"Door een technische storing is het momenteel niet mogelijk kaartjes te kopen voor het Eurovisie Songfestival. Probeer het later nog eens."quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:03 schreef Meke het volgende:
oor een technische storing is het momenteel nog niet mogelijk je loten te controleren. We doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak.
Volgens mij bedoelen ze gewoon RUSTAAAAAAAAGH!quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:03 schreef Meke het volgende:
Door een technische storing is het momenteel nog niet mogelijk je loten te controleren. We doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak.
Ja win zo vaak 'een mooi rond bedrag'quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer dat dat plan zelden lukt
Haha ja bedacht ik me ook alquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
"Door een technische storing is het momenteel niet mogelijk kaartjes te kopen voor het Eurovisie Songfestival. Probeer het later nog eens."
Stel je voor
Ja normaal check ik ook altijd pas de elfde, maar door jou zat ik nu te checkenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze gewoon RUSTAAAAAAAAGH!
Eerst even je hersenen maar verstoppen voor de zekerheid danquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, ik ga eens een zombiefilm kijken
LATER NOG EENS!?quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
"Door een technische storing is het momenteel niet mogelijk kaartjes te kopen voor het Eurovisie Songfestival. Probeer het later nog eens."
Stel je voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Daar zijn veel zombiefilms best bij gebaatquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Eerst even je hersenen maar verstoppen voor de zekerheid dan
quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar zijn veel zombiefilms best bij gebaat
Alles moet wijken, įlles!quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja bedacht ik me ook alEn dat het dan vrijdag wordt en iedereen in paniek allerlei afgezegde afspraken opnieuw moet gaan afzeggen enzo
It’s a rollercoasterquote:
We’re doomed.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:53 schreef Strani het volgende:
Volgens Derksen gaan we zelfs nog winnen
Ik heb het geluk dat ik donderdag én vrijdag vrij ben, maar als het naar zaterdag wordt verzet heb ik een probleemquote:
quote:
Ja, dat flikken ze ons niet!quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik donderdag én vrijdag vrij ben, maar als het naar zaterdag wordt verzet heb ik een probleem
Ja dat is waar, ik denk dat je er in de derde wave echt doorheen zit qua zenuwen hoorquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat flikken ze ons niet!![]()
Al hebben we altijd de tweede en derde wave nog. Maar was lekker zou het zijn om meteen donderdag al kaarten te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |