Ja misschien hadden ze dus 18u gezegd? Maar mijn moeder zei dat ze daarover twijfeldequote:Op woensdag 4 december 2019 16:41 schreef Em31 het volgende:
Als ze bij DWDD zijn zie ik ze wel eerder met een filmpje komen want anders lekt het toch meteen uit als ze in die studio zijn.
En nog als serieuze opties ookquote:Op woensdag 4 december 2019 16:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, en in dit topic zijn namen als Philip Freriks en Karin Bloemen gepasseerd, dus goede kans dat de uiteindelijke presentatoren ooit genoemd zijn.
Ja dat we 85 weken van tevoren wisten dat 30 augustus de host city bekend zou worden was echt killing. Dit is beter hahaquote:Op woensdag 4 december 2019 16:47 schreef Meke het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel lekker dat we het 1,5u van tevoren weten, 1,5 week van tevoren waren we helemáál gek geworden![]()
En we wisten al sinds mei dat er NLse presentatoren komen dus ik ben er wel klaar voor eigenlijk
![]()
Kunnen we daarna weer door naar focussen op de inzending, daar heb ik ook wel zinnin![]()
Die gaat het theater in met een Songfestivalshow tweette hij vandaag. Zou dat het niet zijn?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Op NPO 1 "Tijd voor Max" zeggen ze dat Koos van Plateringen zo met nieuws songfestival komt.
twitter:newsreader_360 twitterde op woensdag 04-12-2019 om 16:51:07@ESF_FOK Heb de uitzending teruggeluisterd maar behalve iets over dat Joling gezegd heeft dat Jan smit een burn out heeft en het dus niet doet, en een vage opmerking dat we misschien om 18.00 uur meer weten is het niet heel duidelijk. reageer retweet
Jan Smit dus ook voor het echte ESF al van de baan?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:05 schreef Greys het volgende:
twitter:newsreader_360 twitterde op woensdag 04-12-2019 om 16:51:07@:ESF_FOK Heb de uitzending teruggeluisterd maar behalve iets over dat Joling gezegd heeft dat Jan smit een burn out heeft en het dus niet doet, en een vage opmerking dat we misschien om 18.00 uur meer weten is het niet heel duidelijk. reageer retweet
Hmmquote:Op woensdag 4 december 2019 17:05 schreef Greys het volgende:
twitter:newsreader_360 twitterde op woensdag 04-12-2019 om 16:51:07@:ESF_FOK Heb de uitzending teruggeluisterd maar behalve iets over dat Joling gezegd heeft dat Jan smit een burn out heeft en het dus niet doet, en een vage opmerking dat we misschien om 18.00 uur meer weten is het niet heel duidelijk. reageer retweet
hmmm tsja dat zou kunnen, misschien toch in DWDD daar zijn wel erg weinig gasten en dat de prestentatoren (Michiel Huisman en Chantal Janzen) dan als mysterie guest komen.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaat het theater in met een Songfestivalshow tweette hij vandaag. Zou dat het niet zijn?
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Samen met Dionne en Frits Sissing. Humberto Tan.
twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 04-12-2019 om 17:24:12Volgens RTL Boulevard presenteren Jan Smit, Chantal Janzen en Edsilia Rombley het Eurovisie Songfestival. Later vanavond volgt de bekendmaking door de NPO reageer retweet
En Jan Smitquote:Op woensdag 4 december 2019 17:26 schreef Snowbomb het volgende:
Jan, Edsilia en Chantal aldus push alert RTL Boulevard.
Ehhhhhh oke.....?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:27 schreef Momo het volgende:
twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 04-12-2019 om 17:24:12Volgens RTL Boulevard presenteren Jan Smit, Chantal Janzen en Edsilia Rombley het Eurovisie Songfestival. Later vanavond volgt de bekendmaking door de NPO reageer retweet
Ik zou hier meteen voor tekenen.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:27 schreef Momo het volgende:
Samequote:
Mwah, in het geval van Edsilia heb ik toch het idee dat die buiten FOK niet al te vaak genoemd werd hoor.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
De drie namen die ook wel te verwachten waren!![]()
![]()
Maar eerst nog even de officiële bekendmaking afwachten
Maar gaat het ergens in een tv-programma gebeuren of verschijnt het op een site of wa?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
De drie namen die ook wel te verwachten waren!![]()
![]()
Maar eerst nog even de officiële bekendmaking afwachten
Nouja, bij Boulevard in ieder geval ook welquote:Op woensdag 4 december 2019 17:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, in het geval van Edsilia heb ik toch het idee dat die buiten FOK niet al te vaak genoemd werd hoor.
Edsilia heeft geen presentatie ervaring, ja misschien klein dingetje ooit op tv. Ik begrijp het allemaal niet zo. Jan Smit kan niet eens engels en ging voor schut bij presentaties van alles wat hij deed voornamelijk Televiziering Ring. Hij is zo'n beetje de slechtste presentator die er is.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:29 schreef Cirilico het volgende:
Jeetje moet ff 2 topics teruglezen meteen.
Ik hoop Edsilia en Chantal.
Geen ideequote:Op woensdag 4 december 2019 17:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar gaat het ergens in een tv-programma gebeuren of verschijnt het op een site of wa?
[ afbeelding ]
twitter:NOS twitterde op woensdag 04-12-2019 om 17:32:02Edsilia Rombley, Chantal Janzen en Jan Smit presenteren Songfestival https://t.co/urrdkBoBmm reageer retweet
OMG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 4 december 2019 17:32 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOS twitterde op woensdag 04-12-2019 om 17:32:02Edsilia Rombley, Chantal Janzen en Jan Smit presenteren Songfestival https://t.co/urrdkBoBmm reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |