quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:42 schreef Zorro het volgende:
Stekelenburg is een parodie op een journalist.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:42 schreef Zorro het volgende:
Stekelenburg is een parodie op een journalist.
Altijd fijn bij julliequote:Op vrijdag 6 december 2019 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Vriendin van de Show.
Ik ga The Mandalorian kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:50 schreef Regilio_ het volgende:
Zo, ze zenden Heat uit na VI.
Bazenfilm.
Mexi en ik ontmoeten elkaar altijd in deze periode. Verrukkelijke 500, Top 2000. Mooi manquote:
Daar geef ik je groot gelijk in.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heat is top maar ik kijk niet films met reclames.
Nu krijgen Bep en Jos de film ook een keertje te zien!quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Daar geef ik je groot gelijk in.
Wel tof dat ze een écht goeie film uitzenden. Sla wel over aangezien ik 'm ook al te vaak gezien heb.
Top 2000GOATquote:
Ja zat dat ook pas later (lol)quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
Ik had het nog gemeld in het eredivisie topic.
Je hebt de Sint gemistquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:53 schreef KingRoland het volgende:
waarom heeft niemand mij een mention gegeven? prachtige aziaat man.
[ afbeelding ]
Iedereen uit deze lijst die in het topic aanwezig was hebben EEN GROOT PROBLEEM
@:ggmm
@:onlogisch
@:coco.
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:wereldgozer
@:max23
@:picoMMP
@:ikweethetookniet
@:r-woud93
@:zorro
@:van_poppel
@:haags_kwartiertje
Prachtig?quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:53 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was er helemaal niet maatquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:53 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was er niet ouwe reus. Achteraf had ik beter VI kunnen kijken in plaats van Ajax, maar ja.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:53 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
你是問題所在。quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:53 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn gedachte maar men was meer onder de indruk van die blonde links van Bas.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:53 schreef KingRoland het volgende:
prachtige aziaat man.
[ afbeelding ]
Die blonde was gewoon een trien.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:31 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte maar men was meer onder de indruk van die blonde links van Bas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het eigenlijk niet zo heel bijzonder. Leuk die ingestudeerde en geforceerde grapjes.quote:
snap niet waarom je mij kanker gunt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
你是問題所在。
Haal dit maar door Google Translate.
Mention afgesloten.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:10 schreef Max23 het volgende:
Danny Vera komt op 4 binnen in de top 2000. De hoogste binnenkomer ooit
Van dit soort geintjes hou ik niet van. Nu heb jij een GROOT PROBLEEM.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
snap niet waarom je mij kanker gunt.
@Calandquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:11 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind Rollerkooster best wel een simpel kutnummer.
Nederland is een smakeloos landquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
![]()
Danny Vera knalt op 4 binnen in de top 2000 en is hoogste binnenkomer ooit
![]()
![]()
Het jaar wordt weer afgesloten met de Bohemian Rhapsody van Queen, zo werd zojuist bekend op NPO Radio 2. Verrassing is binnenkomer Danny Vera, die vanuit het niets binnen knalt in de top vijf. Daarmee is de Zeeuwse zanger de hoogste binnenkomer ooit in de lijst.
,,Roller Coaster kruipt onder je huid. Oorspronkelijk niet eens een single, maar gewoon een song op een album van Danny Vera. Nadat Rob Stenders dit nummer vol overgave draaide op NPO Radio 2, werd het door steeds meer mensen omarmd. Roller Coaster is inmiddels een Nederlandse klassieker, die vanuit het niets hoog in de Top 2000 binnenkomt”, zegt NPO Radio 2-dj Stefan Stasse, die voor de achttiende keer deel uit maakt van het Top 2000-team. ,,Roller Coaster is voor altijd. Dit bewijst dat muziek verbindt. Mooi dat Nederlandse muziek zo succesvol kan zijn.”
De hoogste nieuwe binnenkomer in de Top 2000 was tot nu toe Someone Like You van Adele op 6 in 2011. Van artiesten van eigen bodem wist Marco Borsato de hoogste nieuwe notering in 2006 op zijn naam te schrijven met Rood op 17.
Normaal
Dat in 2019 de boeren volop in het nieuws waren, is ook terug te zien in de top 10 van de Top 2000: De Boer Dat Is De Keerl van Normaal komt binnen op de negende plaats. De hoogste notering voor Normaal tot nu toe was Oerend Hard op positie 82 in 2005. De band uit de Achterhoek is sinds de start van de Top 2000 elk jaar in de lijst vertegenwoordigd. Boudewijn de Groot maakt met Avond een stap voorwaarts: vorig jaar nog op 10, nu op 6
Luisteraars hebben afgelopen week mogen stemmen voor de hitlijst, dit is de top 10:
10. Wish You Were Here – Pink Floyd (5)
9. De Boer Dat Is De Keerl - Normaal (-)
8. Fix You - Coldplay (9)
7. Black - Pearl Jam (7)
6. Avond - Boudewijn de Groot (10)
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven (4)
4. Danny Vera - Roller Coaster![]()
![]()
3. Billy Joel - Piano Man (3)
2. The Eagles - Hotel California (2)
1. Queen - Bohemian Rhapsody (1)
De volledige Top 2000 wordt op vrijdag 20 december bekendgemaakt. De uitzending van de lijst begint woensdag 25 december om 08.00 uur vanuit het Top 2000 Café in Hilversum.
https://www.ad.nl/show/da(...)komer-ooit~ae3fddf8/
Eens.quote:Op zondag 8 december 2019 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land
Tevens stemmen er alleen simpele boomers op de top 2000
Weer een pareltjequote:Hallo Johan,
Bij deze heb ik een vraag aan U. Als trouwe bezoeker van het Blues gebeuren in Grollo (woon in Assen) heb ik een vraag. Het is misschien een rare vraag maar ook realiteit. Ik wil nl tijdens mijn crematie blues muziek laten horen. Er zijn wel hele lijsten van Aulamuziek maar van het genre blues is er niks bij. Heb wel al 2 nrs die ik wil laten horen I 'll Play the Blues for you Melvin Taylor en Have I told you lately that Van Morrison. En nu begrijpt U wel mijn vraag. Kunt U mij enkele titels en uitvoerenden aangeven waar ik ev nog meer uit kan kiezen. Uit Uw grote collectie cd s zult U denk ik ongetwijfeld wel enkele titels weten. Hahahaha wat ik aan zal trekken kijken ze dan maar, maar dit wil ik van te voren zelf bedenken. Voor Uw moeite zeg ik U bij voorbaat vriendelijk dank alvast.
-anoniem gemaakt- Assen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RollerCoaster hoger dan Stairway to Heavenquote:Op zondag 8 december 2019 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land
Tevens stemmen er alleen simpele boomers op de top 2000
quote:Op maandag 9 december 2019 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voelt Derksen zich nu bedreigd
Want:Helene kan nog veel vooruitgang boeken in haar interviewvaardigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helene moeten ze van de TV afschoppen.quote:Op maandag 9 december 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helene kan nog veel vooruitgang boeken in haar interviewvaardigheid.
Dat mens hadden ze er nooit op moeten latenquote:Op maandag 9 december 2019 13:32 schreef Zipportal het volgende:
Helene moeten ze van de TV afschoppen.
@:karina
Bijzonder ook wel. Is het een wanhoopskreet? Ik snap de vraag goed, maar zo vreemd om zoiets zo onvoorbereid en out of the blue aan iemand te vragen wel.quote:
En snel!quote:Op maandag 9 december 2019 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Helene moeten ze van de TV afschoppen.
@:karina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)it-de-winkel-gehaald
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2019 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
Pauw ligt eruit helaas, u kunt overschakelen naar PSV.
quote:
quote:
De_Kraam werd AANGEPAKT.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Houden zo. Luidruchtig figuur uit DRT.
Jammer dat DRT weer wordt weggezet als een subforum voor tokkies.quote:Op maandag 9 december 2019 16:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De_Kraam werd AANGEPAKT. [ link | afbeelding ]
Krijgen we vanavond nog een counter in het Pauw topic? #dtv
Wauw Zip wat zijn dit voor Oscar. praktijken?quote:Op maandag 9 december 2019 16:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De_Kraam werd AANGEPAKT. [ link | afbeelding ]
Krijgen we vanavond nog een counter in het Pauw topic? #dtv
quote:Op maandag 9 december 2019 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
Pauw ligt eruit helaas, u kunt overschakelen naar PSV.
Oscar. is tien keer erger.quote:Op maandag 9 december 2019 17:35 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wauw Zip wat zijn dit voor Oscar. praktijken?
Moet hij wetenquote:Op maandag 9 december 2019 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
Die Dennie Vera zingt altijd met een vibrator in zijn anus
Achtbaanquote:Op maandag 9 december 2019 20:34 schreef BobW het volgende:
Zeggen jullie Rollercoaster of Roolercoaster?
Dat past hem niet.quote:Op maandag 9 december 2019 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Genee lekker ongemakkelijk vriendelijk proberen te doen
Rollercoaster Tycoon!!!quote:Op maandag 9 december 2019 20:34 schreef BobW het volgende:
Zeggen jullie Rollercoaster of Roolercoaster?
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 9 december 2019 20:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee dat zie je wel terug in zijn talkshow
Komt door de boertjesquote:Op maandag 9 december 2019 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dat Boer is de Keerl dat ik in de top 10 zag? Nooit van gehoord.
Gast Wereldgozer is verdronken!quote:Op maandag 9 december 2019 20:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Draaimolen 1 is voor mij te intens.
lekker poppetjes oppakken en laten vallen in het waterquote:Op maandag 9 december 2019 20:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Draaimolen 1 is voor mij te intens.
Looppad boven meer maken, afsluiten, paar 1000 gasten naar toe lokken en dan dat pad weghalen. Ballonnen in de lucht alles jongequote:Op maandag 9 december 2019 20:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker poppetjes oppakken en laten vallen in het water
Beter sky top 50, ja toch?quote:Op maandag 9 december 2019 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is de top 2000 zeer lachwekkend natuurlijk
Ja leuk! Top 2000 wordt toch al gekaapt door onzin, dus ik ben hier wel voor inquote:Op maandag 9 december 2019 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zullen we deze volgend jaar hoog in de Top2000 krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 9 december 2019 20:42 schreef Coco. het volgende:
Alleen in haar billetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik heb al mijn best gedaan voor de pokémon theme song.quote:Op maandag 9 december 2019 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zullen we deze volgend jaar hoog in de Top2000 krijgen?
Is haar kont in beeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat ass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor haar liever niet praten eigenlijk.
Dit is een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV-legende.twitter:BeauRTL twitterde op maandag 09-12-2019 om 19:25:26Vijf duo's gaan de nieuwe talkshow op NPO 1 presenteren. Deze presentatoren hebben grote schoenen te vullen, want na Eva Jinek stopt ook Jeroen Pauw met zijn NPO-talkshow. TV-legende @fbarend over de veranderingen in talkshowland. https://t.co/JdpMU7bv1P #BEAU #RTL4 https://t.co/KNPUnQfRtQ reageer retweet
quote:Op maandag 9 december 2019 20:50 schreef Zipportal het volgende:
TV-legende.twitter:BeauRTL twitterde op maandag 09-12-2019 om 19:25:26Vijf duo's gaan de nieuwe talkshow op NPO 1 presenteren. Deze presentatoren hebben grote schoenen te vullen, want na Eva Jinek stopt ook Jeroen Pauw met zijn NPO-talkshow. TV-legende @:fbarend over de veranderingen in talkshowland. https://t.co/JdpMU7bv1P #BEAU #RTL4 https://t.co/KNPUnQfRtQ reageer retweet
Het is gewoon een kut Jood meer niet. Met die rare plek op zijn hoofd, komt natuurlijk door zijn keppeltje.
Tot zover een sympathieke mening.
quote:Op maandag 9 december 2019 20:55 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax gaat alles verspelen deze week.
Vrijdag kijkt men darts.quote:Op maandag 9 december 2019 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaan ze het nog hebben over de wedstrijd van vrijdag of wat
Samequote:Op maandag 9 december 2019 20:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb al mijn best gedaan voor de pokémon theme song.
genotquote:Op maandag 9 december 2019 20:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zaterdag 17:30 staat Mr. Bean ingepland. JAAAAAAAAAAA.
Blink motherfuckerquote:Op maandag 9 december 2019 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Call National Geographic maaaaaaaaaa'm..
De druk van Megafoon Mindy.quote:Op maandag 9 december 2019 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
De VAR heeft morgen weer een hoofdrol.
Nja dat is wel zo natuurlijk, maar als er een hoop blessures vallen heb je altijd wel een probleem. Bij elke club.quote:
Mwa het middenveld is nog steeds wel een zorgenkindje omdat die Marin blijkbaar al is afgeschreven . Dan heb je verder ook niks eigenlijk omdat Alvarez daar ook niet mee kan.quote:Op maandag 9 december 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat is wel zo natuurlijk, maar als er een hoop blessures vallen heb je altijd wel een probleem. Bij elke club.
Ja dat klopt wel, maar dat komt dus door die aankoop van Marin die wat tegenvalt. Dat houd je altijd wel.quote:Op maandag 9 december 2019 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa het middenveld is nog steeds wel een zorgenkindje omdat die Marin blijkbaar al is afgeschreven . Dan heb je verder ook niks eigenlijk omdat Alvarez daar ook niet mee kan.
Frankie Cigarettes en anders niksquote:Op maandag 9 december 2019 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zero points. WHAT THE HELL WAS THAT?
8-ball van Meppel.quote:Op maandag 9 december 2019 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frankie Cigarettes en anders niks
Niet dat je Siem daar moet neerzetten , dat is gewoon triest.quote:Op maandag 9 december 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar dat komt dus door die aankoop van Marin die wat tegenvalt. Dat houd je altijd wel.
Daar zijn we het helemaal over eens.quote:Op maandag 9 december 2019 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet dat je Siem daar moet neerzetten , dat is gewoon triest.
Veltmanquote:Op maandag 9 december 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn we het helemaal over eens.
Zelfde met Veltman in de basis, ondanks dat hij wel een aantal aardige potjes heeft gespeeld. Maar het is ook altijd weer wachten op de meltdown.
Maar staat wel achter Van Dijk met succesvolle ingrepen ofzo dus dan is die geweldigquote:Op maandag 9 december 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn we het helemaal over eens.
Zelfde met Veltman in de basis, ondanks dat hij wel een aantal aardige potjes heeft gespeeld. Maar het is ook altijd weer wachten op de meltdown.
[quote]Koeman is ook helemaal geen opbouwtrainer.quote:Op maandag 9 december 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die krijgt Barcelona niet op de rit.
Ik ging eerder deze avond ook al de mist in.quote:
Dat kennen we ondertussen ook wel.quote:Op maandag 9 december 2019 21:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hansie nog niet op de kasten we zijn al 45 min bezig
Liggen er toch al wekenquote:Op maandag 9 december 2019 21:13 schreef Coco. het volgende:
Lekker met de vieze vingers al die tomaten betasten.
Wat vind jij wel lekker?quote:Op maandag 9 december 2019 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Olijven eten ze ook niet aan tafel.
Snap ik wel, ranzige meuk.
Wat moeten we hiermee?quote:
Emilia Clarkequote:
niet gekliktquote:
Er is ook een marathon.quote:
Dat is waar ik ben zelf ook meer van Star Trek dan Star Wars.quote:Op maandag 9 december 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt die films nog niet goed.
Ik vind dat allebei niks.quote:Op maandag 9 december 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar ik ben zelf ook meer van Star Trek dan Star Wars.
Kijk jij uit naar Star Trek Picard?quote:Op maandag 9 december 2019 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar ik ben zelf ook meer van Star Trek dan Star Wars.
In januari weer paaseitjes in de winkel.quote:Op maandag 9 december 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk al die kerstreclames nu alweer
Houd je niet van vals sentiment?quote:Op maandag 9 december 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk al die kerstreclames nu alweer
Ik zag net die Praxis reclame.quote:Op maandag 9 december 2019 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In januari weer paaseitjes in de winkel.
Kerstmanned.quote:Op maandag 9 december 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag net die Praxis reclame.
CEES GEELED
quote:Op maandag 9 december 2019 21:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Houd je niet van vals sentiment?
Hopelijk in het voordeel van Valencia.Ajax mag financieel niet nog verder uitlopen.quote:Op maandag 9 december 2019 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
De VAR heeft morgen weer een hoofdrol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |