Niet 1 vaste in de greenroom vind ik in de huidige opstelling en met de greenroom dichtbij ook wel logisch.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:45 schreef Meke het volgende:
Nu op Radio1
Hoe zijn ze tot deze keuze gekomen? > Is de beste keuze binnen NL, Chantal heeft bijv 5 televiziersterren gewonnen. Ze is daarom met zoveel ervaring aangetrokken van RTL. Jan Smit veel songfestivalervaring en presentatieervaring, veel ervaring met groot publiek. Edsilia natuurlijk 2x ESF meegedaan, heeft die ervaring van dat grote podium. Organisatie heel blij met het trio, veel vertrouwen in mooie shows.
Hoe zal de rolverdeling zijn? > Meestal aantal op het podium, één in de green room. Nu nog geen verdelingZijn ontzettend veel uren presentatie, wellicht rotatie en niet één vast persoon in de greenroom. Ook omdat de greenroom in de zaal zelf is. Makkelijk wisselen voor presentatoren. Veel onduidelijkheid over. Ze weten ook pas sinds kort dat ze het met z'n drieeën gaan doen, hebben getekend voordat ze wisten wie de anderen waren. Hebben ze pas heel onlangs gehoord. Uiteraard ('zou ik ook zeggen als organisatie') zijn ze daar alledrie heel blij mee.
Wat staat ze de komende maanden te wachten? > Nu even veel aandacht, daarna rust. Wordt een script geschreven. Vanaf april veel knallen. Veel doorlopen, camerarepetities, kleding uitzoeken. Is een maand, anderhalve maand knallen.
Er had sowieso 1 presentator van de AVRO TROS moeten presenterenquote:Op woensdag 4 december 2019 17:46 schreef Revanches het volgende:
Jan Smit is echt de domste keuze die ze hadden kunnen maken. Nul kwaliteiten, nul kennis van de Engelse taal. Daarnaast echt een kwal eersteklas. Jammer dit.
Dit ja. Een amateur is dat, geen presentator. Ik had liever Rik van de Westelaken gezien, die heeft meer uitstraling en kwaliteit.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:46 schreef Revanches het volgende:
Jan Smit is echt de domste keuze die ze hadden kunnen maken. Nul kwaliteiten, nul kennis van de Engelse taal. Daarnaast echt een kwal eersteklas. Jammer dit.
Ja eigenlijk liever dit ja, en dan met haar stijl van humorquote:Op woensdag 4 december 2019 17:48 schreef ijs_beer het volgende:
Chantal in de green room lijkt me potentieel wel gouden televisie eigenlijk.
Anniko, zit die daar nog?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is niet veel keuze bij de avrotros
Dit heb ik dan juist weer niet eigenlijkquote:Op woensdag 4 december 2019 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Prima trio, ergens gun ik het Jan wel gezien zijn rol de afgelopen jaren.
Je kunt wel zien dat wij ons er al op voorbereid haddenquote:Op woensdag 4 december 2019 17:51 schreef Dave het volgende:
Welkom ook aan alle niet ESF-ers met hun gehaat op Jan!
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 4 december 2019 17:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat wij ons er al op voorbereid hadden
Ja preciesquote:Op woensdag 4 december 2019 17:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat wij ons er al op voorbereid hadden
Precies!quote:Op woensdag 4 december 2019 17:48 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Dit ja. Een amateur is dat, geen presentator. Ik had liever Rik van de Westelaken gezien, die heeft meer uitstraling en kwaliteit.
Nou, we hoeven zijn close minded commentaar op alles dat niet binnen zijn straatje past in ieder geval niet aan te horen inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2019 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
En ik denk ook dat ik hem liever als presentator heb dan als commentator.
Nou dat gaat natuurlijk gewoon gebeuren, het blijft Chantalquote:Op woensdag 4 december 2019 17:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chantal is op zich wel een leuke keuze. Als ze maar niet te vrijpostig gaat worden en irritante grapjes gaat maken.
Hallo! Ik kon me niet inhoudenquote:Op woensdag 4 december 2019 17:51 schreef Dave het volgende:
Welkom ook aan alle niet ESF-ers met hun gehaat op Jan!
Edsilia presenteert al een paar jaar Eurovision in Concert in AFAS live in het Engels. Doet ze eeeenig! Veel flair en humor en warmte!quote:Op woensdag 4 december 2019 17:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Edsilia heeft geen presentatie ervaring, ja misschien klein dingetje ooit op tv. Ik begrijp het allemaal niet zo. Jan Smit kan niet eens engels en ging voor schut bij presentaties van alles wat hij deed voornamelijk Televiziering Ring. Hij is zo'n beetje de slechtste presentator die er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |