een biologische afwijking noemde. Uiteindelijk heeft ie het hele festival gewonnen. Gewoon (zelf) niet te veel aandacht aan besteden.
Tegen de tijd dat het songfestival is, is dit denkbik al lang weer weggezakt. En het "gewone" publiek krijgt dat allemaal niet mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemt, ik vind het vrij bizar. Het laat zien dat het rechtvaardigheidsgevoel van veel mensen flink is doorgeslagen.
En er komt bij dat hij erop afgerekend gaat worden terwijl het nummer amper bekend is. Het zou toch normaliter over de muziek moeten gaan...
Dat doorgeslagen rechtvaardigheidsgevoel is een reactie. Op rechts gaat het er steeds lomper en asocialer aan toe, dus steekt men aan beide kanten de hakken in het zand. Dat is deze tijd, helaas.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemt, ik vind het vrij bizar. Het laat zien dat het rechtvaardigheidsgevoel van veel mensen flink is doorgeslagen.
En er komt bij dat hij erop afgerekend gaat worden terwijl het nummer amper bekend is. Het zou toch normaliter over de muziek moeten gaan...
Wow, ziet er fantastisch uitquote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef Greys het volgende:
Met dank aan Cee krijgt elk landentopic waarvan artiest en songtitel bekend zijn een mooie header in de OP. Oostenrijk is hierbij de eerste.
Klinkt niet slecht als het hem is, alleen de vele bleeps in het refrein is wat storend.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:33 schreef Momo het volgende:
Geen idee of dit hem echt is, of weer iemand die aandacht nodig heeft ala Songland
Ben benieuwd! Is sowieso niet het nummer dat hierboven is geplaatst dusquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:22 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens deze site wordt het retro-funk, dus ik verwacht iets Bruno Mars-achtigs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |