quote:Op maandag 9 december 2019 18:19 schreef Strani het volgende:
Uitzicht zojuist aan de achterkant van ons appartement:Flinke vlinders daar in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 9 december 2019 18:19 schreef Strani het volgende:
Uitzicht zojuist aan de achterkant van ons appartement:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
#metooquote:Op maandag 9 december 2019 18:48 schreef Guanabana het volgende:
Het is wel te merken dat ik zelf nogal diep in ESF zit, want ik vond ZML's item echt zo van 'ja, eh, dus? Waarom is dit grappig/raar?'
quote:
Dank julliequote:Op maandag 9 december 2019 18:58 schreef Arizona het volgende:
@:strani heel mooi! Ik verlang ook naar zachte zomeravonden. Hier was het de hele dag koud en nat en winderig
Hij zit er nog aan. Alles is dicht. Iets omheen gefabriceerd met gaasje.quote:
Dat kapotte glas van gisteren was al een voorbode dus? Gelukkig is de wond al dicht.quote:Op maandag 9 december 2019 19:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan. Alles is dicht. Iets omheen gefabriceerd met gaasje.
Nee ik dacht nog: even oefenen voor de pubquiz, kijken wie de link legtquote:
Ik vond het ook niet leuk, maar misschien waren de verwachtingen te hoog gespannen.quote:Op maandag 9 december 2019 18:48 schreef Guanabana het volgende:
Het is wel te merken dat ik zelf nogal diep in ESF zit, want ik vond ZML's item echt zo van 'ja, eh, dus? Waarom is dit grappig/raar?'
quote:
twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |